Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/05/13 in all areas
-
O'Rly ?! Language version, Dutch Mama lor de masini importate, repede la mai vand strainii si la putini km, or not ! Mileage (central data): : 173,281 km PS. nu imi mai dati mesaje private, sunteti prea multi, prefer sa raspund eu on-topic din cand in cand.7 points
-
Da, sunt expert in asa ceva si nu dau sfaturi decat la fata locului, plus ca nu sunt gratis. Multi au invatat de la mine si apoi si-au facut scoli de drift si burnout. Pai ce-s io? Caritas? Ei dracia dracului.4 points
-
Acu, daca tu chiar vrei sa-ti iasa, da un PM userului Verssatu Dupa cum ii spune si numele, e expert in asa ceva. Multi am invatat de la el, e tata lor. O sa vezi cate plusuri ia postul asta, deci mergi cu incredere4 points
-
Este revolutionar ce au putut face cu A-ul asta AMG,eu am ramas masca la ce performante au ajuns cu el dintr-un motor de 2000 cmc.Bravo lor insa,din pacate exista pe aceasta caroserie si motorul dci - Renault ( la asta chiar nu ma asteptam ).4 points
-
3 points
-
Colegu... 1. Casa de piatra!! 2. Sa o stapanesti sanatos!! 3. MA bucur sa vad ce se vand masini pe acest forum si cumparatorii sunt multumiti. Bravo.2 points
-
Nu ar fi mai indicat sa iti comentezi preturile tale sau te intereseaza asa mult de preturile altora !2 points
-
2 points
-
Dupã o lungã aºteptare zic eu meritatã am adus-o acasã. Câteva poze cu telefonul. Pe sfârºitul sãptãmânii ne apucãm de ceva detailing http://s19.postimg.org/3xhd6zooz/IMAG0029.jpg http://s19.postimg.org/6sugdusoz/IMAG0030.jpg http://s19.postimg.org/nvx89d9dv/IMAG0034.jpg2 points
-
Va salut si bine v.am regasit din nou ...in urma cu ceva vreme acum vreo 2 ani am fost posesor de E46 , atunci l.am vandut nu era asa dotat si aveam eu alte nebunii in cap , ieri m.am indragostit din nou , am fost am vazut un e46 la mine in oras dupa multi bani cheltuiti prin tara pentru a cauta unu drept care sa ma satisfaca atat la dotari cat si la aspectul exterior ... este vorba despre un E46 din 2001 / 136cp / M.Pack , momentan nu am multe poze cu el atasez doar cateva insa sunt foarte incantat desi pretul a fost putin piperat .... masina are xenon , spalatoare , senzori ploaie , tapiserie alcantara sport ,comenzi volan,pilot automat ,comp bord , magazie cd , 4 geamuri electrice , trapa , ce sa va mai zic sunt foarte incantat de ea la cum se prezinta , va salut si sper sa comunicam cat mai des , weekend placut va urez .1 point
-
Va salut cu bucurie! Sunt prezent pe forum din 2009, cand mi-am cumparat primul bmw, un e46 316i NFL. Masina respectiva mi-a dat multe batai de cap, nu era dotata deloc, drept urmare n-a “meritat” sa-i fac un topic de prezentare. Ce-i drept, m-a purtat in siguranta fix 100.000 km pana acum 2 saptamani cand a plecat pe 1800 euro . De luni, 01.07.2013, sunt preafericitul posesor al unui e46 318i facelift, masina cumparata de la colegul Roland. In topicul lui de vanzare spune ca “Se vinde un e46 dragut nici foarte dotat dar nici chel”. Pentru mine, masina asta e fooooarte dotata, comparativ cu ce am avut. Practic, nu-mi lipseste nimic, desi stiu ca mai exista destule optiuni pe e46. Nici nu stiu pe cine sa incep sa ridic in slavi mai intai, pe Roland sau masina . Hai sa incep cu masina…. - E46 318i FL, motor N42B20 de 143 CP, fabricata in 2002. Dintre dotarile care merita amintite sunt xenonul OEM cu spalator faruri, scaune incalzite, senzori lumini, senzori parcare spate, volan de piele cu comenzi, pilot automat, pedale performance, pachet crom. - Are aproximativ 230.000 km, despre care tind sa cred ca ar fi reali. Absolut toate optiunile functioneaza, nu are martori aprinsi in bord, iar de partea mecanica sunt foarte multumit. Estetic, are o infundatura pe bara din spate (care momentan nu ma deranjeaza, asa va ramane). In rest, nu are rugina, zgarieturi, indoituri. Si sa continui poveste