Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/11/13 in all areas
-
4 points
-
4 points
-
Ca si cum nu eram destul fan BMW am mai adaugat recent un exemplar in parcul meu auto. Este un 330d x-drive automat,245 CP si 520Nm, fabricatie 2010. Avand doar 38.000 de km se prezinta foarte bine si ruleaza excelent. Comparativ cu celalalt 330dA E90 (231 CP si 500Nm) se simte clar superioritatea motorului si impresioneaza prin stabilitatea in virajele stranse abordate in mare viteza. La toate astea contribuie sistemul X-drive care ajuta la plecarea in forta de pe loc si lipeste masina de sosea in curbe, acolo unde tractiunea spate si-ar fi vazut limitele. O alta surpriza a fost consumul. M-as fi asteptat sa am un consum putin mai mare avand in vedere puterea usor crescuta si tractiunea x-drive insa este chiar invers. Se pare totusi ca sistemul Efficient Dynamics nu este doar o strategie de marketing, ci chiar functioneaza. Urmeaza un upgrade la pachetul exterior M in viitorul apropiat.3 points
-
credeti voi ca e vorba de mercedes ,bmw , dacia , de subvirare sau supravirare?... e vorba de cretinii care le conduc... accidentele pe care le-am vazut ieri au fost cu pisicute, masini usor de achizitionat, neintretinute, vorba lui domi, cauciucuri oha, achizitionate intentionat de gusteri pe post de masini de curse...3 points
-
cei mai periculosi soferi intalniti de mine in Romania au fost soferii de Logan sau Skoda ( Octavia - Fabia ) , atat in oras cat si in afara orasului3 points
-
eu ti-am oferit schimb cu E61 530d, insa te-ai tras pe cur, ce sa-ti fac. acum, daca mai vrei schimbul, nu mai dau diferenta decat 2000 de euro.2 points
-
Nu e vorba de marca, e vorba de cretinii care sunt la volan. Si cum cretinii se cred si smecheri isi cumpara un BMw, un Mercedes, cu 7 mil de km, care e praf ca da bine la public si "trage grav", nu conteaza ca nu au cauciucuri sau ca brana tine la a 5-a pedala. Si cum s-au nascut piloti de curse ajung in pom si din pacate mai iau si viata unor nevinovati. Am un exemplu in cartier, un pustulica de bani gata omoara masina masii un seria 1, dupa ce a facut praf Peugeotul propriu, facand curse intre semafoare. A avut si ghinion intr-o seara cand a busit masina unor baieti cu ceafa mai lata si a cam luat-o pe coaja, pana a venit masa si tacsu si au decartat pt reparatii si deranj, ca na... :goodjob:2 points
-
2 points
-
a citit cineva comentariile lasate de popor la primul link din thread , doamne doamne , zice unu acolo "Tractiunea pe spate este cel mai mare pericol pentru siguranta circulatiei" , sa vezi senzatii majore cand intrii in curba mai tare cu tractiunea fata si supravireaza , volanul virat masina merge drept - acolo adrenalina pura2 points
-
Si cand te gandesti ce mai sarise lumea cu gura pe bietul om: ca e fraier, ca da in balti cu masina.....si dupa doua zile ii merge si masina, a castigat si respectul pe forum....si cand te gandesti ca sunt unii care lingusesc pe forum si se baga in seama cu lunile si nu ajung la asa notorietate; pana la urma se adevereste ca cine are scoala vietii ajunge departe, adica Respect a ajuns si in Japonia, a vazut femei gen asian la greu, e tare si pe forum, si-a luat bmw din proprie initiativa, nu a stat cu lunile pe topicuri gen sfaturi de achizitie de parca iti trebuie sa faci studii inainte sa cumperi masina....... ce mai ...viata bate filmul.2 points
-
1 point
-
Depinde mult in ce stare e piesa de pe masina donatoare, cum la fel depinde si de producator la aftermarket. La masini mai vechi eu cred ca nu merita sa pui din dezmembrari.1 point
-
