Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/14/13 in all areas
-
5 points
-
http://www.autovit.ro/bmw-x5-C29133757.html Oglinda de pe partea stanga, face toti banii ..3 points
-
3 points
-
Incepe sa se inroseasca in obraji http://s19.postimg.org/t9qv2rrr3/2013_05_10_20_05_42.jpg http://s19.postimg.org/gjmmpojsv/2013_05_10_20_06_33.jpg http://s19.postimg.org/4vskv4unz/2013_05_10_20_05_16.jpg http://s19.postimg.org/4kb4ide7z/2013_05_10_18_15_52.jpg http://s19.postimg.org/osyi43dj3/2013_05_09_15_28_17.jpg Interioarele sunt vopsite aceasi nuanta ca si exteriorul, doar ca mat (cum era si cand era gri) Voie buna.2 points
-
lasa-l pe VUV, are momente cand este atat de pueril incat devine tinta pentru pedofili.2 points
-
2 points
-
)) hai Doc ca macanim degeaba , adevaratii fani bmw nu fac magarii in carte cu motoarele .Mai bine isi iau ce-si permit sa plateasca . Zau asa . Hai sa fim noi sanatosi ca multi vb aiurea si tocmai te-ai adaugat lor acum .2 points
-
la un 745i gumele tin destul de putin, din motive lesne de inteles, putere+greutate mare. La roti stoc de 745i niste gume medii asa sunt in jur de 200+ de euro bucata, unele bune cam 300 +. 4 buc, cu pus pe jante, echilibrat etc lejer un 900 de euro. Iata 10%^ din costul masinii pe un consumabil. iar daca la o masina de 300+ de cai, prima lui masina te joci de-a gumele, rezultatul poate fi unul singur... Cei care au mai condus ceva masini de genul asta inteleg despre ce vorbesc. Bineinteles ca merg si gume sh cu "carne" pe ele.. cum merg si gume de iarna in august, cum am vazut pe un X5 nu mai vechi de 3 ani...2 points
-
1 point
-
Ca sa sti daca masina inghite ulei , laso sa mearga la relanti vreo 6 minute dupa care tureazo pana in 5000 de ture ! Daca ai fum albastru inspatele masinii pregatestate de semeringuri de supape , daca nu scoate fum albastru pupo ca inca mai tine la banii tai ! Asta cu semeringurile de supape este chestie generala , nu scapa nici un N42 ! Eu tocmai le-am schimbat !1 point
-
Eh, ai vazut, totul e in regula, se pare ca la e46 este asolut normal sa pice ulei pe evacuarea incinsa si fenomenul nu ar trebui sa produca panica.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Bordul cati km afiseaza? Te intreb la modul sincer. Imi si imaginez cum vine cineva care vede anuntul pe autovit s-o vada si in loc de 160.000 vede 245.000. Presimt ca o sa fie iritat oarecum.1 point
-
1 point
-
Acum se lucreaza la adaptarea canalelor de aer ( la frane ) Le modifica pe cele Oem pt bara m3. Si mi-au economisit si 90 € Urmeaza poze cu "DIY-u' "1 point
-
verifica electroventilatorul (modulul) fiindca de la el e sigur nu mai porneste si nu raceste freonul-suprapresiune in instalatie, de aceea cupleaza si decupleaza eventual pune`l pe direct si vezi daca face la fel1 point
-
1 point
-
vreau si eu un dala! da original facut de un indian.1 point
-
1 point
-
... un sfat cel mai bun ar fi sa procedezi in felul urmator, asa cum procedez si eu cand ai o problema, cauta rezolvarea,DIY sau procedurile, efecte secundare etc. sau posteaza problema in caz ca nu gasesti nimic. apoi te duci, la un service unde crezi tu ca se face treaba serioasa cat de cat. si stai langa om, si te asiguri ca face ce trebuie, sau chiar ai dai sfaturi atunci cand se blocheaza, si nu mai stie ce face. eu asa procedez. de fiecare data, cand merg cu masina la service, mai bag si eu mana, mai dau un sfat. de multe ori, aproape ca fac eu toata treaba. si eu nu ma duc nici-o data la un service, unde imi spune "dute acasa si vino maine, s-o ei gata facuta" nuu. eu merg la ala care ma lasa sa vad toata operatiunea, ba chiar sa-mi permit cu ei, sa-i dau sfaturi . pana la urma eu vin deja documentat cu problema, si stiu perfect despre ce este problema, si care ar fi efectele secundare atunci cand operatiunea nu este desfasurata corect. curaj!!!0 points
-
Din cauza presiunii la turatia acceea, a scapat ulei pe la capac/semering si a picat pe evacuarea incinsa. Nu e panica.0 points
-
-1 points
-
Electroventilatoru se poate verifica atunci cand e motorul rece. Pornesti motorul si apoi activezi AC iar electroventilatorul trebuie sa porneasca.-1 points
-
-1 points
-
http://s23.postimg.org/lk7moru3v/arcuri.jpg te invit sa identifici diferentele in poza urmatoare!-1 points
-
am verificat. ai dreptate. chiar nu stiam ca este rupt. greseala mea. nu mi-a spus mecanicu si nici eu nu am observat. raman cele din fata la vanzare-1 points
-
Asterix, e putin aberant ce spui tu acolo. E cam greu ca un motor de 3000cmc sa fie mai ieftin de intretinut decat un motor de 2000cmc, iar diferenta de consum sunt convins ca e cu 2-3l mai mare la l6 in permanenta.-1 points
-
-1 points
-
oglinda taiata la geamgiu, epic sa-mi bag pula. eu cand am zis ca romanul a inventat sarma, nu m-ati crezut.-1 points
-
chiar nu va inteleg care este problema voastra ... nu as vrea sa vad masinile voastre...stiu kit m3 WOWWWWWWWW e masina mea cer cat vreau pe ea....nu inteleg care e problema ..si cu ce gunoi si prostii...mai intai uitati-va la masinile voastre...si dupa vb.. si cu ambreiaj sport....asa m-am exprimat...ambreiaj ceramic ...deci daca se schimba discul nu mai are nici un fel de problema...masina tremura putin ..nu sa cazi din ea ...dar in fine nu stau sa va dau explicatii...-1 points
-
-1 points
-
eu vreau banutii, dar daca apare ceva "combinatie" buna pt mine, nu am de ce s-o refuz... activitatea mea profesionala cu carte de munca si care-mi ocupa 10h pe zi e cu totul alta, dar da, rulez si masini... so pot fi numit "samsar" am mai avut in timp (2- 3 ani) postate si aici pe forum 2 3-uri, x3, 535d... din pacate toate au plecat de pe autovit-1 points
-
Normal ca m-am atacat . Ceri poze sa te afli in treaba . Daca erai interesat sunai cum am specificat in anunt dar asa e cand n-ai ocupatie...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00