Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/31/13 in all areas
-
Daca iei Lexusu ala, ti-ai luat masina pe viata, iar ala de o vinde o sa iti dea acatiste la biserica sa iti dea Dumnezeu sanatate ca l-ai scapat de ea.3 points
-
Pai stati asa ca nu e asa. Daca zice ca e taxa platita in 14.03.2013, atunci este vorba de taxa veche care era muuuult mai mica, nu avea importanta Co2-ul. Calculatorul ala de pe autovit deja e updatat la timbrul de mediu, care e foarte mare la masinile cu Co2 peste 200. Paul, daca iti iei de dincolo o masina Euro 5, taxa e cateva sute de euro, o nimica toata la o masina de 20k.2 points
-
2 points
-
De la F15 la cosuri pe cur..topic cu specific traditional, in spiritul bmwclub :hyper:2 points
-
2 points
-
nu va mai cacaÞi pe voi, ca le-am rupe cu toÞii pârÞul, pana si asteia. :sorcerer: http://www.4tuning.ro/poze/masini-tunate-din-romania-23/update-bmw-e46-by-marius-si-liviu-gemenii-14616-poza-329862.html2 points
-
in rezervor nu ai decat o singura pompa, situata in partea dreapta. pe partea stanga, sub bancheta din spate este senzor de nivel, nicidecum pompa de motorina.1 point
-
De ce? Nu sunt pozele la fel de artistice? Masinile se vad la fata locului, nu in poze.1 point
-
Din ce zici tu, nu ar trebui sa fie probleme. Incearca pe caldura mai mare. Porneste, mergi pana iti ajunge acul la mijloc, apoi opreste undeva, lasa motorul pornit, porneste si clima la 16-18 grade, si vezi ce se intampla, daca porneste sau nu.1 point
-
ca sa nu mai zic ca se verifica usor presiunea cu un biet manometru.. mergi si tu la un service...1 point
-
ce spun eu, ce intelegi tu nu am vrut sa o lungesc atat ca deja consider conversatia asta un spam inutil. se pare ca intelegi mai greu. bineinteles ca exista diferenta de la producator la producator nu conteaza tara de unde provin stai linistit ca ai multe chestii in jurul tau facute in china. nu e asta o problema si nici nu ma refeream la asta. tu faci confuzie intre "m-tech2" made in taiwan si un m-tech2 de la mama lui, din fabrica. spui ca o masina pleaca din fabrica cu m-tech2 (asta cred ca o stie toata lumea, serios. nu ai descoperit America) dar uiti ca ala este m-tech original nu made in taiwan. deci diferentele sunt clare. cum poti sa dai un sfat cand tu nu stii nici macar despre ce vorbesti si compari 2 chestii total diferite. eu mi-am spus punctul de vedere si am incercat sa ajut de la inceput cu niste sfaturi ca am trecut prin asta insa tu te-ai bagat doar ca musca care a vazut niste poza pe internet. daca as avea de ales a 2-a oara clar as alege m-look care este o chinezarie cum ii spui tu decat o chinezarie mai scumpa si probabil de aceasi calitate sau chiar mai proasta numita "m-tech2". imi dai preturi la bara fara proiectoare la care mai adaugi pe putin 50 euro. restul e can-can1 point
-
Din experienta mea, masinile au fost exact asa cum au fost descrise, mai mult, descrierea din raportul tehnic a fost de speriat la prima vedere. Km reali si nelovite, plus istoric complet de service. Ma refer la masini luate de la Arval sau BNP Paribas, care sunt leasinguri. Iti dau un exemplu. Citroen C5 2008 1.6 HDI. In raportul tehnic scria ceva de genul, defect sistem de injectie, pierdere de carburant importanta nu stiu ce. De fapt era o simpla garnitura de la un injector si era umed plasticul motorului. Sistem de franare spate stanga nu stiu ce defect, de fapt o conducta de frana iesise din suportul de plastic, lucru care se intamplat cand schimbi placute sau discuri. La inspectiile astea tehnice ei doar constata nu si remediaza, poate fi vorba de un surub nestrans, ei nu pun mana sa il stranga la loc.1 point
-
1 point
-
lasa ba, nu mai fi suparat, ca o rezolvi tu..da´ data viitoare du-te la service, ca asa e normal si civilizat. ce spui de treaba asta, a ?1 point
-
1 point
-
