Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/03/13 in all areas
-
Sper sa nu se supere nimeni..... Am pus ce aveam prin telefon,inceput de primavara,ca iarna hiberneaza :13 points
-
ba roland, cine pula mea esti tu de garantezi cati km are o masina de pe autovit? las-o-n pula mea mai moale cu garantatu' asta ca nu citesti vin-u' telepatic. la urmatoarea garantie iti garantez eu un ban. nelimitat.6 points
-
4 points
-
Dupã o lungã aºteptare zic eu meritatã am adus-o acasã. Câteva poze cu telefonul. Pe sfârºitul sãptãmânii ne apucãm de ceva detailing http://s19.postimg.org/3xhd6zooz/IMAG0029.jpg http://s19.postimg.org/6sugdusoz/IMAG0030.jpg http://s19.postimg.org/nvx89d9dv/IMAG0034.jpg3 points
-
3 points
-
Am montat schimbatorul de M si am pus presurile de mocheta...au schimbat foarte mult interiorul Stie cineva care e codul pentru manerul de la frana de mana cu piele perforata? Eu am gasit un cod, dar pe realoem nu-mi dau seama daca e cel de piele normal sau cu piele perforata. Mai tre sa gasesc un volan de M cu piele perforata sa intregesc peisajul2 points
-
2 points
-
pentru cei 24 de useri care au fost mãcar interesaÞi de problemã (dar ºi ceilalÞi, care nu s-au bãgat cã nu era rost de miºtocãrealã ...) Dupã mai multe plimbãri prin diferite service-uri ºi o groazã de posibile cauze de avarie (care porneau de la cele mai simple, ex.: resoftare, la unele complicate ºi costisitoare, ex.: cutie de transfer)am ajuns la Automobile Bavaria C-Þa pentru resoftare (130 lei pt. un E 53 2004), iar diagnosticul a fost simplu: motoraº cutie de transfer ºi nimic altceva. pt. cã tot era maºina acolo am cerut ºi o ofertã de schimbare a piesei 2.750 lei (din care, foarte interesant, 74 lei manoperã... avem sã aflu mai târziu de ce)cu tot cu 15 % reducere pt. luna iulie. vãzusem pe forumuri cã acest motoraº se recondiÞioneazã la un preÞ prietenos (350-400 lei), aºa cã am plecat de la A.B. (deºi suna intersantã garanÞia de 2 ani) DAR, surprizã: la service-ul unor specialiºi (de data aceasta, serios) mi s-a spus cã roata dinÞatã care se toceºte din motoraº (mulÞumiri bãieÞilor de pe http://www.bmwclub.ro/forums/topic/90108-problema-x3/page__p__1310834#entry1310834 - aºa am ÎnÞeles ºi eu) nici mãcar nu trebuie schimbatã deoarece nu ar face niciodatã o rotaÞie completã, astfel cã, ce mai simplã reparaÞie ar consta În demontarea roÞii ºi reaºezarea În poziÞie, rotit cu 180 grade, astfel Încât "melcul" metalic sã ruleze pe partea diametral opusã celei distruse. apoi, maºina a fost urcarã pe un elevator, s-au demontat cele 4 ºuruburi care Þineau motoraºul de cutiea de transfer, s-a desfãcut ºi repoziÞionat rotiÞa ºi, În fine, s-a remontat ... Într-o perioadã care, sigur, a durat mai puÞin decât am scris eu acestea. PreÞ 200 lei (pt. cã, aºa cum spunea un prieten, ºtiinÞa se plãteºte ... la A.B. manopera costa doar 74 lei, oricum ºi la ei prea mult În raport de munca depusã). Maºina funcÞioneazã normal acum (Înainte trãgea doar spatele) ºi sper sã Þinã " reparaÞia", deºi am oareceri Îndoieli. deci, la mine cei trei martori În bord au Însemant motoraº cutie de transfer; am vãzut cã, În alte cazuri, era vorba despre o dereglare a unghiului roÞilor, "angle sensor", sensor de vitezã pe roatã, modul ABS, cutie de transfer. Sper ca acestea sã vã ajute.2 points
-
Mie mi-a placut faza cu partajul,cand ai auzit.....dadeai sa fugi ( eu ? casatorit ? mai bine platesc toate taxele,cat de mari ar fi )2 points
-
