Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/15/13 in all areas

  1. nu inteleg ce problema aveti cu jantele alea, de ce nu-i dai nici o luna, pe ce considerente ? jante pe 19 am avut pe BMW, inclusiv pe 21/22 (la cayenne) si nu am avut nici o neplacere. in plus, jantele sunt criminale si arata demential pe masina. incredibil, a ajuns sa va futa grija nu numai de jante, insa si de numarul de inmatriculare, ce transpirati bai nene.
    3 points
  2. Buna, Sunt din Chisinau, fan BMW inca din 2004 de cind am avut primul e30 324td, apoi e39 530d, 525i. Membru BMW Club Moldova Cautind ceva interesant pentru suflet am dat de acest exemplar la un barbat de 57 ani, care in 95 l-a adus din Germania. Masina era pastrata original, dar nici nu se prea investea in ea. Anul 29.12.1986 M-tech suspensie M-tech salon Shadow-line Diamantschwarz metalic Geamuri electrice Trapa electrica Oglinzile si lacatul cu incalzire Sistem spalare faruri LSD 25% .... Am luat-o cu 1450euro in august 2011, pina acum am investit inca 4000 euro. Reparat motor, suspensie (fara amortizatoare), caroserie dezgolita total, sudata, prelucrata, vopsita, M-tech body kit. Masin adin uzina era cu M-tech suspensie, M-tech salon. Deci unica deosebre fata de un M535i era doar in body-kit. Acum e tot exact ca la un m535i. Motorul m30b34 are un moment fooaaaarte bun, de la 1000rpm in a 5-a merge liber prin oras. De la semafor e foarte iute. Cutia e overdrive, adica a 5-a are 0.81 raportul, cu diferencialul LSD 25% de 3.07 e super la drum lung. 2000rpm - 100km/h, 3000 - 160km/h. Cind ies la depasiri , pun a 3-a si pina la 180 accelereaza ca racheta Asa arata acum (pragurile nu erau puse, inca se uscau dupa vopsire) http://i.minus.com/joTYWFtdYTfps.jpg http://i.minus.com/jirb31213Iupv.jpg
    2 points
  3. Colegule, regleaza-ti data... Ia vezi matale pana cand PD-urile au fost in productie Si chiar si asa, cazanele alea de care zici, nu prea au fost cazane. Ce-i drept, nici no 1 nu au fost dar totusi... Ai fost ok cu sfaturile pana intr-un punct si apoi zbang, ai daramat tot...
    2 points
  4. Masina este a unui coleg, care nu vorbeste decat engleza, asa ca m-a rugat pe mine sa ii pun masina la vanzare. Masina este E60, Dec. 2007, cumparata in 2008, 525d, motor 2995cc, 221 CP, model 560L NX51, facelift, cutie automata, piele, xenon, scaune incalzite. Este cumparata din reprezentanta BMW Romania, inmatriculata in Romania cu taxele la zi, taxa nu s-a recuperat. El este al doilea propietar. KM 81.300, cu posibilitate de verificare la reprezentanta. PRET: 16.500 euro, negociabil Telefon 0740888427 La telefon raspund eu si pot sa dau toate informatiile necesare. Masina poate fi vazuta in ORADEA.
