Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/28/13 in all areas

  1. interesant cum romanii cu salarii de 15 bulioane s-au nascut toti in navigatii, piei, lemne pa bord, xenoane, da' baga benzina de 50 de lei. de 95, evident.
    2 points
  2. Nu toti nemtii traiesc in masina . Am prieteni multi prieteni in Germania . 90% dintre ei fac sub 12k km/an. si intr-adevar toti sunt pe benzina Vreo 2 exceptii ,care fac naveta pana la munca 150-160km/zi . Problema e ca voi le cautati dupa limita de pret si dotari . Inca se gasesc e46 sub 100k km , dar evident ca o sa coste mai mult decat un e90 cu 350k km .
    2 points
  3. am zis ca sare.. e diferenta de la un 10 -11 la 14+..
    1 point
  4. daca faci multi km urbani cumpara unul 4L. adica 318Ci alea 6L sunt misto dar urban sari de 14%
    1 point
  5. Am vazut si filmul lui si toate cursele lui Si nu, nu consider ca Senna avea un stil kamikaze dar asa e, stilul lui era dincolo de limita doar la el era ceva mistic, nicidecum kamikaze.
    1 point
  6. Pe bune, voi vorbiti de Senna si Perez in aceeasi propozitie?!? Senna, stil kamikaze?
    1 point
  7. Am avut 325ci un an jumatate, l-am luat cu vreo 100.000km, l-am dat cu vreo 115.000 (nu mai tin minte cifrele exacte). La motor nu a avut nici un fel de probleme si nici nu dadea semne ca ar urma. Problemele au fost la articulatie si la volant, in rest nimic deosebit. Si acum intorc capul dupa E46 coupe facelift in trafic, daca mai prind cate unul negru... Recomandarea mea ar fi 325ci, e un compromis ideal ca performanta/cheltuieli de intretinere. Dupa resoftare masina mea avea cca 210cp si 270nm
    1 point
  8. comentariul meu se referea la o stare de fapt pe care o poate constata orice persoana cu bun simt, capacitate de intelegere daca se invarte 5 minute intr-un targ auto din romania sau mai citeste forumuri auto(nu doar bmwclub), cat si observand multitudinea de masini super-dotate/full care circula intr-o tara cu salariu mediu de cateva sute de euro ; cat despre specimenele pe care le mentionai, unde sunt eu acum deocamdata sunt ferit si probabil ca si in viitor voi fi la o distanta destul de mare atat fizic, cat si social de ele. daca masina este cea din descriere (nu sunt convins ca distributia esre pe lant.....) eu zic ca merita; masina este dotata, iar motorul e suficient pentru deplasarea normala, consumul va fi in limite normale atata timp cat nu se depasesc 3000 rpm;performantele sunt decente, in limitele unei masini din clasa compacta cu motor de 1,4 litri, suficient de silentioasa, sigura.....nu e o alegere rea.
    1 point
  9. Salut, Spune-mi si mie niste preturi pentru AX00584 (316I nFL): - 5 litri ulei Castrol 5W-40; - filtru ulei MANN; - filtru aer MANN; - filtru de polen (cel de sus de la baza parbrizului) - aici da-mi mai multi producatori, as vrea ceva mai low-cost - garnitura baie de ulei; M-ar mai interesa si niste clipsuri din acelea care vin prinse pe usi pe interior si in ele se prind trimurile din interior. La ce pret sunt? Cam cat costa curierul pana la Constanta si cat dureaza livrarea? Multumesc!
    1 point
  10. Am " reusit " sa ciobesc destul de rau parbrizul,asa ca i-am facut botezul de Romania Mergeam pe DN1 spre Hornbach,am depasit vreo 2 camioane mari si la al treilea mi-a sarit o piatra destul de mare in parbriz,deci folosim Casco mai repede decat ma gandeam,asta in cazul in care se extinde..... In alta ordine de idei,am primit invitatia de la APAN MOTORS,la M Drive Tour,asa ca duminica " ma dau " cu ceva M-uri :super:
    1 point
  11. M54 -2.5 sau 3.0 daca iti permiti impozitul. daca nu sunt bani de impozit M52-2.0
    1 point
  12. Nu vrei sa completezi profilul cum trebuie ?
    1 point
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. pai ce sa cumpar ? daca faceam tuica, probabil m-ar fi interesat acest cazan.
