Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/25/13 in all areas
-
pensionarii fac astfel de circuite. sora bunicĂŁ-mii ar fi la a 5-a experiențĂŁ de genul asta in ultimii ani...deci ar fi posibile astfel de accidente chiar dacĂŁ nu suntem noi in autocarele astea. in fine, nu stiu ce e asa deosebit la ĂŽntâmplare: cĂŁ lumea ie uameni in alte tĂŁri? stiam, merci.CĂŁ șoferii de hardughii sunt demenĂži? stiam in plm Âşi asta. Pula mea dacĂŁ inĂželeg reacțiile total idioate cu „respect muntenegru/muntenegreni“. Ce e asa fantastic? de ce pula mea ne mirĂŁm? CĂŁ nu suntem ca ei? PĂŁi chiar nu suntem bĂŁi cimpanzeilor, babuinilor, macacilor care va daĂži patrioĂži pe feisbuc Âşi nu numai, iar oriunde altundeva aĂži fi in stare sĂŁ daĂži in cap pentru o coajĂŁ de bananĂŁ. IpocriĂži, pe lângĂŁ maimuțe, aia sunteti. muie Âşi ĂŁlora de la tv: compasiune pentru ce mĂŁ? pai muntenegrenii ĂŁia nu erau plini de compasiune, ei nu cunosc termenul. Erau intr-un mare gest reflex al lor. De care ne mirĂŁm la modul natural. DacĂŁ am si imita astfel de gesturi precum specia de mai sus, tot am avea o șansĂŁ „la normal“.9 points
-
bine, politizarea unui astfel de eveniment face toti banii, mai ales pentru familiile bieților oameni...pentru mine e clar un circ mediatic cu o puternica si fetidĂŁ duhoare electoralĂŁ pentru retardul Âştampilant4 points
-
asigurarile alea din romania, ca si rca de altfel sunt praf in ochi, despagubirile victimelor sunt 0, pana nu dai in judecata nu obtii nimic, iar ca sa dai in judecata iti trebuie bani si timp..si asta e tot deficienta legislativa, si nu din prostie, ci coruptie... In mod normal RCa ar trebui sa le faca o oferta, iei banii aia cat sunt si daca nu ti convine ii dai in judecata. Dar din pacate oferte in Romania in cazurile astea sunt 0, ca mizeaza pe procedura complicata si lunga.. Pot sa vina cine o veni aici, si sa toarne bani in tara asta cu sutele de miliarde, pana nu scapam de javrele astea courpte...nu e tara de trait...3 points
-
3 points
-
Nu este al meu,este al sefului meu,dar ma fac eu mare.....deocamdata stam in asteptare Eu sunt cel nerabdator si chiar nu imi explic de ce.Nu sunt genul sa ma folosesc de toata puterea masinii,poate doar asa sa stiu ca am mai mult3 points
-
sa nu exageram cu generalizarile si la noi se reactiona la fel.in cazuri exceptionale si oamenii se comporta diferit. bine,ca se mai gasea un stol de ciori care sa dea atacu la autocar in primu moment de neatentie asta i alta chestie3 points
-
Si mie imi place, citez: "In viitor am de gand:-inscriere pe RO -tobe CSL -diferential blocant -jante BBS RS 19" (originale) -suspensie sport" Dar nicidecum nu spune: "in viitor am de gand: sa rezolv problemele directiei si articulatiilor care e cel mai important (pt siguranta mea si a celorlalti din jurul meu), sa rezolv problema firelor rupte pe la proiectoare si nu numai, sa rezolv problema furtunului de la vanos si alte posibile probleme legate de motor, sa-i fac un control amanuntit (frane,suspensii,articulatii,motor,parte electrica,etc)". Si toate astea tinand cont ca are un motor de 3000 care cere talpa....3 points
-
Stim doar noi,cei de pe aici,nu e cazul de mare tamtam.Deja se monteaza.....primele si ultimele poze cu el :sorcerer: Este imens,nu ma asteptam la asa monstru,oricum mai grele sunt cablurile decat boxul in sine,care,culmea este sigilat ca pe vremuri......2 points
-
pana nu demult, chiar si acum in zonele rurale, daca un om batran peste 70 de ani se imbolnavea, ziceau ca-i batranetea ,nu tu spital nu medicamente nu nimic, il lasau sa moara... despre animale nu mai spun nimic, nu vad veterinarul, doar daca-i vreo vaca , mai da un lapte... la un caine nu se uita ,daca e bolnav , moare sigur... astia suntem, asta-i educatia, nu oferim nimic, avem doar gura mare si suntem patrioti inchipuiti...2 points
-
prezentarea e ok, maÂşina in schimb e un cazan de rufe puse la fiert. Albe, de manelar dĂŁ mamaia.2 points
