Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/10/13 in all areas
-
A nu, tu poti sa il cumperi linistit daca doresti, doar sa nu te sperii in caz de accident cand o sa iti iasa confetti din airbag.6 points
-
Dupa cum am zis nu ma pricep foarte bine, asa mi sa zis ca are si am luat-o de buna Deci ar avea o taxa pe la 700-900 de euro, cred ca e destul de bine. Oricum isi merita toti bani e una din cele mai frumoase masini pt. anul ei si acum depaseste multe masini2 points
-
volanul ala nu este in regula deloc, capacul de la airbag nu este original, n-are nici o treaba, nu stiu ce-i acolo. airbag-ul arata asa, in nici un caz cum e ala din anunt. http://api.ning.com/files/p4qmzk7XFceWoboRJ3BY1J8NgI4FpmYXr3MYDcz-KhnytNuveCHC2FTAel1nWX1fK7OeTSCUj1cE-zkIwwu0Yc-GKU2jbOq4/CIMG0642.JPG2 points
-
scuza`ma daca intrebi cat costa verificarea sigur nu`ti permiti masina, nu o spun cu nici o rautate dar nu`ti complica viata , cea mai buna masina e cea pe care ti`o permiti2 points
-
Usor neconcludenta comparatia ta. O comparatie corecta ar fi fost sa pui si cat costa debitmetrul, regulator, furtune vacuum si la 330. Chiar daca nu ti s-au stricat. Eu asta inteleg prin diferenta de intretinere. In rest destul de corecte consumurile tale.. de curiozitate 14.5 asta e un consum mediu pe bucuresti, nu? Adica inclusiv mers seara, noaptea, in weekend ( cand poti scoate consum fff bun in Bucuresti), sau mergi des ziua in aglomeratie la ore de varf, stai in trafic bara la bara etc Nu ai zis ce 318 ai avut, insa diferenta oficiala intre 330xi si 318i 143cp este de 3 litrii in oras. Intre 330xi si 318 118cp (m43) este de doar 2l. Marea problema pt multi este insa ca ei isi permit cu greu consumul ala de 10-12 de la 318, daca mai adaugi 1-2-3l pana la 330 desi nu e cine stie ce e destul de greu sa suporte. Dupa parerea mea la intretinere intre 318i n42 143cp si 330 nu e mare diferenta asta pt ca 318i e si un motor slabut cu multe probleme stiute si e si un motor complicat. spre exemplu 318 m43 118cp e un motor mult mai simplu decat n42 (nu ai vanos, valvetronic, m43 are 1 bobina nu 4 etc). acum sa punem si o intrebare ontopic, ca si asa am cam facut praf topicul omului. ziceai ca mai are ceva probleme masina (ca orice masina de varsta ei) despre ce este vorba?? up din partea mea si bafta la vanzare chiar mi se pare la un pret super, mai ales ca are taxa nerecuperata. Sa iti aduci acum un e46 325i fl e aproape imposibil la cat de mare e taxa.2 points
-
asa la prima vedere procentul e mare,beleaua e ca daca stai sa asculti fiecare zgomot din motor te urci pe pereti,la M54 de ex am un zgomot la rece pe partea distributiei,nimeni nu a stiut ce e asa face masina de cand am luat-o ,am incercat cu mai multe tipuri de ulei,ce-i drept cand e uleiul nou nu face dar pe masura ce trec km sunetul reapare.Parerea mea ca la problemele avute de N47 o contributie majora il au si intervalul extins de service si calitatea uleiului folosit.2 points
-
1 point
-
Deschid aici topicul desi nu prea are legatura cu rally.Iubitorii motorsportului pot posta clipuri cu diferite curse ca dragracing sau drift,hill climb,legale fireste,in care BMW este prezent Desi la noi sunt relativ noi,in State sau Japonia aceste competitii se desfasoara de cateva decenii. Incep cu un e34 turbo street legal care coboara usor sub 10 secunde pe 402 m. putin hill climb,sau viteza in traseu montan cum se numeste la noi1 point
-
1 point
-
Daca nu deschizi masina din telecomanda si folosesti metoda mecanica , adica tii cheia in broasca in pozitia de deschidere a usii , se vor deschide toate geamurile. Daca broasca de la usa este defecta si ramane pe pozitia deschis, ar putea fi cauza problemei .1 point
-
Airbagul e lipit si apoi vopsit, de aia nu mai are conturul ala rotund, ca pe acolo se sparge.1 point
-
