Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/30/13 in all areas
-
Pentru a nu apela la alte persoane pt polisare sau remedierea diverselor zgarieturi am achizitionat o masina de polisat rotativa cu toate accesoriile aferente, o investitie destul de mare dar cred eu ca se va amortiza intr-o perioada nu foarte lunga, am de gand sa o pun la lucru si pt. alti doritori. In zonele cu zgarieturi mai pronuntate am folosit fast-cut 3M cu un pad mediu abraziv, iar in rest ultrafina 3M cu un pad moale pt finish pe toata masina. La final ceara solida Chemical Guys, rezultatul se vede in poze. Am montat si short-shifter, tija de schimbator de la Z3-M, este foarte misto senzatia, din pacate nu i-am facut poza fata de vechea tija. http://img23.imageshack.us/img23/4751/pcis.jpg http://img827.imageshack.us/img827/8875/nn5v.jpg http://img855.imageshack.us/img855/4963/pdx9.jpg http://img62.imageshack.us/img62/7167/5hwj.jpg http://img441.imageshack.us/img441/5497/4rtn.jpg http://img853.imageshack.us/img853/7286/qsls.jpg http://img199.imageshack.us/img199/2248/rwa.JPG3 points
-
3 points
-
. Postez si aici, in caz ca sint oameni care vor mai multa informatie - am pus datele astea pe subforumul pentru seria 7, dar am fost avizat ca trebuie pus aici... 2013 BMW 740Li Imperial Blue Metallic Saddle and Black Nappa Leather Automatic Transmission Cold Weather Package Drivers Assistance Package Executive Package Luxury Rear Seating Packaage Rear Entertainment Package Active Roll Stabilization 19" 235 Wheels Power Rear Sunshade and Side Sunshades Active Front Seats Am facut 5500 de km in prima luna. Tinuta de drum - masina s-a comportat extrem de bine la drum pe drumurile din Romania - mi se pare croita pentru drumuri de calitate medie. Suspensia selectabila pe modul "Comfort Plus" netezeste bine de tot gropiile mici si mijlocii. Faptul ca are ampatamentul extins ajuta de asemenea la diminuarea efecturilor de gropi. Pe autostrada, pe "Comfort Plus", pina pe la 160 de km/ora, masina se comporta foarte civilizat. La peste 150 de km/ora, se comporta mai bine pe setarea "Sport", e mai lipita de drum in felul asta. Motor - cel de 3 litri pe benzina cu 315 cai putere e mai mult decit suficient. Are un mic "turbo lag" chiar la inceput, dar nu m-a deranjat prea mult. Cutia de viteze - cea noua cu 8 trepte e foarte diferita de cea pina in anul 2012 cu 6 trepte. Probabil ca e cea mai importanta schimbare pe care am observat-o Manevrabilitate: de citeva ori a trebuit sa fac mai multe manevre ca sa pot lua coltul corect. De asemenea intrarea in unele garaje a fost dificila Consum: mediu a fost 10.3 L/100 pe parcursul a 5500km. Mai bine decit ma asteptam Zgomot: superb - nu se aude mai nimic. Comfort: masina este echipata cu foarte multe dotari additional - scaune comfort in fata si spate, reglari electronice 20+ directii in fata si vreo 6 in spate, piele nappa perforata cu ventilatie si incalzire fata si spate, masaj in scaunele din spate (si partial fat in partea pe care se sta), 2 monitoare in spate, ?perdele negre pentru soare pentru geamurile din spate si pentru luneta si multe altele. Cele mai bune locuri sint in spate, in special cu scaunele inclinate, masajul pornit si roletele trase :-) ... Accesorii: HUD care proiecteaza pe ecran e superb si foarte folositor. Navigatia si directiile se proiecteaza de asemenea. Prin ochelari polarizati, vizibilitatea HUD-ului scade la cam 20%; camerele de vederi, de jur imprejur, din bara din fata, oglinzi laterale si portbagaj, care impreuna dau un "top view", mse vede totul in jur, perfect pentru parcare sau manevrare in locuri strimte. E greu de trecut de pe masina asta inapoi pe o masina cu marimi / dotari normale... Daca aveti intrebari, voi raspunde .2 points