-
Imi place,ai probleme la articulatie si motor dar primul lucru care l-ai facut,ti-ai pus xenon in proiectoare si ti-ai vopsit etrierii ,si binenteles tunul in porbagaj sa se ude pizdele2 points
-
Totusi ramane de apreciat reactia celor din Muntenegru, a localnicilor care au stat la coada la spital sa doneze sange pentru romani. Sa luam si noi aminte. Un lucru care la noi cu siguranta nu s-ar fi intamplat. Spiritul sarb si-a spus cuvantul, ei fiind parte din fosta Yugoslavie.2 points
-
2 points
-
Nu as pleca in viata mea cu autocarul in concediu. Nu concep sa-mi las viata pe mana unuia cu 4 clase, oricata experienta la volan ar avea ! Sa nu mai zic de disconfort !2 points
-
Masina mea: Type code BV51 Type 320CD (EUR) E series E46 (2FL) Series 3 Type COUPE Steering LL Doors 2 Engine M47DO1 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22) Upholstery STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT) Prod.date 2005-01-25 Ca dotari: Code S167A EU4 exhaust emissions standard S1CAA Selection of COP relevant vehicles S226A Sports suspension settings S249A Multifunction f steering wheel S338A M Sports package II S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S473A Armrest front S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S495A 3-point belt and headrest, center rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Code S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S606A Navigation system Business S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD changer for 6 CDs S710A M leather steering wheel S716A Aerodynamics package S724A Sports Edition S760A High gloss shadow line S772A Interior moldings Alu Black Cube S775A Headlining anthracite S788A BMW LA wheel, Individual L801A NATIONAL VERSION GERMANY S863A Retailer Directory Europe Code S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP P972A Comfort Package S9AAA Outer skin protection S210A DSC) Dynamic stability control S251A Runflat indicator S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S550A On-board computer S785A White direction indicator lights S832A Battery in luggage compartment S851A Language version German Cateva poze: http://imageshack.us/a/img715/4737/20121124133856.jpg http://imageshack.us/a/img829/1212/20121124134521.jpg http://imageshack.us/a/img593/850/20121124133945.jpg http://imageshack.us/a/img13/2520/20121124133914.jpg http://imageshack.us/a/img818/5518/20121217151245.jpg http://imageshack.us/a/img842/11/20121124135051.jpg1 point
-
Salut. O rugaminte am si eu daca se poate,sunt blocat aici cu o chestie si nu reusesc sa-i dau de cap. Am un set de angel-eyes cu pornirea aceea a lor din contact si din pornirea motorului. Chestia e ca ele pornesc decat cand e becul de la picioare aprins,dar cand pornesc motorul,ele stau stinse ! . M-a ajutat f mult Kenbobo,dar am ramas impiedicat pe afara cu laptopu dupa mine si nu stiu ce sa-i mai fac. Am prins cu o clema dinaia de sertizare un fir de la tot sistemul,doar ca nu sunt neaparat sigur daca e firul respectiv. Intrebarea mea este: la ce fir se baga sigur sigur clema aceea cu firul de la angeluri? Alb cu verde subtire sau gros? Sau alt fir? Rog mult un ajutor . Merci !! Masina e 318i e46,am inteles ca sunt firele diferite fata de diesel.1 point
-
1 point
-
Vezi ca pana la urma ai reusit sa il montezi :frantics: Ar mai fi o optiune. Ai putea sa duci si firul asta in interiorul masinii si sa il legi la un fir de la mufa cd player-ului care are tensiune cand e pus contactul. Acel fir e de culoare alb/mov. Cum te uiti de sus la mufa cd playerului e in stanga sus. Ai mai jos o poza. Poza e pusa de un coleg de forum. SPer sa nu se supere ca am imprumutat-o. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=2158851 point
-
