Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/08/13 in all areas

  1. cam de cate ori te-au scapat ai tai in cap ?
    5 points
  2. forumu te lasa bo$$, da' esti tu paralello. jmekera masina, mucu' dai cu ia la toti fraerii cu bmw, credema. te intreb ceva da fi sincer,da? asai ca iai rupt pizdulicea ei, da ia tot fuge de rupe? ai scos ficatii din muma ei pana ia dat borsu pe oki? acu iti zic ca la frate, pula noastra, daca nu bate nu troncane, doar 1400? Pomana baro$$ ca e buna faraoanca si te fraereste un guster cu o pisicuta stramba pa serii si neagra la masele. ca era so patesc. ma si vad ca dau la buci pe bancheta spate ca rambo in misiune.
    4 points
  3. Bo$$ pe bune acum eu stiu ca Vectra astea era rele rau,cand aveam ursuletu ma speriam de fiecare data cand vedeam una pe strada,mai ales ca astea e alea jmechere cu bord electronic-cunoscatorii stie pentu ceilanltii pun video cum urca in viteza PS:vad ca asta e si editia aia fara rugina anu 92
    3 points
  4. laser serfiule, aste e mucificatoare daverro pe sistem supapa dubla cu fum la fraieri, se stie la cunoscatori cai valoare, eu nas dao verishoru pe cazan de tuica e36, masina de samantzar boschet, fi serios si ramai pe vectra, masina e pizda lacrima si da respekt.
    3 points
  5. Cateva poze noi http://imageshack.us/a/img62/9334/img0381b.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img62/9334/img0381b.jpg http://imageshack.us/a/img850/4051/img0390qk.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img850/4051/img0390qk.jpg http://imageshack.us/a/img191/3286/img0380hu.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img191/3286/img0380hu.jpg http://imageshack.us/a/img163/3238/img0391on.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img163/3238/img0391on.jpg
    2 points
  6. Eu as alege Continental.
    2 points
  7. Eu pot sa va zic de sofatul in USA. Am dat si examen pentru permis, si am picat si sala si orasul. La sala hai ca am avut o scuza ca nu aveam de unde sa stiu legislatia lor, erau intrebari de genul: ce faci daca vezi un orb cu un caine traversand strada, variantele de raspuns fiind ceva de genul, claxonezi, te apropii sa iti auda motorul si nu mai stiu ce. Cand mi-a corectat testul, am apucat sa vad unele raspunsuri de pe grila, si mi-a dat alt test imediat, si de data asta l-am nimerit. La oras, m-am dus cu masina unui prieten, a trebuit doar sa ii arat ca are asigurare. Primele verificari au fost sa ii arat de prin masina, butonul de avarii, farurile, semnalizarile etc. Apoi sa ii arat cum semnalizez cu mana pe geam, gen mana in sus = dreapta, mana in laterala = stanga, mana in jos = frana. Apoi am plecat pe un traseu prin oras, era standard, avea o foaie cu toate intersectiile etc., si imi zicea, schimba banda, ia-o la dreapta etc. Il vedeam ca noteaza, si credeam ca scrie ok, ok, ok, de fapt era invers, greseala, greseala, greseala. Am avut peste 15 greseli, minimul permis, nu mi-a venit sa cred. Greselile erau de felul urmator, in orice intersectie trebuie sa te asiguri miscand din cap ca radarul stanga-dreapta, nu doar asa cu coada ochilor, trebuia sa te vada ca dai din cap. Cand schimbi banda, te uiti peste umar, nu doar in oglinzi. La semafor, daca faci la stanga, nu te duci ca taranu pana in mijlocu intersectiei si astepti sa treaca cei de pe sensul opus, trebuie sa stai si sa astepti in spatele liniei dinaintea trecerii de pietoni. Banda se schimba numai cand ai marcaj specific pe jos. Cand am dat cu spatele nu m-am intors, m-am uitat doar in oglinzi. A doua oara cand am dat orasul am avut 2 greseli, deja stiam lectia. Apoi ca sofat, pe autostrazile lor care au 8 benzi pe dus si 8 pe intors, chestia cu uitatul peste umar este extraordinar de importanta. Cand schimbi banda, daca te uiti doar in oglinda sa vezi in spate, nu observi decat poate 2 benzi de mers, mi s-a intamplat de nu stiu cate ori sa vreau sa ies de pe autostrada si sa schimb 4-5 benzi, si in acelasi timp altul sa vrea sa intre spre interior si sa ii tai calea. Prima banda din mijlocul autostrazii este Car Pool Lane, acolo nu au voie sa mearga decat cei care mai au pe cineva cu ei in masina, si chiar daca celelalte 7 benzi sunt pline si traficul merge greu, pe car pool se merge cu viteza mare. Sunt multi care isi luau femei gomflabile in masina doar ca sa mearga pe banda aia la servici. In oras nu prea exista semafor la intersectiile mici, e pe principiul, primul care se apropie de intersectie, se opreste complet la STOP, si apoi pleaca primul, ceilalti care vin din alte sensuri intra in ordinea sosirii, nu se tine cont de prioritatea de dreapta. Daca ai intrat intr-o intersectie fara sa te opresti complet, e belea.
