Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/30/13 in all areas
-
ai vrut sa zici ca nu iti place tie nu ? ca pana la urat mai este. si mie mi se pare "ciudatel" spatele, dar daca ma gandesc bine, orice model nou e ciudat pana il "asimilezi" poate ne desenezi tu un model sa vedem si noi ce inseamna frumos.3 points
-
3 points
-
Daca iei Lexusu ala, ti-ai luat masina pe viata, iar ala de o vinde o sa iti dea acatiste la biserica sa iti dea Dumnezeu sanatate ca l-ai scapat de ea.2 points
-
nu va mai cacaÞi pe voi, ca le-am rupe cu toÞii pârÞul, pana si asteia. :sorcerer: http://www.4tuning.ro/poze/masini-tunate-din-romania-23/update-bmw-e46-by-marius-si-liviu-gemenii-14616-poza-329862.html2 points
-
2 points
-
Nu stiu ce au , stiu doar ca sunt varza. Asa cum am spus, era un articol de pe gptoday inainte de inceperea sezonului. Nu am facut decat sa aduc informatia. Cheers !1 point
-
De la F15 la cosuri pe cur..topic cu specific traditional, in spiritul bmwclub :hyper:1 point
-
Interiorul te lasa mut. Arata bestial, hai sa nu ne mai cacam pe noi si sa-i cautam nod in papura inutil. S-o vedem la exterior cum e ca proportii in realitate si dupa aia dam un verdict.1 point
-
1 point
-
Exemplu de electroventilator: http://images3.okr.ro/auctions.v3/700_700/2012/06/05/b/3/61006596969910596880663-6636903-700_700.jpg Exemplu de vasco: http://www.4tuning.ro/images/poze/poza-6ddf4127997d0e9b66-0-0-0-0-0.jpg Vasco merge tot timpul, la o turatie mai mare sau mai mica, in functie de temperatura axului pompei de apa, iar electroventilatorul porneste doar cand primeste curent de la senzorul de temperatura de pe radiator.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Gafaila, bufonul forumului, are 41 de ani si conduce un bmw. E procuror.1 point
-
1 point
-
1 point
-
A venit valy si am rezolvat problema...indicatorul cu motorina era la jumate.Cica sa stricat supapa care baga motorina dintr-un compartiment al rezervorului in altul si una era plina si cealalta goala.I-am bagat 20 l de motorina masina a pornit dar indicatorul tot la jumate a ramas blocat :| cand opresc contactul indicatorul scade acolo la zero,iar cand pun contactul vine la jumate.Chiar o fi un compartiment plin si celalalt gol ? sau sa stricat senzorul din rezervor ? si eu ca "DESTEPTU" dadeam la automat si ma luase nervii ca de ce nu porneste ) Multumesc mult tuturor mai ales lui Pole pentru recomandarea lui valy un baiat de nota 101 point
-
Le am dar nu le vand, au valoare emotionala . In plus, le mai alternez, schimb atmosfera din masina. :shifty:1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
o usita si pe clima si ai rezolvat problema... eu credeam ca pastrezi radiocd-ul vechi la locul lui, clima la locul ei si sub usita de sub clima pus celalalt cd... si nu se strica nimic...1 point
-
daca-ti dai de jurat te cred! pai asa si ma gandeam maestre sa stii, ca e mai bine sa ramana la mine ca doar la 12.000 cat ma tine, deja stau sa ma gandesc daca o mai vand, macar stiu pe ce am dat banii1 point
-
1 point
-
bai, deci daca nu pui o poza in urmatoarele 10 minute, iti promit o penetratie prin foratie cu tub PVC de 30, de-ti fac curu' eurotunel.1 point
-
1 point
-
Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).1 point
-
0 points
-
trebuie sa fie cel putin o dezbracata langa el ca sa fie masina frumoasa.nu neaparat frumoasa tipa gen https://www.4tuning.ro/masini-tunate-din-romania/si-gemenii-fac-tuning-bmw-e46-cu-aroma-motorsport-by-liviu-si-marius-7804.html0 points
-
0 points
-
e36=lipsa de imaginatie. e36 compact=penibil. e46=fost proprietar de e36.-1 points
-
Eu de banii aia imi cumpar Iphone 4s. :hyper:-1 points
-
Nu dau curs discutiilor cu toti pamfletii care nu stiu pe ce lume traiesc si nu stiu sa faca diferenta intre un E30 care nu are nici un fel de sistem de siguranta si un E90 care vine standard cu DTC si altele, se vede clar ca sunteti pe dinafara total. Si chiar nu inteleg de ce va bagati in seama cu japca, postul meu anterior era adresat strict vanzatorului. Aceata este si ultimul post in acest topic, nu vreau sa incarc aiurea topicul pt toti insignifiantii si nici sa imi reduc IQ-ul dand curs discutiilor cu astfel de specimene inferioare.-1 points
-
eu il am de circa 2 luni,nici o problema pana in prezent ,am luat masina de la un amic(deci o cunosc si tot ce sa facut la ea)de un an o are amicu asta al meu de la care am si luat-o si in afara de benzina si revizie nimic,cand a cumparat-o el era cu motoru desfacut si sa schimbat si tot in afara de pistoane si arbore ,aici ma refer la chiulasa facut tot ce trebuie ,de le acea interventie motoru a ramas cu o mica bataie la un piston adica de acum 1 an si merge fara probleme,probabil pe viitor o sa o rezolv ,el mi-a zis ca rezolvarea ca la carte ar fi un set de pistoane echipate (in jur de 2400 roni sau alt motor din SH)si atunci e practic motor nou,deci eu de M43 nu pot sa zic decat de bine masina are 192 000 la bord si sunt reali,si se comporta ff bine,ce am eu pe creier este acea bataie dar sper sa o rezolv pe viitor-1 points
-
iei un 320CI si ii pui motor de 3000 cmc ai motor mare cu taxe de 2200 cmc-1 points
-
daca faci multi km urbani cumpara unul 4L. adica 318Ci alea 6L sunt misto dar urban sari de 14%-1 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00