Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/21/13 in all areas

  1. Similea.. eu am crezut ca tu in postul anterior faceai misto,dar tu vad ca o dai la modul cel mai grav acum. Nu stiu la cine faci tu referire acolo,este exact cum am zis mai sus. Daca stii ca nu poti fi de ajutor,nu vad rostul comentariilor tale pe aici. Am inteles,esti "mistocar",foarte bine dar fa`o in alte parti unde este cazul,gen sectiunea Chat,Bancuri,etc. Legat de "gelati" sau 500 mii benzina,te inseli. Eu nu stau acum sa-ti explic tie de ce nu am posibilitatea imediata de a ajunge pentru o constatare a unei posibile probleme,am mers pe mana unor sfaturi ca sa stiu daca sunt la sigur. Daca era vorba de un ulei la cutie,pot sa-l fac unde sunt acum,daca era vorba de o defectiune mai serioasa,trebuia sa fac o deplasare mai lunga pe care timpul nu prea mi-o permite,dat fiind faptul ca trebuie programari iar eu depind de serviciu pentru ele. Te rog sa te abtii daca tu consideri ca doar "gelatii" cer sfaturi pentru o situatie anume.
    3 points
  2. aparat foto nou , am facut cateva poze de proba Nikon D3200 + obiectiv Nikon 35mm f/1.8 G AF-S DX , masina din pacate avea pe ea 7 tone de praf , o sa merg la noapte sa o spal si poate reusesc sa mai trag cateva poze in curand sper sa reusesc sa fac trecerea de la CCC la CIC http://img845.imageshack.us/img845/3614/r446.jpg http://img829.imageshack.us/img829/5917/d5ba.jpg http://img834.imageshack.us/img834/9030/goo2.jpg http://img825.imageshack.us/img825/3295/xr8h.jpg http://img163.imageshack.us/img163/1314/p85a.jpg http://img194.imageshack.us/img194/7392/b6d3.jpg http://img59.imageshack.us/img59/3434/c0q7.jpg
    3 points
  3. Deci despre ce pulemici se discuta aici?
    2 points
  4. Eu la 23 de ani aveam decat maneta se semnalizare... Masina canci!
    2 points
  5. Vand BMW e46 cabrio, 318 Ci - 05.2003, Motor: 1995 cmc, 143 cp, Cutie: manuala 5 trepte, Rulaj: 120.000 km - in urma verificarilor, si a experientei de pana acum cu masina, nu am motive sa cred ca nu ar fi reali, dar la capitolul asta totul e relativ. Am achizitionat masina inmatriculata in Romania, in iunie 2012 - sunt al doilea proprietar in cartea de identitate. Taxa a fost platita la inmatriculare in 2011, si nu a fost recuperata - ofer adeverinta ANAF la vanzare. De la achizitie si pana in prezent am schimbat urmatoarele: - ulei motor + filtru - ulei diferential - ulei cutie - filtru carburant - flansa cardan - saboti + kit reparatie frana de mana. Masina este intr-o stare generala buna, functioneaza in parametri, consumul este ok (cam 11-11,5 L/100km in Constanta si 7-7,5 L/100km afara). La exterior are niste zgarieturi la nivelul lacului. Sistemul de decapotare merge perfect, iar soft top-ul este in stare foarte buna. Nu exista infiltratii de apa in masina la ploi/spalatorii. Dotari: senzor de ploaie si lumina, tapiserie piele Naturbraun, scaune electrice cu memorie si incalzire, tetiere electrice, aer conditionat automat, proiectoare ceata, sistem montaj hardtop preinstalat, alarma OE etc. Culoare: Black Sapphire Metalic Serie sasiu: PJ73127 Pret: 7700 euro, negociabil in limite decente - in principiu nu ma intereseaza schimburi, dar voi lua in considerare ofertele competitive. Tel: 0727 23 99 99 Mentionez ca masina se vinde din doua motive, lipsa de spatiu (mai am 2 masini) si dambla satisfacuta, nu din lipsa de bani sau din dorinta de a achizitiona alta masina.
    1 point
  6. oricum e foarte putin crom pe grile , practic doar conturul lor este cromat , daca erau full crom atunci da era altceva azi am fost sa fac ITP-ul , nu a fost nici o problema , au cautat baietii seria la motor 15 min volanul inca nu e de retapitat , trebuie doar tratat cu putin Colourlock + periile lor aferente , ca aici http://www.detailing-club.ro/forum/showthread.php?t=5702 , e foarte usor de facut intretimp am spalat si masina , rapid in parcarea subterana , mai mult din cauza ca am mers cu ea la ITP si acolo toti se sprijina de diverse elemente si daca are praf pe ea lasa niste zgarieturi de toata frumusetea - ONR in Atomizator de 1L pentru pre-soaking , 2 galeti de 20 L ( 1 cu 4 capacele de ONR , 1 de clatire ) , manusa de microfibra Kent ( nimic deosebit ) - prosop microfibra pentru uscare + 2 microfibre Sonax pentru trecerea finala - dressing gume Sonax http://img89.imageshack.us/img89/4369/586p.jpg http://img199.imageshack.us/img199/8563/c118.jpg http://img703.imageshack.us/img703/6540/aujp.jpg http://img822.imageshack.us/img822/8127/1wzk.jpg http://img94.imageshack.us/img94/5774/0kad.jpg
    1 point
  7. Kenbobo, ti-am citit topic-ul, eu sper sa o scot mai ieftin ca tot sunt in tara astora cu ochii mici , il pun pe un prieten chinez sa negocieze ))
