Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/01/13 in all areas
-
La insistentele cuiva (nu dam nume - FRE )imi voi prezenta masina. Dupa ce am avut pentru o scurta perioada 1M Coupe am decis ca am nevoie de o masina ceva mai mare si mai confortabila dar in acelasi timp sufficient de rapida si dinamica sa imi satisfaca nevoia de adrenalina ... Pana acum de-a lungul anilor am avut cateva masini sportive Sierra Cosworth ,Megane R26 ,Honda S2000 ,Impreza WRX STi ,M5 e39 ,1M Coupe si pot spune ca la fiecare din am ramas cu cate ceva memorie: Cosworth - am avut masina acum mai bine de 10 ani dar imi aduc aminte motorul care la acea vreme te speria pur si simplu R26 - faptul ca putea fi folosita zi de zi si mereu reuseam sa surprind cu ea prin perfomantele dinamice S2000 - motorul care se tura se tura si se tura si crea o senzatie unica plus designul care inca este actual STi - spatiul util ,sistemul de tractiune si sound ul motorului M5 - motorul V8 care tragea din orice turatie fara efort , confortul ,dotarile si spatial oferit 1M - extreme de dinamic iar motorul ofera foarte mult cuplu la turatii mici Asadar cautam ceva care sa ofere cat mai multe din lucrurile care mi-au placut la masinile anterioare - suficient spatiu ,dotari de top ,utilizabilitate zi de zi ,turatii mari ,cuplu motor bun ,dinamica si design Alegerea a fost una logica si am inceput sa caut imediat M3 si desi initial am fost orientat catre berlina e90 de fiecare data cand dadeam peste un coupe stateam cate 20 min sa ma uit la fiecare poza ... Urmatoarea alegere era cutia de viteze care desi pana acum am avut numai manuale si asta imi doream si in M3 dupa ce am condus DCT am ramas impresionat de cat de bine se imperecheaza 4.0 V8 care urca la 8400 rpm cu cutia DCT cu 7 trepte. Pur si simplu dupa ce conduci MT si DCT ai senzatia ca motorul a fost facut sa lucreze cu DCT punct. Deci cautam un M3 Coupe DCT dar nu doream unul nou pentru ca urmeaza sa se schimbe in aprox 1 an si deprecierea pe care ar fi trebuit sa o support ar fi fost prea mare asa ca un facelift 2011-2012 cu km rezonabili (10-20 mii) era ceea ce imi doream. Pe piata autohtona era plin de masini cu 2-3 proprietari fabr 07-08 fara istoric in marea lor majoritate asa ca prin dealerul Apan Motors am gasit in Germania unul negru cu istoric fabricat 08/2011 si 15 mii km la bord si ca un bonus pentru mine masina era echipata cu pachet Competiton si avea si interior piele Individual cu continut extins. Masina era in stare originala insa din start am plecat cu idea ca as dori sa schimba si adaug cateva lucruri la ea sa o fac un pic diferita dar totusi OEM : - eleron Performance carbon - Splitere fata Performance carbon - capace oglinzi Performance carbon - side grills negre in locul celor cromate - Grile fata negre Performance - evacuarea Performance - alt model de jante OEM pe 19" plus distantiere pemtru un aspect mai agresiv - angel eyes cu lumina alba LUX sau AngeliBright pentru ca nu ma pot obisnui deloc cu cele galbene (parca are hepatita masina ) Pana acum am schimbat o parte (eleron,splitere,grilele laterale si cele fata si evacuarea) urmand ca in viitorul apropiat sa iau si restul elementelor.8 points
-
pe mine ma bucura sa vad ca exista pe forum si useri care isi permit si care stiu sa scrie. concomitent. ca de semianalfabeti fara lovele m-am saturat. nimic, da' chiar nimic, bai frate... asadar FRE si DANIWMK... bine ati aparut si la mai mare.4 points
-
bai vere ce plm de legatura are autobuzu ala cu miscarea legionara? ati capiat3 points
-
Intrebarea asta e putin cam puerila, daca nu te superi. Un 328i turbo poate ajunge la puterea limitata de modificarile pe care ti le poti permite. Depinde si de cat de mult esti dispus sa citesti si sa te documentezi. Din intrebarea ta inteleg ca nu te-ai interesat deloc pana acum. Discutam doar de motor, pentru ca la pragul la care personal vrei sa ajungi trebuie avute in vedere frane, transmisie, etc. Caii astia nu rasar de nicaieri. Cer o gramada de documentare, bani, munca, rabdare, uneori si trial and error. Asta nu e un proiect de care te apuci la nervi ca ti-ai luat-o la semafor3 points
-
vrei sa faci modificarile astea la un 330ci? eu zic ca nu este nevoie.... sau ia-ti un m3 din UK, si termini balciul;)3 points
-
hai, mai zi o data cum abereaza ELNA si-ti zic si eu vreo doua de-o sa te usture destele alea pe care le folosesti la tastat. sa-ti fie clar si tie si altor tartea ca tine, in momentul asta esti un infractor sadea, cap de mierla. puneti dracului mainile alea soioase pe-o carte, cititi o lege macar cand va bagati singuri cu botul in namol. in pla mea. va pute urma si vi-s rupti nadragii in cur dar va tineti cu nasul pe sus. da ma, belfere, intre parti nu mai este a proprietarului din talon, adica intre tine si ala de la care ai luat-o, dar pentru restul lumii, militie, finante, cata vreme nu s-a realizat procedura de REinmatriculare dupa radiere e FAPTA. ala care ti-a vandut-o si-a indeplinit obligatia legala de radiere, iar tu, messia din banat, care ai refuzat s-o inmatriculezi, crezand ca fentezi legea si pe fraierii de au facut-o, circuli ilegal (vezi macar cacatul ala de cod rutier, cum ii spuneti voi) precum te si sustragi de la plata taxelor si impozitelor legale. iar idiotul care o va lua de la tine o sa dea 5 mii cat sa se plimbe cu ea pana o gasi un fraier la fel de mare ca el, sa puna botul sa o cumpere mai departe. ceea ce, in realitate, faci si tu aici.2 points
