Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/11/13 in all areas

  1. da, e posibil sa ai si noroc. Dar daca ai ghinion ? Stiai ca in DE se face parnaie pentru evaziune ? Si poate mai vrei sa vii vreodata in viata, sa muncesti sau sa faci o afacere acolo..pentru u rahat de bani de diferenta la asigurare un 5-600 de euro te risit de aiurea... Poti scapa daca ai masina inmatriculata pe firma, si acolo legislatia e un pic mai complicata. Dar, ca rezident cu masina personala.. o poti imbulina usor. Dar repet, oricum costurile nu sunt mari ( ma refer la impozit asigurare) sa detii o masina de orice fel. Nu merita riscul pur si simplu. Ca sa nu mai vorbesc ca in amtriculatul direaza max 1h cu tot cu coada...
    4 points
  2. pai Bimmer-Service, normal :sorcerer:
    1 point
  3. Pe autovit are 161.000 km si e adusa din Germania, nu din Austria ! http://www.autovit.ro/bmw-320-C29093806.html BMW 320, BreakFabricatie:2008Rulaj:161,000 kmCombustibil:dieselMotor:=1995&cubicCapacity[to]=1995"]1995 cm³ (Putere 177 CP / 130 kW)Transmisie:manualaEmisii CO2:130Norma Euro:euro4Culoare:negru-metalizatNumari de usi:4/5Tara de origine:GermaniaData primei inmatriculari:04/2008
    1 point
  4. Eu nu inteleg de unde a venit manevra aia. A vrut sa faca stanga in ultimul moment sau cum?
    1 point
  5. A nu, tu poti sa il cumperi linistit daca doresti, doar sa nu te sperii in caz de accident cand o sa iti iasa confetti din airbag.
    1 point
  6. Dupa cum am zis nu ma pricep foarte bine, asa mi sa zis ca are si am luat-o de buna Deci ar avea o taxa pe la 700-900 de euro, cred ca e destul de bine. Oricum isi merita toti bani e una din cele mai frumoase masini pt. anul ei si acum depaseste multe masini
    1 point
  7. A fost o perioada prin anii 2000, cand unele masini aduse atunci in Romania , 316i nfl, au iesit euro4. Dar era ori o greseala a celor de la RAR ori aia care le aduceau au dat spaga si mergea. Chiar eu am discutat cu inca cativa posesori de 316i nfl din 99 care erau si ale lor euro4 ca a mea si toti aveau masinile aduse in tara prin 2003-2005. In momentul de fata va iesi euro3 (asa e si normal), nu ai cum nici sa speri ca va iesi euro4. poate cu spaga ceva, dar nu cred sa mai mearga. Apropo vezi ca masina are 105cp nu 116.
    1 point
  8. imi place kitul de gsi de pe ea, e cu gust, nu stiam ca se pupa de la astra la vectra dar cred ca ai facut un upgrade frumos cu sarma de balot
    1 point
  9. laser serfiule, aste e mucificatoare daverro pe sistem supapa dubla cu fum la fraieri, se stie la cunoscatori cai valoare, eu nas dao verishoru pe cazan de tuica e36, masina de samantzar boschet, fi serios si ramai pe vectra, masina e pizda lacrima si da respekt.
    1 point
  10. forumu te lasa bo$$, da' esti tu paralello. jmekera masina, mucu' dai cu ia la toti fraerii cu bmw, credema. te intreb ceva da fi sincer,da? asai ca iai rupt pizdulicea ei, da ia tot fuge de rupe? ai scos ficatii din muma ei pana ia dat borsu pe oki? acu iti zic ca la frate, pula noastra, daca nu bate nu troncane, doar 1400? Pomana baro$$ ca e buna faraoanca si te fraereste un guster cu o pisicuta stramba pa serii si neagra la masele. ca era so patesc. ma si vad ca dau la buci pe bancheta spate ca rambo in misiune.