    2 points
  8. Am deschis acest topic cu scopul de a impartasi experiente la volan din alte tari. Sunt in Grecia de 2 ani si cateva luni si pot spune ca la volan merge orice in tara asta. Pro: Daca opresti in mijlocul drumului(evident daca nu ai unde sa tragi pe dreapta) pe avarii ca sa coboare cineva sau sa iei pe cineva, desi se face coloana in spatele tau, nu claxoneaza nimeni. Daca vezi un loc de parcare si dai pe avarii cel din spatele tau opreste din timp si iti lasa loc suficient pentru a parca lateral cu spatele. Politistii nu sunt spagari si nu te opresc degeaba sa iti caute motiv de amenda. Contra: Toti, absolut toti grecii sunt betivi, beau pana se pisa pe ei si se urca la volan sau pe scuter/motor. In Ioannina, unde stau eu, exista un filtru cu alcooltest, dar e pus mereu in acelasi loc si cine vrea sa evite o poate face cu usurinta. Multi dintre ei,in special bosorogii, nu stiu ca masinile sunt dotate cu semnalizare, deci opresc pe dreapta fara sa semnalizeze, la fel si la schimbarea directiei de mers. Daca parchezi pe trotuar, se gaseste cineva sa sune la politie si te trezesti fara numere si cu o foaie roz la stergatoare, am patit-o pe pielea mea in 2010, 80 euro pentru restituirea numerelor si daca platesti in 10 zile, platesti 40 euro. Nu spun ca e ok sa parchezi pe trotuar, dar daca nu incurci pietonii ar trebui sa fie ok...dar de, asa e legea la astia.(Am crezut ca mi-au luat mie numerele ca am numere de Romania, dar am vazut ca sunt corecti si iau numerele la oricare parcheaza pe trotuar) Nu se da prioritate la trecerea de pietoni, dar si pietonii sunt ciudati rau, la trecere asteapta cuminti sa treaca masinile si dupa trec, dar daca nu e trecere sau au semaforul la pietoni rosu o iau agale fara sa se asigure daca vine vreo masina. Daca unu vede vreun prieten oprese in mijlocul drumului sa stea putin la caterinca, nu conteaza ca e la semafor si semaforul e verde sau ca e oprirea interzisa, politia nu le face nimic, pentru ca si ei fac la fel. Se circula pe interzis de la un capat al strazii pana la celalalt, si cel mai ciudat ce am vazut pana acum scuteristi pe contrasens pe langa chestia care desparte sensul de mers(gen cum e pe autostrada), fara stres si de diferite varste, adica nu gen pustani teribilisti. Si acum motivul principal pentru care am deschis topic-ul: Eram sa fac azi vreo 5 ani pana acasa. Ma duceam spre un supermarket, cand sa intru in parcare 2 masini in fata mea, in spatele meu se face o mica coloana, zic ok poate iese vreunu si nu are loc sa treaca si asteapta, stau putin si il aud pe ala din fata mea cum claxona, ma uit mai bine si ce sa vad, prima masina statea pur si simplu si bloca toata intrarea in parcare. Zic, hai sa claxonez si eu ca poate pleaca ala, dau 2-3 claxoane, nimic, ala din fata nu se misca. Ma dau jos si ma duc sa vad, poate are omu probleme cu masina. Ajung la masina lui si il intreb ce face, el imi raspunde: "stau sa vad daca pleaca vreunu sa parchez in fata". Am crezut ca explodez de draci, si am inceput sa urlu la el sa o ia in fata ca sunt locuri destule. El imi raspunde: "Pai ce sa fac sa parchez asa departe?" Evident ca l-am injurat pe nesimtit si i-am zis sa se miste mai repede in parcare ca ii dau si vreuna si imediat a plecat si a parcat in spate, noroc ca nu s-a dat jos ca nu mai apucam sa scriu post-ul asta de ce nervi aveam, auzi la el "ce sa fac, sa parchez asa departe?". Asa nesimtire nu am mai vazut, cum dracu sa stai asa fara stres desi lumea in spate claxoneaza si se agita si tu sa stai asa indiferent... Cam asta ar fi experienta mea de pana acum in legatura cu sofatul in Grecia, sper sa nu mai postez si alte pareri contra.
