Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/13 in all areas

  1. DacĂŁ era cineva ĂŽn maÂşinĂŁ, se dĂŁdea jos... Eu asa as fi fĂŁcut.
    3 points
  2. martotul airbag trebuie sa se aprinda cand pui contactul si sa se stinga dupa ce porneste motorul, daca nu sunt probleme la airbaguri, daca sunt probleme cum imi face mie uneori senzorul prezenta pasager, martorul ramane aprins si cu motorul pornit.....daca nu se aprinde deloc cum e cazul tau, inseamna ca cineva a taiat firul din bord stresat fiind de prezenta lui nonstop....
    2 points
  3. Da, au gandit cu dosu' la capitolul asta. La LCI nu mai e modulul ala acolo, dar sunt altele mai "friendly". Eu am scos toata electronica de-acolo, ca nu se stie niciodata. Dar macar n-am gasit module sub mocheta de la picioare. Ca la alte marci... E o placere sa le gasesti in apa.
    1 point
  4. nasol atunci , premium my ass..
    1 point
  5. eu am angeleyes de...6 ani..nimic pana acum, este si montat de mine.
    1 point
  6. chiar Cosmine, asta-i pe bune ? http://www.youtube.com/watch?v=lYtvr-LsCk4
    1 point
  7. imi pare rau...!omul a avut noroc...am un prieten care are o vorba:cand e dat de sus sa fie asa,asa o sa fie..!parerea mea este sa o dezmambrezi si mai recuperezi ceva din bani...orice ai face tu sa o faci cum era,nu o sa dispara mirosul de ars....!tu decizi!numai bine!
    1 point
  8. Dar aia nu este ieftina, ieftina ar fi fost la 5000, ala este un pret mediu la masina aia, motor 2.2 benzina, impozit mediu, consum de 17% in Bucuresti, vorba lui darius, nu prea se inghesuie lumea la asa ceva.
    1 point
  9. e si coaja. cand vad stopurile si farurile alea innegrite, imi vine sa borasc.
    1 point
  10. ca nu exista cerere pentru asa ceva.....masini mari cu motoare pe benzina
    1 point
  11. Nu stiu exact, chestia e ca becul ala trebuia sa se aprinda. Mai mult ca sigur asa ai luat-o tu sau flaviu, chestia e ca daca nu se aprinde defel probabil a fost acoperit butonul cu ceva in cluster. Ce mai e posibil e sa fi avut ceva probleme cu senzorul de prezenta si proprietarul sa se zgarceasca sa repare si a manevrat becul sa nu se mai aprinda. Asta in cel mai fericit caz. In cel mai nefericit caz, are ceva airbag puscat si manevrat. Insa asta s-ar vedea pe tester
    1 point
  12. Iti raman si bani de benzina
    1 point
  13. 1 point
  14. Daca iei in calcul si taxa auto care o recuperezi la masina asta... nu prea e simplu :money:
    1 point
  15. Poza in natura ( sexy back ) :
    1 point
  16. Splittere Clubsport: Check! http://imageshack.us/a/img689/3522/booa.jpg
    1 point
  17. Mai blue6 ce om cumsecade si de treaba esti, iti multumesc ca existi. Daca-mi stergeai topicul nu mai vindeam masina asta niciodata.
    1 point
  18. A sunat cineva si vi s-a spus ca masina nu a avut nici un incident ? Din cate stiu masina a avut numai avarii de suprafata fiind inlocuite radiatoare, faruri,2 usi, bara fata ,aripile fata si capota. Lucruri care se vad si in istoricul BMW masina fiind reparata la dealer. Cumva aveti impresia ca masinile premium selection nu au voie sa fie revopsite ? ))) Singurul lucru de care te poti bucura este ca iti vor spune lucrul asta si nu vei constata tu ulterior desi ... Pana acum m-am intors din Germania de doua ori cu mana goala mergand dupa masini de la dealeri. Un Nissan GTR cu lucrari la sasiu si un M6 revopsit (lucru care nu a fost mentionat de dealer el spunand ca are elemente revopsite) M5 ul in cauza a fost reparat acum 3 luni si acum am inteles ca proprietarul l-a lasat ca avans ptr X5M50d f15
    1 point
  19. mda, sa mai iei masina de la bmw premium selection.
    1 point
  20. hopa!! similea pleaca in tabara :goodjob:
    1 point
  21. da...cadrul si caseta Daca stiam ce ma asteapta.....nu mai faceam pasul asta....o gramada de ore lucrate la ea....incerc sa nu o dau in bara cu lucrul de mantuiala (lasa ma ca merge asa)...merge o luna ca apoi incepe sa apara problemele.
    1 point
  22. Sau macar faceti cate o prezentare la sectiunea "masina mea".
    1 point
  23. cu masinile ca si cu femeile, trebuie sa-ti placa cand le-o tragi. in rest nu prea are importanta.
    1 point
  24. Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).
    1 point
  25. Sa faci si un 0-100 sa vezi cum stai fata de stock...cu launch control
    0 points
  26. Chiar esti un adevarat moderator,mai convins.Nu ai decat sa faci ce vrei tu cu anuntul,ca nu sunt asa disperat.......I DON'T GIVE A FUCK....
    -1 points
  27. Babalau esti tu ma! Tu esti in necunostinta de cauza... @ faraonu fierbinte ... Nu trebuie sa lucrezi la nasa ca sa poti face diferenta intre niste faruri.
    -1 points
  28. Lol, acum am luat eu minus. Alex, mi-a placut faza cu babalau. Ce expresii scotea si laur
    -1 points
  29. -1 points
  30. multumesc...imi esti de mare ajutor
    -1 points
  31. Minus ti-am dat eu Alex. Sunt pe tableta si stii cum e. Scuze. Am tastat pe + si tot - a iesit .
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.