Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/12/13 in all areas
-
3 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
nasol ca nu se potriveste, dar sincer nu pricep cum de e scump. dupa cum vezi din ce ti-au scris si colegii eu am cel mai mic pret pt piesa , si pt piese in general. eu cand am cumparat compreor de ac am dat 500 de lei + transport. eu inteleg ca sunt second, dar nici cei care le vand nu le fura.1 point
-
1 point
-
ca sfat general, daca te uiti la orice masina sh mai veche de 5 ani, si ai un buget de sa zicem 8000 de euro, da pe ea 6500 si 1500 sa ai ai de reparatii primele 6 luni.. asta daca vrei sa iti mearga ok.. Daca auzi povesti dinalea ca au am masina X si nu am bagat un leu in X ani, sa fugi ...ori minte de ingheata apele ori o troaca.. Sau poti sa o iei cum vrei tu, gen 745i, si cand ai de schimbat cauciucurile o vinzi la alt fraier.. apoi iei alta si tot asa, se practica si asta..1 point
-
Donez instalatie GSM nokia pt e39, merge cred pe 6310 sau ceva asemanator, are si cabluri si difuzor, e completa. - MARIUS288 Donez manere si luminile de la plafon interioare, fara cea centrala din fata, gri, tot pt e39, sunt si parasolarele piele gri, functionale. - racex Donez suport statie metalic, oem, pentru portbagaj. Donez o oglinda dreapta parca, semi completa, ii lipseste motorasul de rabatare cred, cu geam de oglinda. Culoare albastru. - ckh Toate sunt valabile o sapt dupa care se arunca. Ma gasiti in bucuresti, bld chisinau/DIHAM, sector 2.1 point
-
Nu are scutul motor (Se vede in a sasea poza, prin grila de la bara fata se vede asfaltul)1 point
-
Lol. Alt trandafiriu carea vrea sa faca senzatie cu septaru' prin comuna poplaca. Auzi, cica Il costa ĂŽntreținerea mai mult la ATV. LOOOOOL ))) Vai de capul meu ce a ajuns si seria 7 si pe mana cui.1 point
-
Problema cu "tine 2-3 saptamani sau 2-3 luni" provine din faptul ca nu se procedeaza corect la reconditionarea lor. In cele mai multe cazuri se intampla in felul urmator: - clientul vede poze pe site la mine sau alta firma similara..... - suna.... - cere pretul.... - i se pare prea mult desi ofer garantie 1 an , bon , factura si durata de 2-3 ore - cauta iar pe net - gaseste pe internet "unu" sau o spalatorie care face cu 50-70 lei setul fara bon,factura,garantie - se gandeste ce afacere buna a facut ca uite....da jumatate sau chiar mai putin - merge acolo - respectivul slefuieste cu 600 pe urma cu 1500 pe urma da cu polish "3 paste" si e gata in 20 de minute si pe moment arata bine farul pentru un necunoscator - dupa cateva spalari siliconul de pe faruri se duce si ies la iveala zgarieturile de la smirghel si in ele incepe sa se depuna iar diverse - dupa 2 luni farul arata tragic si concluzia respectivului este "ce prostie asta cu polish-ul de faruri , e teapa", "trebuia neaparat folie,lac" etc Acero a explicat destul de exact procesul doar ca sunt "mici" diferente la procedeul meu fata de al lui care fac diferenta pe termen lung. Daca ar face toti ca el sigur nu ar fi probleme dupa 2-3 luni....as zice ca nici dupa 1 an dar exista loc si de mai bine doar ca din motive de concurenta nu pot explica care sunt aceste diferente.Ca si folie singura care merita folosita e Venture Shield dar costa 100 RON/set. Eu am faruri lucrate acum 3 ani care arata la fel de bine si acum. Nu veti obtine niciodata un rezultat similar frecand cu mana polish-ul acasa.Partea de smirghel initiala da, partea de smirghel finala nu.Iar partea de finisare niciodata, de aici si problemele ulterioare in cazul celor care fac operatiunea acasa manual. Oricum , daca baietii aia care fac cu 50-70 lei setul ar face corect , respectand toti pasii ar cere mai mult decat cer eu. Dar asta e Romania, cam la toate ariile de prestari servicii.....pretul primeaza la momentul luarii deciziei si pe urma lumea se plange de servicii, de neseriozitate etc1 point