    1 point
  9. Buna, Sunt din Chisinau, fan BMW inca din 2004 de cind am avut primul e30 324td, apoi e39 530d, 525i. Membru BMW Club Moldova Cautind ceva interesant pentru suflet am dat de acest exemplar la un barbat de 57 ani, care in 95 l-a adus din Germania. Masina era pastrata original, dar nici nu se prea investea in ea. Anul 29.12.1986 M-tech suspensie M-tech salon Shadow-line Diamantschwarz metalic Geamuri electrice Trapa electrica Oglinzile si lacatul cu incalzire Sistem spalare faruri LSD 25% .... Am luat-o cu 1450euro in august 2011, pina acum am investit inca 4000 euro. Reparat motor, suspensie (fara amortizatoare), caroserie dezgolita total, sudata, prelucrata, vopsita, M-tech body kit. Masin adin uzina era cu M-tech suspensie, M-tech salon. Deci unica deosebre fata de un M535i era doar in body-kit. Acum e tot exact ca la un m535i. Motorul m30b34 are un moment fooaaaarte bun, de la 1000rpm in a 5-a merge liber prin oras. De la semafor e foarte iute. Cutia e overdrive, adica a 5-a are 0.81 raportul, cu diferencialul LSD 25% de 3.07 e super la drum lung. 2000rpm - 100km/h, 3000 - 160km/h. Cind ies la depasiri , pun a 3-a si pina la 180 accelereaza ca racheta Asa arata acum (pragurile nu erau puse, inca se uscau dupa vopsire) http://i.minus.com/joTYWFtdYTfps.jpg http://i.minus.com/jirb31213Iupv.jpg
    1 point
  10. Desfa galeria si vezi daca nu cumva ti a fost aspirata o clapeta ! daca da , atunci ai de munca ! Volanta cand e dusa , vibreaza masina in sarcina pe langa acel tacanit !
    1 point
  11. Cam 440Nm cu un maxim de cuplu intre 1950 si 3000 RPM. Puterea maxima este neimportanta
    1 point
  12. tu vorbesti de Michelin PS ? M6-le vechi venea echipat cu Michelin Pilot Sport 2, care acum a fost inlocuit de Michelin Pilot Sport 3 ma rog, iar noul M6 vine cu Michelin Pilot Super Sport, ca de altfel o gramda de alte supercaruri, sunt niste anvelope extraordinare.
    1 point
  13. Ti-am spus eu si pe celalalt topic , te vad intr-un Fiat cu consumul real pe bord , si chiar am auzit ca in alea nu se aude nici un scartait , binenteles daca o duci pe o platforma ! Ce cauti frate pe forumul asta ?
    1 point
  14. Salut si bine ai venit! Arata bine masinuta, pacat de isprava plodului, scoate banii de la ei, fa-i si tu copilului la fel, scrie-ti numele pe fata lui cu lama. Ar fi misto sa-i vopsesti barile si pragurile in culoarea caroseriei.
    1 point
  15. a, si inca ceva, foarte interesant. Daca iesi dintr-o parcare cu vizibilitate redusa si chiar nu ai cum sa vezi daca vin masini sau nu, sa zicem e un drum relativ ingust, cu masini parcate, si iesi incet, incet, cu botul masinii in drum si cineva se baga in tine, in anumite situatii cel de-al doilea sofer, cel care circula pe drumul cu prioritate, sa-i zicem asa, poate fi considerat vinovat de producerea accidentului. Se numeste failure to yield, adica soferul care avea prioritate a putut observa un bot de masina care apare in fata lui, dar nu a incetinit sau oprit, astfel incat sa evite un accident. Traducerea mot a mot ar fi "insucces in a ceda" prioritatea. Interesant, nu? Cand naiba o sa fie si la noi asa ceva?
