Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/16/13 in all areas

  1. eventual poti zvarli o mana de piulite in finala, iesi si mai ieftin, plus sunet de monopost F1.
    3 points
  2. Daca ai cablu te ajut eu remote
    2 points
  3. 2 points
  4. Buna, Sunt din Chisinau, fan BMW inca din 2004 de cind am avut primul e30 324td, apoi e39 530d, 525i. Membru BMW Club Moldova Cautind ceva interesant pentru suflet am dat de acest exemplar la un barbat de 57 ani, care in 95 l-a adus din Germania. Masina era pastrata original, dar nici nu se prea investea in ea. Anul 29.12.1986 M-tech suspensie M-tech salon Shadow-line Diamantschwarz metalic Geamuri electrice Trapa electrica Oglinzile si lacatul cu incalzire Sistem spalare faruri LSD 25% .... Am luat-o cu 1450euro in august 2011, pina acum am investit inca 4000 euro. Reparat motor, suspensie (fara amortizatoare), caroserie dezgolita total, sudata, prelucrata, vopsita, M-tech body kit. Masin adin uzina era cu M-tech suspensie, M-tech salon. Deci unica deosebre fata de un M535i era doar in body-kit. Acum e tot exact ca la un m535i. Motorul m30b34 are un moment fooaaaarte bun, de la 1000rpm in a 5-a merge liber prin oras. De la semafor e foarte iute. Cutia e overdrive, adica a 5-a are 0.81 raportul, cu diferencialul LSD 25% de 3.07 e super la drum lung. 2000rpm - 100km/h, 3000 - 160km/h. Cind ies la depasiri , pun a 3-a si pina la 180 accelereaza ca racheta Asa arata acum (pragurile nu erau puse, inca se uscau dupa vopsire) http://i.minus.com/joTYWFtdYTfps.jpg http://i.minus.com/jirb31213Iupv.jpg
    1 point
  5. Da, teroria conspiratiei. Tu de fapt ce vrei? E normal sa nu mai ai configurator din moment ce nu se mai produce masina.
    1 point
  6. Daca nu e facuta bine da, pot exista probleme. Spre exemplu multa lume e tentata sa faca diametru cat mai mare, care de cele mai multe ori duce la reverse backflow la ture mici, creste temperatura gazelor prea mult -> turbina sau chiar supape evacuare arse. In principiu e greu de proiectat o evacuare care chiar sa functioneze bine, se folosesc softuri speciale de simulare, mecanica fluidelor etc. De cele mai multe ori, combinarea downpipe de nu stiu unde, mai sudez o teava, mai pun niste finale Borla dupa ureche nu e altceva decat o tiganie si nu castigi mai nimic, poate chiar pierzi din performante.
    1 point
  7. New look. Bara fata ///M paket. Urmeaza: bara spate si praguri. http://img.tapatalk.com/d/13/05/16/7y3atysa.jpg http://img.tapatalk.com/d/13/05/16/ysabudap.jpg
    1 point
  8. Merg destul de des cu X6 M50d,am facut cel putin 6000 km,cam in toate conditiile de trafic si ce va pot spune,real si verificat la pompa,este : -oras ( Bucuresti ) nu sare de 13,5% - 14% -la sosea,tras de ea,nu am reusit sa scot mai mult de 15% in aproximativ 300 km. -un exemplu destul de des verificat,drum Bucuresti-Brasov ,mers la limita legalului,ajung in maxim 1 h si 50 min,nu am avut niciodata consum mai mare de 9,5%.
    1 point
  9. Si daca mergi noaptea cu masina si nu vrei sa iti bubuie ala in cap ce faci, mergi fara lumini?
    1 point
  10. Mai ieftin si mai simplu e sa o vinzi si sa iei una cu optiunile dorite deja existente din fabrica.
    1 point
  11. Gata. Am muzica. E la locul lui amplificatorul, instalatia de alimentare pana in tabloul de sigurante, difuzoarele spate si instalatia pana in pillar B, atat stanga cat si dreapta. Zilele urmatoare o sa termin si restul. Sunt foarte incantat de rezultat. Pot doar sa spun ca e diferenta de la cer la pamant in efecte/fidelitate. :first: Ca si putere e loc de mai mult, dar pentru 90% din auditia de zi cu zi, pentru mine e destul.