achizitionarii de la Roland…. Familia mea m-a sustinut teribil sa scap de vechiul e46 pentru a-mi achizitiona ceva mai nou. Imi recomandau Skoda Octavia, Audi A4, Toyota Avensis, toate fabricate dupa anul 2005. Am fost si am vizionat cateva dar n-am fost convins sa iau vreuna. Intr-o seara, uitandu-ma mai atent la pozele masinii actuale, am luat hotararea de a o achizitiona. Am vorbit cu Roland la telefon, i-am spus ca urmaresc masina inca din aprilie de cand a postat anuntul si ca sunt hotarat s-o iau. Mi-a vorbit despre masina vreo jumatate de ora la telefon, timp in care mi-a castigat increderea si m-a facut sa fiu increzator in decizia pe care am luat-o. Asadar, luni am ajuns la Cluj, am mers cu masina aproximativ 30 de metri , timp in care se crease chimia si stiam ca vom fi nedespartiti din acel moment. Nu am mers cu masina la tester, nu am fost sa o verific mecanic, am crezut absolut tot ce mi-a zis colegul nostru de forum. Actele erau deja facute, i-am dat banii, am mai stat 10 min de vorba dupa care am plecat. Un aspect foarte important, care are legatura cu ce urmeaza sa povestesc este faptul ca am preluat masina cu un consum pe CB de 12,4 L/100 km. Sincer sa fiu, ma cam speriasem. A doua zi de dimineata am facut plinul la OMV pe Calea Turzii, am resetat CB-ul si trip-ul si am plecat spre bucuresti. Avand in vedere ca tot eram prin partile acelea, am hotarat cu proaspata mea sotie (sambata am avut nunta) sa facem un traseu pe Transalpina, care din punctul meu de vedere este muult mai frumos decat Transfagarasanul (pe care am fost de cateva ori). La Novaci am luat-o spre Ramnicu Valea – Pitesti – Targoviste – Bucuresti. Mentionez ca nu am mers la consum, am avut reprize de schimbat in 6000 rpm, viteze de 180-200 km/h. La Targoviste, dupa 490 km, aveam consumul pe CB de 7,2. Ca sa ma conving de eventualele erori, am decis sa fac din nou plinul si din calcule a reiest acelasi consum. Eu aveam de gand sa montez o instalatie GPL (cum am avut si pe cealalta masina), dar avand in vedere ca imi consuma mai putin decat 316i NFL, nu stiu daca voi mai face aceasta investitie. Roland imi zisese ca ultimii 500 km erau facuti strict urban, ceea ce nu era greu de dedus pentru ca masina nu avea rovigneta. Acest lucru explica consumul cu care am preluat masina. Orice samsar cred ca facea cu ea 30-40 km in afara orasului si mi-o prezenta cu consum de 6%. Mi-au mai fost aduse la cunostinta urmatoarele: kit-ul de ambreiaj e schimbat recent, vasul de expansiune la fel, amortizoare, doua bucse pe spate, la fel si uleiul si filtrele. Cauciucurile sunt aproape noi, jantele nu au nici macar o zgarietura. Va marturisesc ca sunt foarte incantat ca am gasit un om valabil in spatele vanzarii acestei masini. Colegul Roland e un tip deosebit, nu are texte "samsaresti", e sociabil si sincer. Va prezint cateva poze, unele dintre ele sunt „imprumutate” de pe topicul lui Roland fiindca nu am avut timp sa-i fac o sedinta foto, mai ales ca astazi a si plouat in Bucuresti. http://img802.imageshack.us/img802/1772/mz7.jpg http://img707.imageshack.us/img707/6555/4clm.jpg http://img692.imageshack.us/img692/4752/ft1b.jpg http://img689.imageshack.us/img689/9122/nu87.jpg http://img593.imageshack.us/img593/4294/t2gx.jpg http://img259.imageshack.us/img259/7938/s2i9.jpg http://img198.imageshack.us/img198/505/w304.jpg http://img16.imageshack.us/img16/4426/4slr.jpg Acum, daca sunteti amabili, as vrea sa ma ajutati cu animite chestii: 1. Nu-mi dau seama daca are si senzori de ploaie, fiindca pe maneta stergatoarelor nu e nicio pozitie cu „auto”. 2. Roland mi-a zis ca schimbat bucsele pe spate fiindca atunci cand urca pe borduri se auzea ca si cum ai avea ceva care se misca in portbagaj. Din nefericire, mi se pare ca nu s-a remediat problema, zgomotul apare la urcarea bordurilor. 3. Luni sunt programat la RAR pt identificare. Aveti idee ce acte imi trebuie ca sa o inscriu. Are ceva daca nu ma prezint personal la RAR sau la Politie? Astazi i-am inscriptionat oglinzile, desi nu am inscris-o inca. Am pus DB BCE, deoarece nu stiu daca numarul pe care-l vreau e 100% liber . Am vrut sa montez la un coleg de forum mufa AUX, dar nu s-a putut deoarece CD-playerul e fabricat inainte de a 8-a 2002. In viitorul apropiat vreau sa montez folii.1 point