-
eu am avut farurile reconditionate de mine la 3 masini pana acum , a reconditiona nu inseamna a polisha , polishul este doar un mic pas din intregul proces , trebuie urmati niste pasi de bun simt cand se doreste reconditionarea unor faruri , 3-4 pasi de wetsanding cu granulatia corespunzatoare gradului de afectare al farului propriu-zis , de cele mai multe ori 800-1200-2000-3000 este suficient , dar sunt cazuri in care farurile sunt foarte afectate si este necesara o granulatie mai agresiva urmata de mai multi pasi cu smirghel fin , dupa care cel putin 2 stage polish cu produse de calitate - 3M , Menzerna , Scholl etc - compound + mediu cel putin dar avand in vedere ca vorbim de faruri este foarte bine sa existe chiar si al 3lea pas de polish de finish , pe padurile aferente abrazivitatii , la final 2 straturi de sealant de calitate ( Opti-Seal , Jetseal , M-Seal etc ) , avand in vedere ca sealantul se aplica foarte usor si pe 2 faruri dureaza 5-10 min cu tot cu timpul de uscare se recomanda re-aplicarea lui periodic Farurile pe care le-am facut la masinile personale aratau perfect si la 1 an de la reconditionare , cum le mentin asa , pai este simplu , nu spal masina la spalatoriile de colt de strada care folosesc o cantitate impresionanta de soda caustica in spuma lor "activa" ( denumirea produsului este TRF - traffic film remover , si are un PH foarte acid si agresiv pentru ca altfel nu ar avea cum sa curete decent o masina doar prin spumare - clatire , rezultatul spalarii repetate cu substanta asta duce la deteriorarea tuturor suprafetelor de plastic , cauciucate , cromate , lacuite ) , nu le sterg niciodata cand sunt pline de noroi / praf etc cu vreo carpa uscata sau cu cine stie ce solutie de 6 lei din Cora pentru geamuri , aplic sealant periodic . Si ca sa fiu ontopic oriunde te duci intreaba inainte cum procedeaza si cat dureaza procesul , un set de faruri relativ afectat dureaza intre 3-6 ore in functie de experienta omului care se ocupa de ele , se freaca foarte mult cu smirghelul , eu cand mi-am facut farurile la E60 cred ca am consumat 5 foi din fiecare granulatie ( o foaie o taiam in 3 bucati separate )1 point
-
n are nici o treaba spuma activa daca e de calitate si dozata corespunzator problema sunt periile cu care se mai freaca pe faruri cand proprietarul se uita in alta parte alea matuiesc foarte tare,daca va uitati cu atentie veti observa zgarieturile orizontale.1 point
-
2 poze de azi! http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/1-15_zpsbc370c96.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/2-14_zps423ff855.jpg1 point
-
sincer pretul e problema . De fapt intuiesti . Probabil ca la 4000 ai avea sanse .1 point
-
1 point
-
A mai pus cineva poze cu un M , tot la fel , in ultimul hal de jeg , o fi vreun cod la baietilor astia cu M . Avem si noi o manie , daca tot pui un anunt aici si ne holbam la el , pai sa nu ne sara praful in ochi . In rest ce sa zic e un M , e pt cunoscatori . Noi lustruim si un amarat de 316 i si ne simtit ca intr-un M . Macar e curat . No offence . Spor la vanzare1 point
-
O carte de gramatica nu ti-ai fi cumparat, cu toate ca era cam tarziu la 20 ani dar, vorba poporului, tarziu-i niciodata ! Asta a vrut sa spuna Similea, de fapt !1 point
-
1 point
-
1 point
-
