Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/10/13 in all areas
-
Asta e tare. Cine crezi ca-ti da copie dupa actele masinii si bulletin ? Mare cretin a fost ala care a considerat ca niste amarati de km reprezinta date atat de sensibile incat doar cu acordul proprietarului ii poti afla !4 points
-
Niste poze dupa o spalare cu 2bm si ceruire... http://s21.postimg.org/avjayw207/20130710_201009.jpg http://s11.postimg.org/fdry5h8ab/20130710_201053.jpg http://s18.postimg.org/t289rjbvt/20130710_201129.jpg http://s17.postimg.org/fizz81x9b/20130710_201155.jpg Enjoy !3 points
-
Bine bine... au mai multe unitati vandute. Dar asta nu e un indicator de calitate. Ba din contra, poate fi chiar invers. Concurenta produce mai putine in aceeasi unitate de timp, dar asta se poate traduce printr-un nivel calitativ mai ridicat.2 points
-
2 points
-
2 points
-
ma, pana acum nu ti-am spus nimic. da' fraza asta ma face sa-ti spun: chestii tehnice? apa care curge ("TREBUIE SA CURGA") printre geam si usa!? tu chiar esti XXXX. folia aia e antivapori/condens, pentru ca fata de usa e din carton presat.\ este ilogic, absurd si tampit sa crezi ca la orice masina portiera e gandita sa curga apa prin ea. sa-mi bag plua, cu cat aberati mai tare, cu atat sunteti mai insistenti. va repet, am deschis fetele de usa de zeci de ori, circul fara ele, cu toate ploile astea din anul asta nu am pic de apa in masina, cum pula mea se explica asta, daca ar trebui sa curga pe acolo? cacat, sa va spuna 525da ca patise la fel si citise pe forumul de isteti cum ca folia e de vina. era un cheder "incalecat', 2 secunde de pus la loc si ioc apa in masina. gizaaaaaaaas PS: si jur pe rosu ca nu mai zic nimic pe topicul asta. il las pe Kristal sa fie dezamagit, ca io nu sunt in privinta lui. na.2 points
-
multumesc baieti , scuze si de offtopic, o sa vorbesc cu veyron. Cosmine ai luat masina buna mai , daca o sa ai probleme cu consumul de ulei schimbi simeringurile de la supape si gata.2 points
-
Este o problema destul de intalnita la mai multe marci de compresoare clima cu actionare electromagnetica. Ce se intampla? practic la cuplarea climei (butonul cu fulg de nea) compresorul nu vrea sa porneasca. Inainte de a suspecta electromagnetul verificati cu o lampa de control daca apare un plus la pornirea climei. Daca da, iar compresorul tot nu functioneaza ramane sa desfacem tot cuplajul si sa-l verificam. Operatia se poate face si pe masina (fara a demonta compresorul jos) daca spatiul este suficient. Daca nu, datele problemei se schimba umpic in sensul ca va trebui demontat jos si ulterior instalatia umpluta din nou cu freon. 1. Prima data se va desface cuplajul din fata fuliei, este piesa turnata in cauciuc care are rol si de atenuator de socuri la pornirea compresorului. De regula este fixat cu un surub (torx, imbus sau cap hexagon). In cazul meu a fost un Tx de ''27. 2. Inainte de scoaterea fuliei eliberati siguranta zegger cu un cleste special de sigurante. Dupa ce a iesit puteti sa scoate-ti fulia afara, e posibil sa iasa umpic mai greu. Folositi niste wd-40 pt. degripare daca e cazul. 3. Dupa ce fulia e jos se procedeaza la demontatul bobinei. Este fixata exact ca si fulia, adica tot cu o siguranta zegger. Dupa ce a-ti demontat-o trebuiesc facute niste masuratori cu un aparat de masura. Bobina Bobina de anclasare (care atrage cuplajul pe fulie) este bobinata cu sarma destul de groasa (0.9mm) si care zic eu, se intrerupe ceva mai greu. Faceti niste masuratori cu un ohmetru sa vedeti daca nu cumva e vreo intrerupere in bobina. Daca da, acea bobina e pt. aruncat, absolut totul e turnat si incastrat in metal. Carcasa bobinei e etansa si e punctata electric astfel nu se poate ajunge sa o scoti afara si eventual rebobinata din nou. Insa cei care au facut acea bobina au fost niste baieti destepti si undeva din bobina au scos afara o priza. In acel loc practic bobina e taiata si scos capetii de sarma afara unde is fixati intr-un soclu. Capetii sint reuniti printr-un termistor (rezistenta termica) pt. o protectie la supraincalzire. Aceasta se arde intrerupand bobina si decupland compresorul. Eu am scos acel termistor (era spart si fisurat) si am facut o punte intre capetii bobinei. Practic am facut un strap in locul termistorului. L-am facut dintr-o sarma de cupru de 0.5mm (mai subtire decat sarma bobinajului) pt. a avea si o siguranta in caz de supraincalzire. Dupa ce ati rezolvat problema, alimentati bobina la 12v si vedeti daca se magnetizeaza, in cazul meu a functionat perfect. Acesta e un defect destul de des, insa la servis se recomanda achizitia unei bobine noi dar eu nu vad nici un rost sa faceti asa ceva. E un ansamblu care teoretic trebuia sa tina mult si bine, practic nu se invarte, nu e expus nici unei frecari, etc.1 point
