Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/13/13 in all areas
-
Hai ca o lungesti ca in filmele porno: intra la rubrica Masina mea, cauta-i pe cei care au asa ceva si intreaba-i ce vrei. Aici n-o sa primesti raspunsurile pe care le astepti.3 points
-
3 points
-
pentru initiatorul topicului userul @cefi era in cautarea unui cabrio din asta de calitate. poti sa i trimiti cu incredere un mesaj privat.sa i zici si de ambreajul sport,omul merge la drifturi si apreciaza chestiile de gen.3 points
-
In afarsit am luat numerele, Vineri si pentru a potoli setea de condus, Duminica am plecat la CJ. Am facut cca 1500 de km de Vineri pana acum si inca nu m-am plictisit. Poze de pe drum.. http://s10.postimg.org/acz0wdng5/psc3ed.jpghttp://s16.postimg.org/ou8iwog81/psc4ed.jpghttp://s9.postimg.org/e1n7gn5y3/psc6ed.jpghttp://s2.postimg.org/fiisj5i4l/psc7ed.jpg http://s18.postimg.org/f2tbulcid/psc5ed.jpghttp://s21.postimg.org/p20xhhbpv/psc8ed.jpg2 points
-
Si ca sa pot bea mai bine Vineri ... Cristi, mi-a vopsit si jantele in acelasi pret. :goodjob: http://s19.postimg.org/bw7dwfhof/2013_05_01_12_27_20.jpg http://s19.postimg.org/xwnqd20cf/2013_05_09_16_25_47.jpg http://s19.postimg.org/gkndrm6v3/2013_05_01_12_35_39.jpg Foarte multumit de surpriza.2 points
-
La mine topicul ar trebui sa sune "X3 dupa 273.000km" E o masina foarte ok pt Romania. Probleme principale in decursul timpului:(Si a mea e fabricatie 2005 - 2.0d.) - rulmenti fata. Se strica foarte des. Am schimbat cateva perechi. - fulie motor. Am schimbat 3 pana acum, dupa un timp se aude iar bataia respectiva. - transmisie xdrive zgomotoasa. Face asa de la 30.000km. S-a accentuat in timp zgomotul. Am schimbat la 30.000 diferentialul spate si flanse cardan. Dupa 2000 km iar se auzea, am mai mers si cu altele fara facelift si fac la fel. - suspensie dura. Putine masini sunt asa rigide. - termostate schimbate 1 data. - curele , arcuri spate (230.000)amortizoare fata (140.000) ambreiaj (la 230000km) schimbate. Necesar in viitorul apropiat: amortizoare spate, discuri, placute, cam atat. Sa nu va dezarmez va zic si plusuri: - consum mediu 7-7,3l/100km, extraurban 6-6.6l/100km, oras nu stiu(cand aveam termostate defecte urca mediul spre 8-9) - revizii 30 000km - stabilitate excelenta - tractiune impecabila - spatiu suficient - materiale foarte rezistente (sensatec bej interior - arata ca noua tapiteria, cu exceptia cotierei care s-a crapat pe 5 cmp. - performante decente pt Ro. Ar fi fost frumos cu 20 cp in plus. p.s. Km sunt facuti de mine, de 80 000 km e masina mea de naveta, fac 150 km zilnic sunt f multumit, revizii si reparatii doar la contempo Brasov. Am in plan un model nou darsunt putin reticent. Pt naveta nu as chinui o masina noua plus ca am auzit de o gramada de pb de la userul mecea2 points
-
1 point
-
1 point
-
Eu din cate stiu debitmetrul se curata singur, la luarea contactului pe filamentele acestuia apare o tensiune care inroseste filamentele alea subtiri astfel acele impuritati cad singure.1 point
-
probabil fostul proprietar a avut tracker pe masina, in caz de furt, sau poate a fost masina de firma.1 point
-
Pana nu schimbi tachetii nu scapi de tacanitul ala care se va accentua in timp ! Este un tachet care se amorseaza greu ! Am patito la vechiul E46 318 i ! Dupa ce am schimbat tachetii am scapat de tacanit !1 point
-
@raadduuu, da-ti 2 palme pezevenghi mic si zbarcit ce esti tu curva mica zapacita si parsiva.1 point
-
da bossilor d-ala 2.5 d-ala oricum mi se pare ca sunteti niste tarani impertinenti (nu toti, doar cei ce fac carcota)....pe alte forumuri nu e asa , asta e prima oara cand intru pe bmw club....dar lasa de dorit , pe 4 tuning...e mult mai ok ...eu tot nu va inteleg ce sunteti asa frustrati... puteam sa cer si 8000 euro pe masina ...stiu pe ce cer..... si este din cupru ceramic cu 6 palete si rezista pana la undeva la 350 de cp. nu stiu cat nm...am uitat...eu sunt constient ca voi stiti despre ce e vb.. dar asa va place voua sa fiti tarani...si cu asta am inchis threadul de pe site-ul acesta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
