Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/20/13 in all areas
-
2 points
-
Salutare! Dupa lungi cautari, investigatii si teste, m-am hotarat sa parasesc familia VAG (al carei membru am fost ani buni) si sa trec la BMW. Astfel, de saptamana trecuta sunt posesorul unui seria 3 E90 facelift (2009), 330xD. Esentialele sunt : este manuala - o placere in combinatie cu 3.0d, BMW Profesional Navi + Logic 7, Bi-Xenon, pachet M all-around. Primele impresii? Incredibil Masina este senzationala din toate punctele de vedere. Suspensia de M in combinatie cu tractiunea integrala fac minuni. Cei 245 CP si 520 nM isi fac treaba foarte bine. Logic 7 - nu ma asteptam la performanta asta din punct de vedere al sunetului (cu setari corecte nu distorsioneaza indiferent de volum). M-am bucurat ca are scaunele sport cu memorie si mai ales de faptul ca sunt Alcantara + Stofa si nu piele. In rest ce pot zice? Stiti cu totii aici ce inseamna placerea de a conduce un BMW...de aceea am si ales seria 3 in fata "concurentilor". Si acum, cateva poze... Drive safe everyone!1 point
-
aparat foto nou , am facut cateva poze de proba Nikon D3200 + obiectiv Nikon 35mm f/1.8 G AF-S DX , masina din pacate avea pe ea 7 tone de praf , o sa merg la noapte sa o spal si poate reusesc sa mai trag cateva poze in curand sper sa reusesc sa fac trecerea de la CCC la CIC http://img845.imageshack.us/img845/3614/r446.jpg http://img829.imageshack.us/img829/5917/d5ba.jpg http://img834.imageshack.us/img834/9030/goo2.jpg http://img825.imageshack.us/img825/3295/xr8h.jpg http://img163.imageshack.us/img163/1314/p85a.jpg http://img194.imageshack.us/img194/7392/b6d3.jpg http://img59.imageshack.us/img59/3434/c0q7.jpg1 point
-
Si daca se sterge ala de la inmatriculari in dos cu partajul tau ce faci?1 point
-
Continental contact sport 2 nota 10 din partea mea. Aderenta foarte buna si pe uscat si pe ploaie + ca sunt silentioase !1 point
-
nu stiu de ce ai cumparat-o in starea asta, dar fiecare cu ale lui... cat despre masina, mergi la un service ca nu poate nimeni sa ghiceasca in carti aici pe forum, de ce nu iti merge sau de ce face urat! Nu iti cere nimeni bani daca intrebi la mai multe service-uri cat te costa manopera! bafta !1 point
-
vai de capul meu, ce taran coclit o fi condus masina aia ? cred ca si pute a picioare nespalate toata masina.1 point
-
Poza cu cele doua **brunete** din familie.....una mai bronzata ca cealalta,asa ca am ce spala mai tot timpul,chiar si zilele astea cand nu a plouat si a fost frumos,tot sunt pline de praf,flori de tei si alte plante/pasari :frantics:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ca pret mi se pare foarte ok 325-ul..eu zic ca merita vazut. Dotari mai mult decat ok (trapa, xenon, scaune sport electrice etc)1 point
-
Dragosele, esti pe langa bre...nu au treaba bujiile cu mersul motorului la diesel! Sunt folosite strict la pornire, cand scad temperaturile.1 point
-
cam asa era legislatia in Germania, 2mm la cele de vara, 4 mm la cele de iarna. LA TUV sau la un control pe strada, daca nu indeplineai norma asta plecai pe platforma. Controale la adancimea profilului la turisme nu prea am vazut in afara de inspectia tehnica obligatorii, dar de exemplu utilitare si tiruri mai opreau. Spunea cineva ca pe afara se schimba la 6mm.. complet fals..ce vezi tu venite cu 6mm sunt cauciucuri defecte, care nu mai merg puse pe masini mai serioase.. aia le schimba ca la viteze mari au probleme cu ele, in Romania mai merg. Daca tu ai impresia ca zgarctitii aia din vest le schimba asa benevol, te inseli amarnic.. aia opresc apa la dus cand se sapunesc si la prima factura de peste 600 de euro au vandut masina..si . schimba caucicurile la 6mm. PAi tu nu iti dai seama ca daca pe mine ma tineau un set de caucicuri noi de vara 18k km, ata la mers in halul in care se mergea pe acolo. pai daca le schimbam la 6mm cred ca nu ma tinea un set nici 5k km.. Si nu aveam fiara fiarelor, e in biet 525i vechi de cand lumea si mai e si automat, pai la asta daca ai cauciucuri cat de cat bune, pe asfalt uscat nu pleaca cu scart nici sa o rogi... iar burnout nu am facut cu el in viata mea, nici nu cred ca e posibil cu automata de care am au... Ce e drept ii dadeam pe autobahn de ii sareau capacele.. si de aici si uzura f mare.. In acesi situatie aveam prieten cu 530d, altul cu 545i.. gumele de vara tineau gen 15-18k.. la 18k erau deja la 2 mm si sub... Eu unul ma cruceam cand auzeam pe aici de gume care tin cate 40k km.. apoi am mers si eu mai mult de cand sunt in tara si da.. la cum se merge pe la noi gen moarte lenta... da, cred ca o sa tina si la mine 40k km...1 point
-