Apropo de cresterea de putere cu softul nou,dupa montaj,am facut proba in felul urmator : X6 -le in cauza mergea in spate iar eu in fata lui cu unul identic,dar stock;mergand pe manual in viteza 5,ambele la o turatie de aproximativ 2000 rot/min,ambele cu clima pe 22 gr deci in aceleasi conditii si avand o distanta de aproximativ 10 metri intre,am accelerat maxim,in acelasi timp ; ce s-a intamplat ? nu numai ca a venit langa mine,dar m-a si depasit destul de repede si a continuat sa isi ia distanta. Ce test mai bun si mai concludent de atat sa faci ? Wow ! :frantics: Mentionez ca toate testele s-au facut in conditii de siguranta maxima,pe drumuri fara circulatie,departe de oameni si animale..... :LMAO: Ahhh,am uitat sa spun ca totul s-a intamplat la Braila,deci colegul cu M3 de acolo poate confirma :console:2 points
-
2 points
-
Acest tutorial este pentru posesorii de unitati HU Business CD cu buton "MODE" produse dupa 09/2002, care vor sa foloseasca functia AUX. Aceasta functie, "Auxiliary input" permite asculatarea de muzica de pe orice fel de aparatura electronica (telefon, tableta, mp3 player, laptop, etc) prin intermediul unui cablu folosind sistemul stereo al autoturismului. Unele masini vin din fabrica cu aces cablu tras , de obicei in sub cotiera. Am sacrificat mult timp citind, studiind si lucrand practic la realizarea unui astfel de cablu. Sper sa fiu de folos comunitatii BMW din Romania prin acest tutorial. Este concentrat intr-un singur fisier (PDF) in limba romana si este, sper eu, pe intelesul tuturor. Enjoy! Datorita restrictiilor de upload impuse de BMWClub.ro am fost nevoit sa pun un link spre o alta sursa de download. DOWNLOAD DIY1 point
-
La insistentele cuiva (nu dam nume - FRE )imi voi prezenta masina. Dupa ce am avut pentru o scurta perioada 1M Coupe am decis ca am nevoie de o masina ceva mai mare si mai confortabila dar in acelasi timp sufficient de rapida si dinamica sa imi satisfaca nevoia de adrenalina ... Pana acum de-a lungul anilor am avut cateva masini sportive Sierra Cosworth ,Megane R26 ,Honda S2000 ,Impreza WRX STi ,M5 e39 ,1M Coupe si pot spune ca la fiecare din am ramas cu cate ceva memorie: Cosworth - am avut masina acum mai bine de 10 ani dar imi aduc aminte motorul care la acea vreme te speria pur si simplu R26 - faptul ca putea fi folosita zi de zi si mereu reuseam sa surprind cu ea prin perfomantele dinamice S2000 - motorul care se tura se tura si se tura si crea o senzatie unica plus designul care inca este actual STi - spatiul util ,sistemul de tractiune si sound ul motorului M5 - motorul V8 care tragea din orice turatie fara efort , confortul ,dotarile si spatial oferit 1M - extreme de dinamic iar motorul ofera foarte mult cuplu la turatii mici Asadar cautam ceva care sa ofere cat mai multe din lucrurile care mi-au placut la masinile anterioare - suficient spatiu ,dotari de top ,utilizabilitate zi de zi ,turatii mari ,cuplu motor bun ,dinamica si design Alegerea a fost una logica si am inceput sa caut imediat M3 si desi initial am fost orientat catre berlina e90 de fiecare data cand dadeam peste un coupe stateam cate 20 min sa ma uit la fiecare poza ... Urmatoarea alegere era cutia de viteze care desi pana acum am avut numai manuale si asta imi doream si in M3 dupa ce am condus DCT am ramas impresionat de cat de bine se imperecheaza 4.0 V8 care urca la 8400 rpm cu cutia DCT cu 7 trepte. Pur si simplu dupa ce conduci MT si DCT ai senzatia ca motorul a fost facut sa lucreze cu DCT punct. Deci cautam un M3 Coupe DCT dar nu doream unul nou pentru ca urmeaza sa se schimbe in aprox 1 an si deprecierea pe care ar fi trebuit sa o support ar fi fost prea mare asa ca un facelift 2011-2012 cu km rezonabili (10-20 mii) era ceea ce imi doream. Pe piata