dupa cum am spus taxa e 550 euro ma rog 544. e posibil sa o inmatriculez eu zilele astea insa va sari pretul0 points
-
La 22500 se gasesc CSL-uri. Plus ca e model 2000, fara verificare la suportii puntii spate, mai ales ca ai schimbat suspensia. Te repeti spunandu-mi ca motorul este in stare foarte buna, de parca vrei sa-mi imprimi asta. Testul magnetului, asta ce inseamna ? Vine Magneto ? La lampa nu ai incercat ? O masina se verifica daca a fost avariata in speta sasiul, pe platforme speciale ce compara anumite cote cu baza de date. Poze cu interior nema. Erau ascunse.0 points
-
Cat de bine poate sa arate! Este cel mai frumos BMW M3!!!-1 points
-
-1 points
-
masina nu s-a miscat din locul ala, inca valabil anuntul. ma asteptam sa se vanda mai repede-1 points
-
Se pare ca pe forumul acesta daca nu esti un aplaudac al marcii nu esti binevenit... :goodjob: Vorbesti de parca ai avea cateva procente din companie..La mai multe Nu mi-am luat e46 sa stau cu ochii pe consum.Pur si simplu verificam functiile masinii,cum am facut si la masinile precedente. Am fost surprins sa constat diferenta de care vorbeam,pt ca nu ma asteptam la asa ceva. Cum nu ma asteptam sa aud nici "greierasii"-1 points
-
da, e posibil sa ai si noroc. Dar daca ai ghinion ? Stiai ca in DE se face parnaie pentru evaziune ? Si poate mai vrei sa vii vreodata in viata, sa muncesti sau sa faci o afacere acolo..pentru u rahat de bani de diferenta la asigurare un 5-600 de euro te risit de aiurea... Poti scapa daca ai masina inmatriculata pe firma, si acolo legislatia e un pic mai complicata. Dar, ca rezident cu masina personala.. o poti imbulina usor. Dar repet, oricum costurile nu sunt mari ( ma refer la impozit asigurare) sa detii o masina de orice fel. Nu merita riscul pur si simplu. Ca sa nu mai vorbesc ca in amtriculatul direaza max 1h cu tot cu coada...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Caracteristici Caroserie Sedan Putere: 163 CP / 120 KW Capacitate cilindrica: 1995 cm³ Clasa de poluare: EURO 5 Culoare: NEGRU Aer conditionat: Automat Numar de usi: 4 Usi Cutie de viteze: Manuala Tractiune: Spate km: 255 000 Dotari ABS, ESP, Faruri xenon, Filtru de particule, Airbag, jante de aliaj, senzor de parcare, Incalzire auxiliara, Inchidere centralizata, Cruise control, Servodirectie, Geamuri electrice, Scaune incalzite, GPS, Alarmam Proiectoare, Computer de bord, Oglinzi electrice, Radio/CD, Carte service, Comenzi volan, senzori ploaie. Masina este intretinuta la bmw cu carte service. Are facuta revizia mare la 250 000. Au fost schimbate: volanta, amortizoare , fuzeta , articulatie, bucsi, discuri, placute, capete de bara, curele , role , filtru particule nou. Parbriz si faruri noi (pe casco , erau matuite/ zgariate ) Km reali verificabili accept orice test la bmw. Echipata cu jante aliaj cu anvelope de vara + 4 anvelope iarna. Import Germania ! Pret: 15 000 Euro Tel: 0749 252 759 http://imageshack.us/g/29/img9732p.jpg/ http://img857.imageshack.us/img857/1372/img9739total.th.jpghttp://img198.imageshack.us/img198/3666/pozaxc.th.jpghttp://img819.imageshack.us/img819/5805/img9736h.th.jpghttp://img401.imageshack.us/img401/6053/img9761.th.jpghttp://img17.imageshack.us/img17/9788/img9740ub.th.jpghttp://img29.imageshack.us/img29/42/img9732p.th.jpg-1 points
-
am 4jeante la pretul 250E iar setul complet cu cauciuguri de iarna 450 ...in stare buna. petru alte detalii 0753023294-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
-2 points
-
-2 points
-