    1 point
  12. alt junior , lasa ma ca imbatranesti si tu si mai inveti una alta )
    1 point
  13. nu inteleg ce problema aveti cu jantele alea, de ce nu-i dai nici o luna, pe ce considerente ? jante pe 19 am avut pe BMW, inclusiv pe 21/22 (la cayenne) si nu am avut nici o neplacere. in plus, jantele sunt criminale si arata demential pe masina. incredibil, a ajuns sa va futa grija nu numai de jante, insa si de numarul de inmatriculare, ce transpirati bai nene.
    1 point
  14. Am eu unul gratis, vi-l si montez in banii astia.
    1 point
  15. Bună ziua tuturor şi Hristos a inviat! Cu scuzele de rigoare pentru intârziere, domnilor alabcotibod si Alex75 vă rugăm să găsiţi mai jos răspunsurile la intrebările dvs: Domnule alabcotibod, in luna mai avem o promoţie pentru reglarea geometriei automobilelor BMW la preţul de 100 ron (TVA inclus). Menţionăm că, cel mai recomandat este să ne vizitaţi la service cu automobilul BMW iar in urma verificării acestuia, tehnicienii noştri vă vom comunica in mod clar dacă reglarea geometriei este suficientă sau dacă motivul dereglării este o problemă mai complexă şi dacă sunt necesare şi de alte operaţiuni. Domnule Alex75, revizia sistemului de aer condiţionat include verificarea cantităţii de freon din instalatie, igienizarea acesteia, verificarea şi completarea de ulei compresor iar preţul este de 100 ron (TVA inclus). Completarea cu freon se va face gratuit in limita a 100 g iar tot ce depăşeşte această cantitate va costa aprox. 10 ron/ 100 g freon. Pentru orice detalii şi pentru programare, Cristian Negulescu, consultant service BMW, vă stă la dispoziţie la tel. 0743171941. Vă mulţumim pentru interesul faţă de serviciile Proleasing Motors şi vă stăm, in continuare la dispoziţie. O după-amiază excelentă!
    1 point
  16. masina face banii. sunt clienti care sunt dispusi sa dea mai mult pe o masina ingrijita cu km putini. eu cand mi-am cumparat 745d-ul preturile variau de la 17 mii la 25 mii si am dat 25 mii pentru simplul fapt ca era ingrijita, km putini unic proprietar, nu am tinut-o mult ca imi displace diesel insa am dat-o dupa 2 luni la acelasi pret. degeaba ceri putin daca masina e cazan, un cunosctator stie diferenta intre o masina ieftina si neingrijita si scumpa si ingrijita.
    1 point
  17. lol, adica vrea E60 cu 85.000 km la 9000 de euro ? suna a obraznicie deja.
    1 point
  18. stii care e faza, cand am umblat cu masina cam 8 luni inmatriculata in DE nu mi-a fost adresata nici macar o intrabare.. cand am trecut cu ea pe BG, imediat " dar ai masina inmatriculata acolo ?".. si apoi hmm.. si strambaturi din nas Sunt convins ca sunt multi cu acte in neregula cu masini pe BG, dar e un numar mult mai mare de masini inmatriculate in Romania in aceasi situatie ( ITP inexistent, fara RCA). Exista o estimare ca 1/5 din masinile inmatriculate in RO nu detin o polita RCA valabila.. faceti un calcul cam care e probablilitatea sa fi lovit de una de BG fara asigurare si una de Ro... Treaba cu masini de BG e ca si cu tiganii.. nu trebuie sa fie multi pur si simplu sar in ochi...
