Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/29/13 in all areas
-
Ai sĂŁ râzi, dar mașinile nu conduc ĂŽn poluarea globalĂŁ. Mai mult, dacĂŁ totuși mașinile sunt ținta mĂŁsurilor antipoluare cumva (deși bĂŁlĂŁriile alea cu mașina electricĂŁ și emisii zero vĂŁd cĂŁ ĂŽncĂŁ prind), adevĂŁrații poluatori industriali ĂŽn țĂŁrile ĂŽn curs de dezvoltare nu pot fi controlați. Ăn plus, fermele contribuie cam la 25% din poluarea globalĂŁ și din cauzĂŁ cĂŁ populația crește permanent, numĂŁrul lor trebuie sĂŁ se dubleze ĂŽn urmĂŁtorii 50 de ani. E un subiect foarte interesant. Eu personal prefer sĂŁ merg pe jos când pot (chiar și 2-3km). SĂŁ nu țin becuri aprinse aiurea. Am schimbat pe unde am putut cu LED-uri, ĂŽn rest am becuri economice de ani buni (ĂŽnainte am avut potențiometru) și mai noi am ĂŽncercat sĂŁ le schimb cu unel ecologice. Duc la reciclat cam tot ce ține de baterii, becuri, electrocasnice, ulei - altceva nu prea se poate la noi.2 points
-
2 points
-
Salut! Am vazut ca pe forumul acesta nu este nici un tutorial de reconditionat jante si cum am revopsit zilele trecute jantele m-am gandit sa postez si tehnica mea de lucru. Pentru inceput trebuie sa aveti un spatiu foarte bine luminat si foarte bine ventilat. Eu le-am facut in beci si a fost foarte dificil, mai ales ca neavand lumina suficienta mi-au mai ramas mici imperfectiuni. Materiale: 1 tub grund/ primer 1-2 tuburi vopsea jante aluminiu 1 tub lac 1 cutie de kit pentru aluminiu Diluant Smirghel 280 600 800-1000 (fie rotund de pus pe masina, fie normal sa slefuiti cu mana) 1 masca medicinala sau profi daca aveti plus manusi in cazul in care nu vreti sa va murdariti Hartie adeziva + ziar pentru izolarea anvelopei ca sa nu o vopsiti Carpe fara scame Proces: -Se spala jantele cu apa si degresant, fie speciala pentru jante fie alte solutii. Daca sunt jupuite cum a fost la mine se smirgheluieste bine de tot cu smirghel 240-280 intre vopseaua veche si aluminiu pentru a se aduce la acelasi nivel. Eu nu am avut rabdare si le-am facut cu masina de gaurit cu turatie variabila si discuri de smirghel cu granulatie 280. Apoi daca vedeti ca sunt urme adanci de smirghel, utilizati smirghel de 600 pentru a finisa. Restul vopselei de pe janta trebuie matuita manual cu smirghel de 600, mai exact indepartati lacul existent. Daca se duce greu lacul, folositi smirghel mai abraziv 400 sau chiar 280 si apoi finisati cu 600-800-1000. -Se curata jantele cu diluant si o carpa. -Amestecati o cantitate necesara voua de kit cu intaritor si aplicati unde aveti gauri sau lovituri de bordura pe margine. Lasati cateva minute sa se intareasca. Nu incarcati prea mult ca aveti de lucru dupa aceea. -Se aduce la nivel locul unde ati kituit cu smirghel de 800 sau mai abraziv daca ati incarcat prea mult. -Curatati din nou cu diluant toate jantele. -Izolati anvelopele si ventilele cu hartie adeziva si ziar. -Aplicati 2-3 straturi de primer/grund cu o pauza de 10-20 min in functie de mediul de lucru si de la o distanta de 25-30 cm altfel apar scursuri. -Dupa 30-45 min de la ultimul strat de grund vedeti unde mai aveti de retusat si folositi smirghel cu granulatie potrivita in functie de defect. -Daca s-a luat grundul unde ati retusat mai dati un strat acolo unde ati slefuit iar dupa 20 min inca unul pe toata janta . -Curatati cu diluant janta. -Aplicati minim 3 straturi de vopsea de la o distanta de 25-30cm cu pauze de 10-20 min si lasati 24h sa se usuce. Nu utilizati pana la ultima rasuflare a sprayului pentru ca o sa apara pistrui. Mai cumparati unul daca va trebuie si nu ati dat suficiente straturi altfel o sa apara in degrade dupa ce dati cu lac. Mie la o janta mi-a ajuns de 2 straturi si mi-a iesit cativa cm tarcati... lenea -Dupa uscare completa stergeti jantele de praf cu o carpa uscata sau usor umezita. -Aplicati 2-3 straturi de lac de la o distanta de 25-30cm si lasati sa se usuce . PS: Nu raspund daca va iese ceva prost si nu stiu cat va tine vopseaua. Eu am utilizat materialele si am slefuit dupa situatie. E prima oara cand fac asa ceva si nu am mai vopsit nimic inainte decat foi cu acuarele ). Ca si rezultat eu sunt multumit .. Aveti poze mai jos. Costuri in jur de 120 RON si timp. Materiale: http://imageshack.us/a/img842/7382/photo222k.th.jpg Cum aratau: http://imageshack.us/a/img829/2696/img0609xg.th.jpg http://imageshack.us/a/img248/5443/img0607oa.th.jpg Smirgheluite: http://imageshack.us/a/img842/5312/photo3scr.th.jpg http://imageshack.us/a/img803/8186/photo4qc.th.jpg Grunduite: http://imageshack.us/a/img850/7403/photo01aq.th.jpg Vopsite: http://imageshack.us/a/img854/2936/photo6gm.th.jpg http://imageshack.us/a/img689/1108/photo4kuy.th.jpg Lacuite: http://imageshack.us/a/img46/4500/photo32u.th.jpg1 point