Eu in locul tau as incepe in alta ordine. As schimba prima data difuzoarele din usile din fata cu unele Focal sau DLS montate pe inele MDF, apoi as insonoriza foarte bine usile (cu folie Dynamat sau Standartplast si pasta unde ar fi nevoie de intarire) pentru a elimina orice vibratie si pentru a crea o incinta acustica mai buna pt difuzoare. Pentru difuzoare as alege si un amplificator decent care il conectezi la cd playerul original printr-un adaptor High->low si cu reglajele potrivite la amplificator, ar trebui sa obtii un sunet mult mai bun. Ca si difuzoare poti incerca: 1. DLS MS6a 2. DLS R6a 3. DLS RS6a 4. Focal Acces 165 A1 (In ordinea in care le-am scris). Cu oricare dintre acestea vei obtine un rezultat bun, daca sunt amplificate, dar nu te astepta si la prezenta unui bass care sa iti scuture masina. Difuzoarele nu sunt facute sa redea frecvente foarte joase. Indicat ar fi dupa difuzoare sa adaugi un subwoofer, iar in difuzoare sa limitezi semnalul (prin filtrul HPF [High Pass FIlter] al amplificatorului) la 80Hz sau 100 Hz. Dupa care setezi filtrul LowPass (LPF) al subwooferului tot la 80Hz. Astfel, in difuzoare ajung doar frecventele peste 80hz, iar in subwoofer cele sub 80 Hz, cele peste aceasta frecventa fiind atenuate. Abia dupa toate acestea, as schimba cd playerul, daca tot nu iti ajunge cum suna. E evident ca un cd player aftermarket are mult mai multe setari si scoate un sunet mai bun, fara interferente, dar eu zic ca daca faci tot ce am zis mai sus vei fi multumit si cu cd playerul original. LE: Dar daca dupa toate astea, mai adaugi si un cd player Alpine + adaptorul pt comenzile pe volan, ca sa fie totul functional, si te poti obisnui cu noul aspect, o sa sune incredibil.1 point
-
A fost o perioada prin anii 2000, cand unele masini aduse atunci in Romania , 316i nfl, au iesit euro4. Dar era ori o greseala a celor de la RAR ori aia care le aduceau au dat spaga si mergea. Chiar eu am discutat cu inca cativa posesori de 316i nfl din 99 care erau si ale lor euro4 ca a mea si toti aveau masinile aduse in tara prin 2003-2005. In momentul de fata va iesi euro3 (asa e si normal), nu ai cum nici sa speri ca va iesi euro4. poate cu spaga ceva, dar nu cred sa mai mearga. Apropo vezi ca masina are 105cp nu 116.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pentru mine nu are nici o importanta,am specificat doar ce am vazut scris pe capac.Nu sunt genul care se contrazice,deci nu am de ce sa sun la BMW sa ma conving,nu am scris nicaieri textual " are doua turbine " ci " twinturbo",deci discutia nu are sens1 point
-
Lol. Alt trandafiriu carea vrea sa faca senzatie cu septaru' prin comuna poplaca. Auzi, cica Il costa ĂŽntreținerea mai mult la ATV. LOOOOOL ))) Vai de capul meu ce a ajuns si seria 7 si pe mana cui.1 point
-
1 point
-
Pe cd player professional, singura modalitate prin care poti pune Aux e sa achizitionezi un modul separat, care se comporta ca si o magazie de cd-uri. Avantajul e ca poti conecta si stick si card. Exista 2 modele. 1. Are AUX, citeste card si stick http://www.ebay.de/itm/USB-SD-MP3-Wechsler-CD-AUX-Adapter-BMW-E31-E38-E39-E46-/130589361828?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item1e67bb86a4 2. Are si bluetooth + microfon. Astfel conectezi telefonul la el, ai si handsfree + ca poti reda piesele de pe telefon prin bluetooth. http://www.ebay.de/itm/Bluetooth-BT-USB-SD-MP3-Wechsler-AUX-In-CD-Adapter-BMW-3er-E46-Limousine-Touring-/130793953382?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item1e73ed58661 point
-
1 point
-
1 point
-
Am terminat si cu curatarea EGR + Filtru epurator, concluzia EGR era cam murdarel F epurator la fel atasez poze. http://imageshack.us/photo/my-images/577/img0391pm.jpg/1 point
-
-1 points
-
nu mai merge votingul?am vrut sa adaug un vot dar i-mi da eroare .-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Masina e la vanzare, nu deschid alt topic inutil, va m anuntatdoar ca sa stiu daca gasesc vreo masina mai mare cu care sa pot tracta o Rulota. Pret Schimb 3700-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00