a fost comandata special cu cat mai putine optiuni ? gen pachetul de reducere greutate ?1 point
-
1 point
-
cauati pe google "Bmw 320 cu motor de 2500 cmc vanos , acte de 200" si o sa gasiti si anuntul cu poze, apoi cine are timp poate sa le posteze la categoria, "vehicule rurale". Tuning-ul e de mare stil, cu gust, si de efect, masina dedicata pentru baieti bazati, smecherasi.1 point
-
in sertarul de sub OBC unde iti tii telefonu de obicei, banuiesc, dacac bagi degetu o sa vezi ca are o gaura sus pe centru, fix ca sa nu fie nevoie sa bagi surubelnita si sa zgarai ceva. bagi acolo degetu si impingi, si iese OBC-ul.1 point
-
Scz ca ma bag ... Dar sa ceri 4.000+ pe o masina e36 care NU este functionala este o bataie de joc.1 point
-
Poti pune poze. Trebuie doar sa te concentrezi. Ce masina vinzi? ca nu m-am prins...e38?1 point
-
Eu nu inteleg de ce una cu motor schimbat ar avea o distributie care sa tina mai mult decat una care,la testare ,cand o cumperi,sa nu fie zgomotoasa,etc. Poate doar una cu motor schimbat...dar unul nou.Eh...greu tata,greu.1 point
-
Ieftin nu prea exista in Detailing, pentru ca pentru a face calitate ai nevoie de produse, multe din ele negasindu-se in Romania fiind nevoiti sa comandam din UK si DE, ele nefiind chiar ieftine. Stim ca toata lumea doreste polish ieftin insa ala se face la spalatorii cu un flex o blana si o pasta de polish cu multe uleiuri in ea, apoi dupa cateva spalari masina prezentand holograme si defectele ascunse. Tot la adevaratii detaileri se apeleaza ulterior, pretul fiind un strat de lac suplimentar inlaturat pentru a remedia daunele produse la spalatorie. Asadar, daca nu va permiteti un pret corect, mai bine lasati masina cum e si cel mai important, alegeti-va cu grija spalatoria, locul de parcare, fiti atenti sa nu parcati sub copaci, feriti-va masina de grindina si de vecini invidiosi. Un detailing implica timp, efort si costuri. Exista produse mult mai bune decat 3M, Exista Meguiar's, Scholl, cu polishuri premiate si rezultate incredibile. 3M are bun doar FCP care e un compound, numa' bun pentru un polish de 4 ore, preferatul polishatorilor ieftini .1 point
-
la un 745i gumele tin destul de putin, din motive lesne de inteles, putere+greutate mare. La roti stoc de 745i niste gume medii asa sunt in jur de 200+ de euro bucata, unele bune cam 300 +. 4 buc, cu pus pe jante, echilibrat etc lejer un 900 de euro. Iata 10%^ din costul masinii pe un consumabil. iar daca la o masina de 300+ de cai, prima lui masina te joci de-a gumele, rezultatul poate fi unul singur... Cei care au mai condus ceva masini de genul asta inteleg despre ce vorbesc. Bineinteles ca merg si gume sh cu "carne" pe ele.. cum merg si gume de iarna in august, cum am vazut pe un X5 nu mai vechi de 3 ani...1 point
-
Asta este posibil doar in regim de leasing! Deci eu chiar nu inteleg de ce impingeti omul la smecherii romanesti si la tot felul de ilegalitati?! Pe bune, de ce?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aceasta procedura se practica in toata europa intre toate statele. Spre exemplu orice neamt care a gasit job in AT si se muta acolo in chirie, va trebui sa-si faca Anmeldung in AT si Abmeldung in DE. Apoi masina va trebui inregistrata in AT. Daca nu vrei sa intelegi cum functioneaza sistemul este treaba ta! Recomandarea mea ar fi sa nu umbli cu smecherii ieftine tipic romanesti. Asta cu inregistratul masinii costa cel mai putin pe langa sa gasesti o chirie, sa platesti garantie, sa-ti mobilezi apart, etc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Lol. Alt trandafiriu carea vrea sa faca senzatie cu septaru' prin comuna poplaca. Auzi, cica Il costa ĂŽntreținerea mai mult la ATV. LOOOOOL ))) Vai de capul meu ce a ajuns si seria 7 si pe mana cui.1 point