Exemplu de electroventilator: http://images3.okr.ro/auctions.v3/700_700/2012/06/05/b/3/61006596969910596880663-6636903-700_700.jpg Exemplu de vasco: http://www.4tuning.ro/images/poze/poza-6ddf4127997d0e9b66-0-0-0-0-0.jpg Vasco merge tot timpul, la o turatie mai mare sau mai mica, in functie de temperatura axului pompei de apa, iar electroventilatorul porneste doar cand primeste curent de la senzorul de temperatura de pe radiator.1 point
-
Gafaila, bufonul forumului, are 41 de ani si conduce un bmw. E procuror.1 point
-
1 point
-
"clima ieftina" cu 5 butoane nu s-a pus pe toate facelifturile. eu am facelift si are clima "mai scumpa" :lol: motorul de 2.0 143cp inca se pune pe motoarele bmw, dar cu putere micsorata, insa orice mecanic va va spune ca e o mizerie (la fel am si eu pe a mea, si sunt satul) :) cum puteti sa spuneti ca aveti compacturi frumoase? e plonasm baieti. asta nu e bmw, e un hibrid intre opel astra si e46 :lol: urate masini aveti-1 points
-
tati, dar nu te enerva asa, eu intamplator sunt la al 6-lea bmw al meu, personal, excluzand alte 4-5 pe care le-am avut la vanzare. tu esti sigur ca n-am eu treaba cu bmw? :) astra aia era o masina buna care putea fi schimbata cu un bmw, iar daca te uitai bine, 318i era cel mai mic motor pe care l-as fi acceptat. i momentul de fata am un 318i 2.0 143cp argintiu, il vezi si la avatar, si un 318is coupe cum n-ai vazut decat in filme, pe care il voi prezenta in cel mai scurt timp (maximum o luna)...o minunatie de masina, cu bani bagati in ea in jur de 3500, toti din nebunie pentru e36. iti pot demonstra cu copiile cartilor de identitate ale masinilor ca am avut e39 525d, e46 320d (facelift 6 trepte :) ), e36 doua bucati (320i si 316i). de ce te grabesti tu sa tragi concluzii asa repede? ai ceva cu mine personal? eu vand masini, de-aia ai vazut astra la schimb, il aveam pe inca 4 forumuri, cu oferte de schimb in functie de marca de profil :lol: L.E. scuze, m-a luat valul si am uitat de ce am inceput sa scriu...sustin cu tarie ca seria 3 compact e cea mai urata masina bmw posibila :lol:-1 points
-
hai domne ca va spun eu. si ca sa nu zica omu' ca vb aiurea, masina a luat-o de la targoviste. masina a mai fost lovita pe ici, pe colo.. si la interior e cam praf.. a stat ceva timp la 4000E pe autovit.. si eu am negociat-o la 3500E de la tel. dacar cand i-am spus omului ca sunt "samsar" sa nu ma faca sa ma duc degeaba pana acolo, sa imi spuna daca a mai fost lovita.. s-a cam dat la fund ) oricum foarte mare pretul in comparatie cu starea masinii )-1 points
-
Interesant, la lectia aia am chiulit. Deci va ramane premium chiar daca e pe 5mii.:poke:-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Porniti clima, electroventilatorul trebuie sa porneasca instant - daca nu, in 99% din cazuri exista o problema la modulul de comanda (design nefericit al celor de la Bosch, se oxideaza contactele).-1 points
-
in mod normal asa ar trebuii, fara sa fie necesar sa pornesti motorul..-1 points
-
am nevoie de 4 anvelope sa fie la fel toate 4 de VARA pentru e46. Fiind a 3-a masina si nici macar a mea, nu am de gand sa-i cumpar noi. dot minim 2011 ceva profil mai de doamne ajuta, multumesc-1 points
-
Cumpar BMW 320CI E46, preferabil cu motor de 2L sau 2.2L (M52, respectiv M54). As fi dispus sa ofer in jur de 4000-5000 eur pentru o masina cu taxa platita si nerecuperata; in functie de dotari. As accepta si un 318 cu motor de 143 CP, insa numai daca este foarte bine dotat si intretinut; sau 318 cu motor mai mic la un pret in jur de 4000 eur si impecabil tehnic si optic. Cerinte minime: o masina la care s-au facut macar schimburile obisnuite la timp, fara defecte majore de vopsea, inteleg daca la bare mai este atinsa dar caroseria nu vreau sa aiba lovituri/zgarieturi profunde care sa necesite revopsire. Zona de preferinta este Bucuresti sau Pitesti dar sunt dispus sa ma deplasez mai mult pentru o masina care sa merite efortul. Pentru oferte ma puteti contacta aici pe forum printr-un mesaj privat, sau la adresa 123oion_arond_gmail.com Multumesc!-1 points
-
Pentru initiator, mai bine cauta bara mtech2. bara m-look este pt coupe, nu are bandou si arata cam ciudat pe sedan.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00