Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/27/13 in all areas
-
La BMW backseatu e pt. facut sex. Tu ori ai o problema fizionomica, ori n-ai permis, ori n-ai BMW2 points
-
stire:)in Maramures lumea inscrie masini fara timbru de mediu (partaj) daca ati auzit de asa ceva si cum se procedeaza mai exact ar fi bine ca toata lumea sa afle si sa si rezolve treburile. taxa asta merita ffff in cap direct. bafta http://www.ifz.ro/economic/maramuresenii-fenteaza-taxa-timbrului-de-mediu.html1 point
-
S-a intors lumea cu fundu'n sus. Unde aveti voi senzori IBS in baterii? Nu se'neaca saracu' senzor in acid? jizasss1 point
-
1 point
-
Acum fara sa te superi, dar banuiesc ca stiai de mult ca pleci in concediu. Daca faci azi comanda maine de dimineata le ai. Matador sa stii ca nu mai sunt chiar asa naspa pe cum erau cotate odata, au fost preluati de continental si fac anvelope destul de bune. Alta varianta toyo Site-urile la care ti-am dat link-uri sunt ok si "verificate" de mine si prieteni. Matador nu pui, dar bicicleta vrei sa o faci cu 185/65/15.1 point
-
Si sa fie convertorul de vina mai mult ca sigur au apărut uzuri si in forward ( din cauza convertorului) Pe partea cealaltă oricum cand faci un rmfd serios la cutie automata se reface ai convertorul . Mai ales dacă este o masina diesel. Costul diferă in funcție de ce găsești defect. Dacă si pompa de ulei si blocul de supape defect sau fisurat si le vrei noi deja vorbim de mii nu de sute de euro. Un kit de reparație variază între 300 si 1000 de euro in funcție de tipul cutie, dar kitul conține doar piesele de uzura normala. Dacă ai vreo carcasa se drum, o pompa, vreun ax, rulmenti samd numai costa doar 1000 de euro reparatia De obicei un tip de cutie are anumite puncte slabe așa ca sa o cumperi sh sau piese sh e loterie. Mai mult ca sigur in ceva timp va ceda in același punct1 point
-
http://www.stiridecluj.ro/social/pont-de-zile-mari-cum-va-puteti-inmatricula-masina-fara-sa-platiti-timbrul-de-mediu-exclusiv1 point
-
SINGURUL loc din care merita sa-ti cumperi o masina fara sa fii nevoit sa te deplasezi spre verificare, loc din care ti-o poate aduce domnul ala, loc spre care poti vira direct banii, prin OP, este asta: http://gebrauchtwagen.bmw-muenchen.de/bmw/en/start/default.aspx sau alte reprezentante bmw din germania. restul e can can. daca as mai cumpara una si-as vrea sh, nici nu m-as uita la alte oferte1 point
-
1 point
-
Ce surpriza mare: un M6 cu motor de 5.0l suna mult mai bine chiar si stock decat un 2.0 turbo :frantics:1 point
-
1 point
-
1. Vrei sa repari mercedes pe forum de bmw. 2. Vrei doar electricieni 3. Vrei lista de piese pentru reparatie, eventual si moka. 4. Esti si tare in clanta. 5. Nu vrei sa te duci de unde ai venit acum multa vreme?1 point
-
Toate topicele mitocanesti de genul acestuia ar trebui inchise fara discutie. Si fara posibilitatea de a mai deschide altul similar vreodata. Sa invete naibii sa se poarte taranul, daca tot apeleaza la ajutorul comunitatii. Nu mai zic ca tartanul spune ca are problema la o masina, dar fara sa spuna nici macar daca e vorba de o masina de cusut sau de una de calcat. Bine, e masina tatalui, deci se presupune ca toata lumea realizeaza ca e vorba de o masina de ras.1 point
-
Apesi pe butonul de la BC pana iti arata consumul si apoi tii apasat cateva secunde,pe acelasi buton,pana se reseteaza. Asa este la mine E46 318 nfl1 point
-
ia-ti un 330i si fa liniute pana nu mai poti, ai un 320d amarat construit in alte scopuri care st departe de intelegerea ta1 point