-
2 points
-
N-am mai postat de ceva vreme aici. Asta nu inseamna ca nu s-a intamplat nimic intre timp. Masina a primit un set de ASA AR1 19x8.5J. Urmeaza un kit Eibach Prokit si imediat dupa un set de distantiere ca sa o aduc la un aspect flush, dar nu foarte agresiv. Intre timp am comandat si un system Dynavin DVN-E9X-AND cu camera video marsarier si tot ce trebuie, care ar trebui sa ajunga saptamana asta. Urmatorul pas este interiorul, unde inca sper sa gasesc un set de scaune fata sport textil (incerc sa evit interiorul din piele - chiar daca arata mai bine, mi se pare mult mai confortabil si iarna, si vara un interior textil incalzit). Pics or id didn't happen.2 points
-
2 points
-
Vanduta forumustului Cosmin316, o sa mutam discutia pe topicul lui de prezentare. Cat mai multi km fara probleme-i doresc Multumesc forumului pentru gazduire.1 point
-
1 point
-
M3-ul este bestial, iar modificarile din linia performance sunt arhisuficiente sa fie "altceva" si atat. Varsta personala nu imi permite sa apreciez atat de tare 7-er in detrimentul M3-ului. Tu si FRE aveti niste masini grozave. Multa sanatate ! Andrei1 point
-
Simileo, tu esti ofticat ca esti cu impoztul la zi la troaca ! Hehe, cati nu le au asa pe forum, sa fii tu sanatos !1 point
-
Poate ar fi cazul sa inveti un pic de istorie inainte sa emiti astfel de lucruri. Legionarii au omorat foarte multi oameni de cultura, printre ei si Nicolae Iorga sau Virgil Madgearu. In afara de faptul ca e foarte stupid sa spui ca ar fi vremea pentru asa ceva avand in vedere cati oameni au murit aiurea in respectiva perioada, ar trebui sa fie ilegal.1 point
-
Nu inteleg de ce vrei sa faci din tantar armasar si nu te orientezi spre M3 direct.1 point
-
1 point
-
Multumesc. Sunt din Iasi, dar locuiesc in Bucuresti de ~ 2 ani. Poate totusi ne vedem la un moment dat. Mi-e dor de pierdut vremea prin Copou1 point
-
Pentru turbo orienteaza-te spre M50, in nici un caz spre M54. Chiar daca nu vrei turbo, platforma e36 se preteaza mai bine la modificari. Fara sa punem in discutie faptul ca o sa pierzi vremea cautand un LSD pentru E46.1 point
-
sunt style 92 rotile de pe seria 7 sau seria 6 , vin in setupuri diferite , oricum sunt SF pe E461 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, asa ii, dar numai pe pozitie. Daca muti pe faza scurta se sting semnalizarile1 point
-
1 point
-
aici primesti clar sfaturi bune... mergi la mecanic adevarat... e cel mai bun sfat...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am trecut ieri pe la locul accidentului, inconstienta curata sa mergi cu viteza pe acolo indiferent ce masina ai conduce1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cel mai bine se pune cu geamul jos, ma refer la cele de la portiere. Eu mi-am pus la 3 masini astfel, in ploiesti e un baiat care se pricepe foate bine si nu am avut probleme. Am vazut la el S65 AMG, A8 2012 etc si nu sa plans nimeni. Nu stiu de ce toata lumea fuge cand aude de demontat fetele de usi, niciodata nu se va compara calitatea unui geam pus pe masina cu unul demontat, o spun din proprie experienta. Bineinteles ca poti da de un tilicar care nu stie ce face si vei primi la urma o sacosica cu ceva piese ramase de la usi. Bafta tuturor la foliere1 point
-
Lol, mic motorul.... 184 c.p 380 NM. acu 15 ani cele de 6 cilindrii aveau putere mai mica, si le ziceam rachete. omu vrea sa mai ia bani imprumut sa cumpere masina si tu ii zici ca 2.0 e mic. sa-si ia 3.0 daca tot n-are destui bani. sfatul meu e sa nu iei bani imprumut pentru masina. ia ce iti permiti, ca la sh iti trebe si bani rezerva pentru defecte neprevazute. de luat ia-ti din Germania neaparat. de acolo ai si posibilitatea sa verifici km la ultima intrare in service, ceea ce pe franta , belgia , e mai greu. daca poti lua pe firma fara tva foarte bine, raspunderea e a celui cu firma, cum o baga in contabilitate, cum o amortizeaza cu cum deduce tva. daca ti-o refactureaza tie la un pret mic pentru a scapa de tva si evaziune fiscala. daca o factureaza la un pret mare plateste tva - ul aici , deci nu e nici o afacere.1 point
-
1 point
-
Lol, ar fi vremea pentru Zelea Codreanu Sa curete un pic tara de...0 points
-
-1 points
-
da . ai dreptate, calitatea cum ii spui tu este net favorabila pt cel pus pe masina. tilicar e ala care desface masina, numai la concurs se pune pe geamul demontat, dar acolo sunt alte criterii.-1 points
-
vreau sa aibe un demaraj foarte bun, de aceea rog pe cineva sa-mi dea un sfat in privinta diferentialului, apoi un chip...toba sport...si apoi mai vad...poate pun si turbo-1 points
-
un 328 cu turbo la citi cai poate ajunge? personal as dori sa trec de 500cai bineinteles daca se poate asta-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00