Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/29/13 in all areas

  1. vuvu de cand a luat fleet edition simte ca-i ascunde bmw ceva
    7 points
  2. cateva poze de noapte dupa spalarea saptamanala @ OMV Selfwash http://img24.imageshack.us/img24/810/8b13.jpg http://img818.imageshack.us/img818/2213/agbq.jpg http://img854.imageshack.us/img854/4354/35dx.jpg http://img163.imageshack.us/img163/2756/kzoc.jpg http://img534.imageshack.us/img534/2750/ro9c.jpg http://img41.imageshack.us/img41/2952/14tr.jpg http://img4.imageshack.us/img4/3774/epeb.jpg http://img39.imageshack.us/img39/9199/88ya.jpg http://img89.imageshack.us/img89/315/ynf.jpg http://img341.imageshack.us/img341/2226/kwd3.jpg
    4 points
  3. Kenbobo, daca ti-ai permite, ai folosi E46 pe post de cotet pt gaini Un M3 E46 e altceva, dar un E46 e o masina ca oricare alta. Iti spun asta ca fost posesor de E46, eu nu as mai reveni la acest model, e o masina depasita deja, din multe puncte de vedere. Daca ar fi vorba de un 330ci/cd cu toate prostiile pe el, sa zicem ca m-ar tenta, in rest..viitoare masina de dus la Rabla
    2 points
  4. 1 fisa - 5 ron / 3 minute , eu o spal cu 2 fise cu timp ramas pe timeru ala , daca e f f murdara atunci folosesc 3 fise , fisele sunt pentru timp poti sa schimbi intre sampon / clatire etc de cate ori vrei Quick Detailerul ala de la Sonax e cel mai bun de pe piata la ora actuala , ofera un beading de senzatie , si sta pe masina 3-4 spalari , ONR-ul il am vesnic in masina intr-un Kwazar de 1L pentru bombe de pasari / rasini din pomi etc , ONR-ul pe post de quick detailer nu e asa de senzational , in schimb e f bun de spalat masina daca are doar praf pe ea , 2 galeti + 1 atomizator de 1.5L cu ONR + 1 prosop de microfibra si in 30-35 de min masina e spalata sau pe post de clay lube
    2 points
  5. am spus eu ca e46-le devine noul e36 intr-un an maxim 2 se va umple forumul de postari din astea cu e46 for life! aia care spuneau e36 for life nu mai exista, au trecut la e46 :hyper: sau alte masini
    1 point
  6. Pentru ca s-au reparat toate strazile din Bucuresti, am trecut la 18", 245/40/zr18 fata, 245/45/zr18 pe spate, style 124, ET20.
    1 point
  7. Tabla de care zic eu este doar in dreptul cotierei, decupata acolo. Daca o dai jos, iti garantez ca iti intra mai mult sunet fara sa dai jos bancheta.
    1 point
  8. uite un review romanesc - http://www.detailing-club.ro/forum/showthread.php?t=6176&highlight=Sonax+Brilliant+Shine+Detailer
    1 point
  9. la OMV au asa - 1. Sampon ( nu spuma activa ) 2. Clatire 3. Osmoza ( agent de uscare ) 4. Ceara lichida , eu nu folosesc decat 1 si 2 in rest 2 prosoape de microfibra - http://www.pro-detailing.ro/smartwax-smart-superdryer-prosop-uscare-auto-p-91.html?filter_name=prosop Sonax Full Effect pentru jante - http://www.pro-detailing.ro/sonax-full-effect-wheel-cleaner-solutie-curatare-jante-p-235.html?filter_name=full%20effect Sonax Xtreme Tire Gloss Gel - http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-tire-gloss-gel-gel-anvelope-aplicator-p-1259.html?keyword=tire%20gel si o data la 2-3 spalari quick detailer dupa spalare - http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-brillantshine-quick-detailer-p-1258.html?keyword=sonax%20quick
    1 point
  10. 1.Din ce stiu(la seria 3 e90 nfl si fl) doar cu ACS pastrezi garantia BMW,si bineinteles cu kit-ul Performance.
    1 point
  11. Clar, raportul cp/cmc e destul de mare la masina asta, mai ales pentru un motor aspirat.
    1 point
  12. Daca ajungi sa faci astfel de depasiri, la un moment dat s-ar putea ca o secunda sa te bage in pamant ! Cu sau fara soft !
    1 point
  13. problema cu supraincalzirea pe timp de canicula indeosebi la modulul de CCC, procesorul mai exact! Din cate am citit este un ventilator ce nu-si mai face treaba si de aceea procesorul se supraincalzeste pana ajunge sa se desprinda de pe PCB! Si la mine in zilele toride, mai ales daca o las in soare, face figuri! Pana acum in afara faptului ca poate s-a mai blocat iDrive-ul pentru 1 min sau 2, n-am avut probleme chiar grave! Mi-a zis si fratele lu' pretena, ca si la al lui E60 tot asa se blocheaza cu totul pe timp de canicula! Cred ca multi de pe aici au patit cam aceeasi treaba!
