Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/16/13 in all areas
-
Salut, tinand cont ca masina are 4 roti si atunci cand se termina benzina trebuie sa umpli din nou rezervorul, care este ultimul pret?5 points
-
4 points
-
Io cred ca tu ai vrut sa ne spui ca mergi in Germania si ai gasit aici contextul propice unei asemenea afirmatii. P.S. Esti off topic.3 points
-
3 points
-
2 points
-
O intrebare am si eu pentru tine : acum ca ai primit trimurile dorite,ai fi dispus sa le donezi tu pe ale tale (cele pe care le-ai folosit pana acum) cuiva care are nevoie de ele?2 points
-
Nu ca zic...dar vreau sa spun.. Parerea mea e ca mai bine o lasai asa cum a picat, fara sa mai comentezi, fiindca colegii de mai sus au dreptate, indiferent cate posturi au la activ. De fiecare data cand s-a donat ceva mai de doamne ajuta ai fost primul care ai avut nevoie, desi ai atatea e46 la dezmembrat. Eu n-am nimic cu tine, ba chiar am lucrat de cateva ori cu tine si in definitiv nu-mi pasa cine ia ce se doneaza, dar ideea ar fi ca din moment ce ne consideram a fi o comunitate sa ne ajutam intre noi. pe cand, in cazurile de fata, n-ai sa ma convingi vreodata ca ai avut cu adevarat nevoie de ce s-a donat. Indiferent ce vei maj spune, anunt anticipat ca ma retrag din discutia asta.2 points
-
Frate stai linistit si numai da atâtea explicatii ca si eu sînt un bulangiu invidios. Sa o stapanesti sănătos fara accidente2 points
-
2 points
-
2 points
-
O'Rly ?! Language version, Dutch Mama lor de masini importate, repede la mai vand strainii si la putini km, or not ! Mileage (central data): : 173,281 km PS. nu imi mai dati mesaje private, sunteti prea multi, prefer sa raspund eu on-topic din cand in cand.2 points
-
Bine v-am gasit ! Am hotarat sa imi prezint si eu masina,poate sunt interesati si este bine sa afle mai multe detalii despre acest model,relativ nou scos pe piata de cei de la BMW.Am achizitionat-o de la Apan Motors Braila,initial inclinand catre X6 M insa,am luat-o ca o provocare si m-am hotarat totusi la X6 M50d,un motor complet nou si revolutionar prin prisma cilindreei mici si puterii enorme dezvoltate.Mentionez de la bun inceput ca nu am de gand sa ii aduc modificari optice de nici o natura,singurul upgrade fiind grilele negre M Performance.In urmatorul post o sa atasez si un pdf cu toate optiunile masinii,asa ca nu mai are rost sa le scriu si aici. Enjoy !1 point
-
sa fiti voi sanatosi pana o sa vedeti voi ceva gratis sau la un pret mai redus de la Sorin! si are dreptate pe topicul de mokangeala ar trebuii sa fim toti interzisi sa poata sa ia el totul si noi cei care chiar avem nevoie de unele lucruri de aici sa le cumparam de la el la un pret de reprezentanta!1 point
-
De acord cu tot ce ai zis dar care e rolul cracului bagat in compartimentul motor?1 point
-
1 point
-
Mai stai prin Munchen? Ajung si eu acolo saptamana viitoare. Vreau sa-ti vad masina.1 point
-
valabil,mai jos trec cateva probleme la masina care mi-au fost semnalate de doua persoane care mi-au vazut masina....Probabil mai mult sau mai putin importante pentru un eventual cumparator.: - usa spate dreapta are 2 zgarieturi (cel mai probabil de la usa altei masini oprita in usa de la masina mea) - lac sarit bara fata/spate pe alocuri + sarit o parte si de pe aripa fata dreapta. - bara spate putin departata deasupra carligului de remorcare (cam 05-1cm) - interior zgariat la scrumiere fata spate si pe alocuri la spatele scaunelor (am copii mici) - cateva puncte de rugina la capota (a fost schimbat dupa cum am zis si cel mai probabil e capota aftermarket plus faptul ca e putin mai apropiata de bara nu e chiar centrata corect) - aripile spate au retusuri/vopsiri : probabil reparate de ceva inceput de rugina...din puctul meu si a altora care au verificat reparatia este ok...deci nu de mantuiala - stopuri spate aftermarket (unul are o crepatura dupa cum se vede in pozele anterioare) - lipsa capac surub brat stergator stanga1 point
