Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/12/13 in all areas
-
mai tepar mic, in locul tau m-as face mic de rusine, si i-as comanda omului simeringurile, sau i-as segmenta motorul, in functie de caz. toate masinile ce le-ai avut pe forum s-au dovedit tepe, asa ca ciocu' mic. vezi ca exista un punct in regulament pt tepari, poate-l aplicam imediat. iar tu ai ultimul avertisment.3 points
-
3 points
-
Baieti,ma cheama Alfred dar mi se spune Fredi,deci......incantat de cunostiinta ( sa nu imi mai spuneti Fre , nu era liber Fredi cand am ales numele )3 points
-
si de asemenea, nu ai remarcat ca e in mile pe ora? si ca data este formatata intr-un mod ciudat? camerele astea coreene au un fel ciudat de setare si n-am reusit pina acum sa ii dau de cap. asa ca am lasat-o asa cum e, in mile pe ore si cu ora de prin alte parti. si nu-s suficient de priceput sa modific setarile, si nici nu-si merita bataia de cap in opinia mea. e acolo in caz de accident, sa am dovada video dupa numarul tau mare de posturi pe forum, ar trebui sa iti dai seama ca ce ai spus e un atac personal, care chiar nu-si are nici un rost. nu ma cunosti, nu te cunosc, topicul aici este despre o masina, nu despre mine. e destul de josnic, in opinia mea, sa incerci sa jignesti pe altii in timp ce folosesti un pseudonim. toate cele bune.3 points
-
Sper sa nu se supere nimeni..... Am pus ce aveam prin telefon,inceput de primavara,ca iarna hiberneaza :3 points
-
Va salut cu bucurie! Sunt prezent pe forum din 2009, cand mi-am cumparat primul bmw, un e46 316i NFL. Masina respectiva mi-a dat multe batai de cap, nu era dotata deloc, drept urmare n-a “meritat” sa-i fac un topic de prezentare. Ce-i drept, m-a purtat in siguranta fix 100.000 km pana acum 2 saptamani cand a plecat pe 1800 euro . De luni, 01.07.2013, sunt preafericitul posesor al unui e46 318i facelift, masina cumparata de la colegul Roland. In topicul lui de vanzare spune ca “Se vinde un e46 dragut nici foarte dotat dar nici chel”. Pentru mine, masina asta e fooooarte dotata, comparativ cu ce am avut. Practic, nu-mi lipseste nimic, desi stiu ca mai exista destule optiuni pe e46. Nici nu stiu pe cine sa incep sa ridic in slavi mai intai, pe Roland sau masina . Hai sa incep cu masina…. - E46 318i FL, motor N42B20 de 143 CP, fabricata in 2002. Dintre dotarile care merita amintite sunt xenonul OEM cu spalator faruri, scaune incalzite, senzori lumini, senzori parcare spate, volan de piele cu comenzi, pilot automat, pedale performance, pachet crom. - Are aproximativ 230.000 km, despre care tind sa cred ca ar fi reali. Absolut toate optiunile functioneaza, nu are martori aprinsi in bord, iar de partea mecanica sunt foarte multumit. Estetic, are o infundatura pe bara din spate (care momentan nu ma deranjeaza, asa va ramane). In rest, nu are rugina, zgarieturi, indoituri. Si sa continui poveste achizitionarii de la Roland…. Familia mea m-a sustinut teribil sa scap de vechiul e46 pentru a-mi achizitiona ceva mai nou. Imi recomandau Skoda Octavia, Audi A4, Toyota Avensis, toate fabricate dupa anul 2005. Am fost si am vizionat cateva dar n-am fost convins sa iau vreuna. Intr-o seara, uitandu-ma mai atent la pozele masinii actuale, am luat hotararea de a o achizitiona. Am vorbit cu Roland la telefon, i-am spus ca urmaresc masina inca din aprilie de cand a postat anuntul si ca sunt hotarat s-o iau. Mi-a vorbit despre masina vreo jumatate de ora la telefon, timp in care mi-a castigat increderea si m-a facut sa fiu increzator in decizia pe care am luat-o. Asadar, luni am ajuns la Cluj, am mers cu masina aproximativ 30 de metri , timp in care se crease chimia si stiam ca vom fi nedespartiti din acel moment. Nu am mers cu masina la tester, nu am fost sa o verific mecanic, am crezut absolut tot ce mi-a zis colegul nostru de forum. Actele erau deja facute, i-am dat banii, am mai stat 10 min de vorba dupa care am plecat. Un aspect foarte important, care are legatura cu ce