Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/28/13 in all areas

  1. Hai ca am trait sa o aud si pe asta !
    6 points
  2. vuvu de cand a luat fleet edition simte ca-i ascunde bmw ceva
    4 points
  3. + depasirea pragului psihologic, sa nu uitam un lucru important..
    3 points
  4. Ma scuzati, nu am stiut ca @feitosak1 este pilot de raliuri. In acest caz cresterea de putere de la 272 la 290 cp este esentiala, este diferenta dintre victorie si infrangere, dintre viata si moarte. Ii vor reusi depasiri de neimaginat pana acum. Si nici nu s-ar mai simti umilit de catre ceilalti piloti de pe strada. Va putea depasi cate 3 loganuri o data si cate 2 E46 de 150 cp.
    2 points
  5. I-ai luat jante?? Sunt un model superb imi plac maxim.Arata cred printre cel bine din modelele pe 17.
    2 points
  6. La tini ie alta probliema. vezi colisha in porbagajel ca sub roata sie afla un modulache numit MPM. Probabil ala la tini ie fleasca shi din cauza asta iti fashi figuri.
    2 points
  7. e de la fostul proprietar, o sa-l scot, nici nu-mi place cum miroase. Chiar azi mi-am luat niste braduleti Black http://img832.imageshack.us/img832/3434/jphj.jpg Gata, Kenbobo, am reusit. Merci.
    2 points
  8. Am corectat. Sper sa se inteleaga acum la ce ma gandeam si imi cer scuze pt confuzie.
    1 point
  9. Ma, nici pana acum n-ati invatat ca atunci cand scrie @paul voi ar trebui sa deschideti carnetelul si sa luati notite ? Lasa masina asa !
    1 point
  10. Cat am ras la replica asta ! E ceva intre voi baieti si mie imi scapa,deh,sunt mai nou pe forum,poate ma lamuriti si pe mine ! :flowers:
    1 point
  11. De parca de pe audi nu se fura....sau tu asa crezi?
    1 point
  12. Ca si model, eu zic sa alegi tips-uri cum sunt in ultima poza.
    1 point
  13. in cazul asta si-ar permite platforma (sau neaparat k si-ar permite, dar nu l-ar interesa ca trebuie sa dea banii)
    1 point
  14. Stati usor. Sa ne zica daca are prieteni intai. Eu am fost precaut si am intrebat si asta.
    1 point
  15. VUV: De cand ai devenit tu mare expert in tunning? Si dai sfaturi si recomandari cand tu tot ce ai schimbat la masinile tale au fost doar 43829749832 de leduri ? Daca vrei grile negre, vezi cele Performance, schimba mult aspectul la o masina neagra.
    1 point
  16. Mari schimbari nu a mai avut parte. Am curatat chederele si ornamentele exterioare ca aveau niste urme de polish. Greu de tot, am incercat si cu alcool izopropilic si cu un polish si nimic... nu vroiau sa dispara . Noroc cu solutia lui DYC pentru interior... buna la orice Si o poza care arata bine pe mobil, dar cand am transferat-o pe pc arata de parca e facuta cu un 3310. http://s10.postimg.org/o2pgy5rex/20130628_131430.jpg
    1 point
  17. Dar un eleron finut pentru luneta? Mi se pare ca ar da bine.
    1 point
  18. Pana una-alta, am platit azi taxa de 60 ron pentru inmatriculare la Adm. Financiara si taxa pentru talon, 37 ron, la Cec. M-am certat cu idioatele de acolo, cereau sa vina proprietarul din CVC (e pe numele consoartei masina), le-am convins pana la urma sa-mi ia banii (eram cu copilul in brate si e invatat sa planga la comanda, se preface foarte bine, le-a bagat in sperieti )))))). Adeverinta de la Anaf o am, RCA am facut tot azi (970 ron pe 12 luni), miercuri merg la RAR, sper ca joi sau vineri sa merg la Pipera. Are cineva idee cat dureaza statul la coada la Pipera, daca am toate actele in regula? Stiu ca trebuie sa mearga proprietarul, dar ma interesa daca dureaza 3-4 ore sau 20-30 de minute. Multam.
    1 point
  19. Ar da mai bine cu grila neagra, cum zici si tu, nu ai crom pe masina, doar grila.. Si mie imi place black, desi ale mele is crom, ca am si la geamuri tot crom, dar ma bate gandu sa le schimb...
