Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/27/13 in all areas
-
Se simte bine pe viraje in acceleratie,mai ales daca mergi pe SPORT,insa diferenta este mare intre tractiune spate si xDrive,din datele producatorului reiese ca 328 i are 0-100 in 6,1 sec si 328 i xDrive are 0-100 in 5,8 sec.5 points
-
5 points
-
2 points
-
2 points
-
@Kristal - Am prins o cota de Cehia,care era deja in productie,de asta a durat asa putin ( de fapt a durat putin de cand am platit avansul,pentru ca la masina dadusem ok-ul cu vreo trei saptamani inainte. @tutorial - Am scris si mai sus,am facut deja peste 1300 km,respectiv Braila - Timisoara- Arad - Bucuresti si am avut un consum de 9,3 %,insa am mers nici foarte sportiv dar nici lejer.Ma rog,pana una alta nu vreau sa intru in polemici cu nimeni vizavi de consum,ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-o permit. In rest numai de bine celor care mi-au urat de bine1 point
-
Va multumesc mult ! Am grabit putin lucrurile sa zic asa,am tras toate sforile posibile.....si am reusit ! Ieri am plecat de la Braila direct la Arad si acum merg spre casa,deci o sa sar usor 1000 km in 2 zile de cand am luat-o ! Impresii foarte bune la sosea,banuiesc ca ma veti intreba de consum : 9,3% in conditii de mers peste limita legala,adica 140 - 180,unde s-a putut si in rest 100.Nu am incercat sa merg incet fiindca ma grabeam destul de tare,venirea ei mi-a incurcat putin programul,insa sunt foarte fericit,cum sublinia si d-rive.1 point
-
1 point
-
Ti-au dat masina si acum iti asculta telefonul ca poate il mai suni pe infractorul-vanzator si uite asa esti colaborator al Politiei. Pe genul turnator. Si dupa ce il salta pe alta, tovarasii lui or sa vrea si ei sa te sondeze cu ceva tester metalic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Topicul se poate inchide am rezolvat, masina mi-a fost retituita. A fost doar o suspiciune mi-au facut testul acela stiintifico metalurgic, si toate seriile coincid. Va multumesc pentru sfaturi!1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu are legatura cu cat de ocupati sunt mecanicii. cand schimba orice in garanție, reprezentanta factureazĂŁ catre BMW manopera conform normativului cu unitati de timp. BMW plateste timpii de manopera sub forma unui discount aplicat urmatoarei facturi catre reprezentanțĂŁ. crede-ma.1 point
-
bmw poate sa rezolve problema foarte elegant fara sa faca nici un recall, anuntand problema public Buna ziua, vi s-a rupt lantul proiectat de noi ampulea? Da! Nici o problema, va reparam noi gratis masina daca ati facut reviziile la noi sau la dealer bmw. 1. Castiga clienti cacalau la revizii (clienti care nu or sa aibe lant rupt niciodata dar speriati de bombe ca se poate rupe) 2. Castiga imagine 3. Economisesc banii de recall Nu se stie daca la modelele noi mai e problema pentru ca inca nu au uzura mare la lantul "reparat" din 2011 Nu se garanteaza ca daca schimbi lantul cand se aude zgomot ai si scapat de problem, se poate rupe la fel de usor pentru ca zgomotul revine1 point
-
BMW nu a facut recall in Europa aproape niciodata, fata de US unde organizatiile de consumatori sunt mult mai bine organizate. E greu sa organizezi consumatori din 27 de tari intr-un front comun, In al doilea rand in vestul europei, daca se constat ca exista problema asta, macar piesele sunt suportate de BMW, cateodata si o bucatitca de manopera, mai ales daca masina are ceva mai putin km si alti factori, cata vreme masina are revizii facute intr-un service autorizat ( nu neaparat reprezentanta). Recall nu se face si nu o sa faca BMW niciodata decat daca vorba de ceva de siguranta sau ceva minor, si EU nu exista echivalentul NTSB din state care sa ii oblige sa faca asta, desi si nici aia nu intervin sa forteze firmele sa faca recall decat in cazuri in care e afectata siguranta, cum a fost la Toyota cu acceleratul.. LA cherstia asta vorbim de costuri medii de 1000 de euro lejer, daca punem in calcul manopera la pret de reprezentate si reparatia care include si arborele, unde e cazul... 1000 de euro/masina e f mult. In al treilea neputand sa ii forteze cineva sa sa publice ceva date oficiale nu putem decat sa speculam care e nr masinilor afectate. Si ce inseamna numar mare ? mie si 5 % din ce circula mi se pare marisor... Iar daca mai iei in cosiderare si alti factori specifici romanesti, adica lipsa unui istoric clar, revizii nefacute, km maneriti...1 point