Nu cred ca DOT-ul anvelopelor e o problema, pana la urma fiecare isi cumpara ce vrea si mai ales ce poate, dar trebuie sa stii limitele masinii, si atunci cand ai niste anvelope din 2001 sa ai macar o urma de creier si sa mergi incet cu cotoroaga. Eu cel putin la anvelope, frane si alte chestii care tin de siguranta nu fac rabat, si legat de viteza mai nou toti descreieratii se cred piloti de F1, azi am vazut pe DN1 doi descreierati, unul cu un Logan si altul cu un 318, care se alergau de mama focului nu conta ca e localitate, ca mai sunt si altii care merg pe strada. Ghinionul lor si norocul celorlelti a fost un MCV de rutiera care i-a luat in timp ce depaseau o duba pe contrasens, si cred ca le-a luat tot pana la certificatul de nastere, sper.1 point
-
Eu cred ca o aripa originala de la dezmembrari e o alegere mai buna decat una pe producator. E logic ca montajul influenteaza enorm aspectul, dar o aripa aftermarket care arata ok pentru un om normal poate fi destul de aiurea pentru cineva cu un ochi format. Iar daca vrei sa vinzi masina chestia asta poate fi un dezavantaj. Nu te crede nimeni ca le schimbi pentru ca a aparut coroziunea, toata lumea se gandeste la un accident grav. O aripa pe producator nu e ieftina degeaba.1 point
-
N-ai voie cu astfel de titluri. Nici locatie nu ai la profil. Si nici de samsari de masini. Eu il inchid.1 point
-
1 point
-
1 point
-
niciodata nu am inteles diferenta dintre oprire si stationare, din punct de vedere logic cel putin, intrucat ambele presupun si una si alta1 point
-
Nu va speriati prea tare....Aceeasi problema am avut-o si eu in iarna...eu am presupus ca din cauza frigului... Reinitializam cheile, uneori mergeau , alteori ba...Uneori nu puteam sa le reinitializez pur si simplu... La un moment dat am reusit sa le reinitializez si imi merg perfect... Incepusem sa cred ba ca bateriile din chei sunt pe duca, ba ca vre-un modul din calculator nu mai lucreaza....ba diverse teorii de la "priceputi"... Ideea e ca tot ce este electronic poate da erori. O eroare intr-un modul, poate cauza o reinitializare incorecta a cheilor, prin urmare ele nu vor functiona. Personal as recomanda deconectarea bornei de la baterie(e o procedura cu lasat farurile aprins, de scos niste sigurante, de deconectat bateria...etc...care se spune ar lasa calculatoarele masinii complet fara pic de curent, iar la o reconectare a bateriei s-ar reinitializa toate modulele) apoi facuta o reinitializare a cheilor. Probabil metoda asta reseteaza cumva toata electronica de pe masina. Ideea e ca la multi functioneaza aceasta metoda, pentru tot felul de ciudatenii electronice, inclusiv pentru blocarea completa a navigatiei cu sunete cu tot(radio, navi, sunet de la senzorii de parcare, avertizarile din calculator pt usi faruri, sunetele de semnalizare...etc...). Facuta nu foarte des, o astfel de procedura e benefica , as spune eu...1 point
-
Sunt si euro 3 si euro 4. Depinde de numarul de omologare, am trecut eu prin asta. Am avut 330xi.1 point
-
ce aveti ma toti cu shaky ? l-ati ingenuncheat de tot . da-o naibii de treaba a ajuns sa zica ca o suge la toti doar ca sa-l lasati in pace1 point
-
http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-tunate/bmw-318-1900-10787279.html geamuri colorate, parbriz incalzit, torpedeou refrigerat Stai asa se sa incalte dansii cu astia: http://raduboncea.ro/wp-content/uploads/2010/03/papuci_de_dat_suturi_in_fund.jpg1 point
-
sunt doar cu muia. o cam iau toti mi-au zis asa de cand eram mic nu am incotro si o sug la tot comitetul .asta e sunt cam retard de felul meu1 point
-
1 point
-
sigur ca da, deaia vettel a fost pilotul care a avut singura victorie pentru toro rosso si singurul pole position cum am mai spus kimi a furat-o de la massa pe vremea cand era la ferrari1 point
-