S-a cam rezolvat. Adica eu asa cred,poate ca asa e sistemul. M-am legat de firul acela verde din poza a 2a si intr-adevar,in mers se aprind,la fel si cand e deschisa masina din cheie. Singurul moment cand nu se aprind sunt atunci cand am motorul oprit si pun pe prima treapta a contactului (sau a 2a,cand se aprinde radioul spre exemplu). E cam un mic of pentru mine,dar asta este,macar merge functia de baza,adica in momentul pornirii motorului. Daca ar fi vreo solutie si pentru situatia asta cu aprinderea in momentul contactului,o ascult cu mare atentie . Pana una-alta,multumesc XXL si de-asemenea un mare pentru Kenbobo L.E : XXL,probabil din cauza asta nu se aprind ele pe pozitia de contact,am legat de un alt fir decat cel ce avea 12V la contactul din pozitia 2. Deja am crestat vreo 2 fire acolo,dar am lasat cu clemele speciale acolo. Daca ar fi sa mai tai unul si sa leg,deja nu stiu unde as ajunge1 point
-
Suntem doar cu numele in EU,dar din punct de vedere al ,,tuturor domeniilor de activitate'' suntem magrebieni sau sudamericani. Peste tot numai intrebari si scenarii de tot rasul.....e simplu nene,un bou de sofer a mers cu 90 km pe serpentine pe un drum asemanator cu transfagarasanul nostru si din cauza vitezei a sarit cu autocarul in prapastie.Simplu si adevarat....1 point
-
de televiziuni ce sa comentezi aceeasi goana dupa senzatie si nimic mai mult.au acu o pita de mancat m am scarbit cand l am vazut pe necrofilul ala de catalin radu-tanase sau cum ma sa il cheama,cred ca l au parasutat direct pe epava autocarului1 point
-
1 point
-
Multumesc de propunere,insa nu imi doresc mai mult zgomot,vreau sa fie liniste si in masina si afara . Oricum daca vreodata as dori si mi-as permite o asa investitie,mi-as lua doar Akrapovic,cunoscatorii stiu de ce..... :flowers: Apropo de sunet frumos de tobe OEM,consider si va rog sa nu dati cu pietre,ca il are G55 AMG1 point
-
Ce surpriza mare: un M6 cu motor de 5.0l suna mult mai bine chiar si stock decat un 2.0 turbo :frantics:1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
cat rau si durere poate provoca un cretin analfabet ! nu m-as duce cu autocarul in viata mea !1 point
-
primele declaratii viteza prea mare e si normal pt un sofer de autocar,tir orice animal de tonaj merge pw drumuri ca un cretin degeaba au limitatoare....tot bovina e la volan1 point
-
1 point
-
@Pitbul - Sigur, dar mai inainte sa verifice daca aparatul(sau masina) este produs dupa 09/2002.Bte. sa ma anunti ce ai reusit sa faci cu cablul de E60!1 point
-
Daca anularea fizica si din soft se face corect nu afecteaza in nici un fel. Exista multe exemple de masini cu motoare identice unde exista versiune cu DPF si versiune fara DPF functie de tara unde se vinde. EGR-ul si DPF-ul au fost introduse DOAR pentru a creste norma Euro fara beneficii pentru motor.1 point
-
sunt tristi...nu pot scapa de povara vietii,de probleme,mica afacere merge prost... neveasta turuie in permanenta in dreapta, copii sunt galagiosi si se bat cu mancare pe bancheta din spate ,cainele a urinat in portbagaj,luneta e plina de bale,lateralele spate pline de mancare si maini murdare... Se opreste la stop...in dreapta impreza STi...se face verde....in 5 secunde Impreza dispare in fata facandu-si loc printre alte masini....soferul nostru aproape ca lacrimeaza discret ..."Ce tampit am fost trebuia sa iau macar motorul 2l pe benzina,dar m-am luat dupa tampita asta cu dizelu eil,si mai e si 1.7....ca are Fane de la parter si consuma putin" Iese din Bucuresti,cu degetu tremurand reseteaza OBC-ul ,dupa 30 de sec vede consum 5.3%...deja se simte mai bine,se pune o bariera ,incearca sa uite de Impreza de la semafor...si isi continua incet drumul spre tara ,la socrii... Se pregateste moral pt combaterea permanenta cu tata socru care tocmai si-a luat logan,si mai mult a capatat prestigiu,nivel social in fata vecinilor cu dacii din 901 point
-
0 points
-
