Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/22/13 in all areas
-
aaa nu:) cu baietii de la Baneasa de langa mine de vreo 3 ori cred ca am incercat sa fac drive test,ma suna ei inapoi,ce-i drept am zis ca achizitionez masina peste 12 luni,am zis si ca am cazanul asa ca drum bun.Am fost cu un coleg sa vada X1 si ne-a dat direct flit nenea de la vanzari..discutia a fost ceva de genu: -avem 34 mii eur buget gasim serie 1 sau X1 ,raspunsul a fost scurt :da la colegii de la auto rulate bine oamenii nu prea au idee ce vand,daca intrebi ce cod motor are X1 1,8d de ex se uita la tine ca la un ozn.2 points
-
Uite ca dupa 3 ani revin pe forum cu o alta poveste (la fel de "vesela"). Intre timp am devenit posesor de Audi A5 Sportback luat de la PBV2 unde stiu oamenii sa vanda o masina si unde stiu sa te trateze super si cand te duci in service la ei cu o problema. Am ramas bun prieten cu dealer-ul de acolo care de fiecare data cand am avut nevoie de ajutor sau un drum prin service m-a tratat impecabil. Un domn adevarat si un dealer excelent (referrals pe private . Anyway, sa ne intoarcem la intamplarea mea. Cum mi s-a marit familia m-am gandit sa iau si sotiei o masina un SUV. Zis si facut, lista scurta: Q5, X3, Range Rover Evoque. Saptamana trecuta sun la MHS Motors (dupa aventura de data trecuta am zis la Bavaria in Otopeni suna doar nebunii). Sun la numerul de pe site, dau in centrala, ma redirectioneaza la dealer. Imi raspunde o doamna/domnisoara si incepe distractia: - Eu: Buna Ziua, ma numesc ... sunt interesat sa cumpar o masina as vrea sa trec pe la dvs sa imi prezentati si mie BMW x3 - Ea: Sa va prezentam adica ... cum ? Un test-drive? - Eu: Sa imi prezentati, imi spuneti si mie ceva despre masina, sa imi raspundeti la niste intrebari pe care le am, si da, si un test-drive. ... dupa un sir de intrebari ale doamnei/domnisoarei: cand vreti sa achizitionati masina, ce motorizare, ce numar la pantofi purtati, etc: - Eu: pai as vrea si eu sambata asta daca se poate sa vin la dvs, pe la 11? - Ea: A, pai noi nu facem test-drive sambata si oricum nu avem masina, stiti s-a vandut, nu avem acum la test-drive - Eu: Pai cum facem? - Ea: Pai va suna colegul meu ca el e dealer, de fapt eu am raspuns la telefonul lui ca nu stiam cine suna si va da el detalii dupa - Eu: Ma scuzati care e numele dvs - Ea: Nu, ca va suna colegul acum - Eu: Super, dar eu cu cine am stat de vorba? - Ea (intr-un final): Iuliana Timaru, va suna colegul in 5 minute Peste 5 minute intr-adevar, ma suna colegul: Radu Tarba si imi spune ca nu are masina la test-drive ca nu au acum masina disponibila, ca saptamana urmatoare o sa ma sune sa vorbim, ca poate sa conduc un alt model cu o motorizare similara sa vad cum suna motorul, etc. Imi place de el la telefon, ii las numar de telefon, mail, etc, ii spun ca ma grabesc si ca ma uit la alte masini, ramane ca ma suna. Si m-a sunat ... din parti. Oare cum vand astia de la BMW masini? Isi imagineaza ca e o singura marca de masini? Pai ce sa ma astept tratament de la ei dupa ce le-am dat banii si vin cu ea in service? Am vorbit cu prietenii mei de experienta mea si m-am enervat la culme cand am auzit: "hai ca stiu eu un dealer bun iti pun eu vorba buna"? Mi se urcase sangele la cap! Pai am nevoie de "pila" ca sa cumpar masina? Pai sunt tampit? Ma frate, cand un prieten s-a dus la Porsche sa faca test-drive si nu era masina disponibila, a dat dealer-ul masina lui personala si s-a facut test-drive. Vrei sa zici ca nu gasesti un X3 o saptamana la dealer? Ghiciti ce am facut: sunat la Porsche Bucuresti Vest 2, mi-au dat masina cateva zile, sa o conduca linistita si sotia (care nu mai condusese de ceva vreme) civilizat, impecabil. Daca nu ma dau pe spate cei de la Land Rover cu Evoque ma indrept cu pasi siguri catre al doilea Audi si nu as regreta deloc. Cine crede ca doar masina face vanzarea e un idiot. Mai ales cand e concurenta asa faina in segmentul premium. ------ Taking crap from car dealers when buying a car means you're an idiot.2 points