In primul rand a distrus (EL, nu masina) viata a 5 persoane si era cat pe ce sa fie si a 6-a (o fetita din cate am inteles), abia apoi pe a lui. Din partea mea sa zaca in bulau cu grija ridicatului de pe jos.1 point
-
1 point
-
Pune-i ma ce trebuie, nu-ti mai da tu cu presupusul... Am un prieten cu un 530d e60 cu 350.000km si d-asta ii baga de cand are masina...si merge brici.1 point
-
1 point
-
da ce fel de kit are?? ) are kit wxr ) chiar sunteti comici astia gen roland...comentati la toate postarile in lipsa de alte activitati...cine vrea sa cumepere o masina nu sta si tasteaza continu numai aberatii gen pielea e de 160 de mii de km sau de 5000000 de km...vrei sa cumperi contactezi,vezi,evaluezi,testezi.inteleg este un forum si e normal sa fie discutii legate de orice inseamna bmw.eu nu pot sa cred ca cineva pe aici a cumparat o masina doar din descriere sau din poze asa ca mai dati cu pauza la comentarii de prost gust.1 point
-
Foto shooting, de vara. http://s1.postimg.org/q2lxg6vvf/IMG_1220.jpghttp://s14.postimg.org/tbftd5s3x/IMG_1208.jpghttp://s14.postimg.org/7u95jjq8d/IMG_1206.jpg http://s23.postimg.org/9zd4kyrtz/IMG_1254.jpghttp://s2.postimg.org/5gorz70yd/IMG_1259.jpghttp://s23.postimg.org/8xuyw8y93/IMG_1118.jpg http://s17.postimg.org/3xprcr9jv/IMG_1126.jpghttp://s1.postimg.org/6asy8dz2z/IMG_1130.jpghttp://s22.postimg.org/m0cpzh34d/IMG_1150.jpg1 point
-
Nu te supara, dar amplificatoarele alea nu au garantie? Sau la fiecare E65 pe care l-ai avut schimbai amplificatoru la prima strigare? Chiar saptamana trecuta am schimbat la Ford-ul tatalui meu ceva intinzator transmisie, pe producator 500lei, original 1100lei. Pe piesa de 500lei erau sterse zonele in care era inscriptionat Ford si seria, am facut revizia la Ciolpani, se poate verifica. Se pare ca tu esti plin de "noroc", toate masinile pe care le-ai avut se stricau in draci. Printre putinele mele cunostinte cu masini scumpe, dar cumparate noi, cea mai serioasa problema a fost la un ML, in rest..nimic deosebit Viper, am pus acel anunt pentru a scoate in evidenta devalorizarea acelui A8, nimic mai mult. Cheltuielile de intretinere standard sunt doar cele obligatorii, adica impozit, rca + revizia de consumabile. Faptul ca pica nu stiu ce modul tine de hazard si de norocul fiecaruia, poti sa pastrezi masina 3ani si sa nu schimbi nici macar discurile sau poti sa o pastrezi 1an si sa schimbi piese de 50.000ron, asa cum face Roland1 point
-
1 point
-
1 point
-
mai bine lasa fudulia si distantierele alea, tu crezi ca aia pun in carte ET-ul si dimensiuni la roti sa se afle in treaba...1 point
-
in 2 zile o sa iti apara alta eroare si peste 4 zile o sa zici ca trebuia sa mai circuli 78km dupa calibrare, ca sa dispara erorile.1 point
-
uleiul la cutie trebuie schimbat corect. poate nu a fost asa si de aia au aparut problemele exact dupa schimb.1 point
-
poate daca nu erai asa arogant ma abtineam .... din pacate pt tine masina asta a trecut prin multe maini si a suferit mult la viata ei ! deci din respesct pt oameni de pe acest forum dintre care multi imi sunt prieteni .... masina sta ca asa! 1.moarta in bot de 3 ori...de unde a rezultat ambele lonjeroane taiate 2.moarta in cur...de unde se explica si de ce o roata din spate sta mai bagata ca si cealalta 3.moarta din tot ce inseamna bucsaraie deoarece au fost rebuscssate la nea-ion in curte 4.moarta la tot ce tine de plasticaraie care lipesc cu desavarsire 5.motor .... no comment e facut si redesfacut din bucati 6.evacuare....avion nu gluma.. numa uitate sub ea sa vezi tigania 7.soft si prosteala cu pretentii de M5 e de toata jena 8.acte valabile ? hai sa fim seriosi ....masina are 4 ani numa in Tm de unde ai luat-o...acte xerox mai cinstit zis Nu raspund mai departe la jigniri sau alte polemici ....ma repet ! Pe acest forum sunt unii oameni care sunt chiar pasionati si poate chiar sor fi ganfit sa cumpere ceva de genu....Bafta cu ea la 5800 o sa ai nevoie!1 point