Cel mai bine ar fi sa stau cuminte si sa termin cu investitiile......atunci cand am ales-o,mi-am promis ca aloc o suma maricica,sa o iau cu tot ce am considerat eu ca imi place si imi este util,tocmai pentru a nu mai face retrofit-uri ulterioare,insa se pare ca nu ma pot abtine,majoritatea dintre voi poate ma intelegeti ! Vizavi de bani ( apropo de - daca banii nu sunt o problema ),ii muncesc cinstit si cu ore suplimentare de le-am pierdut numarul,deci pretuiesc fiecare euro si nu vreau sa ii arunc pe diverse lucruri care nu imi sunt de folos.In weekend am fost plecat din Bucuresti si am avut posibilitatea sa merg destul de tare pe anumite portiuni de drum,pana la Valcea,concluzia este ca masina sta impecabil pe sosea si sincer nu simt nevoia unui upgrade de putere,am depasit tot ce se putea depasi,in conditii de siguranta,bineinteles,fara nici un efort.Se pare ca voi renunta la ideea de box,asa cum de fapt mi-au si sugerat unii dintre voi La intoarcere am spalat-o singurel,asa cum de fapt mi-am si propus,de zecile de fluturi si alte insecte care au dorit sa mearga cu mine.....cu speranta ca saptamana aceasta o sa fie vreme fara ploi,fie ele chiar trecatoare,cei care au aceasta culoare stiu ca daca au dat 2-3 picaturi se vede ca naiba tot praful pe masina. Dimineata,cand am ajuns la birou,nu m-am putut abtine si i-am facut cateva poze,cat inca mai este curata1 point
-
sunt sigur ca o sa gasesti binevoitori care o sa iti spuna ca trebuie schimbata distributia, si ca un fapt divers si eu am un n47 cu 200k km si nici prin cap nu-mi trece sa ma ating de distributie1 point
-
Bai dar in 2 luni ai facut 8000km? Pai eu la 10k schimb uleiul de obicei Nu stiu de ce te tot agiti cu Hartge. Nu prea vad utilitatea unei cresteri de putere la motorul tau sincer. Si daca ar fi sa fie atunci trebuie alt soft, modificat, nu vrajeli de box-uri care mai costa si o caruta de bani. Uite de exemplu ce-ai putea face cu 1800 euro - oferta revelion Dubai 2014 7 nopti 1190euro hotel 4 stele + 110e viza ! Deci tot iesi mai ieftin http://www.eturia.ro/vacanta/revelion-2014-dubai-c-1897-ro.html1 point
-
Mai baieti, yanis2222 a copiat descrierea ceasului din primul post de aici. Greseala lui ca nu a corectat greselile gramaticale si pleonasmele din acel anunt, inainte sa il copy/paste aici! Totusi, din cate stiu eu ceasurile originale de la BMW sunt facute de CERTINA. Probabil ca TOURNEAU sunt niste ceasuri cum sunt cele FOSSIL, adica ei doar fac carcasele, mecanismul e cumparat vrac!1 point
-
1 point
-
orice fel de datorie se prescrie dar 5 ani sunt doar cand are statul sa i-a bani de la tine. cred ca atunci cand ai tu de luat bani de la stat termenul de prescriere e cel obisnuit de 3 ani1 point
-
Cel mai potrivit epitet cred ca este bijuterie sa ai parte de ea si sa o stapanesti sanatos1 point
-
eu am lucrat in uk 3 ani dupa care am lucrat si in romania 2 ani si nu am mai rezistat si acum iar sunt in uk e greu departe de familie dar nu se poate trai in romania1 point
-
Da, e foarte corecta insa totul trebuie corelat cu salariile. Cat e un salariu minim in Ro? Cat e un salariu minim in D sau UE (asa, mai la vest)? cat e impozitul in salarii minime in Ro? Dar in D? Dar oare de ce punctele amenda au legatura cu salariul minim pe economie? Tie ti se pare corect sa lucrezi pt stat (dau asa, un exemplu) si sa castigi 1500 ron? aceasi munca calificata pe care statul german o plateste cu 2500 euro. Deci statul iti plateste mai putin salariu, statul iti ia taxe mai scumpe ca in Germania. Nu vreau sa jignesc pe nimeni insa asta e un comunism de speta joasa combinat cu capra vecinului.1 point
-
numarul de motocicleta e mult mai mic decat bandoul in plus daca nu ai pe cineva "bazat" de cate ori vei fi oprit ori cotizezi ori ramai fara talon,1 point
-
era George din Pitesti care se pricepea la asta insa din cate am vazut iar a plecat din tara. Vezi pe google, sunt niste firme...acum cat de bune sunt ramane de vazut. un exemplu: http://www.reparatii-pompe-injectie.ro/ Bafta! si eu sunt patit si stiu ca e printre cele mai nasoale probleme de la 318d1 point
-
0 points
-
0 points
-
Acum sa fiu foarte sincer, e groaznic ceasul in sine, chiar daca gusturile nu se discuta, asta e un ceas oribil. Plus ca cronograful ala e de forma cel mai probabil, nici macar functional nu este ca sa zici ca are vreo valoare.0 points
-
eu cred ca yanis2222 a fost putin luat cam dur pe aici.0 points
-
eu apreciez totusi ca vanzatorul nu a fost foarte agresiv/obraznic/etc. am cumparat si eu odata un ceas de la bmw si am dat multi bani pe el si s-a dovedit a fi un cacat. tot legat de cumparator, are dreptate nu s-a documentat foarte bine, insa nici nu a pus un pret la plesneala, probabil s-a uitat cat costa la bmw si l-a pus la jumate de pret mi se pare corect.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
auzi yanis, e scump ceasul tau... la corporatia bimmer service e moca daca schibi uleiul... :sorcerer:-1 points
-
Am vazut masina ieri in zona Margeanului, arata superb, sa o stapanesti sanatos, pana si catelul meu se uita la ea!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00