    1 point
  16. nici daca ai pori in radiator nu se vede nimic..
    1 point
  17. O masina cu talent: http://www.autovit.ro/bmw-530-C29268414.html
    1 point
  18. Nu sunt roman,cred ca o greseala mica nu afecteaza pe nimeni
    1 point
  19. Viperule, hai sa-ti spun altfel. Cand ambii piloti ajung simultan, paralel, roata la roata inaintea virajului, e una. Cand cel care vine din spate ajunge la viraj in urma celuilalt, nu mai e ok. Ca sa nu mai spun ca in cazul lui Perez, pur si simplu l-a aruncat afara pe Alonso care nu avea decat doua variante, sa intre in el sau sa iasa de pe circuit, ceea ce a si facut. Asta nu e o depasire indrazneata sau la intimidare, e prostie si lipsa totala de fair play si chiar lipsa de respect fata de siguranta desfasurarii competitiei. Ceea ce, s-a si intamplat intr-un final. Accident. In cazul "depasirii" lui Kimi, Perez a fost un idiot, nicidecum un pilot agresiv sau care intra la intimidare. Daca era cum spui tu, punea botul masinii lui pe viraj inaintea celuilalt (Kimi) si nu intra ca prostu' in el. Logica e simpla, cine ajunge primul la viraj, are castig de cauza. In situatia asta, cine a ajuns primul la viraj?!?
    1 point
  20. Vocea si talentul meu. In caz ca e o insulta pe undeva. Mai viteazule. Eu ti-am aratat un singur topic, nu stau sa caut pentru tine. Pune manuta si cauta, nu te mai vaita atata. Insultatule.
    1 point
  21. Ăi pompa de sub scaun suta la suta
    1 point
  22. Dar nu era chiar in parapet. Mai era o jumate de metru. Perez minte cand zice ca a intrat in parapet ca sa nu intre in Kimi. A intrat in parapet DUPA ce s-a ciocnit de Kimi Si asa cum zice d-rive, Perez se pozitiona pe interior, frana mult prea tarziu, uneori nici el nu mai putea sa ia curba asa de tarziu frana (vezi prima incercare cu Kimi). In cel mai bun caz frana asa tarziu incat sa ia curba la stanga pe EXTERIOR, astfel incat pilotul din fata putea doar sa se loveasca de el, sau sa taie sicana, riscand penalizarea, cum a facut Alonso. Doar ca Alonso a taiat prea repede sicana, nici n-a incercat (asa cum a facut Kimi) sa ia curba, vazand ca vine "trenul" Perez. Si a fost penalizat. Incorect dupa parerea mea. Daca Perez lua sicana LASAND loc pentru Alonso, atunci da, putea fi penalizat. Si da, Perez nu l-a lovit din SPATE, insa Kimi a inchis evident interiorul virajului INAINTE sa ajunga acolo Perez. Regulile zic ca trebuie sa lasi loc unui pilot care intra pe interior, nu unuia care vine kamikaze cu rotile fumegand (gen Sato). Deci daca un pilot vine pe interior sau exterior, nu ai voie sa il scoti de pe circuit. Dar ai voie sa inchizi pe unde vrei tu traiectoria pilotului care e inca in spate, urmand ca acesta sa aiba bunul simt sa apese frana, vazand ca n-are unde sa treaca. Vezi startul unde Vettel a pornit foarte bine. Ce era sa faca, sa intre in Rosberg sau in Hamilton? A vazut ca nu are pe unde trece si a franat. Ia uite de aici a plecat Kimi spre stanga: Aici era deja spre stanga, mult in afara traiectoriei de pe dreapta Si aici s-au lovit, cu Perez avand destul loc inca pe stanga pana la parapet
    1 point
  23. Eu zic sa nu mai dai la automat ca o strici iremediabil ! Dupa descrierea ta , posibil clapeta aspirata in motor ! Adica supape bulite , piston sau mai rau !
    1 point
  24. din cate stiu eu (posibil sa gresesc, daca este cazul sa ma corecteze cineva) daca este sechestru pus pe masina, in momentul cand este depistata in trafic de orice organ abilitat, masina se confisca indiferent de ce acte poseda proprietarul si nici nu poate fi instrainata masina decat de cel care a pus sechestru pe ea(firma de recuperari, banci, etc) pentru a recupera debitul pentru care s-a pus sechestrul asigurator.