-
DOMNUL Dereglatu de la Pitesti este profesor in domeniul asta. singura conditie este sa fie in tara.1 point
-
Am terminat in sfarsit cele 93 de pagini de citit,multumesc celor ce au facut public micile secrete e 46,dar din pacate cred ca mai mult de jumatate din aceste pagini sunt off topic.1 point
-
Am gasit instructiunile pt montat box pe N20. http://burgertuning.com/instructions/JB_n20_install.pdf Si cica au scos 4.9 sec 0-100 http://burgertuning.com/instructions/JB_n20_install.pdf Probabil difera de al tau. Asta se conecteaza in 4 locuri iar la baterie cum ziceai tu nu. Doar se scoate masa din portbagaj de la baterie inainte de montaj.0 points
-
0 points
-
FRE, dar pana la urma cu ce te ajuta garantia Hartge? Mai bine il lasai acolo si nu te mai duceai sa intrebi pe la BMW. Acum deja ai creat un oarecare precedent Ai mai putea face o chestie dar iti zic pe pm.0 points
-
Ăți dai seama cĂŁ nu despre bani ĂŽn sine era vorba, ci despre un "surplus" cu care sĂŁ ieși din starea asta. Dar imagineazĂŁ-ți cum e la mine, unde nu cred cĂŁ mai existĂŁ vreun R stock ĂŽn țarĂŁ :frantics: A, și am ales Spania pentru cĂŁ acolo puterea nu conteazĂŁ N-am spus Germania0 points
-
Ai reusit sa ma faci sa zambesc,sincer.....ce sa mai spun acum,nu e vorba de bani,insa nu vreau sa imi asum riscuri. Spre exemplu la X6 M50d,seful meu a decis sa il monteze si sa il pastreze,renuntand la garantia Hartge,eu nu imi permit aceasta solutie,ghinionist fiind de fel ! La momentul cand l-am comandat,nu am scris nimic pe forum,tocmai sa nu veniti cu argumente care sa ma faca sa renunt,iar garantia era unul dintre ele,acum imi recunosc greseala si bine ca nu trebuie sa suport decat 25 eur x 2 transportul.0 points
-
-1 points
-
Auzi bai Bushu, tu ai ciocul cam mare si mai esti si din ploiesti, iar eu am o antipatie gratuita fata de ploiesteni. Daca nu vrei comentarii si lol-uri, n-ai decat sa mergi la service, ca nu faci tu regulile pe formul asta, bai patrocle.-1 points
-
Pai ce treaba au fetele de la portiera cu folia? . Folia se pune pe exterior deci nu ar trebui sa fie nicio problema,pune`o linistit-1 points
-
in realitate arata mult mai bine , credeti-ma.cine le-a vazut a confirmat chestia asta-1 points
-
14mil pentru ulei+filtru ulei , filtru de aer , filtru motorina si filtru polen? Lol, jaf pe fata. Parca prea exagerat. Cu ~600 lei le iei pe toate. Manopera pentru schimb ulei si filtru motorina hai 50,60 lei la un service de cartier, iar pt filtru aer si polen..astea poti sa le schimbi si singur, ceva mai simplu de atat nici ca exista la E60. Cele 2 filtre de polen le poti verifica, daca necesita schimbare. Apropo, te-ai scos bine in 13k euro. E euro5,nu?-1 points
-
-1 points
-
Softul original era pt varianta de flota cu 163cp (Belgia rulezz ). Urmarind si facand o comparatie cu tunerul intre 2 softuri similare a reiesit ca exista o mica diferenta la unii parametri, de aici si diferenta de putere. Consumul e cam la fel, in Ploiesti mai mult de 9% nu sare, oricum eu sunt interesat de cel mediu mai mult care, cu toate ca merg in jur de 60-40% urban-extraurban, consumul se invarte pe la 6.5%. Oricum consuma f putin pt ditamai hardughia de masina. In rest nici o problema cu masina de cand am resoftat-o. Motorul se comporta chiar mai bine, pare mai "lejera" in condus, trage mult mai bine de la turatii joase (1500,1600rpm).-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00