    1 point
  16. am fost de cel putin 10 ori in Austria si nu stiu despre ce vorbesti. Se merge cam cu 20 km/h maxim peste limita, deoarece toti fac asta, si esti lasat in pace. asta pe autostrazi. in localitati poate nu 60, dar la 70 deja te ard. probabil in Viena e mai multa tiganie, dar in rest, eu zic ca e foarte ok.
    1 point
  17. Singurul loc in care mi s-a intamplat sa merg printr-o localitate cu fix 50 km/h, eu si cu inca o motocicleta vitezana in spatele meu, banda discontinua; pana nu am iesit din localitate n-a schitat nicio intentie de a ma depasi, cu toate ca o putea face instant. Oricum, frustrant loc - strazi super, peisaje super, dar si amenzile super Nu ma mai vedeam iesit din tara odata
    1 point
  18. Eu de cate ori am fost prin Germania cu masina nu am avut nici un fel de problema, iar la benzi de accelerare toti cedeaza banda. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. de dat nu prea iam dat ca nu ma lasa bugetul ... doar ca nu prea ma tin nervii in trafic ... si mai vad cate unu care rade de vectra a ) si ii arat ce poate ) si putin show pt " fraierii cu bani de acasa care nu prea apreciaza" nu inteleg la ce te referi cand spui " ai scos ficatii din muma ei pana ia dat borsu pe oki" oricum ramane valabil... accept schimburi cu seria 3 ( e36) sau in bani 1000 euro urgent...
    1 point
  20. Nu a vorbit nimeni de chiptuning aici. E vorba de o resoftare a Ecu cu alti parametrii. Costa doar 1 ora de service și se face oficial ca orice alt update.
    1 point
  21. Vama o fi platita pt masina aia? Motorul ala iese 100% euro4?? (mai ales ca e adus si din usa, si am auzit ca mai sunt pbme cu normele de poluare). Sa nu mai zic de taxa de mediu care se plateste in functie de CO2 iar masina aia are un co2 imens mai mult ca sigur fiind grea, benzina si automata (nivelul de co2 e in functie de consumul masinii).
    1 point
  22. Daca in 2007 avea 95 de mii de km, acum de ce are mai putini ? Mileage (central data) : 56,318 km - ultima citire de pe cheie, fara data Sept 2007 - 95,338 km Iun 2007 - 79,107 km Masina e fabricata in Noiembrie 2005 si a fost inmatriculata in Dec 2005, de ce e vanduta ca 2006?
    1 point
  23. Pai intereseaza-te la BMW si vezi cat face. Solutii oricum exista in mai multe parti. Iar cu distributia nu vad ce legatura are.
    1 point
  24. daca masina aia are 85 mii km il las pe proprietar sa-mi dea un sut in co@ie.
    1 point
  25. Problema cu "tine 2-3 saptamani sau 2-3 luni" provine din faptul ca nu se procedeaza corect la reconditionarea lor. In cele mai multe cazuri se intampla in felul urmator: - clientul vede poze pe site la mine sau alta firma similara..... - suna.... - cere pretul.... - i se pare prea mult desi ofer garantie 1 an , bon , factura si durata de 2-3 ore - cauta iar pe net - gaseste pe internet "unu" sau o spalatorie care face cu 50-70 lei setul fara bon,factura,garantie - se gandeste ce afacere buna a facut ca uite....da jumatate sau chiar mai putin - merge acolo - respectivul slefuieste cu 600 pe urma cu 1500 pe urma da cu polish "3 paste" si e gata in 20 de minute si pe moment arata bine farul pentru un necunoscator - dupa cateva spalari siliconul de pe faruri se duce si ies la iveala zgarieturile de la smirghel si in ele incepe sa se depuna iar diverse - dupa 2 luni farul arata tragic si concluzia respectivului este "ce prostie asta cu polish-ul de faruri , e teapa", "trebuia neaparat folie,lac" etc Acero a explicat destul de exact procesul doar ca sunt "mici" diferente la procedeul meu fata de al lui care fac diferenta pe termen lung. Daca ar face toti ca el sigur nu ar fi probleme dupa 2-3 luni....as zice ca nici dupa 1 an dar exista loc si de mai bine doar ca din motive de concurenta nu pot explica care sunt aceste diferente.Ca si folie singura care merita folosita e Venture Shield dar costa 100 RON/set. Eu am faruri lucrate acum 3 ani care arata la fel de bine si acum. Nu veti obtine niciodata un rezultat similar frecand cu mana polish-ul acasa.Partea de smirghel initiala da, partea de smirghel finala nu.Iar partea de finisare niciodata, de aici si problemele ulterioare in cazul celor care fac operatiunea acasa manual. Oricum , daca baietii aia care fac cu 50-70 lei setul ar face corect , respectand toti pasii ar cere mai mult decat cer eu. Dar asta e Romania, cam la toate ariile de prestari servicii.....pretul primeaza la momentul luarii deciziei si pe urma lumea se plange de servicii, de neseriozitate etc