urmeaza sa povestesc este faptul ca am preluat masina cu un consum pe CB de 12,4 L/100 km. Sincer sa fiu, ma cam speriasem. A doua zi de dimineata am facut plinul la OMV pe Calea Turzii, am resetat CB-ul si trip-ul si am plecat spre bucuresti. Avand in vedere ca tot eram prin partile acelea, am hotarat cu proaspata mea sotie (sambata am avut nunta) sa facem un traseu pe Transalpina, care din punctul meu de vedere este muult mai frumos decat Transfagarasanul (pe care am fost de cateva ori). La Novaci am luat-o spre Ramnicu Valea – Pitesti – Targoviste – Bucuresti. Mentionez ca nu am mers la consum, am avut reprize de schimbat in 6000 rpm, viteze de 180-200 km/h. La Targoviste, dupa 490 km, aveam consumul pe CB de 7,2. Ca sa ma conving de eventualele erori, am decis sa fac din nou plinul si din calcule a reiest acelasi consum. Eu aveam de gand sa montez o instalatie GPL (cum am avut si pe cealalta masina), dar avand in vedere ca imi consuma mai putin decat 316i NFL, nu stiu daca voi mai face aceasta investitie. Roland imi zisese ca ultimii 500 km erau facuti strict urban, ceea ce nu era greu de dedus pentru ca masina nu avea rovigneta. Acest lucru explica consumul cu care am preluat masina. Orice samsar cred ca facea cu ea 30-40 km in afara orasului si mi-o prezenta cu consum de 6%. Mi-au mai fost aduse la cunostinta urmatoarele: kit-ul de ambreiaj e schimbat recent, vasul de expansiune la fel, amortizoare, doua bucse pe spate, la fel si uleiul si filtrele. Cauciucurile sunt aproape noi, jantele nu au nici macar o zgarietura. Va marturisesc ca sunt foarte incantat ca am gasit un om valabil in spatele vanzarii acestei masini. Colegul Roland e un tip deosebit, nu are texte "samsaresti", e sociabil si sincer. Va prezint cateva poze, unele dintre ele sunt „imprumutate” de pe topicul lui Roland fiindca nu am avut timp sa-i fac o sedinta foto, mai ales ca astazi a si plouat in Bucuresti. http://img802.imageshack.us/img802/1772/mz7.jpg http://img707.imageshack.us/img707/6555/4clm.jpg http://img692.imageshack.us/img692/4752/ft1b.jpg http://img689.imageshack.us/img689/9122/nu87.jpg http://img593.imageshack.us/img593/4294/t2gx.jpg http://img259.imageshack.us/img259/7938/s2i9.jpg http://img198.imageshack.us/img198/505/w304.jpg http://img16.imageshack.us/img16/4426/4slr.jpg Acum, daca sunteti amabili, as vrea sa ma ajutati cu animite chestii: 1. Nu-mi dau seama daca are si senzori de ploaie, fiindca pe maneta stergatoarelor nu e nicio pozitie cu „auto”. 2. Roland mi-a zis ca schimbat bucsele pe spate fiindca atunci cand urca pe borduri se auzea ca si cum ai avea ceva care se misca in portbagaj. Din nefericire, mi se pare ca nu s-a remediat problema, zgomotul apare la urcarea bordurilor. 3. Luni sunt programat la RAR pt identificare. Aveti idee ce acte imi trebuie ca sa o inscriu. Are ceva daca nu ma prezint personal la RAR sau la Politie? Astazi i-am inscriptionat oglinzile, desi nu am inscris-o inca. Am pus DB BCE, deoarece nu stiu daca numarul pe care-l vreau e 100% liber . Am vrut sa montez la un coleg de forum mufa AUX, dar nu s-a putut deoarece CD-playerul e fabricat inainte de a 8-a 2002. In viitorul apropiat vreau sa montez folii.2 points
-
2 points
-
2 points
-
neobisnuit de rece, adica vreo 35 de grade azi, comparind cu temperaturile pe la 40-45 de grade in perioada asta daca as lucra in IT, probabil ca as folosi un proxy ca sa schimb IPul si sa-l ametesc pe Pole :frantics: . pentru ca destinatia finala a masinii este USA multumesc pentru psihanaliza, domnule sigmund freud. daca modul meu de raspuns e dubios de fara injuraturi, golanisme si de astea, scuza-ma . Ai si tu dreptate, m-ai prins de data asta :goodjob: , asa e nu avea 1 km la bord cind am luat-o, avea 1 mila. Im cer scuze, nu o sa mai intimple . da, si merge cu masina de teren prin namol pe la competitii, are niste filmulete scurte pe youtube . modelele pentru export din EU au reflectorizante galbene pe aripile din fata, semnalizarile pe spate sint de culoare rosie, nu galbena, si au anumite chestii de software blocate in privinta echipamentului interior . uita-te pe forumul de seria 7. acolo cineva a avut intrebari referitoare la F01, si i-am raspuns. si dupa aia Laur R, de pe forum, mi-a spus sa postez in "masina mea". N-am postat pentru poze, ci pentru o revizie la inceput. .2 points