    1 point
  5. SALUTARE.. Se ofera spre vanzare: BMW 320D- 177 CP- 2008- EURO 4 import Austria- WBAVU51030A308633- 245.000 km Istoric complet service dupa seria de mai sus, ultimul 11/2012 la 230.000 Dotari: - SCAUNE SPORT PIELE INCALZITE, ELECTRICE+ MEMORII - NAVIGATIE PROFESSIONAL+ DVD+ MAGAZIE 8 CD+ AUX IN - XENON, WEBASTO - SUSPENSIE M SPORT DIN FABRICA - START- STOP LA SEMAFOR - VOLAN SPORT PIELE MULTIFUNCTIONAL - SENZORI PARCARE CU AFISAJ - DUBLU CLIMATRONIC, CRUISE CONTROL - SENZORI PLOAIE, LUMINA, PRESIUNE PNEURI - LUMINI AMBIENTALE, BORD COMPUTER - BLUETOOTH, COMANDA VOCALA - ETC - Prima inmatriculare 03/2008- emisii co2 131 - timbru mediu 850 euro PRET: 9500 EURO, TEL 0 7 6 6 5 9 6 5 8 6
    1 point
  6. E rezonabil; acum daca stau sa analizez daca merita sa dai 3500 ron pe asa ceva.....NU, nu merita; Cand te gandesti ca un HK este 1300 euro ca optiune.... Avantaje: nu mai distorsioneaza la volum ceva mai mare; se aude clar; arata foarte bine rama de la geam cu logo "Alpine" pe el; In rest...aceeasi parere pe care o am despre orice investitie in optionale dupa ce cumperi masina....numai un inconstient care nu are ce face cu banii si nu judeca(exact ca mine)face asa ceva;Cat timp face aceste lucruri la reprezentanta, dar nu numai; Cati cretini mai exista pe lumea asta care au platit in 2007(mai stiti ca ra euro 3,3lei) 4200 lei la Contempo ca sa-si puna Clima pe E46(aveam doar AC standard)!!!!! Sau cand aveam jante de tabla la e46 si mi-am luat jante OEM(atunci nu erau jdemii de jante de vanzare pe net ca acum) si am platit cu tot cu anvelope spre 8500 ron!!! Adica.....nu mai bine vinzi masina si cumperi una mai dotata cu tot ce vrei tu, probabil ca mai pui 1500 euro si iti iei 10 optiuni in plus! Un sfat de la un "fraier" care a bagat ca prostu bani in masini....ori le luati dotate de la inceput, ori le tineti asa cum sunt, puneti banu la "saltea" si luati alta asa cum a-ti dori-o. Sper ca nu am suparat pe nimeni, dar retroactiv cand ma gandesc cati bani am aruncat ca prostu pe masini...ca dupa aceea sa vad ca apare modelul nou si sa il vreau pe acela.... L.E. aaaa....dar sa va mai spun de retapitarea cu Piele Dakota in 2 culori...nu zic, arata demential, dar....am bagat in masina aia in 1 an aproximativ 20000 lei intr-o periaoda cand euro era 3,3 si am vandut-o peste 1 an cu exact acelasi pret +- 500 euro fata de pretul pietei; plus ca imi radeau toti in nas ca nu credeau ca masina are doar 65000 km; Invatati din greselile mele
    1 point
  7. probabil si sinceritatea asta aici a fost ca stia ca o sa ne cam dam seama de km eu cand vad 130.000 sau 160.000 deja sunt sceptic
    1 point
  8. Gata. Am muzica. E la locul lui amplificatorul, instalatia de alimentare pana in tabloul de sigurante, difuzoarele spate si instalatia pana in pillar B, atat stanga cat si dreapta. Zilele urmatoare o sa termin si restul. Sunt foarte incantat de rezultat. Pot doar sa spun ca e diferenta de la cer la pamant in efecte/fidelitate. :first: Ca si putere e loc de mai mult, dar pentru 90% din auditia de zi cu zi, pentru mine e destul.
    1 point
  9. Te doare mintea ce-a ajuns natia asta... S-o stapanesti sanatos ma copile si ai grija de ea.
    1 point
  10. Discurile is problema. Nu exista placute de frana ovalizate. Offff
    1 point
  11. E pomana curata, discount 20.000E..
    1 point
  12. No' asadar Eu am avut o problema de putere pe e46 din 2000, 136 CP, cu cip. Am fost pe la mai multe service-uri si pana sa rezolv, mecanicii la care merg curent cu masina, si in care am incredere deplina, mi-au scos catalizatorul. Printre altele ... se si rupsesera ceva bcati din el, si in relanti aveam zgomot metalic in toba. Foarte deranjant pentru mine. Inca ceva si apoi va explic mai multe. Nu s-a rezolvat problema de putere cu catalizatorul scos, adica motoru mergea la fel, ca un om bolnav. Fara vlaga ! Am umblat fara catalizator de-atunci, (si inca mai merg la fel cam de 2 ani). Intre timp am rezolvat problema de putere. Am schimbat debitmetru de aer in service de reprezentanta cu unul nou after market. Am de-atunci o masina foarte potenta. Nu mi-e frica de nici o autostrada ! No acuma ce-am observat eu in legatura cu catalizatorul: Consumul mediu in oras mi-a scazut de la 6.8 la 6.6 - 6.5 l/100km Motorul trage de foarte jos, te poate trimite catre portbagaj cu o pedala mai ferma. In mers nu scoate fum deloc. Nici macar la pornire. Miroase mai urat in spatele masinii cei drept, dar atat. Daca bag picioru in ea clar scoate fum, e evident. Si-apoi cum eu nu conduc sportiv de felul meu, pentru mine efectul este exact ce vroiam de la masina. Merge perfect si e oricand gata sa ma scoata din vreo depasire aiurea.