    1 point
  26. Se slefuieste intai lacul ramas si apoi plasticul. Cine a polishat macar o data un far stie ca ele au lac, destul de dur. Spuma activa, oricat de calitativa ar fi, tot indeparteaza protectia, eu nu recomand folosirea ei decat in cazul in care masina e supermurdara, altfel 2BM e sfant, cu un sampon performant, si nu ma contraziceti ca stiu ce vorbesc. Multe faruri se distrug la spalatorii, ganditi-va cat are de suferit lacul masinii voastre. Nu va mai alegeti spalatoriile in functie de cost, mai studiati si ce va da pe masina. Un far polishat corect si intretinuta protectia (sealantul) de pe el tine mult si bine. Pentru rezultate mai usoare, se face wetsanding si nu cu granulatie foarte fina si apoi se aplica lac special. Spuneam de detailing-club pentru ca acum testeaza colegii asa ceva. Pur si simplu se aplica lacul cu o laveta din microfibra si se lasa sa se usuce, protectia fiind permanenta, asemanatoare lacului aplicat din fabrica.
    1 point
  27. Înseamnă că nu ai ajuns încă în Elveția.
    1 point
  28. Numai MAXXMOTION de la OMV si uneori EVO
    1 point
  29. aral 5.20lei motorina euro5 :X
    1 point
  30. eu am avut farurile reconditionate de mine la 3 masini pana acum , a reconditiona nu inseamna a polisha , polishul este doar un mic pas din intregul proces , trebuie urmati niste pasi de bun simt cand se doreste reconditionarea unor faruri , 3-4 pasi de wetsanding cu granulatia corespunzatoare gradului de afectare al farului propriu-zis , de cele mai multe ori 800-1200-2000-3000 este suficient , dar sunt cazuri in care farurile sunt foarte afectate si este necesara o granulatie mai agresiva urmata de mai multi pasi cu smirghel fin , dupa care cel putin 2 stage polish cu produse de calitate - 3M , Menzerna , Scholl etc - compound + mediu cel putin dar avand in vedere ca vorbim de faruri este foarte bine sa existe chiar si al 3lea pas de polish de finish , pe padurile aferente abrazivitatii , la final 2 straturi de sealant de calitate ( Opti-Seal , Jetseal , M-Seal etc ) , avand in vedere ca sealantul se aplica foarte usor si pe 2 faruri dureaza 5-10 min cu tot cu timpul de uscare se recomanda re-aplicarea lui periodic Farurile pe care le-am facut la masinile personale aratau perfect si la 1 an de la reconditionare , cum le mentin asa , pai este simplu , nu spal masina la spalatoriile de colt de strada care folosesc o cantitate impresionanta de soda caustica in spuma lor "activa" ( denumirea produsului este TRF - traffic film remover , si are un PH foarte acid si agresiv pentru ca altfel nu ar avea cum sa curete decent o masina doar prin spumare - clatire , rezultatul spalarii repetate cu substanta asta duce la deteriorarea tuturor suprafetelor de plastic , cauciucate , cromate , lacuite ) , nu le sterg niciodata cand sunt pline de noroi / praf etc cu vreo carpa uscata sau cu cine stie ce solutie de 6 lei din Cora pentru geamuri , aplic sealant periodic . Si ca sa fiu ontopic oriunde te duci intreaba inainte cum procedeaza si cat dureaza procesul , un set de faruri relativ afectat dureaza intre 3-6 ore in functie de experienta omului care se ocupa de ele , se freaca foarte mult cu smirghelul , eu cand mi-am facut farurile la E60 cred ca am consumat 5 foi din fiecare granulatie ( o foaie o taiam in 3 bucati separate )
    1 point
  31. 2 poze de azi! http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/1-15_zpsbc370c96.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/2-14_zps423ff855.jpg
    1 point
  32. 1 point
  33. Nu exista diferenta de confort intre 18 si 19. De 7 ani merg cu talon de 35 si nu am avut probleme. Diferentele apar din trecerea de la anvelope runflat la anvelope normale. Tine doar de modul in care abordezi suprafata pe care esti.