-
2 points
-
2 points
-
iei 7 nou,benzinar,sa aiba prestanta...si din jegos si jeg nu il scoti...plm..masina asta merita spalata zilnic..si cine dracu are 7 si sta sa se justifice pe net ca e a mea masina,ca fac poze cu foaia "mosroatapatrata" in mana,ca promit....o da.2 points
-
sorin angeleyes se ocupa cu dezmembrari de e46... concluzia: unii sunt atat de lacomi incat iau si de la cei care au nevoie... poate cineva avea nevoie cu adevarat de acele trimuri...2 points
-
2 points
-
apelativul dragule ti-a scapat din greseala, Dragule - apelativ de simpatie colegiala. Nu te gandi la prostii ca nu e cazu' ! Scuze dany35.1 point
-
Prima spălare după ce am aplicat Sonax Brilliant Shine Sonax Brilliant Shine Detailer M-a pufnit râsul la spălătorie când punea omu' spumă .... A încărcat de 2ori lancea a crezut că a greşit concentratia. Pur şi simplu nu stătea nici spumă pe ea. De uscat m-am ocupat personal cu "Mamutul" ... Nu are ce să se atingă pielea de capreoara de maşină. My precious pearls http://s19.postimg.org/p4cdmw3ib/IMAG0054.jpg Sunset http://s19.postimg.org/8hutdtakj/IMAG0059.jpg1 point
-
eu zic sa cumperi stickul original. va fi plug&play, fara dureri de cap. asta daca nu costa mult.. astept sa vad ce faci cu internetul si cred ca o sa-mi iau si eu o navigatie ersin.1 point
-
1 point
-
La treaba cu spatiul pentru un familist subscriu. Am seria 3 E46 dar as face oricand saltul, la mine e aceeasi poveste carutul ocupa mult din spatiu plus ca in spate am 2 scaune de copii. Unul de 4 celalalt de 5 luni. Bagaj cat incape pt copii pe langa carut. Practic acum sunt la limita cu E46-le si e tot touring. Seria 5 e altceva, pe langa spatiu ofera si confortul unei clase superioare.1 point
-
Mda..blue6 anonimul forumului. Cei fara nume si fara existenta, inchisi intre 4 pereti 24/24. Corect. La el primeaza spiritul de turma, doar trebuie sa se apere intre ei , sa nu cumva sa iasa ceva la iveala din trecut sau prezent.1 point
-
1 point
-
Masina din 2005, rulata 7.5 ani in germania, cati km crezi tu ca are? Eu zic x2 fata de anunt. Cine da mai mult?1 point
-
1 point
-
deci, vrei sa cumperi un 730d si sa-l faci facelift pentru ca ai mai vazut tu alte facelifturi? foarte bun motivul in legatua cu componentele. pe langa cele necesare ai nevoie si de componentele care nu sunt necesare, e logic :goodjob:1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
cine mai doneaza lucruri mai bine sa aiba grije cui i le da, daca tot vreti sa faceti un bine, faceti un bine pana la cap, si datii unei persoane care are nevoie... la fel de bine le puteti vinde.. dar donatiile sunt pt cei care au nevoie nu cei care le iau pe gratis si le vand mai tarziu.... e adevarat si ca sunt lucrurile voastre si faceti ce vreti cu ele, bine ar fi pe un astfel de club forum sa existe mai mult bun simt si sa ne ajutam mai mult, nu sa ne furam intre noi, altii chiar se ajuta in astfel de cluburi...1 point
-
E cam scumpa, totusi, Paul. Nici macar incalzire in scaune nu are.1 point
-
1 point
-
1 point
-
sa-l stapanesti sanatos cam cu ce viteza ai mers de ai scos consumul asta?ai intrat si in oras?1 point
-