    1 point
  8. A ta, pana pleaca dupa mine.
    1 point
  9. daca umbli la sd cardul de gps se reseteaza si pana isi gaseste din nou satelitii dureaza un pic iti tb antena cu amplificare, exact in stalpul dr o am si eu, merge super dar numai in Germania are semnal si in ungaria, in Romania nimic iti mai tb un system de sunet pe care sa bagi navigatia si e super
    1 point
  10. ti-e cam drag de el
    1 point
  11. Esential este sa ai o distanta fata de cel din fata care sa-ti permita sa opresti, sau sa incetinesti la timp, in caz ca franeaza brusc ca un idiot si pe tine te-a furat rau de tot peisajul! :sorcerer:
    1 point
  12. Pacat ca a "sfarsit" in Romania...
    1 point
  13. Nu vreau doar sa aflu ce am intrebat. Sa ai pofta la mancat floricele si baut coca-cola.
    1 point
  14. da, au si ei retarzii lor, dar noi ii depasim cu mult.. de fapt, suntem la cota de avarie.
    1 point
  15. sa stii ca m-am tupilat temator la un moment dat romanii is misto bre, pe bune ca is. o spun din tot sufletul. iar forumu' asta e oglinda tembelismului din noi. inclusiv din mine, ca doar nu-s spoit cu haur, dupa cum si-ar dori Blue 6
    1 point
  16. vezi aici: http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=WK71&mospid=50165&hg=36&fg=15 cu care seamana, mie personal mi-e lene dar tu sigur ai timp.
    1 point
  17. 7 tone? Unde? Superba !
    1 point
  18. 1 point
  19. La mine intre 690- 715 in general sta la 700 care ar fi valoarea default cu care iese din fabrica daca vre-un coleg stie
    1 point
  20. n54 - 650rpm cat de cat constant. uneori urca 700, alteori scade 550, dar nu fluctueaza.
    1 point
  21. e39 525d 2002 ralanti, motor cald, fluctueaza intre 748 - 752 rpm, conform hiddan tests (texte ascunse, Similea, texte ascunse...)
    1 point
  22. prima idee care mi vine, dar bineinteles ca s ar putea sa fie eronata-n ai ulei in cutie a doua idee, care mi se pare mult mai de bun simt-du o totusi la un mecanic
    1 point
  23. Turatia de relanti e particulara fiecarui tip de motor... Unele o au la 700, altele spre ex la 850, etc.
    1 point
  24. W*B*A*V*C*31090*K*U*4*5*4*0*2 acela este VIN-ul masinii. L-am pus cu stelute intre caractere ca sa nu-l gaseasca proprietarul si sa faca figuri ulterior. Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)
    1 point
  25. Oltene, sincer, gramatica limbii române vă este oricum o necunoscută, voi cei simplii si perfecți, deci, un pic de școală pe bune nu strică, apoi, nu ajunge sa ai ”bemeveu” ca să pari deștept, iar trei, ce puii mei vrei, în mintea ta praznică, sa ii faci săracei mașini?
    1 point
  26. intreb...nu vezi semnul intrebarii? crezi ca daca tu ai deschis topic nu se poate intreba si altceva pe langa acest subiect?sau vorbim numai despre nedumeririle tale?!??!! sa mai spun ca iti explica baietii in nenumarate posturi ce model de modul de lumini ai nevoie si tu o tii pe a ta? cine are cearsaful pe fata?
    1 point
  27. initializarea se face cu soft aferent am specificat, la e39 asa se facea cu inpa! Acum iti inteleg statusul(arogant)
    1 point
  28. Hai ca asta-i tare! Ai nevoie doar de un pix, ceva de genul: 177CP 210CP, 350Nm 450 Nm. Gata, n-a fost greu
    1 point
  29. eu la 23 de ani eram atat de frumos incat nu-mi pasa de cine semnalizeaza sau nu.
    1 point
  30. Daca iti spun ca am un amic care nu foloseste ABSOLUT deloc semnalul si butoanele de la geamuri din cauza sa nu uzeze plasticul de pe ele o sa zici ca fabulez. Dar chiar exista si indivizi din astia.