-
1 point
-
eu banuiesc ca e de la pedala. sigur ai ceva in spatele ei care nu iti permite sa ii dai blana.1 point
-
bai, tre' sa-i ecsplice careva lu' FRE cum stau lucrurile pe-aici: FRE, lucrurile pe-aici stau intr-un mod placut. simte-te bine, asadar. revenind: io tot nu cred nimic1 point
-
1 point
-
ai si srgumente?eu sunt foarte multumit de al meu , il am de peste 1 an de zile , nu mi-a picat nimic la el in afara de electrovalva egr , restul se considera consumabile , cum ar fi bratele de exemplu , la ce drumuri avem1 point
-
Stai linistit ca in usa E92 335i nu e o masina asa rara pe cat ti-ai dori. Iar legat de poza... I'll blow you, with a blowtorch PS: fug tare karturile alea de la Legoland?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iti recomand sa nu scoti dopul. Masina va imploda iar cei prezenti in masina vor sucomba instant.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu se strica nimic asa cum iti inchipui. Aparent e o problema comuna, dar doar pt ca masinile respective sunt vechi si acele piese si-au atins limita de viata. 150k sau 200k trebuie sa tina. Daca vrei un vasc second bun, am eu unul la 60lei, Behr, original.1 point
-
Salut ! Sa va povestesc eu cum am rezolvat problema cu smucitul la plecarea de pe loc, la downshift, etc etc etc.... Problema la mine nu a venit de la cutie, ci de pe cardan si anume de la piesa nr 2: 26 11 7 572 664 My link. E o chestie din cauciuc care se distruge in timp de la vibratii. Cu 400 de lei am rezolvat-o, si a disparut ABSOLUT orice urma de soc, schimbarile de viteze sunt fine, aproape imperceptibile. Acolo a fost buba, cel putin la mine. Va recomand macar sa o verificati, sa vedeti in ce stare e (e mai greu de ajuns la ea, trebuie dat jos inclusiv esapamentul ) Mentionez ca acum am pe bord 139 200, piesa respectiva am schimbat-o la 137000, recent am schimbat si uleiul ( just to be safe ) Inca un link pe ebay, sa vedeti cum arata My link. Sper ca am fost de ajutor. Numai bine !1 point
-
1 point
-
1 point
-
si de asemenea, nu ai remarcat ca e in mile pe ora? si ca data este formatata intr-un mod ciudat? camerele astea coreene au un fel ciudat de setare si n-am reusit pina acum sa ii dau de cap. asa ca am lasat-o asa cum e, in mile pe ore si cu ora de prin alte parti. si nu-s suficient de priceput sa modific setarile, si nici nu-si merita bataia de cap in opinia mea. e acolo in caz de accident, sa am dovada video dupa numarul tau mare de posturi pe forum, ar trebui sa iti dai seama ca ce ai spus e un atac personal, care chiar nu-si are nici un rost. nu ma cunosti, nu te cunosc, topicul aici este despre o masina, nu despre mine. e destul de josnic, in opinia mea, sa incerci sa jignesti pe altii in timp ce folosesti un pseudonim. toate cele bune.1 point
-
Sper sa nu se supere nimeni..... Am pus ce aveam prin telefon,inceput de primavara,ca iarna hiberneaza :1 point
-
1 point
-
1 point
-
VUV: De cand ai devenit tu mare expert in tunning? Si dai sfaturi si recomandari cand tu tot ce ai schimbat la masinile tale au fost doar 43829749832 de leduri ? Daca vrei grile negre, vezi cele Performance, schimba mult aspectul la o masina neagra.1 point
-