-
Felicitari pentru amindoi!(fost si nou proprietar),multi km fara incidente! PS.poti sa-mi spui unde ai scris oglinzile,merci1 point
-
Foarte frumoasa masina,cred ca este Edition Lifestyle.Senzor de ploaie din ce vad ai pe parbriz..La RAR si Politie trebuie sa fi prezent neaparat altfel nu-ti elibereaza nimic. Sa o stapanesti fara incidente.1 point
-
1 point
-
mai asteapta, mai ales daca nu are optiunile pe care ti le doresti si daca mai si miroase urat a tutun inauntru pe mine nu m-ar convinge. Masina iti gasesti, este ascunsa bine undeva acolo pentru tine, eu caut de vreo 2 luni si nu gasesc ce-mi place. Nu te grabii sa iei una acum si sa regreti mai tarziu! Bafta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si toate astea pentru lanterna lui trafic si-o husa de telefon.. L.E. cac in ea de reclama, ma urmareste :getlost:1 point
-
V1. 1. Ambreiaj jos, cu treapta 1 de viteza cuplata!2. Turatie motor la limitare (pedala jos)! 3. Eliberat ambreiaj cat de repde (iei piciorul de pe el in lateral). 4. Piciorul liber (ala de l-ai luat de pe ambreiaj) il pui usor pe frana, dar nu exagerezi cu forta de apasare.. doar cat sa te tina in loc. 5. Tii accelerat in continuu pana ajunge turatia aproape de limita. 6. Schimbi in treapta a doua de viteza (repede). 7. Reiei pasul 3 si 4. V2. 1,2,3,4 de la V1, cu mentiunea ca pornesti in treapta 2.1 point
-
1 point
-
Nu eram ironic,vorbesc serios!Cu motorul pe care il ai,va fi simplu sa faci burnout deoarece are ceva putere si asta face totul mult mai simplu!1 point
-
Sa nu te miri daca nu intelege! L.E: Retrag, omuletzul are sange. Bravo man Itzicrabin sau cum iti zice!1 point
-
Poti schimba doar unul, insa ma indoiesc sa fie doar unul obosit iar restul injectoarelor sa fie ok.1 point
-
deci: traba cu erorile legate de bujii nau nici o treaba cu inecatul masinii Dieselu foloseste bujiile doar iarna la pornire sau la temperaturi mai mici de 10 grade Verifica EGR-ul si scoate furtunasul de vacum ce intra in el apoi mergi in proba cu masina sa vezi daca iti mai da in nas Si un sfat: Nu mai tura motorul cand e rece si nu te mai lua dupa toti mecanici aia destepti care te pun sa ai dai blana la motor cand el nu functioneaza in parametrii normali1 point
-
SĂŁ o vezi pe soare ...ridici capul spre cer Âşi nu ai nici o jenĂŁ la ochi ... dar la ea nu te poĂži uitĂŁ ...LACRIMEZI :pirate: LOL.1 point
-
Cati km ai cu masina? Te-ai uitat la ulei sau n-are joja? Sunt curios cum sta la capitolul consum...mai ales ca o mai si atingi din cand in cand.1 point
-
Asa a gasit piesele dupa ce a lovit-o poti sa-l condamni? in dezmembrari nu gasesti tot timpul la fix.1 point
-
Foarte frumoasa masina. S-o conduci sanatos! Imi place pachetul M-tech1. Ar merge totusi sa faci ceva cu grilele fata. Cromul ala este prea strident.1 point
-
Ca sa mai schimbam subiectul,ieri am iesit din Bucuresti catre Craiova,iar la intoarcere,pe A1,am reusit sa curat interiorul cadranului de kilometraj,aveam ceva urme de praf intre 240 si 260,am trecut de vreo 2 ori cu acul kilometrajului pe acolo si s-a rezolvat1 point
-
Ai o masina super frumoasa, eu nu inteleg ce-ti vine sa o schimbi... Dar probabil e ca la femei cu operatiile estetice... Ce-ar fi sa schimb si aia, sa corectez si aia etc... Numai ca in final sunt toate sansele sa iasa o hidosenie. Ai grija sa nu faci la fel! Mai bine bucura-te de masina asa si gandeste-te ca peste 4 ani oricum te-ai plictisit de ea si vrei alta... N-are rost sa o tiganesti..1 point
-