-
Vand BMW E60 525d 177cp, fabricatie 09/2004, cutie de viteze manuala, 85000km. Masina a fost achizitionata in 11/2007 prin BMW Premium Selection, din Germania. Prima inmatriculare este in Romania 13.11.2007. Taxa de poluare este nerecuperata. VIN: WBANC51020B122918 Pretul este de 10500 Euro. Lista cu toate optiunile o voi posta maine, insa printre cele mai importante se numara: tapiserie piele crem, xenon, dublu climatronic, scaune incalzite, senzori de parcare fata-spate, pilot automat, trapa. Ca si operatii de service, de cand o am eu au fost urmatoarele: 1. Revizie anuala (motor, filtre, freon la 2 ani, lichid de frana la 2 ani), indiferent de numarul de km parcursi. 2. Schimb galerie de admisie + filtru EGR - BMW Filaret 3. Recall schimbare borna baterie - BMW Filaret 4. Inlocuire lichid de servo directie - la 85000km - BimmerService 5. Inlocuire fulie vibrochen + role si curele - acum la 85000km - BimmerService 6. Revizie aer conditionat (freon + ulei) - acum la 85000km - BimmerService 7. Instalare folie solara 3M (opacitate 80% spate - 50% fata) Masina tehnic se prezinta foarte bine, estetic la fel cu o singura exceptie: portiera stanga spate este zgariata de mine in parcare. Nu este indoita, trebuie doar revopsita (se vede in poze). Telefon: 0767 23 56 00 http://my.rapidshare.com/alinos/114741 point
-
am 2 luni de cand vreau sa le fac dar nu aveam curaj... am plecat sa cumpar vopsea. Mersi mult si felicitari, au iesit super.1 point
-
1 point
-
1 point
-
ati transformat topicul asta din "mici secrete" in "probleme",ulei original vs fake..mai aveti benzina vs diesel si este complet.bravo1 point
-
1 point
-
pana la urma schimbi cu e60 +3k? sau e prea mare impozitu`?1 point
-
Se simte bine pe viraje in acceleratie,mai ales daca mergi pe SPORT,insa diferenta este mare intre tractiune spate si xDrive,din datele producatorului reiese ca 328 i are 0-100 in 6,1 sec si 328 i xDrive are 0-100 in 5,8 sec.1 point
-
1 point
-
Punctul 7, regulament ordine interioara pe de rost. Multumesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E frumos coupe-ul asta...daca era diesel si anul de fabricatie era 2004-2005 merita 8500 euro, dar asa..pretul ar trebui sa fie mai jos de 8500.. bafta la vanzare.1 point
-
Ar cam trebui luati la rost astia cu oglinzi furate. Dar cine sa se ocupe? Politia? Bine ca n-ai luat originale,da-i in mm. Erau inscriptionate?0 points
-
jmeker cu "ics cinci" wannabe cassanova de cluburi.....deja cam e stereotip pt prostie in general, ca sa nu mai zic e ca praf si ca sofer, pai sa nu poti scapa cu 4X4 de sute de cai de un amarat de logan de 75 deja e rusinea secolului, chiar daca d-aia n-a scapar pt ca a facut accident. Si eu am mers cu kmph150 si pleca unul de pe loc care, normal ca nu m-a vazut, dar atunci l-am depasit pe contrasens....bine ca mergeam cu asa viteze numai pe strazi cu 2 benzi pe sens unde mai ai o sansa in caz ca se blocheaza instant una, asta nush daca putea evita astfel. Marele bai e ca, cum ajung la bani totzi retarzii, si alte lichele si stim ca sunt destui pe la noi, repede isi cumpara masini tari si apoi fac de rusine brand-ul respectiv, si in plus si pe restul de pasionati posesori de astfel de marci, indiferent ca posesorul respectiv are un rechinash 316 sau un Mercedes W123 300D Astfel apreciez firmele fie ele si de marci exclusiviste care nu vand la orice parvenit o masina de-a brand-ului lor!-1 points
-
Am citit niste tampenii scrise mai sus si simt nevoia sa intervin....cand pornesti masina DTC/DSC este activ.Daca vrei sa dezactivezi DTC apesi scurt iar daca vrei si DSC apesi mai lung inca o data.De ex:iarna cu DTC/DSC activ nu ieseam din parcare deoarece masina cand simtea ca roata patineaza imi taia gazu.Daca apasam scurt butonu imi dezactivam DTC (traction control) si roata se invartea pana iesea fum din ea.Asa ca daca nu ai becul aprins in bord sistemul este activ.-1 points
-
A mai pus cineva poze cu un M , tot la fel , in ultimul hal de jeg , o fi vreun cod la baietilor astia cu M . Avem si noi o manie , daca tot pui un anunt aici si ne holbam la el , pai sa nu ne sara praful in ochi . In rest ce sa zic e un M , e pt cunoscatori . Noi lustruim si un amarat de 316 i si ne simtit ca intr-un M . Macar e curat . No offence . Spor la vanzare-1 points
-
De obicei cred ca opereaza cam aceiasi pe fiecare zona in parte. Poate ar fi utila o mini camera ascunsa in masina undeva sus la geamurile laterale.-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00