Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/06/13 in all areas

  1. @Similea - Mi-ai inteles perfect starea de spirit, abia am mai dormit noptile dinainte sa iau masina. Nu stiu ce asteptam mai mult, nunta sau masina (gluma) Despre consumul de ulei, supape sau mai stiu eu ce, momentan nu cunosc. Nu i-am desfacut capota de cand am luat-o, urmeaza sa ii completez azi lichid de parbriz. Momentan are schimbul de ulei si filtre facut pe 1 iulie. Motorul e uscat, prafuit, nu are pierderi de ulei. Daca va consuma, o sa mi se aprinda martorul in bord. Legat de colegul Roland, nu pot decat sa sustin ce am scris si in primul post, om de nota 10. Sunt convins ca daca v-ati intalni la un pahar de vorba, in afara forumului, parerile s-ar schimba. Nu ma deranjeaza discutiile off-topic, nu m-ar deranja nici sa mi se spuna ca masina a fost dauna totala, sunt atat de incantat de ea si merge atat de bine incat nici macar asta n-ar mai conta. Am mai avut e46 si diferentele sunt enorme, dupa 1000 km de mers cu ea efectiv n-am ce sa-i reprosez. Stima!
    5 points
  2. mai cosmine, nu vreau sa te ingrijorezi, si n-o zic din rautate, dar datoria mea de forumist e mai presus de toate. :sorcerer: vezi cacolegu' roland a mai avut un e46, masina lui personala, si a laudat-o ca e cea mai cea, a avut-o parca la vanzare si pe forum, si a vandut-o pana la urma la nus' ce chinez din dragonu' rosu. abia dupa un an sau chiar mai bine, s-a spart tot aici pe forum (din prostia lui, fireste), cum ca masina aia a fost un jaf, cu mega multe probleme la motor, si ca crede ca chinezul il injura pana-n zi de azi! :sorcerer: sa nu mi-o iei te rog in nume de rau, io doar relatez o bucatica din istoria forumului. :flowers: acuma ce sa zic, poate tu o sa ai noroc si n-o sa ti se intample nimic. sa ai parte de ea.
    4 points
  3. Va salut cu bucurie! Sunt prezent pe forum din 2009, cand mi-am cumparat primul bmw, un e46 316i NFL. Masina respectiva mi-a dat multe batai de cap, nu era dotata deloc, drept urmare n-a “meritat” sa-i fac un topic de prezentare. Ce-i drept, m-a purtat in siguranta fix 100.000 km pana acum 2 saptamani cand a plecat pe 1800 euro . De luni, 01.07.2013, sunt preafericitul posesor al unui e46 318i facelift, masina cumparata de la colegul Roland. In topicul lui de vanzare spune ca “Se vinde un e46 dragut nici foarte dotat dar nici chel”. Pentru mine, masina asta e fooooarte dotata, comparativ cu ce am avut. Practic, nu-mi lipseste nimic, desi stiu ca mai exista destule optiuni pe e46. Nici nu stiu pe cine sa incep sa ridic in slavi mai intai, pe Roland sau masina . Hai sa incep cu masina…. - E46 318i FL, motor N42B20 de 143 CP, fabricata in 2002. Dintre dotarile care merita amintite sunt xenonul OEM cu spalator faruri, scaune incalzite, senzori lumini, senzori parcare spate, volan de piele cu comenzi, pilot automat, pedale performance, pachet crom. - Are aproximativ 230.000 km, despre care tind sa cred ca ar fi reali. Absolut toate optiunile functioneaza, nu are martori aprinsi in bord, iar de partea mecanica sunt foarte multumit. Estetic, are o infundatura pe bara din spate (care momentan nu ma deranjeaza, asa va ramane). In rest, nu are rugina, zgarieturi, indoituri. Si sa continui poveste achizitionarii de la Roland…. Familia mea m-a sustinut teribil sa scap de vechiul e46 pentru a-mi achizitiona ceva mai nou. Imi recomandau Skoda Octavia, Audi A4, Toyota Avensis, toate fabricate dupa anul 2005. Am fost si am vizionat cateva dar n-am fost convins sa iau vreuna. Intr-o seara, uitandu-ma mai atent la pozele masinii actuale, am luat hotararea de a o achizitiona. Am vorbit cu Roland la telefon, i-am spus ca urmaresc masina inca din aprilie de cand a postat anuntul si ca sunt hotarat s-o iau. Mi-a