    1 point
  20. Pune-i grila neagra, o sa arate bine de tot.. Frumoasa masina! si motorizarea..
    1 point
  21. Fa o inregistrare cu evacuarea sa auzim cu horcaie
    1 point
  22. S-a intors lumea cu fundu'n sus. Unde aveti voi senzori IBS in baterii? Nu se'neaca saracu' senzor in acid? jizasss
    1 point
  23. Modelul baiatului are actuator vacuumatic si nu electronic "expertule".... si din cauza mizeriei acumulate ori se blocheaza ori rupe arcul ori slabeste .... mai cauta si documenteaza te... daca esti mai priceput ca mine de ce nu vii cu o idee la om sa il ajuti? ca de dat cu parerea din carti 90 la suta sunt toti buni ! Un dyno te ajuta foarte mult sa iti dai seama de ce probleme sufera masina [ asta daca stii sa interpretezi o fisa dyno ]
    1 point
  24. Diferenta cu box-ul instalat ar trebui sa se simta pur si simplu. Eu n-as sta cu timer-ul sa testez. N-are si F30-ul timer in i-drive? Apropo,ce motor ai pe Polo? ".... în timp ce pe autostradă, la 120 km/h, modelul afişează 2.000 rpm în treapta a opta şi prezintă un consum de 7.9 litri la sută " Consumul la turatia aia mi se pare cam mare in comparatie cu alte motoare, cu atat mai mult ca turatia e destul de joasa, aproape ca la un diesel. Depinde si unde au testat-o dar pe A2 spre exemplu sincer nu cred ca ia asa mult in conditiile date.
    1 point
  25. Daca era Romania in EU pe vremea aia, oricum era acoperit cu asistenta medicala de urgenta. In al doilea rand vorbesti de DE, acolo s-a petrecut treaba, si te asigur ca spitalul a trimis factura direct la asigurator, in alte tari procedura e diferita, iti trimite factura tie, si tu te bati cu asiguratorul, cea ce e o treaba complet diferita... daca asiguratorul incerca sa dea teapa la spital nemtesc pe teritoriul german, o bagau pe maneca in secunda doi.. In al treilea rnad, cel putin pe ce a insemnat tratemnt de urgenta, asiguratorul a facturat mai departe CAS-ul romanesc si si-a scos banii...
    1 point
  26. Intotdeauna un pret mic pentru o reconditionare de cutie ascunde niste practici care vor scadea foarte mult fiabilitatea in timp. Daca cineva cere putin pentru o reconditionare, in mod evident nu va schimba toate ambreiajele, nu va schimba toate simeringurile si va folosi ulei ieftin. Iar de reconditionarea convertizorului nici nu se poate vorbi daca e vorba de o reparatie ieftina.
    1 point
  27. Gasesti pini la dimensiunea aia. Il tai, cositoresti altul in locul lui si gata. Altfel, cred ca e vreo 200 de lei un platou nou. Sau mi-l trimiti mie si ti-l rezolv.
    1 point
  28. daca ti da faliment afacerea, te poti apuca linistit de scris o carte...ai talent
    1 point
  29. nu iti atinge cu 225/45
    1 point
  30. He's alive, mergea usor ieri prin centru.... :flowers:
    1 point
  31. salut , am un scartait pe spate , se aude cauciuc pe cauciuc nu este nimic metalic, se aude numai pe drum denivelat ma puteti ajuta cu sfaturi, idei multumesc
    1 point
  32. Pai din cate spune realoemul, care e cel mai simplu ajutor pe net, F01 740 indiferent de an vine numai cu N54 si F01 LCI 740 facelift vine numai cu N55. Eu personal ma abtin sa fac comentarii despre modelele mai noi decat cele pe care le-am avut personal. Nu pot vorbi despre F01, F10 etc. din moment ce nici macar n-am condus unul. Nu inteleg de ce altii fac asa ceva. Gen hai sa vorbim despre pilotat avioane si noi n-avem permis de conducere auto.
    1 point
  33. Ti-am dat report, domnule Similea ! Cata lipsa de respect ptr oamenii de la tara ! 7 Presupun ca ti-a rupt vreun rural fâșu sau ti-a scos sotia la o cafea... Oricum ar fi, sa-ti fie rusine. Oamenii de la tara sunt mai amarati si de aia au dizal, ptr cultura ta !
