Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/22/13 in all areas
-
3 points
-
1. Vrei sa repari mercedes pe forum de bmw. 2. Vrei doar electricieni 3. Vrei lista de piese pentru reparatie, eventual si moka. 4. Esti si tare in clanta. 5. Nu vrei sa te duci de unde ai venit acum multa vreme?2 points
-
Toate topicele mitocanesti de genul acestuia ar trebui inchise fara discutie. Si fara posibilitatea de a mai deschide altul similar vreodata. Sa invete naibii sa se poarte taranul, daca tot apeleaza la ajutorul comunitatii. Nu mai zic ca tartanul spune ca are problema la o masina, dar fara sa spuna nici macar daca e vorba de o masina de cusut sau de una de calcat. Bine, e masina tatalui, deci se presupune ca toata lumea realizeaza ca e vorba de o masina de ras.2 points
-
oricum e foarte putin crom pe grile , practic doar conturul lor este cromat , daca erau full crom atunci da era altceva azi am fost sa fac ITP-ul , nu a fost nici o problema , au cautat baietii seria la motor 15 min volanul inca nu e de retapitat , trebuie doar tratat cu putin Colourlock + periile lor aferente , ca aici http://www.detailing-club.ro/forum/showthread.php?t=5702 , e foarte usor de facut intretimp am spalat si masina , rapid in parcarea subterana , mai mult din cauza ca am mers cu ea la ITP si acolo toti se sprijina de diverse elemente si daca are praf pe ea lasa niste zgarieturi de toata frumusetea - ONR in Atomizator de 1L pentru pre-soaking , 2 galeti de 20 L ( 1 cu 4 capacele de ONR , 1 de clatire ) , manusa de microfibra Kent ( nimic deosebit ) - prosop microfibra pentru uscare + 2 microfibre Sonax pentru trecerea finala - dressing gume Sonax http://img89.imageshack.us/img89/4369/586p.jpg http://img199.imageshack.us/img199/8563/c118.jpg http://img703.imageshack.us/img703/6540/aujp.jpg http://img822.imageshack.us/img822/8127/1wzk.jpg http://img94.imageshack.us/img94/5774/0kad.jpg2 points
-
1 point
-
Pacat ca e offline acum, pentru ca ar spune: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aOqq762_700b_v1.jpg1 point
-
bai loato... esti si obositor si agramat... dupa ce ne jignesti si ne numesti bagatori de seama, tot tu esti tare-n clont si ceri respect... mars pe forum de electricieni daca asta cauti...1 point
-
sa mori tu ca nu am dat eu un sfat valabil pe forumul asta de cand te-ai inregistrat tu din martie pe forum asta si stai sa-mi mirosi urmele ))))1 point
-
In Cluj, in zona Piata 1 Mai. Nu mai am numarul de telefon. Reparau doar cutii automate. Ei repara, nu trimit in alte locatii. Si eu am trecut pe la ei acum 3-4 ani. Iti ofera garantie. Pretul ... dupa ce vor face constatarea defectiunilor. Voi incerca sa iti explic locatia: pe googlemap, in cladirea www.scaune.ro este sediul Antares. Ajuns in parcarea respectiva, orientat cu fata spre sediul Antares, pe partea dreapta este o cladire. A doua sau a treia intrare de la stanga la dreapta.1 point
-
Ai luat masina de noua sau sh ? Ai schimbat uleiul si filtru la cutia pana acum ? ai incercat sa resoftezi cutia ? In mod sigur un x3 la pret duster nu prea are cum sa fie fiabil.1 point
-
ce topic cretin am o problema cu o masina dar nu va spun de care e, totusi as vrea o schema electrica doar de la electricieni bineinteles , restul ciocul mic1 point
-
daca patru persoane ti-au scris in stilul asta , nu te intrebi daca nu cumva tu esti de vina? da si tu detalii ce masina, ce model, ce an , poate are cineva o schema... daca stiu despre ce e vorba ajut cu toata placerea... daca nu ma pricep nu-mi dau cu presupusu, ca mai mult stric... daca cineva scrie ca tine ,e normal ca e rost si de o gluma... mai si zambiti bai fratilor ca faceti riduri... ce de sensibili pe forumul asta , n-ai sa vezi...1 point
-
1 point
-
eu am o schema dar e de la un geam de motocicleta... nu urca si nici nu coboara... e fix1 point
-
1 point
-