-
Mi se pare o golanie crasa sa te amendeze organul cand ai avariile puse. Plm, pentru asta e pus intotdeauna la indemana butonul ala...0 points
-
0 points
-
Se pare ca dupa calibrare mai trebuia sa circul cu masina 20km si au disparut toti martorii :hyper: Solved.-1 points
-
diferenta dintre un bmw normal si asta individual e 3000 de euro, plus ca la ala normal probabil ai AC sa nu-ti transpire curu pe scaun.-1 points
-
-1 points
-
bai voi chiar sunteti nesimtiti tare...nu am avut nimic de obiectat la cei care au comentat pertinent de masina mea...daca a ti fi profesionisti voi astia din comitet nu v ati adresa cu, cuv gen cotet si tot felul...si legat de tarata mi as dori mult sa mi spui asta in fata tu si tot comitetul tau dar cat timp doar sa tastati si sa mancati rahat stiti atunci cu scuzele de rigoare acelor persoane care chiar stiu sa vb frumos asa ca o sa sug p.la comitetului.-1 points
-
-1 points
-
Corect atunci. Si pe aceeasi nota, eu cred sincer ca sunt mai bun decat toti pilotii de F1 la un loc dar e o conspiratie mondiala impotriva mea sa nu merg sa-i fac praf pe aia pe acolo Eu sunt un fel de Messi al F1 Totusi am o vaga banuiala ca daca-i pui sa concureze pe Kimi cu Vettel cu acelasi material de concurs, Kimi e mai meserias. Vettel, daca nu are cea mai buna masina si toata lumea la picioarele lui, e un anonim.-1 points
-
-1 points
-
Pacat ca nu mai am amenda sa o fi scanat si sa o postez sa vedeti ce a scris. "stationat in statia de autobuz cu avariile pornite" rezulta amenda. Din cate stiu eu: oprire - max 5 min si stationare - peste 5 min asa pe scurt. Dar na, ce sa-i faci, poate pentru el ii tot una.-1 points
-
Si ai magnet si pentru politisti. Am condus un Renault Laguna I 1.6 16v timp de 4 ani in care am primit o amenda pentru viteza si sa zic ca am fost oprit de vreo 5 ori maxim de politie, de cand am BMW-u(cam 4 luni) am deja 2 amenzi(vreao 10 puncte) si prin oras de cate ori ma vede ma opreste. Amenzile nu sunt viteza sau altceva, am oprit sa iau pe cineva din statia de taxi ->amenda, am oprit sa iau pe cineva dintr-o statie da autobuz->amenda cu toate ca eram cu avaria pornita in amandoua cazurile-2 points
-
O C A Z I E===Full-Option===850E FIX FIX FIX. ◊ Pret:850E Fix Fix Fix(Aveti bunul simt si nu sunati pentru negocieri). ◊ An:1995. ◊ Km:210000. ◊ CP:115. ✖Inmatriculata pe Bulgaria acte valabile : !!! ATENTIE !!! REINOIREA ACTELOR DE BG SE POATE FACE IN ROMANIA LA ORICE R.A.R JUDETEAN. ✔ITP (25.06.2013) ✔Asigurare (25.06.2013) . ✔Carte Verde (25.06.2013). ✔Rovigneta(23.06.2013). ✖DOTARI : ➀.Incalzire in scaune. ➁.Aer Conditionat. ➂.Trapa Electrica. ➃.Geamuri Electrice. ➄.Oglinzi Electrice. ➅.Inchidere Centralizata. ➆.Faruri Lupa ZKW. ➇.Semnale Aripa. ➈.Servo. ➉.OBC. ➀➀.ABS. ➀➁.Dublu Airbag. ➀➂.Doua chei. Modificari Aduse : ➀.Amortizoare Sport. ➁.Arcuri Sport. ➂.Jante Aliaj (15 INCH). ➃.Toba Sport. ➄.Interior+Fete Usi(Piele-IMPECABIL). ➅.LED-uri Albastre(Scaune Fata). ➆Becuri Halogen(Albastre). ➇.Semnale M. ➈.Eleron M. ➉.Nuca Schimbator(Bila 8-Biliard-). ➀➀.Cotiera Fata+Bancheta Spate(Cu suport pt pahare). ➀➁.Folie ALFA(Certifcat de Omologare). ➀➂.Baterie Noua(Certificat de Garantie). ➀➃.Schimbul de ULEI+FILTRU efectuat pe data de 28/04/2013. ➀➄.MP3 Panasonic+Boxe(Stoc). ✖Masina se afla intr-o Stare I R E P R O S A B I L A din orice punct de vedere T E H N I C sau E S T E T I C. Pentru mai multe INFOrmatii sunati la unul din NR-LE de TEL: ☎☎☎COSMOTE : 0761473308. ☎☎☎VODAFONE : 0721985968. Sau accesati adresa de email :ZISU_BMW@YAHOO.COM.Cer si Ofer Seriozitate!-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00