    1 point
  14. Eu zic sa mai cauti, dereglatu e profesor in tepe. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/133076-reclamatie-dereglatu/
    1 point
  15. Nici eu nu-mi explic de ce s-a procedat asa, ca doar nu erau spitale de lumea a III-a in Muntenegru sa nu le poata asigura asistenta medicala corespunzatoare. Si cu toata criza de care ne plangem s-au cheltuit o gramada de resurse prin angrenarea atator institutii, mai ales prin implicarea aeronavelor Bazei 90. Nu zic ca nu e un gest frumos/omenesc sa-i aduca acasa (dar cam repede), dar ma tem ca n-a fost decat o miscare de imagine. Si uitandu-ma si la TV la imaginile de pe traseul ambulantelor, constat inca o data ca soferii nostri sunt tare nesimtiti si n-au nicio jena blocand accesul urgentelor. P.S. Sa nu se inteleaga gresit: toata simpatia pentru victime si familiile lor, tot respectul si admiratia pentru SMURD, armata si politie care stiu sa-si faca treaba, dar autoritatile mi se par un pic dubioase.
    1 point
  16. bine, politizarea unui astfel de eveniment face toti banii, mai ales pentru familiile bieților oameni...pentru mine e clar un circ mediatic cu o puternica si fetidĂŁ duhoare electoralĂŁ pentru retardul Âştampilant
    1 point
  17. Absolut perfect Gabi dar astia la noi in guvern habar nu au de chestiile astea. Trebuie sa le explice careva paparudelor. Sa trimita toata armata acolo din partea mea,sa le duca si tancuri, daca asa se rezolva treburile.
    1 point
  18. Una peste alta,daca tragedia se intampla in Vest,tara cu victime nu mai trimitea pe nimeni si nu mai iesea cu atata nebunie pt ca firmele de asigurari si asiguratorii despagubeau tot ce inseamna victima. Nu cred ca Germania trimitea in Franta avioane militare si reprezentanti ai guvernului la fata locului. http://stiri.tvr.ro/accident-grav-in-elvetia--22-de-copii-au-murit-striviti-intr-un-autocar-care-s-a-izbit-de-un-tunel_12063.html http://video.e-transport.ro/VnRMmnZnCDC/Cel_mai_grav_accident_de_autocar.html http://www.libertatea.ro/detalii/articol/accident-autocar-romani-franta-411438.html http://www.kanald.ro/Stiri/ACCIDENT-GRAV-Un-autocar-turisti-ucranieni-rasturnat-Maicanesti-persoana-deceda-fost-ranite/ http://observator.tv/extern/accident-grav-de-autocar-in-bulgaria-45801.htmlhttp://www.radiocluj.ro/ro/detalii/stire/accident-grav-de-autocar-in-franta.html
    1 point
  19. sa nu exageram cu generalizarile si la noi se reactiona la fel.in cazuri exceptionale si oamenii se comporta diferit. bine,ca se mai gasea un stol de ciori care sa dea atacu la autocar in primu moment de neatentie asta i alta chestie
    1 point
  20. pensionarii fac astfel de circuite. sora bunicĂŁ-mii ar fi la a 5-a experiențĂŁ de genul asta in ultimii ani...deci ar fi posibile astfel de accidente chiar dacĂŁ nu suntem noi in autocarele astea. in fine, nu stiu ce e asa deosebit la ĂŽntâmplare: cĂŁ lumea ie uameni in alte tĂŁri? stiam, merci.CĂŁ șoferii de hardughii sunt demenĂži? stiam in plm Âşi asta. Pula mea dacĂŁ inĂželeg reacțiile total idioate cu „respect muntenegru/muntenegreni“. Ce e asa fantastic? de ce pula mea ne mirĂŁm? CĂŁ nu suntem ca ei? PĂŁi chiar nu suntem bĂŁi cimpanzeilor, babuinilor, macacilor care va daĂži patrioĂži pe feisbuc Âşi nu numai, iar oriunde altundeva aĂži fi in stare sĂŁ daĂži in cap pentru o coajĂŁ de bananĂŁ. IpocriĂži, pe lângĂŁ maimuțe, aia sunteti. muie Âşi ĂŁlora de la tv: compasiune pentru ce mĂŁ? pai muntenegrenii ĂŁia nu erau plini de compasiune, ei nu cunosc termenul. Erau intr-un mare gest reflex al lor. De care ne mirĂŁm la modul natural. DacĂŁ am si imita astfel de gesturi precum specia de mai sus, tot am avea o șansĂŁ „la normal“.