-
Da, asa se intampla. Ei nu sunt in stare sa caute in baza de date decat dupa numarul de chitanta. Traim in evul mediu, calculatoarele sunt pentru inventar.1 point
-
jur ca asta e cel mai tare act ce l-am vazut in ultima vreme e aberant de caraghios1 point
-
pai activezi functia doar cand conduce prietena, ea nu are voie sa depaseasca sa nu pateasca ceva ... masina :blink: :) :)1 point
-
sa stii ca exact la asta ma gandeam ieri, aveam 160 ( incetineam ) si nu parea a fugi, parca eram la 80 km/h...1 point
-
cred ca pe la 2-3 e echilibrat....creste gradat, aproape insesizabil.... a naibii masina asta (BMW) mergi cu 170 si nu'ti da impresia ca ai 170....poate d'aia ii dam noi 200 si nu ne dam seama de ce :blink:....1 point
-
Eu nu am sesizat nici o diferenta desi am Speed Volume pe 6. Poate se activeaza de la 180 in sus, ca 316-le meu pe la 180 lesina.1 point
-
0 points
-
-1 points
-
Pai stai putin, daca problema apare rar la masinile aflate in garantie, e clar ca problema nu e atat de raspandita precum pare daca citesti pe net. De unde stiu? E foarte simplu si evident. Daca problema ar fi existat in numar mare, s-ar fi facut un recall. E evident ca ma refer la masinile aflate in garantie. Cele care ies din garantie si care nu mai sunt servisate in service-uri BMW nu sunt de luat in seama. N-ai de unde sa stii unde se fac reviziile, la ce durata si ce ulei se utilizeaza. Sunt o gramada de oameni care fac revizia cand au chef, o gramada de masini cu km dati inapoi si n proprietari. Asa ca nu-ti poti face o idee clara despre aceasta problema doar citind pe net. E la fel ca si cu treaba cu cutiile automate. De cele mai multe ori, aceste cutii pica la multa vreme dupa ce masina a iesit din garantie. Cu alte cuvinte, problema nu exista din punctul lor de vedere. Mi se pare o gandire destul de corecta. Tu cumperi o masina noua si pe o durata determinata ai garantie. Apoi nu mai ai. Care-i problema aici? Cei care cumpara masini sh sunt foarte panicati de chestia asta, nu cei care le cumpara noi. Crezi ca cei de la BMW sunt foarte preocupati de cei care cumpara masini sh iesite din garantie? De ce ar fi? Intr-adevar renumele marcii ar fi afectat daca distributia ar pica in garantie, iar ei nu ar schimba-o pe baza garantiei. Dar atata timp cat asta nu se intampla, nu vad vreo problema. Eu nu spun ca nu exista o problema. E clar ca exista. Dar parca e totul prea dramatizat, prea exagerat. Prea multe conspiratii, parca vine apocalipsa.-1 points
-
An 1986 Martie. Itp:2015. Asigurare expirata. Pe ROMANIA. Gri Metalizat. Masina a fost sablata! NU are rugina. Grup sudat. Aripi evazate. Kit M. Volan M. Stopuri Full Black. Motorul este 2.5 24v interne schimbate, pregatita pentru un turbo care o va duce in 500+cai. Electroventilator. Toba full inox pe direct ( rateuri=flacari) Cutie in 4 trepte. Trapa manuala. Caseta directie scurta. Capota Modificata. Nu ofer test drive decat cu mine la volan. Cine o cumpara merge pe riscul si experienta lui. Nu voi pune poze. Masina se poate vedea in Bucuresti. Tel:0762 013 739 Pret:1800e Negociabil.-1 points
-
Da, alba cu interior rosu, sexy rau pentru Florin Salam si alti manelisti.. Super penala combinatia! E perfecta pentru cocalarul suprem!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00