Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/26/13 in all areas
-
4 points
-
2 points
-
vreau sa stiu care este diferenta intre un packet OEM (1000euro) si unul after market (500euro)? ce difera? nu pica bine? plasticul mai prost? sau care sunt diferentele? de preferat sa avem explicatii radionale si argumentate, ci nu explicatii de genu: "cum sa pui chinezarii pe masina sau stiu eu ca mi-a spus un prieten ca au probleme" multumesc1 point
-
Interesant, la lectia aia am chiulit. Deci va ramane premium chiar daca e pe 5mii.:poke:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Niciodata nu fac manevra asta pe dn, intotdeauna ma repliez in dreapta si astept sa treaca toti din spate plus ca daca ala purta centura, era alta povestea acum.1 point
-
Citeste regulament. Ne reintalnim in 10 zile.1 point
-
1. mai mult ca sigur e piesa cu tepi... daca pe climatronic iti afiseaza si nu merge, aia e... 2 dupa cum spui si tu... spira volan... 3. aici ar putea fi mai multe probleme... modulul... reinitializare...de la butonul din interior merge inchiderea?... ai taiat cheia pentru a schimba bateria?1 point
-
1 point
-
Dupa ce am studiat toate review-urile si teste posibile de pe net am mers pe cel mai bun raport pret/calitate/performanta. Am luat Kumho Ecsta LE sport KU39 si sunt foarte foarte multumit de ele. Au aderenta foarte buna pe uscat/ud si sunt foarte confortabile si asta e important la niste jante pe 18. Se comporta mult mai bine ca dunlop-urile care le-am inlocuit, singurul minus ar fi ca sunt mai zgomotoase la rulare dar nu cu mult.1 point
-
Mersi, greu da' si satisfactia e pe masura. Clar e altceva decat sistemul standard, nu-l auzisem inainte si am fost placut impresiunat de la "prima auditie". Putin peste 1000 lei. Grilele l-am colantat acum doi ani la un baiat din Valcea, firma se numeste 4expert parca. Daca vrei iti las pe privat nr lui.1 point
-
1 point
-
1 point
-
presupun ca a castigat la lotto, altfel nu vad cum a reusit sa faca bani de o masina1 point
-
mie mi-e simpatic, aminteste cumva de bogdyy si tata urs, dar mai inocent asa... :sorcerer:1 point
-
aici a dat o bughy din fundu gradinii. bravo bughy.spune i pe cei patru,promit ca nu patesti nimic.1 point
-
1 point
-
A mai pus cineva poze cu un M , tot la fel , in ultimul hal de jeg , o fi vreun cod la baietilor astia cu M . Avem si noi o manie , daca tot pui un anunt aici si ne holbam la el , pai sa nu ne sara praful in ochi . In rest ce sa zic e un M , e pt cunoscatori . Noi lustruim si un amarat de 316 i si ne simtit ca intr-un M . Macar e curat . No offence . Spor la vanzare1 point
-
Adica unul compromis. Adica are gauri? De ce nu pui poze ca sa dovedesti totul? Pai daca vrei sa te si creada cineva, pune niste poze cu piesele schimbate macar, altfel cine te crede ca ai schimbat ceva in motor? Interesant. Cati oameni isi risca vietile cu casete cu servo in ziua de azi. 4 la REMAT. Buiaka buiaka! http://www.youtube.com/watch?v=bvhDTdut4Zc De ce vrei s-o vinzi? Te retragi de pe scena tuning-ului autohton, ai dovedit tot ce era de dovedit?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ia sa ii dam ma astuia o dedicatie, de la pamfleti. A descoperit el gaura la gogoasa si noi nu stiam.1 point
-
1 point
-
eo e mai nub asa pe forum ... da cred ca flacau vinde avion .... "grup sudat", " aripi evazate", " Motorul este 2.5 24v interne schimbate, pregatita pentru un turbo care o va duce in 500+cai", " Toba full inox pe direct ( rateuri=flacari)" deci clar avion cu reactie ... plus ca " Trapa manuala" pt evacuare rapida si "Capota Modificata" pt frecare mai usoara si zbor lin ... Bafta la vanzare domnu` meu !1 point
-
Cine stie ce basina o fi de nu pune poze. N-ati inteles faza cu testul, sta el la volan ca sa nu luati voi amenda pentru asigurare, lol.1 point