    1 point
  19. Inclusiv Coca-Cola s-a mutat acolo dupa ce cu putini ani in urma si-a luat tot calabalacul de la Iasi si l-a dus la Chisinau. Tot se vorbeste de bulgarasii nostri. Sunteti superficiali. Spun si de ce. Exista o parte importanta din cei cu masini pe bg care asa e, merita detestati dar am vazut si altii care chiar au inteles sa fie civilizati si sa se comporte ca atare. Facem pariu ca daca e unul cu masina pricopsita si comportament ok nu se leaga nici sulea de el? Si e normal sa fie asa... si politistii si toata lumea s-au invatat ca trebuie sa apara un rablament cu numere de bg si vreun cioroi care coboara din ea, slinos si jegos... bine, d-astia vezi si cu numere de Spania, Franta, Italia sau Anglia. Hai sa nu mai frecam barzoiul aiurea. Avem o problema foarte grava iar prostii astia care ne conduc se fac ca nu o vad. Bine, nici nu ar putea recunoaste pe fata: da bah, bulgarii aia inapoiati sunt mult mai destepti ca noi.
    1 point
  20. e normal, tipic mioritic, daca ei sunt cu mult peste noi, tre sa avem bola pe ei...:goodjob:
    1 point
  21. http://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i57/5/7/25/frabz-Marty-Some-how-we-have-been-transported-Back-to-this-old-thread-8df085.jpg
    1 point
  22. mai traieste, daca nu l-ai gasit intins. dar eu ma intreb daca a mai lovit careva vreun caine din 2006 pana in 2013?
    1 point
  23. mister stefan deci tu vrei sa fie benzina 3$ ca asa cum e acuma ti se pare scump da? buuuuuuuuuuun ma stefan hai la mine ca iti fac cate plinuri vrei tu la 2.90$ (mai ieftin ca in venezuela)sa nu zici ca-s baiat rau, be bune vorbesc
    1 point
  24. 1 point
  25. Are cineva idee unde se poate gasi un program 'Build your own' , ca cel de pe www.bmwusa.com dar pentru modelele mai vechi ( e46 m-ar interesa pe mine personal ) . Tin sa precizez ca pe siteul oficial nu este decat pentru modelele de actualitate. Am mare nevoie sa previzualizez cum va arata masina mea asa ca imi trebuie ceva mai real decat propria-mi imaginatie !
    0 points
  26. Nu, am gresit eu, are 145 kw
    0 points
  27. SUFLI-N BEC SI SE STINGE
    0 points
  28. intr-adevar, daca introduci codul in vin decoder apare optiune S2CYA- LM RAEDER STERNSPEICHE 158 (BMW light alloy wheel, spider spoke 158)- de altfel niste jante f. frumoase. masina e cu rotile de iarna pe ea, asa am cumparat-o... si eu am intrebat la randul meu in parc de rotile de vara si mi s-a raspuns ceva de genul : "daca intra la noi si cu alte roti le vedeai in portbagaj".
    0 points
  29. Multumesc de aprecieri. Nu accepta schimburi, are deja alta masina.
    0 points
  30. eh..stiti cum e si cu gtr-ul asta.. ti-ai lua o micra..sau un nissan qasquai(what..ever..macar de avea un nume normal)sau cel mai tare.. un nissan TIIDA ) cu gandul ca au macar o gena stramoseasca din GTR? Deci iti cumperi un chiosc din asta cu gandul si balele la GTR? well.. i guess not! La fel cum tot nu ti-ai lua cel mai tare model de la Renault, dupa ce te-ai dat jos dintr-un Renault Sport(fie el si Clio RS, nu mai zic in sus)cu rajetul de tip BMW pe fata... Si apoi..luati spre comparatie..un Clio normal cu un Clio sport ca idee.. Deci ceva nu se leaga.. si la modul grav.. Se pare ca producatorii dispun de tehnologie,materiale si linii de asamblare la nivel inalt de calitate, dar fac asta doar la vreun model special la care li se pune pata sa arate ei ce pot de fapt.. si atunci totul are un singur raspuns.. (exact ce vorbeau atatia pe care si eu ii consideram paranoici pe aici) masinile de serie sunt facute special pentru consum..pentru a da de mancare celor din service, pentru a produce piese, pentru a clasifica pe game de pret/identitate sociala produsele,etc.. deci simplu..marketing si sange rece.. Asadar..adio bmw, adio false idei preconcepute, astia-s ca politicienii, de fapt ei poate sunt si "prieteni" intre ei si doar ne prostesc pe noi.. au strategii de marketing diferite prin care asi-au impartit piata..atat..in rest fac ce vor cu noi.. can-can.. P.S. acum intelegeti de ce 316-le sau seria 1 n-au nicio treaba cu 535, M3 sau seria 7? nici sigla nu cred ca o au cu exactitate si precizie la fel:)) ..cred ca daca din greseala monteaza o emblema de pe seria 5 pe un 316, ii da la final un ciocan.. ca asa ceva..e blasfemie:)
    0 points
  31. de ce ti-ai luat BMW daca aveai de gand sa il pui pe gaz? ca sa zica lumea ca ti-ai luat BMW? BMW este renumit in special pentru motor. tu ai distrus si chestia asta.