Fiabilitatea se va vedea in timp,oricum nu este o masina care se va vinde foarte mult,deci,problemele vor fi izolate.Eu ma uit si la masina mea,discutiile le gasesti numai prin state,in Europa mai putin,lumea este inca reticenta si nu inteleg de ce ?1 point
-
Eu nu sunt atat de uimit. Din punct de vedere al performatelor, un motor turbo poate fi impins foarte departe, atat timp cat piesele interne rezista mecanic. Este un lucru dovedit inca din anii '80 (vezi Formula 1, sau masini precum Renault 5 Turbo - 160 CP stock sau pana la 350 CP in variante de competitie, dintr-un motor derivat din cel care exista si pe Dacia 1300). Am insa dubii foarte mari privind fiabilitatea oricarui motor turbo impins prea departe. Mercedes-ul A 45 AMG scoate cca. 360 CP si 450 Nm din 2 litri / 4 cilindri. Oarecum "echivalent" cu N62B48 de la BMW, care scotea 367 CP si 490 Nm din 4.8l aspirat / 8 cilindri si nu foarte departe de BMW S65 - 420 CP si 400 Nm din 4 litri / 8 cilindri. Probabil ca durabilitatea AMG-ului se bazeaza pe faptul ca majoritatea soferilor vor folosi motorul la peste 75% din capacitate foarte rar si in reprize scurte. Parerea mea este ca, la o utilizare constanta in regim sportiv sau intensiv (deplasari lungi la viteze 200+ Km/h, cu numeroase franari si accelerari catre viteza maxima) motorul AMG-ului nu ar rezista nici jumatate fata de un motor aspirat de aceeasi putere.1 point
-
In germania nu sunt gropile din Romania, deci mai putine probleme pe suspensii. Motorina e mult mai de calitate Cel mai important aspect e ca la ei nu ai nici 10% din praful care-l avem noi. Vezi un filtru aer de germania dupa 30 mii km si vezi unul de ro dupa 5 mii. Un motor diesel intr-o tara si cu motorina proasta si cu tone de praf mai ales primavara... Ca la noi la nimeni1 point
-
hm... vad tot mai des expresia "kilometri de (sau facuti in) Germania" si ma intreb: aia or fi mai scurti sau ce e asa spesal la ei?1 point
-
intreaba colegii care vand aici pe forum, vanzatori autorizati, ma gandesc ca unul din ei trebuie sa stie care modul se potriveste la tine1 point
-
1 point
-
Sper sa nu se supere nimeni..... Am pus ce aveam prin telefon,inceput de primavara,ca iarna hiberneaza :1 point
-
Vanduta forumustului Cosmin316, o sa mutam discutia pe topicul lui de prezentare. Cat mai multi km fara probleme-i doresc Multumesc forumului pentru gazduire.1 point
-
Lasa-te de aprecieri d-astea. Poate ne intalnim vreodata in cta, sa vedem ce mai zici atunci ca aici esti tare-n plisc.1 point
-
1 point
-
Daca in 2007 avea 95 de mii de km, acum de ce are mai putini ? Mileage (central data) : 56,318 km - ultima citire de pe cheie, fara data Sept 2007 - 95,338 km Iun 2007 - 79,107 km Masina e fabricata in Noiembrie 2005 si a fost inmatriculata in Dec 2005, de ce e vanduta ca 2006?1 point
-
1 point
-
Ai grija mare ce cumperi , nu cred ca exista M5 cu care sa se fi mers omeneste , cel putin nu in bani putini. Citeste si topicul asta si spor la cautari : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82056-despre-m5-ul-meu-si-automobile-bavariaa-sad-story/1 point
-
-1 points
-
masina aia din poze doar, observ ca are foarte multi km. peste 300 garantat, si presurile alea spun tot. Am folosit exact termenul din intrebare, nu stiu de ce. Stiu ca nu e corect spus insa daca mai stau si atent la astea... Foarte dragut din partea ta oricum sa ma/ne corectezi.-1 points
-
hai hai nu te victimiza atata. am zis doar s-o lasi mai moale cu "garantez" despre un lucru pe care l-ai vazut doar in poze. daca folosesti de acuma "umila mea parere" in loc de "garantez", n-o sa-ti iei ban.-1 points
-
FUNCTIONAL dottore, ca ce zici tu acolo e agramaticalism a la Costi Ionita.-1 points
-
-1 points
-
Pai daca ei mergeau cu 220 , inseamna ca i-ai depasit , le-ai aratat cine-i sefu si..ai ramas in urma ? :sorcerer:-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00