    1 point
  34. Cand o sa va obisnuiti ca e dovada de lipsa de educatie, de civilizatie samd sa te apuci ca sa spui unui om care tocmai si-a cumparat sau comandat o masina ce ti-ai fi luat tu si ca el a fost fraier ca si-a luat ce si-a luat?!? Bai, pur si simplu e de cacao ce faceti. Flecareala din asta damboviteana. Tonul folosit in textul de mai sus nu ti se adreseaza tie K in mod special. E o chestie care am vazut ca o fac multi "samariteni" si chiar e o greseala sa facem lucruri de genul asta. Stii cat de mult depinde ce avea masina aia pe ea ca tren de rulare?!? Sa te apuci sa compari asa de sanchi doua masini oarecare si apoi sa-i spui omului un verdict clar, mi se pare o gluma. Apoi, mi se pare absolut corect ca tie sa iti fi placut 328i-ul pentru ca aia e pe gustul tau dar nu e nici pe departe o regula generala. E valabil raspunsul de mai sus. Cand ai ocazia si pui mana pe un 530d cu tot ce misca la trenul de rulare, mai stam de vorba. Da-l pe sport si zi-mi cum se simte Daca ai avea de ales intre M3 si M5, ultimul fiind mai rapid pe circuit, ai lua M3-ul ca M5-ul e prea mare nu? Sau iei M6? Apoi, una e senzatia, alta sunt timpii pe circuit. Fara discutie 3-ul e o masina super reusita. Conteaza insa doar ce vrea omul si e pueril sa ne apucam noi sa ne dam cu presupusul si sa judecam si sa alegem in locul lui. Sa-ti iei totdeauna masina care-ti place si sa fii multumit si fericit cu ea. Alegerea perfecta nu exista. Fiecare dintre noi e subiectiv si alegerea cea mai buna numai tu o poti face. Daca veneai cu intrebari si doreai sa discutam deschis de diverse variante si puncte de vedere INAINTE sa comanzi masina, mi se parea ok. Asa, sa discutam alegerile tale si sa le judecam mi se pare o crasa lipsa de politete. Asteptare usoara si sper sa am ocazia sa-ti vad masina macar in poze Si da, felicitari pentru alegerea facuta
    1 point
  35. Salut! Felicitari pentru comanda. 328i m-a uns la suflet cand am mers cu ea la Joy Drive Tour, Masina e configurata frumos, singurul lucru pe care eu nu l-as fi luat sunt jantele de 19. Arata bine, dar iti vor pune probleme pe drumurile noastre. S-o conduci sanatos si fara incidente! PS: legat de ce a zis Krebs... O sa fie multi care vor aduce in discutie seria 5, F10. Lasa-i sa vorbeasca, pentru ca o fac de plictiseala si nu au pus piciorul in niciuna dintre ele. Eu am mers cu 530d F10 si cu 328i F30 si as fi ales fara sa stau pe ganduri 328i-ul.
    1 point
  36. 7. Initiatorul topicului poate da un singur UP la 7 zile de la ultima sa postare. Nu se admit UP-uri date mai repede de 7 zile de la ultima postare sau UP-uri date de catre alta persoana decat initiatorul topicului. Exceptia UP-ul la 7 zile va fi permis doar atunci cand initiatorul doreste sa scada 10% din pret. Daca se da UP inainte de cele 7 zile topicul va fi inchis 10 zile. Sunt considerate UP-uri si actualizarile de stocuri, noi produse, sau postarea de poze in intervalul celor 7 zile. Din acest motiv, topicurile trebuie sa contina cat mai multe informatii inca de la deschiderea lor. Recidiva se sanctioneaza cu suspendare definitiva a userului respectiv, precum si cu stergerea tuturor anunturilor acestuia.