    1 point
  11. eu am avut farurile reconditionate de mine la 3 masini pana acum , a reconditiona nu inseamna a polisha , polishul este doar un mic pas din intregul proces , trebuie urmati niste pasi de bun simt cand se doreste reconditionarea unor faruri , 3-4 pasi de wetsanding cu granulatia corespunzatoare gradului de afectare al farului propriu-zis , de cele mai multe ori 800-1200-2000-3000 este suficient , dar sunt cazuri in care farurile sunt foarte afectate si este necesara o granulatie mai agresiva urmata de mai multi pasi cu smirghel fin , dupa care cel putin 2 stage polish cu produse de calitate - 3M , Menzerna , Scholl etc - compound + mediu cel putin dar avand in vedere ca vorbim de faruri este foarte bine sa existe chiar si al 3lea pas de polish de finish , pe padurile aferente abrazivitatii , la final 2 straturi de sealant de calitate ( Opti-Seal , Jetseal , M-Seal etc ) , avand in vedere ca sealantul se aplica foarte usor si pe 2 faruri dureaza 5-10 min cu tot cu timpul de uscare se recomanda re-aplicarea lui periodic Farurile pe care le-am facut la masinile personale aratau perfect si la 1 an de la reconditionare , cum le mentin asa , pai este simplu , nu spal masina la spalatoriile de colt de strada care folosesc o cantitate impresionanta de soda caustica in spuma lor "activa" ( denumirea produsului este TRF - traffic film remover , si are un PH foarte acid si agresiv pentru ca altfel nu ar avea cum sa curete decent o masina doar prin spumare - clatire , rezultatul spalarii repetate cu substanta asta duce la deteriorarea tuturor suprafetelor de plastic , cauciucate , cromate , lacuite ) , nu le sterg niciodata cand sunt pline de noroi / praf etc cu vreo carpa uscata sau cu cine stie ce solutie de 6 lei din Cora pentru geamuri , aplic sealant periodic . Si ca sa fiu ontopic oriunde te duci intreaba inainte cum procedeaza si cat dureaza procesul , un set de faruri relativ afectat dureaza intre 3-6 ore in functie de experienta omului care se ocupa de ele , se freaca foarte mult cu smirghelul , eu cand mi-am facut farurile la E60 cred ca am consumat 5 foi din fiecare granulatie ( o foaie o taiam in 3 bucati separate )
    1 point
  12. Sandale noi http://imageshack.us/a/img42/4007/dsc2520d.jpg
    1 point
  13. mor cand vad 130 mii km calapodul autovit
    1 point
  14. Stiu poza. Fiecare cu gusturile lui, dar pentru mine nu exista jante mai frumoase decat 128.
    1 point
  15. Niciodata. Cel putin pe E60.
    1 point
  16. 1 point
  17. Foarte bine arata masina cu jantele astea. Am avut si eu pe E65 dar nu erau atat de spectaculoase, tot pe 19 erau. La E65 e nevoie de roti pe 21 sa arate bine.
    1 point
  18. am rezolvat punctele mari , pentru o rezolvare 100% bara fata + capota ar trebui revopsite , dar nu ma grabesc avand in vedere ca este o nuanta de negru mai ciudata , in lumina se vede ca un albastru inchis azi a fost ziua farurilor , care erau intr-o stare destul de proasta , mai ales zona de sus , "spranceana" , am folosit smirghel ud 600 + 1200 + 2000 + 3000 + Menzerna FG400 pe padul galben LC 2 treceri + Menzerna PF2500 pe padul alb LC 2 treceri + Menzerna FF4000 pe padul alb LC 1 trecere + 2 straturi de Jetseal aplicate manual rezultatul final este multumitor , se putea si mai bine daca incepeam probabil de mai jos cu smirghelul si saream in pasi mai mici gen 400-600-800-1000-1200-2000-3000 dar asta ar fi durat f f f mult http://img16.imageshack.us/img16/6131/sg203311.jpg http://img854.imageshack.us/img854/8269/sg203312.jpg
    1 point
  19. O carte de gramatica nu ti-ai fi cumparat, cu toate ca era cam tarziu la 20 ani dar, vorba poporului, tarziu-i niciodata ! Asta a vrut sa spuna Similea, de fapt !
    1 point
  20. eu inca sustin sa n-o vinzi! la starea in care e si cum ai intretinut-o... ma distreaza polemicile de aici, as fi tare curios sa vad o masina de-a unui perfectionist d-asta... bafta la vanzare, daca tu vrei!
    1 point
  21. Care asemenea masina ? Masina cu motor de 3000 sub capota dar cu motor de 2000 in acte ?
    1 point
  22. masina este prea tare...mai ales motorul...dupa parerea mea isi merita fiecare banut...nu se vinde din cauza motorului , de fapt din cauza impozitului si al consumului...toata lumea fuge acum de motoare mai mari de 2000cmc...eu incerc sa o dau pe a mea de 3 luni si nimic, si am 2.5diesel...asta este , mai bine o pastrezi...daca mi-as permite sa intretin un motor de 3000cmc nu as sta pe ganduri iar faza cu e60 si e90 , no comment...bafta la vanzare