-
Ma alatur din nou forumului (nu ca as fi plecat vreodata din el) cu o noua achizitie, mai exact un E60 525D motor 3000. Eram chitit sa imi iau un 530 pur insa toate masinile pe care le-am vazut erau foarte tocite atat la interior cat si la exterior, 525-ul asta a facut diferenta. Trecand de la 143cp la 197cp, diferenta se simte foarte serios, imi place. Masina este 2007 aprilie parca iar km in bord sunt 144000, din verificarile de pana acum nu par a fi modificati. Interiorul la masina parca este scos din cutie, are pana si aptipildurile pe bancheta din spate unde indica locul pt prinderea scaunului de copil. Zici ca nu s-a stat deloc in ea.. Dotarile le vedeti in poze. Urmeaza sa ii fac schimbul de ulei filtre si placute saptamana asta si actele. Apoi cred ca am sa fac si un schimb de ulei si filtru la cv. Probleme nu sunt deocamdata, sertarasul din fata unde e briketa nu se deschide in rest totul e ok. So far Sent from my iPhone 51 point
-
Nu ar trebui sa porneasca singur peste 6 grade Celsius.Senzorul de temperatura exterioara e ok? Trece locatia sa stie lumea de unde esti.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Felicitari pt achizitie :frantics: Sunt convins ca abia astepti sa il vezi montat. Auditie placuta1 point
-
1 point
-
Prima datã când Îl folosesc. Am sã ÎÞi spun ... Dar pt preÞul care Îl are meritã ai dacã tine doar 3-4 spalari. Efectul este superb.1 point
-
tu probabil esti nu numai analfabet, ci si nebun. In orice caz, daca acea cutie are un defect, nu se va rezolva prin schimbul de ulei. Ma rog, este si foarte ieftin uleiul si filtrul, deci probabil merita cheltuiala Bine, la service i-au spus ca este convertizorul defect, dar tot e bine ca s-a lamurit pe forum ca e de vina uleiul.1 point
-
1 point
-
Ia mai da-i in ****. Deja vand orice kkt de piese, indiferent de provenienta lor. Am cumparat si eu amortizoare aduse de Autonet. Fabricate prin China, cu etichete de SACHS Made in Germany. Au tinut fix o luna si cand am vrut sa le schimb pe garantie, nu se incadreaza in parametrii necesari, adica aveau eficienta doar 50%. Trebuie 40% ca sa le schimbe. La 50% eficienta, deja amortizoarele sunt ca inexistente. Au ajuns ca majoritatea distribuitorilor, niste ordinari. Ce au facut cei de la Renault ar trebui sa faca toti producatorii. Sa cumperi doar piese originale, chiar daca sunt mai scumpe. Dar ai o siguranta.1 point
-
Poftim? Adica obligatoriu trebuie sa intre apa pe la geam? Mai fratilor...apa nu trebuie sa treaca de chedere, fie ele de la geam vs rama, fie de la usa vs. caroserie. Ca sa ajunga la folia vietii, trebuie sa treaca de geam. Trece de geam, e in portiera a carei scurgere, daca e infundata intra in masina, indiferent daca acea folie e sau nu lipita. Trece de cheder, e in masina. cristale, folia aia pana la masina, nu mai are si o fata de usa care ar trebui sa fie uda? Asa, ca de la un dezamagit la altul.1 point
-
BunĂŁ dimineaĂža, Pentru a furniza istoricul maÂşinii unei terĂže persoane, proprietarul maÂşinii trebuie sĂŁ fie de acord cu acest lucru. Ăn caz contrar, drepturile sale sunt ĂŽncĂŁlcate. Aceste principii Ăžin de legalitate, eticĂŁ Âşi de buna conduitĂŁ de funcĂžionare a oricĂŁrui service autorizat. Pentru orice alte informaĂžii, vĂŁ stau cu drag la dispoziĂžie. O zi frumoasĂŁ, Paul1 point
-
1 point
-
Si pe mine...la varsta lui ce naiba? Sa nu stii atata lucru? Pana si un pustan stie.1 point
-