BMW 318 2.O 143CP EURO 4 adus in 20.05.2013..in tara 4 geamuri electrice...oglinzi incalzite electrice...climatronic instalatie BRC secventiala montata in italia..consum 12 oras pe proba functioneaza foarte bine si pe gaz si pe benzina mentionez ca masina nu are probleme tehnice...accept orice test...nu are elemente vopsite masina are 3 chei+toate cartile primul set de numere rosii scoase in 01.06.2013..fiscal pe loc...variante 4000 euro ofer si diferenta pret 3250 euro telefon 07859637001 point
-
Azi mi-am adus aminte de promisiune, si am facut doua filmulete: http://www.youtube.com/watch?v=otQ1gnKpYaI http://www.youtube.com/watch?v=wGI-pj8OyN81 point
-
Nu vreau doar sa aflu ce am intrebat. Sa ai pofta la mancat floricele si baut coca-cola.1 point
-
n54 - 650rpm cat de cat constant. uneori urca 700, alteori scade 550, dar nu fluctueaza.1 point
-
1 point
-
Asta e ala pe care l-a prins WLF cu camera furata, student la politie pe vremea aia.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
cel mai lung drum facut de mine, prin tara, a fost acuma cativa ani, pe traseul cluj - sighisoara - sf gheorghe - tg secuiesc - focsani - bacau - onesti - tg secuiesc - sf gheorghe - sighisoara - cluj. aproape 1.000 km, dus-intors, doar cu pauze de cafea / mancare / baie. La intoarcere, portiunea de drum Onesti - Tg Secuiesc a fost superba. Era dimineata devreme, trafic foarte putin, asfaltul foarte bun. Deci bucata asta de drum cred ca a fost cea mai misto pe care am fost eu, in tara. Drumul virajat, cu mici delusoare pe care, cand le treci, nu stii daca urmeaza curba sau nu, drumul era cumva inclinat inspre interiorul curbei in foarte multe zone.. Un drum unde nu cred ca am putut sa merg cu mai mult de 100, dar cred ca eram undeva intre 80 - 100 km/h. Foarte misto. Pasagerei din spate i s-a facut rau, a trebuit sa opresc sa . Cred ca e cel mai frumos drum pe care am condus eu vreodata, in tara. Nu e foarte periculos, iti permite o viteza cat de cat ridicata.. Alte drumuri care mi-au facut placere sunt Sibiu - Rm Valcea, DN 1A, Padurea Bogatii, Piatra Neamt - Poiana Teiului - Vatra Dornei (drumul Vitoriei Lipan ), Cluj-Napoca - Reghin (pe la Apahida si Mociu), Cluj - Oradea (in special portiunea Huedin - Alesd), Sebes - Sugag - Voineasa - Calimanesti (Transalpina), Cheile Bicazului... Nu stiu acuma cum mai este asfaltul pe multe dintre ele, dar acum cativa ani se putea circula chiar bine pe mai toate drumurile numite mai sus (mai putin Piatra Neamt - Vatra Dornei, unde erau portiuni de drum din dale de beton)1 point
-
multumesc tuturor de aprecieri Angel eyes OSS ziua in amiaza mare http://img189.imageshack.us/img189/5750/img1337tn.jpg Difusor + Finale + traseu 335 style http://img197.imageshack.us/img197/3751/img1299o.JPG http://img29.imageshack.us/img29/899/img1310i.jpg1 point
-
Tulcea - Galati ( prin Somova, Isaccea) Tulcea - Jurilovca ( prin Sarichioi ) Tulcea - Dunavatu de Jos ( sarumana lu tanti Udrea )1 point
-
Vatra Dornei-Pasul Tihuța Cele mai libere sunt cele din Dobrogea, mentionate mai sus.1 point
-
nu e super tare, e genial si ultramega superb, ca sa zic asa, ne...laudativ ia sa nu calcati pe-acolo ma. mai ales ca, dupa vreo 15 km, dati de cratere imense, dupa Nifon1 point
-
Pai traseu cu multe curbe si asfalt f bun..desi e autostrada, poti considera Cernavoda - Constanta , pe A2. In Ro era greu sa faca viaducte sau poduri, asa ca e destul de virajat drumul ptr o autostrada. Bashca riscul ca un tir sa-ti intre de pe contrasens cand ti-e lumea mai draga e destul de scazut. Lasand gluma la o parte...drum virajat si bun = transalpina, clar.1 point
-
Ar mai fi si Bralia-Tulcea pe la Macin, sunt niste curbe pe acolo suuuuuper; treci cu bacul de la braila spre macin, pana la macin o tii numai in curbe (nu exista drum drept), iar dupa macin e sosea dreapta cat sa-i dai pana in cade joja in baie, dup-aia iar sunt ceva curbe dup-aia urci cobori si tot asa. Nu exista camere,radar fff rar, trafic lejer...exact ce-ti doresti. Defapt sunt doua trasee: DN22 (E87) Macin-Luncavita-Isaccea-Somova-Tulcea DN22D Macin-Cerna-Mircea Voda-Horia (iar la Horia tii inainte spre drumul secundar ca daca faci la dreapta te duci spre Constanta fiind drum principal) Izvoarele-Cataloi-Tulcea. Asta al doilea e mai lung, dar mie mi se pare mai frumos decat primul traseu. Edit: drumul asta, cred ca a fost unul din putinele sosele aflate in romanica in care tot ce-am prins pe mana le-am dat de le-au iesit pistoanele fara niciun fel de problema.1 point