    1 point
  23. Iti spun eu de ce pt k totusi este un e 46 iar la banii astia mai pui cateva sute si gasesti un E60 sau E90.....!!!
    1 point
  24. asa o fi cum zici tu...desi ma indoiesc ca ai montat un N46b20a cu care masina chiar a functionat, e mai multa bataie de cap si cheltuiala pentru niste beneficii minore, dupa parerea mea, oricum ar fi fost, in momentul de fata tot ilegal este . Dar e problema ta si a celui ce va cumpara, ideea era sa nu faci public acest aspect, detaliile astea le-ai fi putut discuta in privat cu cine era interesat sa o cumpere, pe cine il retine un impozit de 20mil oricum nu are bani de benzina, deci piata e cam aceeasi cu sau fara acea modificare riscanta in CIV! Bafta la vanzare, masina e frumoasa si merita un proprietar care sa aiba grija cel putin pe jumatate cat ai avut tu!
    1 point
  25. 1 point
  26. pentru BOGDY daca e pe aici am suspensie sport si nu am nici o problema
    1 point
  27. Varul meu a facut asta la dacie,noroc ca discul cu santuri era pe fata, a dat roata jos a suspendat masina a cuplat treapta 3 , a marit relantiul la 2500rpm si cu o pila mare a rezolvat problema, totu era ok daca nu-i sarea pila in m*** .
    1 point
  28. Dupa cum spune si titlul vand 330d manual 05/2009 245cai, adusa de mine personal in 13.04.20013, fara niciun fel de probleme tehnice, estetic are doar 3 zgarieturi superficiale pe bari(deci numai pe plastic, 2 bara fata usoare si 1 bara spate vizibila dar superficiala). Ca dotari, desi se observa si-n poze: -Xenon; -Volan M, Schimbator M; -Suspensie M; -Navigatie business cu DVD; -Audio Professional; -Senzori ploaie, lumini, parcare fata-spate; -Oglinzi electrice, incalzite, pliabile electric; -Jante 17" aliaj cu cauciucuri runflat 90% bune; -Trapa; - Geamuri spate colorate fabrica; -Scaune incalzite; -Euro 5; Timbru mediu 264euro; Mentionez ca masina are carte service si atasez si serie sasiu pentru cine doreste verificare: WBAPR91030A177298 Pretul este de 15.200euro... Va stau la dispozitie pentru orice alte detalii... Telefon: 0765.345.640
    0 points
  29. Cred ca esti cel mai ok vanzator de masini pe care l-am vazut.
    0 points
  30. de fapt nu neaparat ca nu vreau schimb, dar tot ce ipotetic as lua la schimb, iau spre a revinde si sa am un raport calitate-pret pe piata mai bun decat ceea ce am acum... si atunci automat iti subevaluez masina, tu zici ca imi bat joc, eu zic ca mai bine stau cu ce am decat sa ma chinui sa-ti vand tie masina pe bani multi, etc, o discutie interminabila, total neconstructiva si care nu duce nicaieri.. Ce am mai facut in trecut si unde oamenii au fost seriosi a iesit f. bine de ambele parti a fost urm. lucru: Ne intelegem asupra unui pret, imi lasi un avans, masina se incuie, se baga in garaj si nu mai face 1 metru... ramane ca intr-un termen t sa vii cu diferenta pe care o faci rost cum si de unde vrei ( reusesti sa-ti vinzi masina pe pretul tau, imprumuti,etc, etc - nu e treaba mea ). Nu vii pierzi avansul, vii ne atingem amandoi scopul si ne facem fiecare cate un prieten in plus, altfel tot timpul, dar tot timpul ne certam pt ca tu dpmeu de vedere iti supraevaluezi ceea ce imi dai la schimb, si eu din pct tau de vedere iti subevaluez masina... sau cel putin asa fac multi cauta un pret f bun pe piata ( cel mai mic de preferat ) si ceea ce dau la schimb socotesc mediu spre sus fata de altele asemanatoare aflate la vanzare si bineinteles ca nu iese treaba.