autohtona era plin de masini cu 2-3 proprietari fabr 07-08 fara istoric in marea lor majoritate asa ca prin dealerul Apan Motors am gasit in Germania unul negru cu istoric fabricat 08/2011 si 15 mii km la bord si ca un bonus pentru mine masina era echipata cu pachet Competiton si avea si interior piele Individual cu continut extins. Masina era in stare originala insa din start am plecat cu idea ca as dori sa schimba si adaug cateva lucruri la ea sa o fac un pic diferita dar totusi OEM : - eleron Performance carbon - Splitere fata Performance carbon - capace oglinzi Performance carbon - side grills negre in locul celor cromate - Grile fata negre Performance - evacuarea Performance - alt model de jante OEM pe 19" plus distantiere pemtru un aspect mai agresiv - angel eyes cu lumina alba LUX sau AngeliBright pentru ca nu ma pot obisnui deloc cu cele galbene (parca are hepatita masina ) Pana acum am schimbat o parte (eleron,splitere,grilele laterale si cele fata si evacuarea) urmand ca in viitorul apropiat sa iau si restul elementelor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mda, vineri 29.06 am primit banii in cont cu 3 luni intarziere. Urmeaza un proces pt daune de nefolosinta si plata penalitatilor legale in cuantum de 0,2/zi de intarziere.1 point
-
Nu exista asa ceva, procedura este pe baza unei legi, care e valabila si in cel mai uitat colt de tara. Nu se mai da nici un certificat de radiere, nici macar nu te mai duci la politie cand vinzi masina. Ce ti-au zis aia era valabil acum nu stiu cati ani. Inainte se radia masina la politie si se opreau numerele, si se dadea numere rosii. Acum noul proprietar poate circula 30 de zile cu numerele tale, nu se mai elibereaza numere rosii pentru masinile deja inmatriculate.1 point
-
1 point
-
Merci ptr aprecieri! Am folosit prenandez in ambele cazuri... Se pare insa ca apar probleme atunci cand materialul este expus in soare. Cel mai bine te interesezi la o firma care se ocupa cu asa ceva si, de la ei poti afla si ce solutie de lipit trebuie folosita.1 point
-
300 de lei bucata completa ,geam,fata de usa ,geam electric spate .0729.244.907 afumati ilfov1 point
-
Pai stock are 3,7 sec , mĂŁ gândesc ca upgradata poate a mai câștigat 0,1 sec,mĂŁ rog,nu conteazĂŁ,suntem totuși pe bmwclub,sa ramanem on topic !1 point
-
1 point
-
si eu as sta sa ma gandesc ce sa imi iau dintre ce zici tu acolo,probabil ca daca vreau sa iau o masina de care sa trag zi de zi si sa fac numai linii as lua 328i si in plus se preteaza mai bine pt tuning motor cum zicea cineva mai sus pentru motivele astea as lua e36 daca as tine-o ca masina de sambata duminica si din cand in cand o linie doua trei as lua 330ci iar sansele sa gasesti una mai bine intretinuta sunt mai mari decat la 328 apropo de filmuletul care l-ai vazut tu l-am vazut si eu si batea 328i intradevar 328 e destul de brutal dar nu cred ca poate bate 330i ca nu e mare diferenta de greutate dar sa iei in calcul urmatoarea chestie la un 328 daca ii pui o simpla admisie de M50 + un soft ajungi undeva la 220-225 cp si cu asta bati sigur 330ul si modificarile sunt simple si usoare de facut ca sa ajungi la caii astia,si mai exista posibilitatea sa nu ii fi dat ala k lumea in 330 desi ma indoiesc oricum filmele astea de pe youtube is niste bullshituri nu prea poti sa te iei dupa asta iar diferentialele ca ai intrebat de ele au raport 2,93 ambele motoare,daca vei vrea pe viitor un sprint mai bun va trebui sa il cam schimbi cu unul mai scurt in final as merge pe 330 si ca motive sunt putere mai mare confort rafinament dotari si cred eu si fiabilitate in plus fata de 3281 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Compari grupul VAG cu BMW ? Uite cum vad eu treaba,deschid usita la rezervor,scrie 95,de ce as pune cifra octanica mai mare ? Hai sa incheiem ca poluam topicul omului.1 point