    1 point
  34. in orice caz, e tare gagiul, face topic ca vrea sa schimbe e60-ul (pe motiv ca incepe sa necesite reparatii [lol 1]), vrea 740i benzina, F10, insa ar mai astepta cateva luni (lol 2), ca sa fie pretul MAI optim la M550XD. http://thomasmoerman.files.wordpress.com/2011/12/logical_awesome.jpg?w=700&h=560
    1 point
  35. Nu am tinut sa mai postez dupa cum s-a vazut, pentru ca din pacate discutile nu mai sunt cele de acum 7-8 ani cand eram 100 de membri, postai o intrebare, cereai un sfat si se discuta la obiect, fara sa se bata campii la greu, dar pt tine draga 'Diesel Power', ca sa iti elimin neincrederea total nejustificata si exprimata doar asa de plictiseala probabil, o sa precizez ca masina a fost reparata acum un an si ceva, exact asa cum trebuie, de la distributie pana la orice altceva avea nevoie fara nici o intentie la vremea aia de a fi pusa la vanzare. Un motiv cat se poate de intemeiat ca masina nu a fost reparata pt vanzare, e faptul ca pe langa reparatie am tinut sa ii pun si anvelope noi, iar 4 anvelope pe 19" nu sunt chiar asa ieftine. Daca vroiam sa o vand , ii lasam anvelopele vechi sau luam unele la mana a doua. O vand pt ca de cand am reparat o am facut maxim 1500 de km cu ea, nu am cand si de ce sa merg cu ea, am un E60 535 de care sunt foarte multumit si care evident are costuri mult mai mici, in conditiile in care fac in jur de 4000 de km pe luna. Pe langa asta, in perioada in care a stat in parcare si nu am condus o, mi s a furat eleronul de 2 ori , grilele de pe capota si plasticurile de pe bara fata. Un eleron costa 6 milioane apropo. Pt ca tot fac postarea asta, tin sa ii multumesc colegului Ciupanezu pt mecanicul ce mi l a recomandat...unii mai tin cont si de ceea ce vrea un om de la o postare, in loc sa bata campii si sa isi exprime neincrederea. Tot pt cultura ta generala, cred ca atunci and repari un M5 chiar si pt vanzare sa zicem, nu poti sa il repari la misto...masina aia trebuie sa functioneze perfect, sa traga cum trebuie,ca de aia e M5 ...nu poti sa ii pui doua sarme sa meearga 3 km pana la colt doar ca sa vada ala care o cumpara ca merge....plus ca nu e greu pt cel ce o cumpara sa o verifice la un service, pe un tester, etc...Deci ca sa clarificam treaba, motorul trage asa cum trebuie, masina nu are nevoie de nimic de schimbat, de reparat...doar in momentul in care gasesc cumparator, o sa i cumpar eleronul pt ca dupa ce mi l a furat a doua oara, nu am tinut sa il mai inlocuiesc de teama sa nu il fure iar....mi l-a furat din acelasi loc, acelasi hot proabil. Astazi am comandat unui coleg pe forum si grilele si sper sa gasesc si plasticurile de pe bara in curand....cam asta e.
    1 point
  36. m-ati spart cu moda asta noua cu bujiile la diesel. de cateva luni, unde te uiti, unde cauti, is bujiile. face omul pana, is bujiile. nu va doare capul, nu va coc destele cand scrieti elucubratii? accept ca NU GANDITI (deh, nu-i pentru toti), dar de aici pana la a o afisa e cale lunga. putina decenta nu strica. Serioja, dragule, masina ta (presupun, ca nu-s mecanic) ca are filtru epurator. Daca pasla aia e imputita de vapori de ulei si motorina plus funingine, ar fi bine s-o schimbi. Nu de alta, dar s-ar putea sa scapi de fumul negru fara sa mai umbli la bujii...
    1 point
  37. Nu iti recomand sa incerci alta modalitate de prindere, holsurub sau alta improvizatie. Mie cand mi-au furat eleronul (prima data, caci a fost furat de 2ori) mi-au bagat surubelnita in portbagaj ca sa il scoata, era foarte bine prins. A doua oara in schimb, au lucrat mai frumos si au lasat doar urmele de adeziv. Solutia: treci la Audi :frantics:
    -1 points
  38. Oricum R-ul te face in sange, clar...chiar si cu power boxu'
    -1 points
  39. Acum stii ce e la moda in Buc? Exact furatul eleronului. Le dai motive si in plus mai provoaca si daune masinii. Claudiu a patit-o
    -1 points
  40. Misto masina, pacat ca e Xdrive.
    -3 points
  41. Eh nu toti gandesc la fel. Eu nu zic ca da mai bine, din contra. Parca isi pierde din farmecul din fata aparand negreala aia acolo unde ar trebui sa fie crom si toata lumea stie asta la un BMW ,cel putin e60. Ceva mai ingenios daca e. Deja e fumata de mult asta cu grila neagra...
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.