Cosmin, este cvasi-normal sa te astepti la diverse probleme tehnice, dupa ce cumperi o masina second-hand. Totodata, nu uita ca este o practica frecvent intalnita ca, atunci cand o masina are probleme tehnice majore, proprietarul sa o "cosmetizeze" superficial si sa o vanda rapid - situatie denumita "teapa". Sper sa nu fie si in cazul tau. Cu foarte putine exceptii, din momentul in care un proprietar a decis sa isi vanda masina, acesta prefera sa neglijeze intretinerea si reparatiile, economisind bani. Pana la vanzare insa pot trece luni, sau chiar ani. Cu cat mai mult timp, cu atat mai grav pentru masina. De aceea este o buna practica sa inlocuiesti toate fluidele, de indata ce cumperi o masina second-hand. Costa ceva bani, dar este o buna asigurare impotriva unor probleme majore in viitor. Ai de inlocuit: ulei motor + filtru ulei, filtru de aer motor, ulei cutie viteze, ulei diferential, lichid de frana, lichid de racire (antigel). Daca servodirectia este hidraulica, atunci este o idee buna sa schimbi si uleiul de servo, sau macar sa verifici nivelul acestuia. O parte dintre acestea (ulei cutie, ulei dif, antigel), odata schimbate acum, nu vor mai necesita inlocuirea timp de 4-6 ani, posibil chiar pana vinzi masina. Indiferent ce ce ti-a spus proprietarul anterior, atat timp cat nu exista o dovada scrisa si incontestabila asupra inlocuirii unui fluid, trebuie sa iti asumi costul si sa o efectuezi.1 point
-
. Poza facuta la Hotel Club California in Mamaia. Nu prea se vede mult dar ce sa fac, asta-i tot ce am. Asa ca pina o sa ajung sa fac poze acasa cu interiorul masinii, asa cu hirtie tinuta in mina si toate alea, cam asta e tot. Mai am citeva poze de la BMW Welt, din unghiuri putin diferite. Bineinteles, fiecare are dreptul sa creada ce vrea. Daca e vreo intrebare valida referitoare la masina, o sa raspund cu toata placerea .1 point
-
1 point
-
Iti intra Eu mi-as pune totusi pe 16, pe 15 fiind parca mult prea mici. Dar daca vrei iti poti pune fara probleme.1 point
-
1 point
-
Iarasi prost. Prezenta si-o face simtita de cand diferenta de presiune este peste cea atmosferica. Ca orice nascocire mecanica, nu este 100% liniara si opereaza la eficienta mare doar pe anumite plaje de turatii, functie de viteza gazelor, motor, tipul compresor/turbina etc. Altfel, ar fi pur si simplu un motor diesel aspirat, cu un imbold la anumite turatii.1 point
-
1 point
-
Deja ramaneai cu motorul pe jos . Cu uleiul am vazut ca nu e de gluma,cand cere,trebuie dat. Ai cam schimbat ceva lucruri ca sa scapi de trepidatiile de la motor si de acea smuceala la oprire1 point
-
de fapt sunt 30.000 km de cand a facut ultimul schimb1 point
-
aici ai dreptate. chestia e ca el s-a deconspirat mai demult pe forum, si a fost scandal atunci. m-am mirat si eu ca mai are tupeul sa mai puna masina pe forum la vanzare. mi-a fost rusine de rusinea lui, gen. de aia nu i-am zis nimic. puteam sa-i sterg si anuntu', da' el tot crede ca am ceva cu el.1 point
-
Multumesc,la fel si voua Poze dupa ce am schimbat grila originala cu cea M Performance,mie imi place foarte mult,pare mai agresiva !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Va pierdeti timpul degeaba. Orice discutie cu pustiul asta de 20 de ani sau cu celalalt cu 4-5 ani mai mare ca el (ale carui post-uri sunt ca niste ranjete tampe) reprezinta moartea ratiunii !1 point
-
http://i1263.photobucket.com/albums/ii622/mikken6/download_zps7537fbd6.jpg1 point
-
Eu nu-mi dau cu parerea legat de posesori, de abilitatile lor samd. Cred ca-i mai bine asa. Imi pare rau ca ati sarit toti ca arsi de la cateva comentarii. Am inteles acum, asta e topic de laudat E60-uri diesel. Ma retrag atunci. PS: E o mica diferenta intre "440 cai cu 2000 euro" si "exista unul cu 420 cai" si "probabil ca vreo 3000 euro". PPS: Ala n-are 420 cai. PPPS: Imi place masina aia. E tunata cu bun gust. :getlost: PPPPS: Imi place si ca "nu da cu fum" cand o calca...1 point
-
true , dar 1. nu prea stiam ce titlu sa ii dau topicului, desi mergea pur si simplu doar Accident in Ramnicu Valcea si 2. oricat de tampit si prostesc si cum mai vrei tu sa ii spui ar suna , is mandra ca bmwu poate sa doboare un tir :twoup: call me nuts .. but ... :( you`re nuts :) cum poate fi cineva mandru de asa ceva? PS am vazut un vw care a scos un stalp din loc, cred ca aia de pe vwforum is in extaz :)1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00