vorbit despre masina vreo jumatate de ora la telefon, timp in care mi-a castigat increderea si m-a facut sa fiu increzator in decizia pe care am luat-o. Asadar, luni am ajuns la Cluj, am mers cu masina aproximativ 30 de metri , timp in care se crease chimia si stiam ca vom fi nedespartiti din acel moment. Nu am mers cu masina la tester, nu am fost sa o verific mecanic, am crezut absolut tot ce mi-a zis colegul nostru de forum. Actele erau deja facute, i-am dat banii, am mai stat 10 min de vorba dupa care am plecat. Un aspect foarte important, care are legatura cu ce urmeaza sa povestesc este faptul ca am preluat masina cu un consum pe CB de 12,4 L/100 km. Sincer sa fiu, ma cam speriasem. A doua zi de dimineata am facut plinul la OMV pe Calea Turzii, am resetat CB-ul si trip-ul si am plecat spre bucuresti. Avand in vedere ca tot eram prin partile acelea, am hotarat cu proaspata mea sotie (sambata am avut nunta) sa facem un traseu pe Transalpina, care din punctul meu de vedere este muult mai frumos decat Transfagarasanul (pe care am fost de cateva ori). La Novaci am luat-o spre Ramnicu Valea – Pitesti – Targoviste – Bucuresti. Mentionez ca nu am mers la consum, am avut reprize de schimbat in 6000 rpm, viteze de 180-200 km/h. La Targoviste, dupa 490 km, aveam consumul pe CB de 7,2. Ca sa ma conving de eventualele erori, am decis sa fac din nou plinul si din calcule a reiest acelasi consum. Eu aveam de gand sa montez o instalatie GPL (cum am avut si pe cealalta masina), dar avand in vedere ca imi consuma mai putin decat 316i NFL, nu stiu daca voi mai face aceasta investitie. Roland imi zisese ca ultimii 500 km erau facuti strict urban, ceea ce nu era greu de dedus pentru ca masina nu avea rovigneta. Acest lucru explica consumul cu care am preluat masina. Orice samsar cred ca facea cu ea 30-40 km in afara orasului si mi-o prezenta cu consum de 6%. Mi-au mai fost aduse la cunostinta urmatoarele: kit-ul de ambreiaj e schimbat recent, vasul de expansiune la fel, amortizoare, doua bucse pe spate, la fel si uleiul si filtrele. Cauciucurile sunt aproape noi, jantele nu au nici macar o zgarietura. Va marturisesc ca sunt foarte incantat ca am gasit un om valabil in spatele vanzarii acestei masini. Colegul Roland e un tip deosebit, nu are texte "samsaresti", e sociabil si sincer. Va prezint cateva poze, unele dintre ele sunt „imprumutate” de pe topicul lui Roland fiindca nu am avut timp sa-i fac o sedinta foto, mai ales ca astazi a si plouat in Bucuresti. http://img802.imageshack.us/img802/1772/mz7.jpg http://img707.imageshack.us/img707/6555/4clm.jpg http://img692.imageshack.us/img692/4752/ft1b.jpg http://img689.imageshack.us/img689/9122/nu87.jpg http://img593.imageshack.us/img593/4294/t2gx.jpg http://img259.imageshack.us/img259/7938/s2i9.jpg http://img198.imageshack.us/img198/505/w304.jpg http://img16.imageshack.us/img16/4426/4slr.jpg Acum, daca sunteti amabili, as vrea sa ma ajutati cu animite chestii: 1. Nu-mi dau seama daca are si senzori de ploaie, fiindca pe maneta stergatoarelor nu e nicio pozitie cu „auto”. 2. Roland mi-a zis ca schimbat bucsele pe spate fiindca atunci cand urca pe borduri se auzea ca si cum ai avea ceva care se misca in portbagaj. Din nefericire, mi se pare ca nu s-a remediat problema, zgomotul apare la urcarea bordurilor. 3. Luni sunt programat la RAR pt identificare. Aveti idee ce acte imi trebuie ca sa o inscriu. Are ceva daca nu ma prezint personal la RAR sau la Politie? Astazi i-am inscriptionat oglinzile, desi nu am inscris-o inca. Am pus DB BCE, deoarece nu stiu daca numarul pe care-l vreau e 100% liber . Am vrut sa montez la un coleg de forum mufa AUX, dar nu s-a putut deoarece CD-playerul e fabricat inainte de a 8-a 2002. In viitorul apropiat vreau sa montez folii.