    0 points
  31. deocamdata nu, e f proaspata si pretul bun ( si asta chiar n-o zic pt ca e a mea )
    0 points
  32. Bordul afiseaza 160.000.. in torpedou e cartea service originala pana la 230.000 ... Pt "ia zi boss (serifule) care-i ultimul pret" masina are 160.000 ca nu stiu ei sa verifice, restul cand ma intreaba daca km sunt reali, daca e tehnic ok, etc le spun ca au seria acolo, s-o verifice, sa vada ce apare si daca considera ca e cazul ne auzim dupa si in acelasi timp ii sfatuiesc sa procedeze in acest mod cu orice sh vor sa achizitioneze, sa nu creada pe nimeni pe cuvant. Consider ca sunt undeva la limita inselatoriei (urat cuvant, nu prea ma caracterizeaza), adica desi bordul afiseaza mai putin, ai din start toate datele pt a verifica toata viata masinii. 9 din 10 nu-ti dau seria daca le-o ceri, la a mea e afisata plus ca asa cum am scris mai sus si eu sunt foarte curios de niste lucruri din istoricul masinii la care deocamdata nu am acces.
    0 points
  33. Pe autovit are 160.000 pt ca la cate milioane de km adunati sunt dati in spate acolo, daca puneam realul nu suna si nici nu venea nimeni s-o vada pe principiul ca sigur e praf "pt ca io mi-am luat acum 2 ani passat cu 98.000 km si mi-au cazut injectoarele ", nu conteaza ca passatul avea 498.000 km... astia-s clientii de autovit: daca are km reali e distrusa si pe moarte, daca are putini sigur sunt dati inapoi, daca are 2 zgarieturi pe spoiler e neingrijita, daca-l vopsesti sigur a fost rasturnata si de-aia l-ai vopsit.. daca sunt toate dotarile posibile, superingrijita, km putini, etc totul la superlativ e prea scumpa si isi ia mai ieftina, etc, etc. ce se intampla in piata asta auto sh, dpm de vedere se datoreaza in mare parte cumparatorilor care toti vor masini cat mai noi, dotari cat mai multe, km cat mai putini si pret de epava. Grav este ca se aduc multe adevartate bombe pe roti cu 500, 600.000, 700.000 km si se dau inapoi la 130.000... partea cu austria vs germania, la fel tot romanul vrea din germania degeaba ii explici ca e aceeasi masina din aceeasi fabrica, aceleasi drumuri bune si service-uri serioase... asa ca e din germania - tot 2 briefuri are si oricum e editie nemteasca. ( nu franta, belgia, olanda ) Le-am pus si seria de sasiu si cine e cu adev. interesat verifica ... Apropo de asta, daca are cineva acces dupa serie in istoricul service complet-complet ( eu vad doar ce e in carte ) sunt foarte , foarte curios ce si cum cu lantul pt ca daca e original s-a cam dus mitul ca : "la motorul asta trebuie sa se rupa pana la 150.000 km", in schimb daca apar ceva lucrari pe-acolo se confirma problema. Uleiul a fost schimbat la 30.000 -35.000 km... Sunt 100 si ceva de pagini pe forum despre distributie la tipul asta de motor si tot felul de "leacuri" ca sa nu ai probleme ( schimba uleiul la 10.000, dezactiveaza butonul de start-stop, etc, etc ) Sunt chiar f. interesat de treaba asta si consider la fel de interesant si ca statistica pt pollul de aici ce si cum : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/ Asa ca daca ma ajuta cineva cu acces in baza de date a serviceului ii sunt foarte recunoscator!
    0 points
  34. pt bugetul ala nici nu ma obosesc sa scriu ceva serios aici, am avut 4 e65-uri.
    0 points
  35. Bafta la vanzare. Amice... omu are de vanzare o masina.. ca ti-o faci tu trista sau nu, nu intereseaza pe nimeni. Din pacate, pe fiecare forum se gasesc`intelijenti` si baga tori de seama ca tine sa comenteze fara nici un rost, total pe langa. Daca te tine buzunarul si vrei sa o cumperi, ceri mai multe detalii\poze s.a.m.d iar daca nu, te abtii de la comentarii de genu`, nu scrii doar sa te afli in treaba, sa te faci remarcat. Tristule!
    -1 points
  36. ma faci sa rad, cred ca nici cazanele facute din 2 sau 3 bucati care au forma de E90 sau E60 nu le gasesti sub 8000. de optiuni nu mai spun nimic.
    -1 points
  37. Cred ca style 95 cu 10j si et24 pe spate ar fi putin peste astea.Oricum ..frumoase si in armonie cu masina.+1 pt spacers de 1 cm pe spate ! ...si niste grile capota glossy black.Ar fi superbe !
    -1 points
  38. ...e discutabil.Ia vezi poza.
    -1 points
  39. esti din egipt? cu romana nu prea le ai...
    -1 points
  40. Mai sunt si oameni corecti...Bafta la vanzare!
    -1 points
  41. Pai da, macar nu a incercat sa ne pacaleasca pe noi !
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.