    1 point
  13. pai faptul ca se monteaza automata in loc de manuala e deja o modificare. deci raspunsul la intrebarea ta e "nu".
    1 point
  14. Acum e limitată la 160cp să nu crape intercoolerul, nu el o sa dea 30cp și nici aerisirile de pe capotă, ele dau 17,6cp ,nuca e din carbon și scade greutatea mașinii cu 2,9gr, însemnând ca mașina e mai rapida cu 0,03ms de la 0-100!
    1 point
  15. Am eu unul gratis, vi-l si montez in banii astia.
    1 point
  16. ai putea sa imbraci volanul in piele la cineva care se ocupa cu reconditionat volane, nu-i face cinste husa aia sau ce e.
    1 point
  17. lasa omu samsareala de aia mai finutza asa ce daca are 4 masini la vanzare
    1 point
  18. o confunzi cu aia performance. On: sper sa ti iasa ce ti-ai propus cu motoru
    1 point
  19. Faza cu km se aplica si la superb?
    1 point
  20. Daca nu ai avut e46 de ce te bagi in seama? Toate cele 7000 de posturi le-ai facut in stilul acesta? Este un forum unde se cer pareri, sfaturi, ca daca mi-as fi permis imi luam o masina noua care are garantie si gata, nu mai ceream pareri pe forum. Nu toti au bani de Porsche. Care capac? De la turbina, adica pe langa ax? Fumul era pe evacuare, se vedea in oglinda retrovizoare. 260.000 km. I-am mai dat 4000 de ture si nu am avut fum. Si eu cred ca turbina e pe duca pentru ca mai are momente cand abia trage, se intampla de 2-3 ori la un drum de 17 km.
    1 point
  21. Incepe sa se inroseasca in obraji http://s19.postimg.org/t9qv2rrr3/2013_05_10_20_05_42.jpg http://s19.postimg.org/gjmmpojsv/2013_05_10_20_06_33.jpg http://s19.postimg.org/4vskv4unz/2013_05_10_20_05_16.jpg http://s19.postimg.org/4kb4ide7z/2013_05_10_18_15_52.jpg http://s19.postimg.org/osyi43dj3/2013_05_09_15_28_17.jpg Interioarele sunt vopsite aceasi nuanta ca si exteriorul, doar ca mat (cum era si cand era gri) Voie buna.
    1 point
  22. stiu eu o nuca schimbator m care da pe putin 30 de cp :sorcerer:
    1 point
  23. Ca sa sti daca masina inghite ulei , laso sa mearga la relanti vreo 6 minute dupa care tureazo pana in 5000 de ture ! Daca ai fum albastru inspatele masinii pregatestate de semeringuri de supape , daca nu scoate fum albastru pupo ca inca mai tine la banii tai ! Asta cu semeringurile de supape este chestie generala , nu scapa nici un N42 ! Eu tocmai le-am schimbat !
    1 point
  24. lasa-l pe VUV, are momente cand este atat de pueril incat devine tinta pentru pedofili.
    1 point
  25. Asta e din celebra serie revizuita si ilustrata: "Adio cur ma cac pe gura"
    1 point
  26. eu vreau banutii, dar daca apare ceva "combinatie" buna pt mine, nu am de ce s-o refuz... activitatea mea profesionala cu carte de munca si care-mi ocupa 10h pe zi e cu totul alta, dar da, rulez si masini... so pot fi numit "samsar" am mai avut in timp (2- 3 ani) postate si aici pe forum 2 3-uri, x3, 535d... din pacate toate au plecat de pe autovit
    1 point
  27. Kip, ce ai avea la schimb si ce conditii imi propui?
    1 point
  28. )) hai Doc ca macanim degeaba , adevaratii fani bmw nu fac magarii in carte cu motoarele .Mai bine isi iau ce-si permit sa plateasca . Zau asa . Hai sa fim noi sanatosi ca multi vb aiurea si tocmai te-ai adaugat lor acum .
    1 point
  29. Dar de ce nu postezi de la inceput ce vrei exact sa contina magazia,nu mi se pare ok stilul asta,pretul este fix doar pt magazie restul pieselor costa separat,am vazut de ceva vreme ca se poarta stilul asta intrebati de o piesa si dupa ce primiti pretul dar vine si cu aia si cu aia,nu spuneti ce vreti exact de la inceput toate piesele ca sa primiti pretul corect intrebati doar o parte din ele care nu pot costa cit costa tot setul de piese si dupa aia pai nu vine si cu nu mai stiu ce....