Am incercat sa nu scap nici un detaliu http://s19.postimg.org/jyxe01mf7/IMG_8650.jpg http://s19.postimg.org/v12gyhghv/IMG_8651.jpg Si in cele din urma am ajuns si la subiectul principal ... PIELE Am avut ocazia sa ma 'joc' cu 3 produse Chemical G - satisfacator 1z leder cleaner - un produs cu o f mare putere de curatare si lasa totul absolut mat (nota 10) Turtle wax leder - este mai mult un balsam cu o putere de curatare mai mica dar inmoaie f bine pielea. Daca nu aveti f multa contaminare pe piele este super ok pentru pretul care il are. Si acum cateva versus Chemical G http://s19.postimg.org/5egb57rgj/IMG_8653.jpg Si aici pe carpa se poate vedea puterea de curatare a lui 1Z http://s19.postimg.org/xh4acbykj/IMG_8654.jpg Si diferenta dintre cele 3 produse: http://s19.postimg.org/tajfwzyyr/IMG_8656.jpg Si pt plasticele de la exterior am folosit Sonax gel plastic http://s19.postimg.org/ulvsj7jyb/IMG_8674.jpg Si una cu istovitoarea mea munca la interior fibra de carbon si rasinele aferente http://s19.postimg.org/xva7po81v/IMG_8677.jpg Din pacate am lasat Sonax Brilliant Shine la sfarsit si nu am mai avut soare pentru o poza frumoasa cu "reflexii" Curat si plin de "VOIE BUNA"1 point
-
Cosmine in caz ca ai probleme cu uleiul http://www.bmwclub.ro/forums/topic/116574-myx-4/page__view__findpost__p__17529991 point
-
A fost cu multi ani in urma si a fost prima masina care am vandut-o, eram mai copil sa zic asa. Nu a fost lovita masina, frecata in parcari si la semafor da, dar pana la dat peste cap e cale lunga, acolo e si exagerarea.1 point
-
Astia la cluj imi faceau pretul dupa masina. Cand m-am dus cu focusul 100 lei, cu e65 200 lei, cu s class 250 lei si tot asa1 point
-
@Similea - Mi-ai inteles perfect starea de spirit, abia am mai dormit noptile dinainte sa iau masina. Nu stiu ce asteptam mai mult, nunta sau masina (gluma) Despre consumul de ulei, supape sau mai stiu eu ce, momentan nu cunosc. Nu i-am desfacut capota de cand am luat-o, urmeaza sa ii completez azi lichid de parbriz. Momentan are schimbul de ulei si filtre facut pe 1 iulie. Motorul e uscat, prafuit, nu are pierderi de ulei. Daca va consuma, o sa mi se aprinda martorul in bord. Legat de colegul Roland, nu pot decat sa sustin ce am scris si in primul post, om de nota 10. Sunt convins ca daca v-ati intalni la un pahar de vorba, in afara forumului, parerile s-ar schimba. Nu ma deranjeaza discutiile off-topic, nu m-ar deranja nici sa mi se spuna ca masina a fost dauna totala, sunt atat de incantat de ea si merge atat de bine incat nici macar asta n-ar mai conta. Am mai avut e46 si diferentele sunt enorme, dupa 1000 km de mers cu ea efectiv n-am ce sa-i reprosez. Stima!1 point
-
cinste lor,nemtilor!la noi politistii stau cu radarul la plesneala...sau joaca la pacanele!!1 point
-
1 point
-
nu le cumpara, dot 2012 minim. Eu cu dot 2009 nici la jumatate de pret nu cred ca le-as mai lua, sunt PLASTIC1 point
-
1 point
-
Ia...baga sa vedem si noi cu cine avem placerea. Lasa..te-am gasit: http://4.bp.blogspot.com/-EAXjyWabuE8/TVwwHk1vfFI/AAAAAAAACw0/z18TJ4VYPPc/s1600/skinny-man-pose.jpg1 point
-
ba ejnebun? bo$$, fi geana, ca care nare e dajaba. Asculta la babardelo aici: io are respekt pentru faraonii ejtia de sa duce la sala, are timp da ei, sa fie giorno. Nu ca crevetii ejtia opariti si mari profesori, cu gura da le miroase a chifla. Cand a zis belengherii da gratematica si da una ca da alta e clarro blat, ca nare ei cum sa verifice cum tia intrat tie apa in chec. Lasai pastia de are rude la Medias si dute la doctor. Te intorci apoi acilea si le arati butucul scamos la fraerii care nu stie valoarea la buzdruna. Deci baibac, te pup umed pe gornet.1 point
-
1 point
-
in 2 zile o sa iti apara alta eroare si peste 4 zile o sa zici ca trebuia sa mai circuli 78km dupa calibrare, ca sa dispara erorile.1 point
-
1 point
-
Pai depinde ce iti comanzi Eu iti pot spune doar pt grom. Se scoate CDC-ul din locas, apoi se scoate mufa din el. Mufa este compusa din doua parti(mufe): o mufa pentru curent si o mufa pentru fibra. Se detaseaza mufa de curent si se muta pinul 2 in 4. Se ataseaza la loc in mufa mare si se baga in Grom. Asta-i tot. Anyway, ai instructiuni.0 points
-
0 points
-
Tu vorbesti bai cap de ceapa? Stai linistit ca la aberatii nu te intrece nimeni. Si baga-ti minusurile in fund poate iti place.0 points
-
pana la urma se pare ca roland e pasionat de samsareala, precis da si km inapoi. cred ca boldy a invatat meserie de la el.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
+1 Si eu sunt foarte curios. La ce ai dat a3-a proba, cea la care poti alege in functie de profil?-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00