-
Nu eram convins 100% dar cand am vazut ca majoritatea au ales modelul asta pe arginitu ... Merci sper sa fiu multumit Nu sunt casatorit nu intentionez iar masina este pe firma dar multumesc pentru link OEM + distantiere ca sa obtin look ul dorit maxim 10 zile livrarea1 point
-
Am vazut cele doua serii din link-uri, au fost unul pe Discovery si unul pe History, mai demult, sunt mai vechi, facute exact dupa criteriul: Germania nazista poarta absolut toata vina pentru ceea ce s-a intamplat in al doilea razboi mondial, ea este singura tara care a comis crime de razboi/crime impotriva umanitatii, iar baietii buni erau aliatii . Daca poti sa-mi raspunzi la o intrebare: De ce nu au declarat razboi cele doua mari puteri (Franta si Imperiul Britanic) si URSS-ului, care, la 17 septembrie '39, a invadat jumatatea cealalta a Poloniei, impartita prin pactul Ribbentrop-Molotov, daca le pasa atat de mult de poporul polonez? PS: Imi cer si eu scuze pentru offtopic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
FRE si-a propus sa aduca lumea buna pe forum...se pare ca si reuseste. Superba masina, s-o stapanesti sanatos!1 point
-
la severin cre' ca se pune pachet M si pe soba cu lemne. masina aia arata bine asa cum e, are un interior foarte elegant care n-are nicio treaba cu un kit exterior de M. eventual niste jante mai finute, si atat.1 point
-
hai, mai zi o data cum abereaza ELNA si-ti zic si eu vreo doua de-o sa te usture destele alea pe care le folosesti la tastat. sa-ti fie clar si tie si altor tartea ca tine, in momentul asta esti un infractor sadea, cap de mierla. puneti dracului mainile alea soioase pe-o carte, cititi o lege macar cand va bagati singuri cu botul in namol. in pla mea. va pute urma si vi-s rupti nadragii in cur dar va tineti cu nasul pe sus. da ma, belfere, intre parti nu mai este a proprietarului din talon, adica intre tine si ala de la care ai luat-o, dar pentru restul lumii, militie, finante, cata vreme nu s-a realizat procedura de REinmatriculare dupa radiere e FAPTA. ala care ti-a vandut-o si-a indeplinit obligatia legala de radiere, iar tu, messia din banat, care ai refuzat s-o inmatriculezi, crezand ca fentezi legea si pe fraierii de au facut-o, circuli ilegal (vezi macar cacatul ala de cod rutier, cum ii spuneti voi) precum te si sustragi de la plata taxelor si impozitelor legale. iar idiotul care o va lua de la tine o sa dea 5 mii cat sa se plimbe cu ea pana o gasi un fraier la fel de mare ca el, sa puna botul sa o cumpere mai departe. ceea ce, in realitate, faci si tu aici.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
cine te-a mintit ca folia pe geamuri se pune pe exterior? daca nu stii macar taci nu mai indu oamenii in eroare1 point
-
Stim doar noi,cei de pe aici,nu e cazul de mare tamtam.Deja se monteaza.....primele si ultimele poze cu el :sorcerer: Este imens,nu ma asteptam la asa monstru,oricum mai grele sunt cablurile decat boxul in sine,care,culmea este sigilat ca pe vremuri......1 point
-
Ce surpriza mare: un M6 cu motor de 5.0l suna mult mai bine chiar si stock decat un 2.0 turbo :frantics:1 point
-