    1 point
  30. intradevar piesa merge reparata cu cateva luni in urma am facut si eu operatiunea si inca merge perfect deci puteti face o economie daca aveti ceva timp la dispozitie cam 40 de minute cu tot cu demontat si montat. am desfacut piesa am indepartat protectia acea care este un fel de silicon si am lipit cele 6 picioruse e ca noua pute-ti icnerca si voi inainte sa dati bani aveti atasat si 2 poze. multumesc colegului care mi-a dat informatiile despre reparare
    1 point
  31. S-a inteles. Din partea mea sa ai bafta la vanzare! Masina arata foarte bine!
    1 point
  32. Ai perfecta dreptate, asa sunt cumparatorii din Romania !
    1 point
  33. Pe autovit are 160.000 pt ca la cate milioane de km adunati sunt dati in spate acolo, daca puneam realul nu suna si nici nu venea nimeni s-o vada pe principiul ca sigur e praf "pt ca io mi-am luat acum 2 ani passat cu 98.000 km si mi-au cazut injectoarele ", nu conteaza ca passatul avea 498.000 km... astia-s clientii de autovit: daca are km reali e distrusa si pe moarte, daca are putini sigur sunt dati inapoi, daca are 2 zgarieturi pe spoiler e neingrijita, daca-l vopsesti sigur a fost rasturnata si de-aia l-ai vopsit.. daca sunt toate dotarile posibile, superingrijita, km putini, etc totul la superlativ e prea scumpa si isi ia mai ieftina, etc, etc. ce se intampla in piata asta auto sh, dpm de vedere se datoreaza in mare parte cumparatorilor care toti vor masini cat mai noi, dotari cat mai multe, km cat mai putini si pret de epava. Grav este ca se aduc multe adevartate bombe pe roti cu 500, 600.000, 700.000 km si se dau inapoi la 130.000... partea cu austria vs germania, la fel tot romanul vrea din germania degeaba ii explici ca e aceeasi masina din aceeasi fabrica, aceleasi drumuri bune si service-uri serioase... asa ca e din germania - tot 2 briefuri are si oricum e editie nemteasca. ( nu franta, belgia, olanda ) Le-am pus si seria de sasiu si cine e cu adev. interesat verifica ... Apropo de asta, daca are cineva acces dupa serie in istoricul service complet-complet ( eu vad doar ce e in carte ) sunt foarte , foarte curios ce si cum cu lantul pt ca daca e original s-a cam dus mitul ca : "la motorul asta trebuie sa se rupa pana la 150.000 km", in schimb daca apar ceva lucrari pe-acolo se confirma problema. Uleiul a fost schimbat la 30.000 -35.000 km... Sunt 100 si ceva de pagini pe forum despre distributie la tipul asta de motor si tot felul de "leacuri" ca sa nu ai probleme ( schimba uleiul la 10.000, dezactiveaza butonul de start-stop, etc, etc ) Sunt chiar f. interesat de treaba asta si consider la fel de interesant si ca statistica pt pollul de aici ce si cum : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/ Asa ca daca ma ajuta cineva cu acces in baza de date a serviceului ii sunt foarte recunoscator!
    1 point
  34. chiar ca e frumos si e de apreciat ca nu are "130.000" km
    1 point
  35. Stai pe pace, nu intru in detalii ca va plictisesc, din punctul meu de vedere, vei ramane cu masina, dupa o prealabila ..ancheta. Si daca nu ramai cu ea, ai drept de despagubire ca parte civila in procesul ...penal...care banuiesc ca s-a starnit deja. Sunt cativa factori ce imi sunt necunoscuti, dar in principu daca vei dovedi ca ai fost de buna credinta, vei ramane cu ea. Mai nasol va fi de cel ce ti-a vandut-o. Ce am zis eu mai sus e pura teorie, fara a cunoste ... adevarul...
    1 point
  36. da, banii inapoi si o masina la alegere.. lol
    1 point
  37. stii care e faza, cand am umblat cu masina cam 8 luni inmatriculata in DE nu mi-a fost adresata nici macar o intrabare.. cand am trecut cu ea pe BG, imediat " dar ai masina inmatriculata acolo ?".. si apoi hmm.. si strambaturi din nas Sunt convins ca sunt multi cu acte in neregula cu masini pe BG, dar e un numar mult mai mare de masini inmatriculate in Romania in aceasi situatie ( ITP inexistent, fara RCA). Exista o estimare ca 1/5 din masinile inmatriculate in RO nu detin o polita RCA valabila.. faceti un calcul cam care e probablilitatea sa fi lovit de una de BG fara asigurare si una de Ro... Treaba cu masini de BG e ca si cu tiganii.. nu trebuie sa fie multi pur si simplu sar in ochi...