-
2 points
-
nu, faceam doar aluzie la samsaria din romania. Un f10 din 2011 are 100 mii km si un e60 din 2004 are 130 mii Masina e ok2 points
-
deci stai sa ne intelegem, tu vrei sa-ti cumperi un 330ci dar ai vazut pe internet(unde?) ca 328i e36 e mai spinten acuma de la 330ci te bate gandul sa-ti cumperi un 328i e36?2 points
-
1 point
-
1 point
-
+1....intradevar 328i,e36 este destul de agresiv,mai ales ca are si caroseria mai usoara...... dar incearca un 330ci manual. sau chiar si un 330i. sa vezi atunci putere pura....1 point
-
A avut scaune din stofa neagra si le-a imbracat el in piele beige. LOL, cum arata, ca nuca in perete. Bord negru, plafon gri si scaune beige.1 point
-
1 point
-
1 point
-
arata bine, singura chestie ce-mi sare in ochi e schimbatorul de viteze mi se pare ca partea aia care e alba ar fi trebuit sa fie cromata sau ceva de gen1 point
-
Good catch... lasa eleronu ca asa l-a pus mama lui, nu e o tiganie1 point
-
117.000 in 13ani..e ceva. La cat costa, e ok. Garantia aia cred ca e la misto, nu vad sa iti rezolve dealer-ul ceva daca ai vreo problema..1 point
-
E un cacat de tabla numarul ala, se indoaie imediat. Eu urcam dealul de la Academie catre Razoare si a venit un taxi in mine (a uitat ca are masina in panta ) si mi-a facut numarul zdrente. A rupt suportul de plastic si a indoit numarul de zici ca intrasem in stalp. Prin urmare, total irelevant faptul ca are numarul indoit. Mentionez ca asta s-a intamplat cu Bmw-ul, la Audi e un suport mai misto, nu se intampla nimic cu nr de inmatriculare1 point
-
1 point
-
Mai oameni buni, nu va mai luati masini puternice cu tractiune fata, ca o sa regretati mult.1 point
-
SINGURUL loc din care merita sa-ti cumperi o masina fara sa fii nevoit sa te deplasezi spre verificare, loc din care ti-o poate aduce domnul ala, loc spre care poti vira direct banii, prin OP, este asta: http://gebrauchtwagen.bmw-muenchen.de/bmw/en/start/default.aspx sau alte reprezentante bmw din germania. restul e can can. daca as mai cumpara una si-as vrea sh, nici nu m-as uita la alte oferte1 point
-
ce topic cretin am o problema cu o masina dar nu va spun de care e, totusi as vrea o schema electrica doar de la electricieni bineinteles , restul ciocul mic1 point
-
sa-mi lasi adresa de livrare,inclusiv nr tlf; se achita la curier1 point
-
Fumul negru este de fapt motorina oxidata partial. Cand ai turatii relativ joase si accelerezi la podea , se injecteaza o cantitate mare de motorina , care nu apuca sa arda in totalitate. Practic apare un defazaj intre timpii de injectie si cantitatea injectata. Daca scoate fum excesiv sau scoate fum la sarcini mici atunci ai motive de ingriorare.1 point
-
0 points
-
asa e , sigur aia la calafat e o ocazie nemaipomenita si de nerefuzat, unde te mai intalnesti cu asa oferta ? nu mai zic de ciorba de peste.... la noi sunt mai ieftine,da, ca le aducem din bulgaria.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Dar de asta ce ziceti : http://www.autovit.ro/bmw-520-C29734364.html NUUU, nu de 520d-ul ala gri ....de aia rosie infipta in casa din fundal =))))))-1 points
-
Va salut dupa cum scrie si titlul... am o problema cu un geam electric la masina tatalui meu ( nu dau marca pentru a nu evita eventualele conflicte) .. dupa cum spuneam la masina s-a ars modulul de confort iar geamul de pe dreapta fata nu mai functioneaza . Ma poate ajuta si pe mine sa rezolv problema pentru a face acest geam sa urce si sa coboare , evitand acel modul de confort , o schema un ajutor , o idee ceva (geamul l-am probat urca si coboara deci nu este motorasul ars ) Va multumesc !-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00