-
Miha777 este muratura aia care da munusuri compulsive cu o frecventa patologica si pe criterii necunoscute ?2 points
-
2 points
-
Intre timp am muncit aproape zilnic la cate ceva, asa ca revin cu noutati: Retapitat volan + nuca schimbator la colegul Seby ( Xpert Auto ), un om de nota 10+ http://img856.imageshack.us/img856/3733/img3061w.jpg Retapitat plafon + stalpi cu forte proprii, cam 20 de ore de munca ale mele cu inca un prieten, multumit de rezultat; materialul este un plus negru. http://img19.imageshack.us/img19/4174/image762v.jpg http://img836.imageshack.us/img836/4485/image763.jpg http://img812.imageshack.us/img812/4339/img3059w.jpg http://img703.imageshack.us/img703/8932/img3057ox.jpg http://img19.imageshack.us/img19/5663/img3058d.jpg S-au montat si lampi interioare cu lector de harta fata+spate. Am cumparat si o masina rotativa de polisat profesionala cu ajutorul careia am refacut ornamentele cromate din jurul geamurilor laterale, luat stratul de crom vechi si apoi finisat cu smirghel de 200-400-600-800-1000-1200 si apoi polisare cu autosol, o munca de chinez, nu recomand nimanui sa incerce, mi-a luat peste 30 de ore puse cap la cap. La E34 sunt de aluminiu acele ornamente si o sa necesite reimprospatare cu autosol periodic. Pt. masina de polisat am luat si un kit de la Sonax pt polisare sticla ( pasta + pad-uri ), gemurile laterale si luneta fiind zgariate; scoate panza de paianjen si zgarieturile fine insa la mine se pare ca este nevoie de inlocuirea lor cu unele macar in stare mai buna daca nu impecabile, nu cred ca o sa gasesc. Urmeaza sa montez aerul conditionat, deocamdata l-am demontat complet de la celalalt E34, impreuna cu toata instalatia electrica, sper sa ii dau de cap. http://img12.imageshack.us/img12/887/image742b.jpg2 points
-
Am montat grilele,arata extraordinar de bine masina asa ( cel putin pentru mine ) iar eleronul l-am pus de forma,inca nu l-am lipit,eram prea obosit sa stau sa il bibilesc,cel mai probabil maine.Sper sa va placa ultimile poze cu numere de BR(azilia)2 points
-
testul ala nu iti arata 100% daca sunt noi. de fapt nu cred ca o sa vezi vreodata 100% si apoi mai conteaza si arcurile 70% e ok, nu foarte, dar ok1 point
-
La 70% amortizoarele sunt ok. De fapt 70% nu inseamna ca ele mai sunt bune 70%. Mie la X3 mi-a "curs" cel de pe stanga fata si l-am schimbat. Inainte sa-l schimb, cel defect arata 4% si restul de 3 amortizoare 73%. Dupa ce l-am schimbat nu am mai facut testul dar amortizorul defect era ca o seringa, nu facea nimic, era zero barat. Asadar, daca le-ai pus si iti da 70%, stai relax, e ok.1 point
-
1 point
-
Lol , eu cred ca ii doare pe ei undeva ca ai luat tu Audi si nu au vandut ei un BMW azi si probabil il vor vinde maine . Cam asa percep eu atitudinea lor . Vine musca la miere oricum , ce sa te mai agiti )) PS , Si audi e o masina buna )) Sa o stapanesti sanatos .1 point
-
Similea, da-mi un PM cu nr tau de telefon si te sun sa auzi ce voce faina am :frantics:1 point
-
Daca au luat masina de la persoana fizica, vor plati tva doar la adaosul perceput de ei. Ce fac ei acum, prin acel contract de mana, se mai numeste si evaziune fiscala. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 21 point
-
1 point
-
1 point
-
Este un fel de mit urban, banda din dreapta e pentru fraieri sau pentru parcat, iar banda din stanga e pentru JMECHERII care se respecta pentru ca asa e Romania si romanul.1 point
-
1 point
-
Eu l-as repara, macar as sti ce are in el. Insa nu cred ca masina are doar 165.000km..1 point
-