-
1 point
-
Si cum nimic nu se pierde, totul se transforma, M3-ul a primit: Turbina Precision 7675 Dual Ball Bearing Pistoane JE - 9.5:1 Biele Pauter Rectificat bloc, chiulasa (scaune supape, recalibrat valve), vibrochen Prezoane chiulasa HPF L19 + prezoane palier ARP Cuzineti noi Alta unitate vanos Pompa de benzina Aeromotive A1000 + controler + surge tank Injectoare 900cmc Downgrade frane spate pentru jante pe 15" cu cauciucuri Hoosier Quick Time Pro DOT 26x11.5 Urmeaza: Evacuare laterala gen GTR Intarire punte spate Big Brake kit pentru fata (inca nu m-am decis ce) Suspensie Drag Ksport Rodajul e planificat dupa 1 Mai :hyper:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ms Polar pt sugestie. Am gasit pe cineva care are nevoie de capota e46,era chiar vecin, dar nu stiam.. si i-o vand lui. Am sa incerc sa cumpar o capota gata facuta ,probabil din carbon. Apreciez sugestia de la tine...urata atitudinea celor, cu luatul peste picior..mai ales a lu baiatu ala cu dacia tunata a lui. Daca lui ii place sa tuneze masini dalea e prbl lui. Oricum,stiu ca pe forumul asta am gasit multe explicatii utile,practice care m-au ajutat mult,pt k am masina de 3 ani si dabea acum am inceput sa ma lovesc de probleme cu adevarat. Pentru baietii cu bashcalia...cand cineva are o prbl sau cere un sfat(parere ,sugestie,etc)..incercati sa ajutati,nu sa va bateti joc...stricati imaginea forumului,pt ca am auzit de la mai multi posesori de bmw ca este un forum unde esti ajutat imediat in legatura cu orice problema. Se poate inchide subiectul...ms1 point
-
faci o decupatura mai mare, si sub difuzorul de aer pui sticla de la o trapa, sa se vada puterea... http://www.hopa.ro/poze-haioase/22134/Trapa+la+portbagaj1 point
-
La BMW backseatu e pt. facut sex. Tu ori ai o problema fizionomica, ori n-ai permis, ori n-ai BMW1 point
-
Cum i-am spus si lui Fan4BMW,am rezolvat problema si am vazut ca nu toate se aprind pt ca nu sunt compatibile cu modelul meu. Problema la mine e ca sincer vorbind,am o obsesie pt beculete,sunt obsedat de ceea ce inseamna luminite prin bord,dar nu ma refer la orice fel de lumini(gen tunning,sau alte "minuni")ci DOAR cele din fabrica(imi place sa le vad "cum isi fac treaba")...stii cum e,unii sunt innebuniti dupa jante,altii dupa culori,altii dupa tunning sau chip-uiri,eu dupa beculete :crazy: :hi:1 point
-
Ei adica tu....Infine nu mai conteaza!Sa revenim la subiect! Astept pareri si probleme pe care grave pe care le-ati intampinat la 320D.0 points
-
da, da, ia ia-te de masinilie noastre, mai ales de a lui Sly, el a fost cel mai obraznic ce fel de ambreiaj ceramic e ? e din acela potelanat bohemia, sau ceramica de horezu ?0 points
-
Dupa codu' tapiteriei am gasit asta pe afara si-i la fel, numai ca are cusatura pe fetele de usi: X30 points
-
Schimbi cu E60 530d ? cat mai vrei sa iti dau diferenta ?-1 points
-
@catalin masina lui pole e manarita la km, nu are dpf si nici grilele de la capota numai sunt originale. sigur a fost pleznita. eu zic ca nu se merita. ai grije.-1 points
-
-1 points
-
Pe autovit are 161.000 km si e adusa din Germania, nu din Austria ! http://www.autovit.ro/bmw-320-C29093806.html BMW 320, BreakFabricatie:2008Rulaj:161,000 kmCombustibil:dieselMotor:=1995&cubicCapacity[to]=1995"]1995 cm³ (Putere 177 CP / 130 kW)Transmisie:manualaEmisii CO2:130Norma Euro:euro4Culoare:negru-metalizatNumari de usi:4/5Tara de origine:GermaniaData primei inmatriculari:04/2008-1 points
-
-1 points
-
difuzoarele alea de pe usi seamana cu ce aveam pe dacie, zici ca-s puse la bormasina...oribil incadrate in "peisaj"-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00