Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/23/13 in all areas

  1. am eu ceva azi sau chiar is anoste poantele lui Raresh? sper sa am eu ceva azi.
    2 points
  2. pai cand n au fost anoste? e in grafic ontopic.eu as fi mandru sa detin o fosta masina de politie http://rlv.zcache.com/freckles_keep_up_the_good_work_stickers-p217755884872801660en8u1_325.jpg
    1 point
  3. masinile de polizei sunt argintiu si colantate cu verde, a dat jos colantul si aia e. Dar probabil ca afost din aia de patrula oras, pentru interventii diverse, deci hingehrita maxim. Astia au in principal touring-uri la politie. iata, masina lui Razvan in forma originala http://www.bmwinfo.com/pictures/00846.jpg http://www.bmwinfo.com/pictures/00848.jpg
    1 point
  4. ceva asemanator imi facea cand pierdeam aer pe vacum poti verifica furtunasele de aer +pcv cel putin la mine asa sa rezolvat
    1 point
  5. Salut! Unele din cazuri pot fi: 1. E valvetronic? clapeta de acceleratie ( mai precis senzorul, e dus ) - comportamentul este similar celui din videoclipul postat 2. Verifica furtunele ce intra in valva PCV sa nu prezinte crapaturi. 3. Verifica capacul / furtunul ce intra in corpul filtrului de aer sa nu prezinte crapaturi. 4. Senzorul vilbrochen ( practic masina moare in relanti (sau in mers fiind scoasa pe nul ) sau e in limp mode sau ai senzatia ca iti mai merge masina in doua pistoane ( cu rateuri ) ) M-am confruntat cu situatiile din cazurile 1,2 si 4. Pe diagnoza ies in clar problemele de la 1 si 4. Bafta la rezolvare!
    1 point
  6. S-a scumpit tigaia intre timp? Cred ca flucteaza cotatia kilogramului de fier vechi pe Wallstreet, e in crestere.
    1 point
  7. Tu chiar crezi ca vroia omul sa dea un E39 pe individualul tau?
    1 point
  8. Aripa de pe partea șoferului nu este pe aceeași nuanțĂŁ ca și restul mașinii, asta este absolut evident! Este totuși o mașinĂŁ de 10 ani, nu de 10 luni, a trecut prin multe. Indiferent de incident, dacĂŁ a fost reparatĂŁ bine cu piese OE, nu ar trebui sĂŁ-ți faci griji!
    1 point
  9. Crede-ma ca la ora aia nici nu mai vedeam clar ce scriu ) mi-e si rusine de mine acuma. Dar ai fost rautacios
    1 point
  10. Pareri, nepareri, nu exista E39 din fabrica iesit cu semnale si albe si galbene. Ori, ori. Daca vrei sa intelegi bine, daca nu tot bine. In fond nu asta conteaza. Mai important este ca motorul sa fie in mintile lui, sa nu dea cu fum negru, cutia sa schimbe fara sa zvacneasca si fara zgomote iar suspensia sa fie in regula pe spate, compresorul sa porneasca doar cand simte greutate suplimentara pe spate.
    1 point
  11. Nu exista diferenta de confort intre 18 si 19. De 7 ani merg cu talon de 35 si nu am avut probleme. Diferentele apar din trecerea de la anvelope runflat la anvelope normale. Tine doar de modul in care abordezi suprafata pe care esti.
    1 point
  12. Pai asa trebuie sa faca, cand scoti CD din el trece automat pe radio! Poti sa il desfaci sa te uiti de ce nu iese CD afara, poate e ceva deranjat pe acolo si il poti face tu. Bafta!
    1 point
  13. Ati uitat M43, problema cu ungerea - tacheti, culbutori.
    1 point
  14. Fefelica...deci cobori jos si faci poze!!!!! Cu sau fara ciorapi/parchet! Lumea e curioasa!!
    1 point
  15. urcate in avion , autocar sau cu ce vrei sa te duci !
    1 point
  16. daca vrei sa ii pui 2.0 deja nu mai are rost topicul :) Am un prieten cu un m40(1.6 nu 1.8) il are de aprox un an si nu a avut probleme cu el , dar totusi are un zgomot cam aiurea si ii bat tachetii intro veselie !
    1 point
  17. Mi-e imi tacaneau pana se incalzea putin ( trecea de zona albastra de pe ceas ) . Am schimbat tachetii , toti , doi culbutiri si doua pastile . Daca nu trece de 5000 de ture , este de la axa . Succese !!!