Bavaria nu apărea pe carte dar apare pe factura. Factura eraintre Bavaria si mine si contractul la fel. Ei aveau mașina in patrimoniu trebuiau sa emită factura. Au emis pe o suma mai mică sa mai scape de TVA. Dupa ce au luat mașina in buyback au radiato si eu am ieșit cu numere de probe prima data cu ea. Mașina sa vândut efectiv dupa programul de lucru așa ca sa întocmit aceea hârtie de mana. A fost o hârtie de genul " am primit x banii si am predat mașina ". La sfârșit mi au emis numere roșii pe loc.1 point
-
Nu, se referea la masinile a doi useri, probabil vroia sa fie acid.... Oricum nu i-a reusit.1 point
-
Adica el iti evalueaza octavia 2 + alfa la 2-3000 de euro? sau cum?1 point
-
faina masina,l-am sunat ,a zis ca o da doar in combinatie cu skoda octavia 2 + alfa romeo + diferenta inca 15000 de euro :sorcerer:1 point
-
ma miha, tu esti tare toanta, chiar vroiam sa-ti zic asta de ceva vreme. :sorcerer:1 point
-
1 point
-
nu stiu ce sa zic,asa mi-au spus unii,ca pe timp de vara e mai indicat un ulei mai gros pentru ca e caldura afara,iar pe timp de iarna,unul mai subtire (gen 5w40 sau 5w30) cei care ti-au spus habar nu au, motoarelor N42 le sunt recomandate uleiuri 0w30, 0w401 point
-
Ce s-a zis mai sus referitor la depasiri e corect. Sezonul asta au fost suficiente depasiri dar majoritatea dictate de strategia echipei. Ba chiar destul de repede pilotiii orgoliosi cum sunt ei au acceptat situatia si stau fara replica sa fie depasiti, asteptand sa le vina randul la un nou set de gume. E clar nu repecti regimul specific monopostului si strategia pierzi puncte si nu se risca nimeni. E buna o guma mai dura 3 schimburi sunt suficiente nu de alta dar nu mai au timp regizorii sa redea cadre din cursa ca boxele sunt permanent ocupate.1 point
-
Rotile nu sunt mai mici, ca diametru total sunt mai mari decat cele pe 19" care le am. Jantele pe 15" permit slickuri(majoritatea fiind pe 15") adica perete lateral mai inalt si fara sarme, astfel sunt preluate fortele de torsiune la plecare si protejez transmisia (cutie, cardan, grup, planetare). Nu ma duc la China Town prntru ca nu e pista cum trebuie, nu imi risc masina... La Cluj e aceeasi situatie, anul trecut cand am fost acolo era sa ajung in borduri.1 point
-
plimba-te un pic cu un astfel de motor si vei vedea diferenta, nu-ti mai doresti decat sa nu te mai dai jos din el. Crede-ma! ON: o masina foarte frumoasa, felicitari pentru achizitie!1 point
-
pret nou 900 lei si rog frumos colegii care nu sunt interesati de jante sa imi lase mesaje pe privat...sa nu se mai bage in seama aiurea ca poate au alta treaba si le retin timpul-1 points
-
pai dupa emiliannec,vine alt baiat tot de la iasi sa recomande masina. o coincidenta banuiesc-1 points
-
astia cred ca se stiu de la intalniri de aia-si sar in ajutor-1 points
-
pai daca mai cauti putin gasesti si la 40 de mil.. costa 600 de euro in olanda la motorizari V8,unde ca sa schimbi uleiul si filtrul trebuie data jos complet toata evacuarea aia dubla, care nici nu are vreo 200 de kile, plus protectia termica prinsa in cateva zeci de suruburi, clipsuri etc... si unde intra cam 4-5h de manopera minim, la pret de olanda..-1 points
-
DacĂŁ vroiai pt e39,530d aveam,putini știu ce ĂŽnseamnĂŁ si sint printre cele mai scumpe tobe-1 points
-
-1 points
-
Ai dreptate merg numai cele de pe portbagaj am verificat pe realoem-1 points
-
-1 points
-
Monroe sunt mega proaste zilele astea. Trebuia sa pui Kayaba !-1 points
-
-1 points
-
Mai bine cauti un motor de e46 de 150 de cai e similar cu cel de 163, cred ca se potriveste pe seria 1.-2 points
-
Ma intreb ce a fost in capul tau cand ai cumparat masina asta CHEALA? mai bine luai o alta marca cu ceva optiuni daca nu ti-ai permis optiunile, e trista rauuuuu masina. Nu mi-ar smulge nici un zambet niciodata. :console: LE: Acu am vazut ca a fost castigata. I-as fi facut "vant" demult.-3 points
-
ia uite unde era Fane Bogatu'.Io zic sa ne lasi cu ineptiile astea-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00