    1 point
  37. ala nu e climatronic PS am fost acum vreo 2 veri cu o masina decapotabila pe la 35-38 de grade. a fost una dintre cele mai nasoale experiente pe care le-am avut. prefer oricand sa merg cu o masina normala cu AC decat cu o decapotabila. decapotabila are farmecul ei la temperaturi ce nu depasesc 25-28 de grade .parerea mea
    1 point
  38. Vezi ca nu prea folosesti centura, e trist "inactive 00389 Please fasten driver's safety belt" "Absolut toate consumabilele schimbate inclusiv uleiul si filtrul din cutie(cumparate de la Groza Dan de aici de pe forum)" Nu are sens sa dezvolt ce aberatie mi-ai scris si sa o leg detaliile din anuntul tau. Nu ai specificat ca masina ta a avut CIC schimbat la 12 mii de km, deci a fost desfacuta, e ca si cum ai face un retrofit de business in professional, sau and pdc-ul a facut probleme si a fost fata/spate desfacuta sau ca auxiliary heating s-a defectat si s-a desfacut juma de motor ? Nu vad sa fi schimbat uleiul, sau vreo intrare cu ultimul schimb de ulei intr-un service BMW, ar trebui sa-l faci, ca-s unii carcotasi pe aici si o sa se supere pe tine ca vinzi o masina fara ulei schimbat ) Uite ca dotari cum arata masina mea, toate sunt puse la reprezentanta, inclusiv retrofit de xenon pe care am dat 8000 de lei prin 2009, filtru de particule schimbat anul asta, samd, nu sunt trecutele piesele de la bmw performance ca nu exista retrofit in sistem pentru ele. E problema mea daca eu nu mi-am permis ca tine sa imi cumpar o masina asa de dotata, si tot problema mea e ca am bagat un e60 ca al tau in al meu e90, asa e soarta, sunt unii mai prosti si mai saraci ca mine, nu ne permitem luxul de a ne cumpara un e60 full la mana a 2 a. Mult succes, aici pe forum toti suntem necunoscatori, saraci si nu ne permitem sa cumparam ulei pe forum, noi mergem la reprezentanta, acolo-i mai ieftin. Options 01CA Selection of COP relevant vehicles 0200 Diesel particle filter 0205 Automatic transmission 0240 Leather steering wheel 0249 Multifunction f steering wheel 02BF BMW alloy wheel, double spoke 154 0320 Deleted, model lettering 0423 Floor mats, velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0465 Through-loading system 0488 Lumbar support, driver and passenger 0494 Seat heating driver/passenger 04AE Armrest front, retractable 04AG Interior trim finishers Titanium matt 0508 Park Distance Control (PDC) 0520 Fog lights 0534 Automatic air conditioning 0548 Kilometer-calibrated speedometer 0606 Navigation system Business 0644 Preparation f mobile phone w Bluetooth 0735 Basic Package 0801 GERMANY VERSION 0851 Language version German 0863 Retailer Directory Europe 0879 On-board vehicle literature German 08SB Telematics access request,country-spec. 08SC Telematics access request,country-spec. 08SP Control unit COP Retrofits 0255 Sports leather steering wheel 0302 Alarm system 0313 Fold-in outside mirror 0502 Headlight cleaning system 0521 Rain sensor 0522 Xenon Light 0540 Cruise control 0563 Light package 05AC High-beam assistant 0601 TV function 0609 Navigation system Professional 0620 Voice control 0676 HiFi speaker system 704A M SPORTS SUSPENSION 441A SMOKERS PACKAGE 2MEA BMW ALLOW WHEEL, M DOUBLE SPOKE 194 710A M SPORTS STEERING WHEEL, MULTIFUNCTION 481A SPORTS SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Dotarile tale : 01CA Selection of COP relevant vehicles 01CB CO2 package 0205 Automatic transmission 02HH BMW LA radialspoke 244w flat-runn. prop. 0320 Deleted, model lettering 0346 Chrome Line exterieur 0354 Green windscreen, green shade band 0423 Floor mats, velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0431 Interior mirror with automatic-dip 0438 Fine wood trim 0459 Seat adjuster, electric, with memory 0465 Through-loading system 0494 Seat heating driver/passenger 0502 Headlight cleaning system 0508 Park Distance Control (PDC) 0522 Xenon Light 0534 Automatic air conditioning 0536 Auxiliary heating 0544 Cruise control with brake function 0548 Kilometer-calibrated speedometer 05AC High-beam assistant 0609 Navigation system Professional 0612 BMW Assist 0614 