    -1 points
  32. Fie ce-o fi. Eu oricum am boala pe "bulgarasii" nostri.
    -1 points
  33. De parca bulgarii ar sta pe marginea drumului sau prin librarii ... :flowers: sa-i luam cu noi.... Ideea e ca nu prea mai merge . A mers ani buni . Acu' e mai riscant. Poate pentru o vechitura de 1000-2000 euro merita insa pentru ceva scump si mai nou te-ai risca ??
    -1 points
  34. Dar de ce nu postezi de la inceput ce vrei exact sa contina magazia,nu mi se pare ok stilul asta,pretul este fix doar pt magazie restul pieselor costa separat,am vazut de ceva vreme ca se poarta stilul asta intrebati de o piesa si dupa ce primiti pretul dar vine si cu aia si cu aia,nu spuneti ce vreti exact de la inceput toate piesele ca sa primiti pretul corect intrebati doar o parte din ele care nu pot costa cit costa tot setul de piese si dupa aia pai nu vine si cu nu mai stiu ce....
    -1 points
  35. salut, tu faci exact ca mine.. cum vezi un nr. de tel il bagi repede in google superbul are 260.000, ultimul dec2012 la 247.000- e cartea service plina, plina mai are 2 pag goale pt urmatoarele revizii si ajunge la coperta spate...
    -1 points
  36. superba masina ! am si eu E91 , dar mai chel. cand o vad pe asta innebunesc !
    -1 points
  37. din cate stiu eu (posibil sa gresesc, daca este cazul sa ma corecteze cineva) daca este sechestru pus pe masina, in momentul cand este depistata in trafic de orice organ abilitat, masina se confisca indiferent de ce acte poseda proprietarul si nici nu poate fi instrainata masina decat de cel care a pus sechestru pe ea(firma de recuperari, banci, etc) pentru a recupera debitul pentru care s-a pus sechestrul asigurator.
    -1 points
  38. Exact configuratorul acela il caut, chiar daca nu se mai produce masina ... sau macar ceva asemanator ... http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=69255 ... daca la ei se poate... inseamna ca exista ... si daca exista ... trebuie sa se poata si la noi ...
    -1 points
  39. E posibil sa ai dreptate ... nu citisem pana la capat ... cu toate astea ... configuratorul trebuie sa existe acolo undeva ...
    -1 points
  40. http://www.3dtuning.ru/ Asta e tot ce am gasit pana acum ... nu e 100% OEM dar merge pentru inceput... inca il caut pe cel Oem ...deci daca cineva are vreo informatie...rog sa posteze
    -1 points
  41. smuciturile se simt sub scaunul soferului ca un sut in spate , cam asta e simptom problematic care pleaca de la ceva valve blocate , convertizor . Daca nu ai un istoric complet al cutiei schimbarea la 190k e tardiva oricum daca e primul schimb . Pt tampon e simplu duci masina la verificat si vezi care e treaba , sunt uzate oricum cred .
    -1 points
  42. ) hehe ... e ca si cum as cauta acul...imi trebuie ceva mai precis si cu mai multe variabile . Si nu cred ca doar din cauza ca nu se mai fabrica modelul, posesorii lor sa nu mai beneficieze de anumite avantaje !
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.