    1 point
  25. Asta e din celebra serie revizuita si ilustrata: "Adio cur ma cac pe gura"
    1 point
  26. )) hai Doc ca macanim degeaba , adevaratii fani bmw nu fac magarii in carte cu motoarele .Mai bine isi iau ce-si permit sa plateasca . Zau asa . Hai sa fim noi sanatosi ca multi vb aiurea si tocmai te-ai adaugat lor acum .
    1 point
  27. Ca daca erau omologate o si cumparai )))))
    1 point
  28. nu vreau sa-mi spun "off"-ul aici, stai linistit am vrut doar sa stiu daca cineva a mai fost in vreo situatie asemanatoare, si eventual un sfat din partea lui ar fi fost binevenita de tinut la curent eu zic ca e ok...ca sa nu fie un topic "mort" sau posturi ceva de genu "ce-ai mai facut cu MASINA IN SERVICE? " nu cu macaraua..ca nu despre rahatul de macara e vorba ci despre faptul ca jigodiile de oameni de la asigurari se scarpina-n fund si dau din umeri multumit ?
    1 point
  29. 2,5i in oras poate sari de 15 fara probleme
    0 points
  30. eu unu nu as sari, nu sunt fan diesel. daca-ti place benzina go for it.
    0 points
  31. pai da, doar tu cumperi epave pe forumul asta ma rog, acum si amicul tau.
    0 points
  32. eheeee!!! m-ai facut fericit! eu chiar nu stiam cat sa cer pe a mea in septembrie cand o voi vinde!; dar daca tu ceri 13000 euro pe a ta....inseamna ca eu pot cere mai mult pe a mea!!! F30 here i come!!! Bafta la vanzare
    -1 points
  33. :goodjob: :goodjob:
    -1 points
  34. Ia legatura cu user-ul Similea. El are un glob de cristal si se prea poate sa-ti afle starea injectoarelor.
    -1 points
  35. Masina a fost lovita de avea probleme cu geometria? Apropo, nu e corect sa spui ca era unghiul deformat . Macar si pentru faptul ca este vorba de mai multe unghiuri, nu de unul singur. Si unghiul nici nu poate fi deformat. Poate avea o alta valoarea, poate fi diferit fata de specificatii, dar nu poti spune despre un unghi ca e doformat
    -1 points
  36. Imi cer scuze ca am vorbit ironic.
    -1 points
  37. iei un 320CI si ii pui motor de 3000 cmc ai motor mare cu taxe de 2200 cmc
    -1 points
  38. sal nu i-am gasit nimic, ii fac service la sorin din cj la auto go. avea la inceput ceva belele cu caculatorul de la vtt si l-am schimbat, si mai avea problema aia tipica la clima de baga ventilatie maxima a trebuit sa schimb nu stiu ce rezistenta care a costat vreo 300 lei cu totul, am facut-o si aia bineinteles. Azi i-am facut schimbul de ulei + filtre, si maine urmeaza montate un set de pedale aluminiu originale. In vreo 2000 km de cand merg si eu cu ea dupa ce i-am facut alea nu am avut nici o problema. ah da si ambreiajul era pax cand am luat-o ( carlig ) si avea ceva suspensii reglabile prea tare scutura. Le-am schimbat tot eu
    -1 points
  39. se vinde ff greu masina aia probabil de aia a lasat asa pretul
    -1 points
  40. In Bucuresti nu e departe de 14 nici 318ci !
    -1 points
  41. din pacate nu prea, cel putin nu in perioada asta. poti veni la cj iti asigur cazare pana mergi s-o testezi peste tot
    -1 points
  42. Coooolorata maine-i gataaaa
    -1 points
  43. am nevoie de 4 anvelope sa fie la fel toate 4 de VARA pentru e46. Fiind a 3-a masina si nici macar a mea, nu am de gand sa-i cumpar noi. dot minim 2011 ceva profil mai de doamne ajuta, multumesc
    -1 points
  44. Cumpar pompa de ulei pentru motorul m62b44 V8,de pe e39 sau e38 astept oferte
    -1 points
  45. comentariu inutil ca de obicei.. macar unii cumpara, altii doar dau din "cioc"
    -2 points
  46. In jur de 13 ia. Ptr 2 litri in plus mai bine un 6L !
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.