    1 point
  31. respectiv las-o ma ca merge si-asa. intr-adevar un post de foarte mare ajutor, ii convine de minune lui Criss care n-are timp/chef de service. dracilor, ca sunteti saraci si nu va permiteti sa va reparati masina nu-i o problema, toti am fost, suntem si vom mai fi. dar ca sunteti inconstienti si umblati plini de gel in parul ala imputit cazut pe ochelarii de soare, multumiti ca ati avut bani de 500 de mii benzina si de-un pachet de tigari, fara sa mai tineti cont ca aveti o rabla sub cur, o rabla care intr-o situatie de urgenta o sa va puna si voua, si mie si lui X si lu' mama dracului care-o avea ghinionul sa fie in trafic atunci cu voi viata in pericol este .... este... compost, in pula mea. senzatie ciudata in mers, auzi.
    0 points
  32. 1. Acest regim de mers se numeste rAlanti, nu relanti. 2. Turatia de ralanti depinde de tipul motorului si nu este reglabila, fiind impusa si mentinuta de ECU.
    0 points
  33. zici bine ce zici. dar oricum,din nefericire exista si destui dobitoci care se cred prea importanti pe sosele sau se simt mai "impliniti" daca depasesc un BMW. Si va dau un exemplu concret de acum 30 minute. Eram pe drum spre casa,ploaie in rafale afara,mergeam cu 80-90 cam asa,drumul nenorocit la maxim de zici ca iti zboara pivotii. In spate unu cu o Astra iar in fata era un biciclist care saracul nu avea pe unde sa mearga (drumul neavand efectiv zona pentru biciclisti,deh). Ma uit in spate,vad ca ala cu Astra sta cuminte si dau sa ocolesc din mers putin pe amaratul ala. Cand sa incep sa ocolesc,vine racheta din spate un cretin cu un Logan,dar lansat taticu`. Am avut mare noroc ca nu intrasem prea mult in ocolire si m-am tras imediat la loc,am franat si am trecut aproape aproape de ala cu bicicleta. Deci cat l-am injurat pe idiot,dupa ce am trecut de amarul ala,am vrut sa-l fugaresc sa vad ce specimen cretin era la volan,dar din cauza drumului,am zis ca nu se merita (pe ala il durea in p***,am impresia ca era masina de firma,ce daca distruge pivoti,bucsaraie la masina). Si asta ca sa vedeti ca nu toti ce au BMW sunt neaparat vinovati de tot felul de caramboluri ce au loc pe drum..
    -1 points
  34. Ca sa fiu carcotas....deci tu cumperi masina in aprilie si in mai iti dai seama ca ai nevoie de ceva mai inalt....si de asta o vinzi...hai sa fim seriosi, da-o dracului ca e insultator sa spui asa ceva
    -1 points
  35. Eu stiu ca la majoritatea masinilor indiferent benzina, diesel..trebuie sa stea la +/- 800 (adica maxim 850, minimim 750). De preferat ar fi sa o lasi la 800. Cel putin asa stiu..
    -1 points
  36. Stiu si eu ca la alte masini, eu cand aveam golf statea undeva in 800-850 tocmai d-asta m-am mirat ca la BMW sta la 700. Astept si alte pareri.
    -1 points
  37. Altcineva, alte pareri, masinile voastre cum stau la cate rpm ?
    -1 points
  38. Un exercitiu de logica, elementar, de altfel: presupunand ca cineva cunoaste "senzatia" si-ti scrie aici "vezi bai Cris88 ca e stricat cutare si cutare", masina ta se va repara ca prin minune, sub clar de luna in parcare, pt ca tu nu ai timp (cu serviciu) s-o duci 100 de km la un mecanic, nu? Sa dea dracii. Cris, masina ta ar trebui sa candideze ma. Si, stiind sa se repare singura, indubitabil pare mai inteligenta decat tine. Nu te-nfierbanta, e doar o chestie de logica. Elementara. Raresh poate confirma
    -1 points
  39. Pai am vazut ca se poate regla din INPA intre 600 si 1600 rpm tipul motorului m54
    -1 points
  40. Nu normal, vroiam sa stiu care este valoarea default sau care este valoarea optima.
    -1 points
  41. la dizal sta la 830, pe tester bmw, asta daca motoru´e cat de cat in regula..
    -1 points
  42. Retine similea, retine.
    -1 points
  43. -1 points
  44. -1 points
  45. Alte pareri serioase?
    -1 points
  46. ce sens are chestia? unul zice 780.altu 650 io zic 900.mai bine fa un poll,fac pariu ca o sa ai multe voturi
    -1 points
  47. da.si nu uita sa pornesti motoru
    -1 points
  48. Da eu eram curios care este valoarea cu care iese din fabrica sau care este recomandata de producator.
    -1 points
  49. Care ar fi turatia optima la relanti pentru motoarele pe benzina, unii zic ca 700 altii ca 800 rpm de exemplu la un motor de 2,5 turatia la relanti sta undeva in jur de 700-710 este ok? Astept Pareri
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.