-
sibiu-brasov imi place foarte foarte mult, ala pe la faget.1 point
-
Vii la Galati, traversam cu bacul si te duc eu pe niste drumuri de vis atat ca asfalt cat si viraje, peisaj, chestii de pilotaj daca te tin pantalonii1 point
-
sa-mi bag picioarele, asta cu DTC-ul este vesnica se pare. Cum dracului, dupa atatia ani de cand exista DSC/DTC, apar inca netezi din astia pe care nu numai ca ii bate limba materna, insa ii banuiesc si de cretinism, o incapacitate de a intelege lucruri simple. Bine, astora daca le pui scan din cartea masinii cu explicatia producatorului, i-ai bagat mai mult in ceata. As propune ca pentru Romania, BMW sa renunte la acel buton si sa il inlocuiasca cu o banda de leduri.1 point
-
1 point
-
si eu cand merg pe A2 / A1 mai repede si vad unu cu statie(antena mare) ca merge mai tare , ma tin dupa el1 point
-
Chiar esti un adevarat moderator,mai convins.Nu ai decat sa faci ce vrei tu cu anuntul,ca nu sunt asa disperat.......I DON'T GIVE A FUCK....-1 points
-
1. Acest regim de mers se numeste rAlanti, nu relanti. 2. Turatia de ralanti depinde de tipul motorului si nu este reglabila, fiind impusa si mentinuta de ECU.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
130 mii, km standard pt autovit. garantez ca nu-s reali mai ales la cum arata farurile, are minim 300 mii. vrajeala cu "model 2006" iar nu o vad bine, vrajeala de samsari cioroi. Carte service e de aia facuta in cateva minute fara facturi. Km reali nici vorba, tot ce vezi 130 mii e vrajeala. ingrijita nu e a bagat presuri de care-a gasit. s-au vandut cu 9500 euro masini in stare mult mai buna ca asta sunt destul de echilibrate intre ele insa e65 sare mai mult la costuri, cred ca stii asta deja. Insa fata de e60, nu cu mult. Gasesti mai usor piese de e60 decat de e65 si la preturi mai de doamne ajuta. Eu as lua e65 clar, insa nu am avut e60 sa vad diferenta. La facelift s-au rezolvat multe probleme sa stii, mai ales pe diesel stau binisor. E65 din anunt pare o masina cinstita in sensul ca nu a bagat vrajeala cu 130 mii. Are si distronic si asistent faza lunga ( care merge si e precis ) e dodata peste mediu cu mult si arata bine. Omul nu s-a exprimat bine, masina are logic 7 hifi dsp. ce are logic 7 e hifi cu dsp, ce nu e ceva sistem care il numesc ei hifi da e de cacat fata del7. Masina are sonorizarea adecvata, nu e un 7er chel totusi. Pielea arata bine, e putin lucioasa probabil insa sunt tot felul de solutii si de la bmw de o matuieste, ceva tratament. L-as lua din poze.-1 points
-
Eu zic ca da, insa pe la banii aia se vand si e60-urile... Va trebui sa-i dai la 130.000 km ca o sa zica toti ca-s multi km mai ales la cluj-1 points
-
Se vede ca omul s-a ocupat de ea, cauciucuri noi, filtre uleiuri, nici o zgarietura, alea alea. Sunt rare e65-uri asa. daca imi trebuia un e65 acum 3.0d o luam asta fara sa o mai duc la teste.-2 points
-
-2 points
-
e dar a doua am impresia ca e teapa, privat ausburg eventual e tot romanu da stie germana si o mai vine si pe acolo, da 90% e teapa de aia gen ebay valcea-2 points
-
cazan, insa nu stiu la pretul asta daca poate fi considerat cazan sau doar pretul care face muzica-2 points
-
e in romania masina sigur, nu cred ca minte el cu adeverinta de anaf si taxa. romanii nostri din valcea mai mult ca sigur au copiat pozele si au pus anuntul in germania, nu vezi ca nu are nr de tel in germ? eventual e acelasi prioprietar eu odata am avut o masina de vanzare si aveam un prieten cu cetatenie, in germania.A zis sa-i dau detalii ca o pune pe mobile in .se, faza e ca in 10 zile sunasera vreo 7 nemti dupa ea, am dus-o in germania am inmatriculat-o acolo pe neamt ( taxa zero ) si am vandut-o acolo, samsarie am luat cu vreo 2000 mai mult decat visam pe ea.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00