Internet, preparations 0615 Expanded BMW Online Information 0616 BMW Online 0620 Voice control 0633 Preparation, mobile phone, Business 0676 HiFi speaker system 0698 Area-Code 2 for DVD 06AA BMW TeleServices 06AB Control for Teleservices 06FL USB/Audio interface 0761 Individual sunshade glazing 07RP Advantage package 07SP Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth 0801 GERMANY VERSION 0851 Language version German 0863 Retailer Directory Europe 0879 On-board vehicle literature German 08S8 Country-specific nav. system supply 08SA Navigation access request,country-spec. 08SC Telematics access request,country-spec. 08SP Control unit COP
    1 point
  39. si eu am dat examen scris si practic, la scris a fost usor, la traseu a fost in curte un poligon mic cateva manevre parcare laterala bla, bla, bla... ce zice wlf e adevarat exceptand NY City, aici nu sunt reguli, 70% sunt taximetristi, indieni, niste animale, se pisa-n sticla numai sa nu faca pauza, iti taie fata fara nicio jena, rosu la semafor e un fel de galben pt ei...foarte rau cu parcarile, banda aia de pompjeri e pt toata lumea nu se parcheaza pe trotuar niciunde...aglomeratie in draci mai ales 8-10 dim si 4-10 dupa amiaza...strazi ca la noi, pline de gropi sau denivelari, se lucreaza ca la noi, ploua, se toarna asfalt, e gata asfaltul se sparge pt nu stiu ce teava... ce vedeti in filme e alta branza...claxonul se foloseste in acelasi timp cu respiratia...nu claxonezi esti pa....2 ani de condus zi de zi in manhattan minim 3-5 ore mi-a iesit pe nas.... daca iesi din oras cam tot aceiasi aglomeratie, nu mai sunt taximetristi dar sunt tiristi, limita de viteza e undeva la 80 km la ora...daca mergi cu 90 vine ala cu tiru cu 100 si se urca pe tine...ziua pe autostrazi e f aglomerat, noaptea la fel din 4 benzi inchid 3 ca se lucreaza la drum... daca este un accident, clar se face coloana de zeci de km pe ambele sensuri, ceilalti de pe sensu opus accidentului sunt incetinesc sa se uite si ei....accidentu e accident aici, nu gluma... intotdeauna cand pleci din punctul A catre B sa-ti ajungi cu 30 min mai tarziu... daca nu ai gps esti pa... in alte state e alta viata, sosele curate viteza de 120 km...
    1 point
  40. deloc, este foarte bine, pentru ca in primul rand te stimuleaza sa reduci costurile (mai multi in aceeasi masina care impart eventual carburantul), mai putine masini pe drumuri, deci mai putina aglomeratie si poluare redusa. este perfect logic.
    1 point
  41. mi-a placut aia cu femeile gonflabile, dar mi se pare o tampenie ca o anumita banda sa fie rezervata pentru cei cu mai multi in masina.
    1 point
  42. Pe mine cred ca ma bufnea rasul maxim la asa replica =))
    1 point
  43. superb acum inteleg cum s-au dus naiba 2 senzori de ulei pana acum :twoup:
    1 point
  44. Se pare ca pe forumul acesta daca nu esti un aplaudac al marcii nu esti binevenit... :goodjob: Vorbesti de parca ai avea cateva procente din companie..La mai multe Nu mi-am luat e46 sa stau cu ochii pe consum.Pur si simplu verificam functiile masinii,cum am facut si la masinile precedente. Am fost surprins sa constat diferenta de care vorbeam,pt ca nu ma asteptam la asa ceva. Cum nu ma asteptam sa aud nici "greierasii"
    0 points
  45. Dracu' va pune sa va cumparati toate cazanele?
    0 points
  46. ] nai mentionat daca e consumul real sau cel dat de comp de bord..pt ca la bmw sunt diferente mari..
    0 points
  47. Invers... daca scoti DPF-ul nu mai ai presiune diferentiala in filtru deci presiunea la iesire din turbo e ceva mai mica. Exista senzor de presiune inainte si dupa filtru tocmai pentru a masura aceasta diferenta. Cand dai DPF-ul jos se invarte mai repede turbina ca efect imediat.
    -1 points
  48. Daca anularea fizica si din soft se face corect nu afecteaza in nici un fel. Exista multe exemple de masini cu motoare identice unde exista versiune cu DPF si versiune fara DPF functie de tara unde se vinde. EGR-ul si DPF-ul au fost introduse DOAR pentru a creste norma Euro fara beneficii pentru motor.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.