    1 point
  21. Naspa, e defect foarte rar asta..
    1 point
  22. 1 point
  23. eterna discutie pe banii omului. cat sa dea impozit cati cai cate pizde sa ia in masina . buni 184 cai . cumpara ce.ti permiti sa intretii fara stres . e ca la femei vrea botox, sani mai mari. criolifting si tot asa . )))
    1 point
  24. Romanul nu-si mai vede lungul nasului de cand a trecut de la Dacia de 60 de cai la bolizii de sute de cai putere !
    1 point
  25. Pai daca 2.0d 184 cai e mic, 2.0TDI 110 cai de pe Passat cum mai e? )))
    1 point
  26. Nu iti recomand sa incerci alta modalitate de prindere, holsurub sau alta improvizatie. Mie cand mi-au furat eleronul (prima data, caci a fost furat de 2ori) mi-au bagat surubelnita in portbagaj ca sa il scoata, era foarte bine prins. A doua oara in schimb, au lucrat mai frumos si au lasat doar urmele de adeziv. Solutia: treci la Audi :frantics:
    1 point
  27. votat M3; M-ul e M si va ramane si peste 10-20-30-100 de ani un M, adica ceva rar si cu un pedigree ales.
    1 point
  28. Hai ca esti tare. Nu ti-ai citit nici macar propriul link. Now Tourneau: The Tourneau Concept Store, residing at 510 Madison Avenue, opened its doors this past June, 2011. Adica asta e un retailer, care vinde tot felul de marci de ceasuri. Initial reparau ceasuri, acum si-au facut magazine. Dar de fabricat ceasuri nu preau au fabricat. http://www.tourneau.com/catalog/editorial_threecolumn.jsp?pageName=theTourneauLegacy http://en.wikipedia.org/wiki/Tourneau Asa ca nu ai de ce sa te superi daca lumea s-a simtit mintita de gogomaniile din primul post: "Ceas TOURNEAU BMW M-Power Cronograph !! Model foarte deosebit si mai rar intalnit. Un ceas elvetian marca TOURNEAU " Tourneau nu e nici marca de ceas si nu e nici elvetiana Cine-i desteptul oare?
    1 point
  29. Eh, ai vazut, totul e in regula, se pare ca la e46 este asolut normal sa pice ulei pe evacuarea incinsa si fenomenul nu ar trebui sa produca panica.
    1 point
  30. Frumosa masina si felicitari pentru achizitie! Cu ce te aventejeaza cutia manuala? Pentru o asemenea masina alegera optima mi se pare a fi cutia automata.
    1 point
  31. Am avut ocazia sa le conduc pe amandoua in aceeasi zi. 335-ul: -trage din ture joase cu comportamentul clasic de motor turbo. -sunetul este usor infundat si nu tradeaza performantele masinii. -cutia de viteze este foarte precisa -suspensie foarte confortabila, mi s-a parut usor grea pe fata si poate putin subviratoare din aceasta cauza. -simti ca esti intr-o masina rapida dar atat. M3-ul: -jos in ture te rogi de el sa traga -folosita zi de zi, este o masina incomoda, zgomotoasa, destul de dura, rigida -pentru cineva care vine de pe un motor turbo, masina va fi o dezamagire in prima faza. Doar cineva care stie diferentele va aprecia si se va bucura de ea. -sasiu foarte inchegat, comportament neutru pe curbe -pana la 3-4000 masina este lesinata -la 5000 incepe sa traga -la 6000 devine violenta -la 7000 urla ca un avion -la 8000 ti se ridica parul pe maini si ai un ranjet pe fata Pentru zi de zi 335. Pentru placerea de a conduce M3.
    1 point
  32. Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).
    1 point
  33. Factorii aia sunt : vrajeala dealerilor, incompetenta si lipsa de scule : Dureaza fix 27 minute cu ambele porturi conectate : ODB II ,fibra optica din torpedou. Mi-au resoftam masina de 5 ori complet intr-o zi si de fiecare data a durat la fel 27 minute (rescriere completa nu update, ca aveam probleme cu ACC si incercau sa-l faca sa mearga). Data viitoare fac poza ca inca nu au rezolvat problema si presimt ca ma asteapta inca vreo 3-4 resoftari. :twoup: P.S. Am luat si eu teapa cu vrajeala asta ca dureaza 3 zile, si am platit 1200 euro sa-mi vopseasca 2 capace de oglinzi si sa resofteze masina ( update, mp3, si schimbarea comenzii vocale din germana in engleza) si dupa aia am schimbat dealerul. Au tinut masina 3 zile , update aveam la soft, dar n-aveam mp3, si nici comenzi vocale in engleza asa ca le-am umplut frigiderul si m-am dus la altii care m-au lasat sa-mi bifez singur ce vreau din lista de retrofit si a fost si gratis pe deasupra.
    1 point
  34. -1 points
  35. DOMNUL Dereglatu de la Pitesti este profesor in domeniul asta. singura conditie este sa fie in tara.
    -1 points
  36. Da si eu recomand pe dereglatu
    -1 points
  37. Mai termina-te cu teapa ta ca ne-ai plictisit destul. Ajunge! De ce nu te-ai dus la reprezentanta?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.