    3 points
  4. 3 points
  5. Nu se platea taxa la euro 4 pana in 2000 cmc , deci la 3000 s-a platit. Eu nu inteleg ce e cu stopurile alea , chinezarii?
    2 points
  6. Cum crezi ca e zebra: alba cu dungi negre sau neagra cu dungi albe? Sper ca e suficient de clar raspunsul meu ... probabil ca vor urma alti cativa care isi vor da cu parerea fara sa aiba nimic concret sa isi sustina afirmatile
    2 points
  7. sustin ceea ce zice blue6 si eu imi aduc aminte si de masina impecabila in prezentare si de descrierea de dupa vanzare dar asta nu inseamna ca masina ta e praf. sa ai parte de ea
    2 points
  8. pt cc ti-as recomanda motorul de 170 cp, parca este o idee mai agil..
    1 point
  9. 735i e cel mai nasol e65 care-l poti lua, fugi de el.
    1 point
  10. De acum inainte PM la Similea cei care aveti probleme cu masinile, se vede ca se pricepe si e saritor.
    1 point
  11. Izolatia aia se desprinde si fara sa fi umblat vreodata la ea
    1 point
  12. Cei cu cazane de e46, verificati-va si alinierea chederelor de la portiere: eu acum am descoperit ca nu etanseitatea plasei din portiea (verificata si reetansata in prelabil) e problema, ci chederul de pe usa. Nu mai are forma tubulara, ci pe o portiune de cca. 20 cm s-a tesit/tuguiat, cum vreti sa-i spuneti, iar apa se prelinge pe acolo, pe tabla de langa balama, prag si apoi mocheta. Caz real, de acum 20 de minute: inainte de ploaie am desfacut usa, am etansat cacatul ala de burete, iar dupa ploaie am vazut exact pe unde se prelingea apa. Idem la sofer si pasager. Am uitat sa fac poza caci eram cam fleasca.
    1 point
  13. Splittere Clubsport: Check! http://imageshack.us/a/img689/3522/booa.jpg
    1 point
  14. La banii astia nu cred ca-l gasesti cu taxa platita.
    1 point
  15. is de facelift http://www.benzworld.org/forums/attachments/w164-m-class/196994d1222317168-w164-led-tail-light-112_0807_12z-2009_mercedes_benz_ml320_bluetec-rear_view.jpg
    1 point
  16. Mai blue6 ce om cumsecade si de treaba esti, iti multumesc ca existi. Daca-mi stergeai topicul nu mai vindeam masina asta niciodata.
    1 point
  17. multumesc baieti , scuze si de offtopic, o sa vorbesc cu veyron. Cosmine ai luat masina buna mai , daca o sa ai probleme cu consumul de ulei schimbi simeringurile de la supape si gata.
    1 point
  18. acuma nu mai gasesc tot textul, ideea e ca toate declaratiile astea au venit dupa ce prezentai masina la vanzare ca fiind impecabila,bestiala, etc
    1 point
  19. Super ceai, mi-as permite sa spun app, daca vreodata avem drum pe acolo, avem 3 motive in plus sa ne vedem: raoul, masina, si ceai :) a iesit intr-un mare fel, ti-am spus! sa nu-ti para rau de banii, nervii si timpul investite in ea.