Nu prea le ia nimeni pentru 10km zilnic de exemplu. Acolo mergeam foarte bine cu transportul ĂŽn comun. Asta pe de o parte. Pe de alta cât am stat ĂŽn Munchen, fie nu s-a nimerit sĂŁ prind eu, fie nu existĂŁ târĂŁiala din București. Mergeam lejer și ĂŽntins prin oraș. Imposibil sĂŁ nu fie și excepții, dar probabil ĂŽs puține. Plus de asta ei le trimit repede la plimbare, pe la noi de obicei. Se pot face totuși ceva experimente empirice. Schimbi o datĂŁ uleiul și ești atent mai ales la zgomotul motorului. Eu asta sesizez și la ulei și la motorinĂŁ. Filtrele sunt accesibile și ușor de urmĂŁrit. Poți sĂŁ vezi și câte ore de funcționare ai destul de ușor.1 point
-
Problema cu intervalul de revizii este un mit in opinia mea. S-a instaurat asa o regula nescrisa sau mai bine zis o axioma ca e bine sa faci reviziile la maxim 15.000 de km ca altfel se uzeaza motorul dom'le. Eu nu am auzit de nicio demonstratie concludenta ca daca faci revizia conform BC se strica motorul mai repede, sau daca stie cineva cazuri concludente sa le posteze aici. Toata lumea vine cu argumente false gen "dom'le in Germania nu e praf", "dom'le in Germania e mult mai buna motorina/benzina" etc. Intr-adevar e mai putin praf in Germania asta e adevarat iar in cazul asta nu te opreste nimeni sa schimbi filtrul de aer la 15.000km daca asta te incalzeste. Cat priveste afirmatia ca e mai buna motorina/benzina in Germania, nu stiu ce sa zic, eu am bagat motorina din Germania si nu mi s-a parut cu nimic mai buna decat cea din Romania, chiar nu mi s-a parut. Concluzie: respecta intervalele de pe BC, sunt documentate, testate de inginerii BMW si cu siguranta sunt mai credibile decat mitul asta cu maxim 15.000 de km In rest bucura-te de masina, e superba!1 point
-
Mi-am luat Bmw nou (ultima masina noua pe care o mai cumpar),reviziile sunt facute conform Cb-ului,adca cam la 21-22k km,nici nu ma gandesc sa fac reviziile la 10k km pt ca nu ma intereseaza fiabilitatea motorului pe termen lung. @ontopic,frumoasa masina,super motor,super consum.Comparatia cu 320d nu isi are rostul.1 point
-
Frate daca ai filmare cu tipii care ti-au furat eleronul, ai numarul masinii in care s-au urcat, trebuie sa faci ceva cu politia. Deci nu poti sa o lasi asa balta, ar insemna sa iti bati joc de tine si de munca ta. Acesti indivizi trebuie sa dispara de pe strazile din Bucuresti si daca putem sa facem ceva in sensul asta cu atat mai bine!1 point
-
Prietene, repet: topicul asta este pentru cei cu unitati Bmw Business CD fabricate dupa 09/2002. Daca nu iti dai seama, tu ai fost acela offtopic si care a venit cu jumatate de informatii inducand astfel in eroare cititorii. A, si legat de clienti... Imi cer scuze ca vreau sa ajut comunitatea oferind tuturor, la liber, acest tutorial pentru care am muncit. Mi se pare jignitor ceea ce insinuezi...1 point
-
Lasa fetele ma :twoup: ca-s frumoase. Fuge fuge ca doar are cu ce, toarce minunat Hhehe io nu's curios de liniute nu am luat-o pentru asta. Singurul motiv pentru care am luat-o e "Pentru placerea de a conduce" ceva ce ma umple de "Voie buna". Lasa liniutele pt Mutu si compania... Noi avem masini de care trebuie sa avem grija si sa le respectam, cu liniuta nu respecti masina (asta e doar o parere personala) Voie buna, sunt plin...1 point
-
Nu merita . Garantie iti dau la soft , nu la vreo alta componenta a motorului. Este aberant pretul . Cu 200-250e duci masina la 200cp lejer !1 point
-
Blue6 eu mi-am spus parerea, sunt convins ca cauti de mult timp motiv sa ma banezi, era de anticipat. Daca e suficient motivul ca mi-am exprimat parerea, atunci nu mai astepta si da-mi acum. Insa am putea totusi apela la cineva sa vada intrarile in service la masina aia, eventual sa sune cineva dupa VIN, si ceva imi spune ca o sa am dreptate. Sunt dispus sa fac si un pariu serios.0 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00