    1 point
  38. pai le are deja din 2011 la vanzare...omul clar nu stie ca mai mult de 400 lei nu are cum sa ia pe jantele alea obosite. IAr cauciucurile nu fac mai mult de 200 lei, cu indulgenta; la cum arata sigur au dot din secolul trecut. Ce dracu' sunt pe 15, la banii se vand jante originale de M Pack. cu tot cu gume bune.
    1 point
  39. 10W40?? scrie clar prin linkurile alea puse de mine ca daca in motorul asta pui uleiul gresit(ca tine) poti avea mari probleme Hi , I work in the automotive lubricants industry and myself own an N42 engined car . I have read many post regarding poor running and ' just off cold stalling problems etc . The Ford Zetec engine is well know in the industry for suffering similar problems and this is caused by the wrong grade engine oil being fitted . The engine has a load sensor on the crankshaft and the extra drag from a thick grade of oil fools it into thinking the engine is under more load than it actually is which then causes 'over fueling of the engine . The cure is simply to fill with the correct ACEA A1 / B1 5w30 grade of oil rather than the commonly used 10w40 . Problem is worse in cold weather . The N42 unit is also designed to run on a very low viscocity engine oil and in fact this engine had its own oil specification i.e Long Life 01FE . In theory this engine could suffer in the same way as the Ford unit if the correct low viscocity oil in not used . Oil should be 0w30 or 5w30 fully synthetic . As far as I am aware the LL01 FE grade was only ever made by Castrol and is not now available . The closest grade readily available would be one meeting Volkswagon 506.00 506.01 of which there are many .
    1 point
  40. Din pacate multi nu tin cont de treaba asta sau pur si simplu nu cunosc consecintele destul de neplacute care rezulta in urma folosirii incorecte a pedalei de acceleratie. S-o fi gandit oare la turbina cuplata in direct cu arborele portelice de sub scaunul sofer sau cel ascuns in portbagaj avand functie de backup in caz de defectiune al celui primar ?
    1 point
  41. Dap ! De asta unora chiar le merge bine afacerea . Chiar daca esti prins cu ceva , ai un talent sa o intorci in favoarea ta si alti care inghit si accepta orice produs bine ambalat si promovat .
    0 points
  42. Misto arata cu rotile astea. Chiar am vazut-o live in Piata Victoriei printre motociclete.
    0 points
  43. Mi-am adus aminte de masina, cred ca am si vb cu tine cu ceva timp in urma iti propusesem un schimb cu A4 2010 la superb insa nu ai vrut. Oricum de apreciat ca esti sincer cu nr de km, teapa celor dezinteresati pana la urma..
    0 points
  44. eram sigur ca se gaseste unu care sa sccrie ca a avut el si ce bine a fost. sunt printre primele common rail de la VAG. multe au probleme cu injectoarele, suna ca niste tractoare, cosum, performante, fiabilitate, toate sunt sub BMW.
    0 points
  45. http://cautare.mobile.ro/automobile-anunturi/bmw-118ddpf-voll-voll-sport-keylgo-bixenon-leder-18-m%C3%BClheim-an-der-ruhr/178257018.html?useCase=SearchSession&lang=ro&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=95&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=110&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=200000&maxCubicCapacity=2000&minConstructionYear=2006&maxConstructionYear=2008&tabNumber=1 asta e un exemplu. de obicei pe autovit vei gasi masini mai ieftine ca in Germania,si cu km mai putini. explicatiile sunt mai multe. majoritatea au km dati inpoi sau lovite si refacute, sau jonglari cu tva pe firme fantoma...etc poate gasesti una luata de noua din romania si cu istoric clar, sau ai rabdare si cauta pe germania...
    0 points
  46. Acelasi mesaj l-am avut si eu din cauza unui furtun care iesise din turbo. Nu prea le am cu mecanica sa iti spun exact care furtun este.
    -1 points
  47. daca e vorba de 335i atunci e posibil sa fie pompa de inalte HPFP
    -1 points
  48. oglinda taiata la geamgiu, epic sa-mi bag pula. eu cand am zis ca romanul a inventat sarma, nu m-ati crezut.
    -1 points
  49. :goodjob: :goodjob:
    -1 points
  50. Avand in vedere simtomele, problema pe care ai patit o tu e tare problematica. Semnele de zmuceala nu sunt niciodata semne bune.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.