    1 point
  18. Varul meu a facut asta la dacie,noroc ca discul cu santuri era pe fata, a dat roata jos a suspendat masina a cuplat treapta 3 , a marit relantiul la 2500rpm si cu o pila mare a rezolvat problema, totu era ok daca nu-i sarea pila in m*** .
    1 point
  19. warn nu este acelasi lucru cu suspend: se poate warn fara suspend, invers nu. 1. nu ti se da suspend pe cont fara avertisment. Astfel stii motivul pentru care vei fi luat suspend 2. daca ti se da doar warn, poti vedea motivul. (click pe procentul de sub avatar) 3. daca ti se da suspend pe cont, nu-ti mai poti accesa mesageria personala. (vezi punctul 1) 4. primesti e-mail doar daca e setat contul
    1 point
  20. La strung. Din punctul meu de vedere, este o greÂşealĂŁ ceea ce vrei sĂŁ faci. DacĂŁ nu-Ăži permiĂži maÂşina pe care o ai, vinde-o Âşi ia-Ăži una mai ieftinĂŁ la ĂŽntreĂžinere.
    0 points
  21. La pretul asta cine stie cum o arata real , nu vreau sa-ti stric visul dar pregatestete sufleteste pt. ce-i mai rau.
    -1 points
  22. Incredibil. A-m tra-it so v-ad si pe as-ta.
    -1 points
  23. a-ti executat procedura de reinitializare? ce rezultat a dat?
    -1 points
  24. Salutare dupa o pauza lunga de Bmw... Am avut o perioada in care am decis sa am o masina noua....si mi-am luat un Peugeot 407 in leasing. Am platit ce am platit pana mi s-a luat de masini frantuzesti. Desi am avut 6 Bmw-uri pana acum, ca orice roman, m-am gandit ca o masina noua mi-ar satisface mai mult placerea de a conduce. Din pacate nu a fost asa, si mi-a fost lectie de viata, NU o sa mai calc intr-o masina frantuzeasca decat ca pasager. Toate bune si frumoase asa ca mi-am revenit si m-am gandit sa-mi prezint si eu fierul. Desi banuiesc ca vor veni tot felul de comentarii rautacioase, am decis totusi s-o prezint aici, pentru ca pana acum BMWClub mi-a dat niste sfaturi bune si am castigat experiente noi. Masina actuala este un Bmw 530dA, model individual, destul de dotat. A fost fabricata in 2003 si prima inmatriculare a fost in 2005 in Germania. In 2010 a aterizat in Romania si datorita conditiilor exceptionale de la noi din tara a primit niste numere de Bulgaria. Nu pentru ca nu ar fi bani de taxa, dar pentru ca este imoral sa platesti 4000 de eur unor hoti care dupa un proces de 2 ani ti-i dau inapoi. Ca si dotari, avem in felul urmator: -3.0diesel, 193CP, steptronic -8 airbag-uri -ABS, DSC -senzori parcare fata+spate -Xenon de fabrica + spalatoare -Navi 16:9 MK4 + Tvtuner(i-am facut update la ultima versiune si o pot folosi si in Romania) -Carkit + telefon Nokia 6310i (functional) -scaune incalzite -senzori lumina + ploaie -proiectoare -softclose portbagaj -plafon negru + trapa -clima -comenzi volan -geamuri, oglinzi electrice -webasto Masina a venit cu toate cele 4 chei originale, carte de service, toate sculele originale si foarte bine ingrijita. Ca si probleme - am schimbat placute, bucsele de la bara stabilizatoare, senzorii de la placute si cam atat. Deoarece luneta se deschide separat, evident ca avem niste probleme de rugina langa cheder, dar le voi rezolva. O alta vestita problema este displayul de sub ceasuri - ii lipsesc niste pixeli. Mi-am comandat banda ce trebuie inlocuita si o sa-l repar. In rest, as vrea pe viitor sa-i pun barile de M fata + spate si sa-i pun volanul de M in 3 spite. Ma bate gandul si la o interfata media pentru Iphone si un update la sistemul de sunet, care NU este DSP. Alte sfaturi sau idei din partea voastra sunt bine-venite!
    -1 points
  25. Actualizare pret-4490 euro Frumoasa masina,neinmatriculata si motor mare=financiar 2200 sau 2400 ron/an, nu ma intereseaza.Bafta la vanzare Nu s-a recuperat nimic.
    -2 points
  26. Da, alba cu interior rosu, sexy rau pentru Florin Salam si alti manelisti.. Super penala combinatia! E perfecta pentru cocalarul suprem!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.