    1 point
  20. Ii futeti de amiaza topicul omului, pacat, parca nu erau aceptate spatiiiiiiii fara rost in post.
    1 point
  21. Scuza-ne Alex ... Probabil daca eram la fel de priceputi ca si tine acum lucram la NASA
    1 point
  22. Mai, sigur n-o sa fie probleme, i-o masina frumoasa, luata imediat dupa nunta. Cred ca de-abia astepta Cosmin sa se insoare sa se duca dupa aia dupa masina. Frumoasa ideea cu luna de miere, frumoasa masina, casa de piatra. Cateodata imi doresc sa fi fost si eu putin mai fericit. Multumita lui Roland am simtit ca cineva e fericit
    1 point
  23. Sal Cosmin, ma bucur ca esti multumit. Nu trebuia sa te sperii cand ai vazut consumul ala de 12,4 pentru ca erau in ultimii 100 km de oras, cu clima blana c-a fost cam cald si super aglomeratie. Cand am ramas fara baterie din cauza alternatorului s-a resetat consumul, etc. Daca mai mergeam probabil scadea pe la 11,5 insa nu cred ca mai jos de atat. Nici nu m-am uitat sincer ce consum are, masina nu a iesit din localitate fiind masina de oras. Legat de problema cu bucsile, aici deja nu mai depinde de mine eu am fost la auto go ( lkm ) in cluj care ar fi cei mai ok si mi-au spus ca sunt bucsile alea, in ziua care ai venit am stat toata ziua sa le schimb pt ca a fost destul de greu. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY71&mospid=47632&btnr=33_0840&hg=33&fg=30 ( bucsele 4 le-am schimbat ) Eu n-am mai auzit zgomotul respectiv, insa nici nu am apucat sa o testez foarte amanuntit. E vreo bucsa pe undeva orice mecanic trebuie sa-si dea seama, nu sunt scumpe oricum. Masina are senzori de ploaie garantat ( S521A REGENSENSOR Rain sensor, dupa vin/optiuni ) prima treapta e pe auto si de la a doua in sus e pe manual. Pune prima treapta si o sa vezi. Cat mai multi km fara incidente, ar fi fost pacat de ea sa mearga la altcineva. Xenoanele sunt super, vezi ca ai becuri philips xv, ceva model nou de 5000 km si 3200 lumeni. http://www.autolamps-online.com/products/Philips-D2S-Xenon-X%252dtreme-Vision-50%25-more-Light-New!.html Nu schimba bara cu M si prostii, las-o asa simpla ca arata foarte bine. Un e46 ingrijit se vede de la o posta si lumea intoarce capul dupa el. Insa sunt cam rare astea ingrijite, ne strica firma romanu' ce-si ia e46 sa aiba bmw si atat. Eu nu am mintit cu absolut nimic la prezentare sau vanzare, km i-am lasat asa cum sunt, defecte ascunse nu exista.
    1 point
  24. Din pacate la 120+ nu este indicat sa tragi de volan, si om de ar fi fost pe banda 1. Nu inteleg insa de ce cu intreaga familie sa pleci cu noaptea in cap, pentru ce? Ca sa eviti traficul? Ce trafic mare sa fie intr-o dimineata obisnuita de saptamana, unde ai si trei sferturi de drum in regim de autostrada, nu inteleg, ajungi mai obosit la destinatie, nu esti bun de nimic prima zi de vacanta plus riscurile pe care ti le asumi, mai ales la infrastructura noastra. Acum cativa ani, nu are importanta, la vulcanizarea unde imi schimb rotile, vin si foarte multe tiruri, si cred ca 80% din rotile schimbate aveau sarmele deja iesite, din pacate si patronii firmelor transportatoare au o mare vina, vor sa-si maximimizeze cu orice pret profiturile si uita sa mai faca o intretinere corespunzatoare.
    1 point
  25. oricum,de apreciat rabdarea...4 ani sa tot vinzi o masina,...........tare psihicu´....
    1 point
  26. am si eu pe bara spate tot asa julituri de colti in aceeasi zona (parca doua agresiuni)...la mine n-au reusit sa smulga inca nimic..ultima amintire o am cu un maidanez alb, a sarit la propriu cu capul intre aripa fata si usa fata pe drp...nu s-a intamplat nimic, doar ca s-a auzit o bubuitura de am zis ca s-a rupt ceva la masina..cand am oprit si m-am dat jos isi vedea de drum, gen nu s-a intamplat nimic.. eu cand ii vad dau talpa direct, nu mai stau la discutii l.e. am observat ca daca vin spre masina si te opresti , nu-i mai intereseaza.
    1 point
  27. daca ai o masina apetisanta, nu ai ce sa-i faci... :flowers:
    1 point
  28. astea sunt masinile , eu la prima masina un 318i Steptronic , o data la ceva timp total aleator si fara nici un fel de avertisemnt , la pornire intra cutia in modul avarie , dupa 3-4 serviceuri si vreo 6-7 diagnoze la care nu a iesit nimic , solutia a fost exact ca la tine , scoasa bateria 1 minut , pusa la loc totul functiona fara probleme
    1 point
  29. Da, sunt expert in asa ceva si nu dau sfaturi decat la fata locului, plus ca nu sunt gratis. Multi au invatat de la mine si apoi si-au facut scoli de drift si burnout. Pai ce-s io? Caritas? Ei dracia dracului.