Debitmetru Furtunase vacum Valva Pcv Curatat clapeta acceleratie Filtru benzina ( era relativ nou, nu stiu de ce facea figuri) Trepida in general, iar cand am avut problema cu pcv-ul cand o porneam daca nu o acceleram 1 data imi murea .1 point
-
Eu zic sa schimbi si amortizoarele sau in ultima instanta bieletele ele afectand cel mai tare consumul. Restul sunt degeaba.1 point
-
1 point
-
ce legatura are una cu alta? un avion e construit sa zboare, pe cand o masina e desenata sa stea pe asfalt si sa apese si mai tare pe asfalt la viteza mare1 point
-
in primul rand iti dai seama daca km sunt reali cat de cat dupa aspectul masinii , mai ales la interior , cat de tocit este volanul , cat de tocita este nuca de la schimbator etc etc.vorba colegului de mai sus , daca masina merge ok si nu are bube multe cumpar-o , ce mai conteaza nr. de km.intr-adevar am auzit si eu ca acest motor are probleme la pompa de injectie , injector cu fir....eu am acelasi motor , la fiecare plin bag 1l ulei in doi timpi (ulei de scuter) pt o lubrifiere mai buna a pompei de injectie si am 60.000 km facuti cu ea de cand am cumparat-o.succes0 points
-
Este un mare castig daca intr-adevar este asa. Tu crezi ca in spatele forumului se afla o echipa de oameni al caror unic scop in viata este sa raspunda si sa-i ajute pe toti cei ce au o problema? Ca din tonul tau reiese ca te-ai suparat pe noi ca nu am fost suficient de prompti in solutionarea problemei tale. Si ca ar fi trebuit sa facem asta fara multa vorbarie. Ai intrebat ceva, la aia sa ti se raspunda, fara alte discutii conexe.0 points
-
e46 320d, ireprosabil, impecabil estetic si tehnic, inmatriculat...toate cu 3700 euro....Nu vrei sa aiba si pachet M? La banii astia vei lua un 320d vai de el, un cazan in care va trebui sa bagi o caruta de bani pt a fi functional...eu zic sa te reorientezi spre 316i / 318i sau alta marca.0 points
-
Niste porcarii, lasa jantele originale ca au controlul calitatii efectuat de BMW si sunt si foarte frumoase, numai luati facaturi.-1 points
-
Pot sa iti dau un raspuns avizat pentru ca asta fac zi de zi nu pentru ca am masina resoftata. Sunt sute de alte persoane care au masina resoftata si nu stiu mai nimic despre un motor. Pentru un tuning normal (20-25% din putere si cuplu) la un turbo diesel cum e N47, uzura componentelor motorului e aproape insesizabila in timp la un comportament civilizat cu masina. Celelalte "accesorii" ale motorului care pot fi afectate sunt in mare turbo, cutie, ambreiaj, volanta. La un tuning normal nici uzura acestora nu va fi prea diferita fata de setup-ul stock. Cu alte cuvinte daca beneficiezi de un tuning de calitate de la un tuner care stie ce face, si vei aborda un stil moderat de condus (masina te va ajuta cand ai nevoie dar nu trebuie sa iti bati joc de ea) + revizia facuta la timp, nu vei simti nici un fel de problema cu fiabilitatea pe termen lung.-1 points
-
Iti paream nelamurit ? Stii ceva,cand am vazut topicul tau,eram foarte fericit ca apar masini noi pe aici,insa,ti-ai batut joc de el si a ajuns ce a ajuns ( la topic ma refeream ) Nu am vrut decat sa vedem lucruri noi si interesante vizavi de un seria 7 nou,insa tu,nu ai facut decat sa bati campii cu tot felul de poze si explicatii puerile.Personal iti urez toate cele bune si tin sa mentionez ca a fost ultima data cand iti deschid topicul,nici macar amuzant nu mi se mai pare.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu am facut in ploiesti, in buc nu stiu. Aici e cam 30 lei un test de suspensie.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00