A fost un accident foarte urat chiar in dreptul aeroportului Otopeni cu putin timp inainte sa aterizeze avionul din Muntenegru si s-a blocat practic tot DN-ul pe ambele sensuri. Nu prea aveau unde sa se dea masinile ca sa faca loc ambulantelor. Am fost acolo la cateva secunde de la accident ! Un autocar a lovit din spate un Range Rover si l-a aruncat pe contrasens intr-un Logan. http://www.realitatea.net/femeie-ranita-intr-un-accident-rutier-pe-dn1-in-otopeni-circulatia-ingreunata_1212132.html0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Te contrazici singur ...si eu nu am spus nimic de cuplul motorului ci de cuplul la roata dar se pare ca nu am cu cine vorbi .Asta e fizica de clasa 9 dar se pare ca nu multi au trecut de bac .0 points
-
-1 points
-
Egr-ul se demonteaza, se curata si se monteaza la loc. Spray-ul ala e mai mult placebo ! Mai comenteaza mult aiurea si o sa-ti inchid topic-ul !-1 points
-
am avut 5 mazda pana acum in familie. sunt masini fiabile. motorul asta insa nu ofera cam nimic. nici nu trage de caii aia si consuma enorm. sa caute motorul neaparat 2.2 diesel care e senzatie. 2.0 D e naspa. majoritatea au mari probleme. nu sunt fabricate de mazda. cel de 2.2 este motorul lor "de casa". la 2.2 consumurile sunt f.f. bune. fratele meu pe mazda 6 la 1600 kg greutate, medie intre 6 si 7 %.-1 points
-
-1 points
-
ce e ca nu se vede bine... ? da, arata demential, am si facut drive test cu varianta de 140 c.p benzina. dar masina are 1300 kg. deci nu mi-as lua in veci o barca uriasa la 1300 kg. vechea mazda 6, model 2012 are frate-mio. are 1600 kg.-1 points
-
nu e vorba ca nu tine motorul 300 000 km. tine mai mult. dar va manca ceva bani. doar gandeste-te la o volanta si ambreiaj , care peste 200 k se duc, fulie vibrochen si curea, etc. doar astea 2 te costa 1000 - 1500 Euro si sunt consumabile. un senzor banal, etc, poate sa te coste multi bani. mai tine si de noroc pana la urma. si uita de ideea preconceputa ca o masina germana duce sute de mii fara reparatii. asta a trecut de mult, si e valabil la orice marca. asta zic. cel mai important ar fi sa aiba cat mai putini km. pe baza seriei de sasiu ( VIN ) , la o reprezentanta o sa iti poata spune cati km a avut masina la ultima intrare in service. cu conditia ca masina sa fi facut service doar la repr.BMW. daca a fost lovita , asta doar cineva priceput poate sa iti spuna. oricum, tu nu ai voie sa cumperi o masina, fara sa o verifici la reprezentanta sau la un service bun.-1 points
-
Dar cine a pomenit de cuplul motorului? Ti-a explicat omu frumos. Cu ce-l ajuta cuplul motorului daca la roata e mai mic? Cand ii pui roti nepotrivite e ca si cand se incalta un copil cu pantofii tatalui. Dupa povestile tale e tot un drac. Copilul are aceeasi putere. Doar ca se misca mai greu. Dar nu conteaza.-1 points
-
Tu ce te bagi? Eu am crezut ca s-a referit la cuplul motorului, el se referea la cuplul la roata. Pe urma am inteles ce a vrut sa zica, el a inteles ce am inteles eu gresit. Punct.-1 points
-
Una peste alta,daca tragedia se intampla in Vest,tara cu victime nu mai trimitea pe nimeni si nu mai iesea cu atata nebunie pt ca firmele de asigurari si asiguratorii despagubeau tot ce inseamna victima. Nu cred ca Germania trimitea in Franta avioane militare si reprezentanti ai guvernului la fata locului. http://stiri.tvr.ro/accident-grav-in-elvetia--22-de-copii-au-murit-striviti-intr-un-autocar-care-s-a-izbit-de-un-tunel_12063.html http://video.e-transport.ro/VnRMmnZnCDC/Cel_mai_grav_accident_de_autocar.html http://www.libertatea.ro/detalii/articol/accident-autocar-romani-franta-411438.html http://www.kanald.ro/Stiri/ACCIDENT-GRAV-Un-autocar-turisti-ucranieni-rasturnat-Maicanesti-persoana-deceda-fost-ranite/ http://observator.tv/extern/accident-grav-de-autocar-in-bulgaria-45801.htmlhttp://www.radiocluj.ro/ro/detalii/stire/accident-grav-de-autocar-in-franta.html-1 points
-
Da-i blana sa nu te prinda alta furtuna ca norul e pe aproape din ce vad pe harta meteo.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00