    1 point
  30. Omule,e incredibil,ce mama naibii,acum ne mai ferim si de caini sa nu ne strice masina intentionat ? E de necrezut.... :frantics:
    1 point
  31. O'Rly ?! Language version, Dutch Mama lor de masini importate, repede la mai vand strainii si la putini km, or not ! Mileage (central data): : 173,281 km PS. nu imi mai dati mesaje private, sunteti prea multi, prefer sa raspund eu on-topic din cand in cand.
    1 point
  32. Este de la folia din usi 100%. Din pozele puse de tine am vazut si pe unde se scurge. Am dat la masina mea fetele de usi pe fata jos de cel putin 10x si sunt puse perfect. Doar am schimbat clemele de prindere.
    1 point
  33. Motorul in sine e foarte bun si foarte bine conceput.Daca proiectau si distributia la aceleasi standarde cu a legendarelor motoare de BMW, era un vis.
    1 point
  34. N-ai ce face, majoritatea sunt niste epave. Din punctul meu de vedere ar fi o greseala si un downgrade.
    1 point
  35. Asta e piele de 300000 km, nu de 167.000. Spun asta pt. ca atata are masina mea si la fel arata pielea pana cand am reconditionato si revopsito. Altfel arata foarte bine masina ta insa nu la pretul asta.
    1 point
  36. Carte service are? Ce te face sa afirmi faptul ca nr de km e real? Pielea arata foarte rau la sofer, de ex.. Sent from my LG-P940 using Tapatalk 2
    1 point
  37. In sfarsit unul sincer, pana acum toti imi ziceau ca se aude la fel ca de pe CD, desi aveam o indoiala, deci renunt la idee. JaMb0 ...
    1 point
  38. Daca in 2007 avea 95 de mii de km, acum de ce are mai putini ? Mileage (central data) : 56,318 km - ultima citire de pe cheie, fara data Sept 2007 - 95,338 km Iun 2007 - 79,107 km Masina e fabricata in Noiembrie 2005 si a fost inmatriculata in Dec 2005, de ce e vanduta ca 2006?
    1 point
  39. CosminE46 Ce legatura are masina premium cu nr de km care ii faci pe an ? Nu sunt destui cu Bentley sau alte marci scumpe, care le tin mai mult in garaj ? Ce face din BMW o masina premium ? Pretul ? Vorbesti ca si posesorii de iPhone, acum . In nici un caz fiabilitatea nu e apanajul marcii premium BMW - poti sa vezi postul pus de un coleg ceva mai devreme cu studiul facut in UK. Locul 29 din 36 de marci la fiabilitate, ti se pare ca face din BMW o masina premium ? In rest poti vedea cate probleme sunt expuse doar pe forumul asta si poti trage o concluzie. Eu, dupa 7 BMW uri in 20 de ani, pot sa spun ca fiabilitatea a scazut in permanenta chiar daca a crescut calitatea metalului din caroserie. Ar putea fi de vina si cresterea complexitatii, a puterii pe cm cub, dar asta nu e scuzabil pt o marca "premium" .
    1 point
  40. Am terminat in sfarsit cele 93 de pagini de citit,multumesc celor ce au facut public micile secrete e 46,dar din pacate cred ca mai mult de jumatate din aceste pagini sunt off topic.
    1 point
  41. Lasati masina sa plece de pe loc (fara sa atingeti acceleratia) cu M2 sa vedeti cat de usor pleaca si lasati-o sa plece si in D. O sa vedeti ca pleaca cu viteza 1 in D. Pole ai rezolvat??
    1 point
  42. intr-adevar si eu am avut Cayenne Turbo si pleca cu a 2-a, insa la E60 100% pleaca cu a-1a.
    1 point
  43. 0 points
  44. uite mai roland cum ai ajuns tu usor usor sa-mi lingi mie dosu', numa' ca sa nu-ti dau ban. :sorcerer: hai mai zi-ne si cu jaguaru', ca parca si ala era coaja, ne-ai povestit tu mai demult. andrei_vuv, la urmatorul plus impotrva comitetului, vei zbura.