-
Urs din 86 fara rugina. Lol. Si explicatia ar fi: a fost sablata ! Mega lol.1 point
-
Omule, esti pe pastile sau ai scris anuntul asta cand erai fumat ? Ce plm e cu impresiile astea de 2 lei ? Zici ca vinzi vreun prototip furat de la Nasa !1 point
-
1 point
-
Dupa mult timp de asteptare...... Teaser ! http://s10.postimage.org/tuw5n2ntx/untitled.jpg1 point
-
Din proprie experienta va spun ca nu e adevarata povestea cu "motoarele de BMW consuma ulei". La E46 am batut ~50k km fara sa completez vreodata un gram de ulei, pana acum doi ani, dupa un concediu, cand incepuse sa consume deodata cam 1l/1000 km. Prima oara m-am gandit la valva PCV, pe care am schimbat-o, apoi am verificat compresia, gandindu-ma la segmenti. Nici vorba, aveam undeva intre 15-16 bar pe fiecare cilindru. Rezolvarea a fost schimbarea simeringurilor de supapa. Am un schimb de ulei de-atunci (schimb uleiul cel mult la 10k km, iar dupa un concediu cu drumuri lungi/forja il schimb chiar daca-i inainte de termen) si a revenit la consumul firesc de 0ml intre schimburi. Motorul are aproape 210k km si a mers doar cu ulei BMW/Castrol cu specificatie BMW. Asadar, daca motorul consuma ulei, undeva e o problema. Nu e normal.1 point
-
Baieti dupa cate vad eu toata lumea se plange de consumul asta de ulei dar nimeni nu face nimic, nimeni nu are curaj sa se bage in motor sa gaseasca cauza, aceiasi problema o am si eu am cumparat e39 le 2.2 in vara cand am venit cu el acasa in 3000 km in jur de 3.5l ulei papat.... am preferat sa elimin celelalte probleme care le avea frane garnituri motor schimb uleiuri diferential cutie motor filtre bla bla bla, in toamna am sa ma apuc de motor, cu un prieten de al meu mecanic, o sa il dam jos de pe masina si il facem bucati ca sa fim siguri ca gasim cauza, toata treaba ma duce la 1500 euro, cred ca , cauza in sine vine de la semeringurile de la supape sau segmentii de ungere....in nici un caz un pvc sau ce stiu eu ce scurgere nu poate duce la un asemenea consum.... am zis ca il desfacem ca sa il facem cap coada cuzineti segmenti semeringuri poate si culbutori etc sa fie treaba treaba, daca pana la toamna nu gaseste nimeni cauza sper sa o gasesc eu P.S. am schimbat si bujiile si ce sa vezi cele vechi sunt fff ancrasate de funingine asta inseamna ca uleiul este consumat prin ardere...1 point
-
nasol moment....din ce se vede cam dauna totala scrie pe tine....taximetristul nu are ce sa se suceasca...cam ce a facut el nu se lasa cu suspend de permis? asa merita sa intri in el.....1 point
-
Deja carpatica si euroins au cate un vot A propos, aseara un e36 cu nr de bg a trecut milimetric pe langa mine dupa ce intr-o curba s-a dus drept. Nu avea anvelope de iarna. Si tot el cu gura mare de mai aveam putin si ii bagam lopata pe gat.1 point
-
0 points
-
0 points
-
diferenta intre jantele din wttc si cele normale e ca una dintre cele originale si cele facute pe vapor. jantele motorsport sunt din magneziu si sunt FOARTE usoare in comparatie cu jantele normale. si costa minim de vreo 3-4 ori mai mult...-1 points
-
An 1986 Martie. Itp:2015. Asigurare expirata. Pe ROMANIA. Gri Metalizat. Masina a fost sablata! NU are rugina. Grup sudat. Aripi evazate. Kit M. Volan M. Stopuri Full Black. Motorul este 2.5 24v interne schimbate, pregatita pentru un turbo care o va duce in 500+cai. Electroventilator. Toba full inox pe direct ( rateuri=flacari) Cutie in 4 trepte. Trapa manuala. Caseta directie scurta. Capota Modificata. Nu ofer test drive decat cu mine la volan. Cine o cumpara merge pe riscul si experienta lui. Nu voi pune poze. Masina se poate vedea in Bucuresti. Tel:0762 013 739 Pret:1800e Negociabil.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00