Bmw 320 cu motor de 2500 cmc vanos , acte de 2000 .. An fabricatie 1994 Ofer toate actele si fiscal....nu sunt trecut pe carte...(nu sunt samsar...a intervenit ceva si nu mai pot tine masina).... S-a platit taxa de inamtriculare in 2010 cand a fost inscrisa pe roamania ...masina fiind adusa din italia...si suferind mai multe modificari. Dotari : 4 geamuri electrice , oglinzi electrice incalzite heliomate , aer conditionat(functional) , incalzire in scaune , piele+interior electric , proiectoare ceata ,autoblocant , abs +servodirectie , inchidere centralizata + alarma + se ridica geamurile din cheie si sistem folow me home, hardtop airbag ,cheie de e46 , mai dau si 4 roti de iarna 195/65/15 michelin foarte bune ...inca ceva piese...ce mai am eu ... Modificari exterior : Bara fata m3 e46 , bara spate+praguri+oglinzi m3 36 , clean (nu are bandouri nici embleme) ,stopuri led , aripi evazate , grila+nas facelift + carbon(colant), buza capota rieger , proiectoare m3 e46 ,xenon pe proiectoare +faza scurta + faza lunga, angel eyes de x5 modificat pentru e36 , blituri in faruri , full led albe (interior , portbagaj , capota fata ), jante 17' borbet 8,5j toate 4 (au fost indreptate in martie), anvelope foarte bune toate 4 235/45/17 spate yokohama , fata bridgestone , semnale clare , faruri lupa + ornament scos , folie geamuri + luneta , portbagaj csl , lambo doors ,Masina a avut oglinzi de m3 e46 originale care se ridicau singure in sus din alarma(mi le-a furat) dar inca mai am suporti facuti special sa se potriveasca oglinda de m3 e46 in stalp de e36 , firele sunt trase ...deci cine are oglinzi si vrea sa le monteze ...e la fix ...oglinzile se ridicau singure electric (NU MANUAL) , Modificari interior : interior m3 e46 modificat pentru e36 , scaune electrice + incalzire , plafon de la hardtop m3 e36 , ceasuri bord cu plasma alba si inele cromate m3 , piele alb+negru , full leduri albe , airbag , in loc de manere are butoane pe interior... lanterna originala bmw , trusa de scule aproape completa bmw , roata de rezerva, Modificari motor : Are motor de 2500 cmc vanos , evacuare cap-coada , ambreiaj ceramic cu volanta de urs usurata ,autoblocant , revizia facuta la sfasitul lui aprilie (toate filtrele mann + ulei castrol) , Muzica :radio cd sony cu mp3 + 4 difuzoare + statie + tub de bass jbl.(muzica se aude bine) , cabluri trase tot ... Piese noi : radiator , pompa benzina , senzor volanta + senzor axa cu came + curea de accesorii + role , curea de la compresor , revizia (filtre+ulei), Probleme : ca orice e36 vin si problemele...la plecarea din ambreiaj masina tremura cam rau din cauza ambreiajului "sport" , o fata de usa este data jos trebuie prinsa in clipsuri , decapotarea electrica...(s-a rupt un cablu...si momentan nu functioneaza ...dar functioneaza manual), softtop-ul nu se prezinta intr-o stare foarte buna...este dezlipit putin la luneta si in vreo 2 colturi(cam trebuie schimbat sau reparat) , scaunul din dreapta are rupt un cablu in interiorul lui si nu se rabateaza(dar merge dat electric maxim in fata), oglinzile nu sunt conectate firele (am avut oglinzi de m3e46 dar mi le-a furat si am fost nevoit sa pun ceva urgent si nu am conectat firele.) , am schimbat toate incuietorile inclusiv portbagaj dar.....nu am cheie de la ele deci cam trebuie schimbate.... mai multe detalii la telefon ca nu imi vin in minte acum toate modificarile ,dotarile ,defectele. Masina se vinde la pretul de 4150 euro usor negociabil... sau accept variante cu masini an de fabricatie minim 2000 numai diesel. 0761 177 218 / 0728 244 727 Boby.-2 points
-
oglinda taiata la geamgiu, epic sa-mi bag pula. eu cand am zis ca romanul a inventat sarma, nu m-ati crezut.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00