    0 points
  45. Nu merita polisata, e vreo 300 lei sa schimbi sticlele, e46 si e39 nfl parca sunt singurele modele care bmw ofera sticla la vanzare. Am cumparat sticlele noi pentru ca e pacat de xenonul ala sa aiba vreo impuritate. Blue6 se refera la primul meu e46 si s-a vandut prin 2007 parca. Nu stiu daca era grav la motor insa dadea mult fum din cauza chip tuningului cel mai probabil. Masina nu era un cazan. Bluesase oricum ma astept ca la orice topic ce face referire la mine sa se bage-n seama, insa eu am suflet de mama si iert astfel de oameni lipsiti de ocupatie. Mai ales acum ca a lins niste dosuri de a fost si promovat nu mai imi permit sa fac vreun comentariu deplasat pentru ca o sa-mi arate el mie. Eu zic sa nu-i stricati topicul omului, masina e ok poate merge oricand cu ea la ce teste vrea.
    0 points
  46. Esti babalau, ma refeream ca s-au pus si cele fara led, credeam ca nu mai sunt valabile.
    0 points
  47. In 2009 nu se platea taxa la masinile noi!Deci ceva este putred acolo. Sa postezi daca aflii ce numere are. Ma intreb de ce tin pretul asa ml-urile astea deaorece in 2010 la popeci in craiova aveau un ml320 tot cam la fel de dotat cu ~50k.
    -1 points
  48. . Postez si aici, in caz ca sint oameni care vor mai multa informatie - am pus datele astea pe subforumul pentru seria 7, dar am fost avizat ca trebuie pus aici... 2013 BMW 740Li Imperial Blue Metallic Saddle and Black Nappa Leather Automatic Transmission Cold Weather Package Drivers Assistance Package Executive Package Luxury Rear Seating Packaage Rear Entertainment Package Active Roll Stabilization 19" 235 Wheels Power Rear Sunshade and Side Sunshades Active Front Seats Am facut 5500 de km in prima luna. Tinuta de drum - masina s-a comportat extrem de bine la drum pe drumurile din Romania - mi se pare croita pentru drumuri de calitate medie. Suspensia selectabila pe modul "Comfort Plus" netezeste bine de tot gropiile mici si mijlocii. Faptul ca are ampatamentul extins ajuta de asemenea la diminuarea efecturilor de gropi. Pe autostrada, pe "Comfort Plus", pina pe la 160 de km/ora, masina se comporta foarte civilizat. La peste 150 de km/ora, se comporta mai bine pe setarea "Sport", e mai lipita de drum in felul asta. Motor - cel de 3 litri pe benzina cu 315 cai putere e mai mult decit suficient. Are un mic "turbo lag" chiar la inceput, dar nu m-a deranjat prea mult. Cutia de viteze - cea noua cu 8 trepte e foarte diferita de cea pina in anul 2012 cu 6 trepte. Probabil ca e cea mai importanta schimbare pe care am observat-o Manevrabilitate: de citeva ori a trebuit sa fac mai multe manevre ca sa pot lua coltul corect. De asemenea intrarea in unele garaje a fost dificila Consum: mediu a fost 10.3 L/100 pe parcursul a 5500km. Mai bine decit ma asteptam Zgomot: superb - nu se aude mai nimic. Comfort: masina este echipata cu foarte multe dotari additional - scaune comfort in fata si spate, reglari electronice 20+ directii in fata si vreo 6 in spate, piele nappa perforata cu ventilatie si incalzire fata si spate, masaj in scaunele din spate (si partial fat in partea pe care se sta), 2 monitoare in spate, ?perdele negre pentru soare pentru geamurile din spate si pentru luneta si multe altele. Cele mai bune locuri sint in spate, in special cu scaunele inclinate, masajul pornit si roletele trase :-) ... Accesorii: HUD care proiecteaza pe ecran e superb si foarte folositor. Navigatia si directiile se proiecteaza de asemenea. Prin ochelari polarizati, vizibilitatea HUD-ului scade la cam 20%; camerele de vederi, de jur imprejur, din bara din fata, oglinzi laterale si portbagaj, care impreuna dau un "top view", mse vede totul in jur, perfect pentru parcare sau manevrare in locuri strimte. E greu de trecut de pe masina asta inapoi pe o masina cu marimi / dotari normale... Daca aveti intrebari, voi raspunde .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.