Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/13 in all areas

  1. A mai murit inca un multi mega ultra milionar. A depasit cu noul sau Bentley coloana de sarantoci opriti la bariera cu calea ferata, s-a strecurat printre bariere si l-a lovit trenul. Tare. Comportamentul asta de incalcare a oricaror reguli si norme, de sfidare a tuturor celorlalti, este caracteristic celor parveniti. Ei considera ca daca au dat de bani isi pot permite orice. Ei stiu ca spaga rezolva orice problema. Daca ar fi indraznit vreun politist sa-l opreasca, i-ar fi aruncat probabil o bacnota si ar fi plecat mai departe. Din pacate pentru ei, Dumnezeu nu ia şpagă...
    17 points
  2. Xenon in proiectoare = cocalarus maximus !
    5 points
  3. Comunitatea apreciaza lipsa ta de respect. Nici regulamentul casei nu te-ai obosit sa-l citesti.
    4 points
  4. PLUS O SUTA DE MII PS: VUV, esti cam ghital
    4 points
  5. Va luati aiurea de Roland, 200E e un cacat tinand cont ca asta a fost singura problema a masinii. Daca trebuia sa cumpere un set de cauciucuri dadea dublu si nu era nici o problema, doar nu te astepti sa cumperi o masina sh cu gume noi..
    4 points
  6. Nu stau acum sa fac ancheta, dar am rasfoit cateva pagini ale topicului si uite ce am gasit : Donez ornamente interioare (trim-uri) gri, in stare foarte buna de pe E 46 FL (118.000 km, din DE). Precum se poate vedea, lipseste ornamentul de la schimbator, in rest sunt toate, fara zgarieturi, crapate, atinse. Contact: 0728.808.860, BUCURESTI; rog sa ma sunati si sa NU scrieti aici/intrebari pentru ca nu urmaresc thread-ul. Salut, imi sunt necesare mie! Te sun acum ... Donez plasticele de sub bord de la e 46 stanga \dreapta modelu fara lampile de iluminare Salut, am nevoie de plasticul de sub torpedou, daca masina este cu volan pe stanga, pune te rog poze cu ce ai daca se poate si nu e deranjul prea mare Donez .. urechile grilelor par intacte la grila dreapta lipseste una, la capacele din portbagaj sunt ruptele urechile Salut, ai PM Se doneaza clemele pentru reparatie macara geam electric fata e46. Nu trimit prin curier, doar predare personala in Bucuresti http://www.bmwclub.r...98#entry1912098 50 ron eu zic ca e un pret ok si pt vanzator si pt cumparator... Nu le poti da chiar moka fiindca sunt noi si cu siguranta din cate te cunosc nu le-ai furat ! Nu te mai lua dupa ce zice unu si altu care au vazut ei pe e-bay in America, Anglia, China sau Emiratele Arabe Unite ... cu siguranta cel ce a zis ce a zis acolo nu a cumparat niciodata nimic de pe e-bay sa vada cum se face acolo ... sa plateasca transport la ele de 3 ori pretul lor, vama si dupa cum spuneai tu sa mai stea si 2-3 luni pana sa-i vina Ce este cu bold sunt cererile tale , si nu mai incerca sa pari persoana care nu ar avea nici o vina ,stai cu capul plecat si e suficient. Si e normal sa nu apari de foarte multe ori pe paginile topicului , iti dau dreptate, pentru ca numai de componentele/piesele de e46 ai nevoie,(pentru ca domeniul tau de activitate este de dezmembrari e46 in mare majoritate) si nu toate persoanele care au ceva de donat , doneaza piese de e46 .
    4 points
  7. On : Frumoasa masina, spor la vanzare. Off : Mari gurile rele pe aici, cu alcantara care se toceste repede. Eu am acelasi interior ca al lui wlady, masina are 100000 km si alcantara pe scaunul soferului e ca atunci cand era noua. Dar evident, asta prespune atentie mare din partea soferului si tratamentul materialului o data la ~3-4 luni. Masina arata asa cum o tii. Sa nu mai zic gurile rele si romanesti cand vine vorba de faptul ca a fost lovita. Aveti dubii? Vreti masina? Veniti, mergeti la Bavaria, desfaceti tot spatele si ATUNCI decideti cat de rau a fost lovita si cat de bine a fost reparata. Nu pe forum, nu pe foaie, ca nu suntem in GTA sau in NFS. N-am vazut domne asa ceva...in loc sa ii multumiti ca e sincer, il atacati. Duceti-va in vestul tarii si cumparati-va o masina facuta din 3 bucati "fara accident".
    3 points
  8. foarte bine punctat... oricum nesimtirea e la ea acasa!
    3 points
  9. )) stai linistit ca nu va mai lua un gram de ulei ..stiu ca ai dezvoltat un obicei sa tot verifici , te poti baza pe senzorul de nivel .
    3 points
  10. Salut, tinand cont ca masina are 4 roti si atunci cand se termina benzina trebuie sa umpli din nou rezervorul, care este ultimul pret?
    3 points
  11. Daca tot am avut o saptamana de asa-zis concediu, m-am apucat de "upgrade-ul" pe care il tot amanam dar tot trebuia facut, montarea aerului conditionat pe o masina care nu a avut nici macar cablajele din fabrica. Ziua 1: separarea cablajelor AC-ului din instalatia electrica a masinii dezmembrate si recpitularea celor necesare, impreuna cu Piovra si inca o persoana interesata montarea ac-ului pe E34. http://img829.imageshack.us/img829/4996/4ypu.jpg Ziua 2: demontarea bordului si inlocuirea aerotermei, montajul pompei de apa auxiliara ( electrica ), montat plansa de bord la loc ( cu ajutorul lui Piovra caruia ii multumesc si aici ) http://img109.imageshack.us/img109/5607/ippi.jpg http://img593.imageshack.us/img593/1113/nc6t.jpg Ziua 3: singur :frantics: montajul tubulaturii pentru picioare sofer+pasager si spate, aeroterma veche baga doar pe langa consola centrala, aceasta are 3 iesiri pe fiecare parte si au trebui "remodelate" plasticele de sub torpedou ca sa se potriveasca; http://img163.imageshack.us/img163/4238/32rl.jpg http://img708.imageshack.us/img708/8787/n7t5.jpg http://img703.imageshack.us/img703/4831/6jnj.jpg Apoi am montat cele 4 relee necesare pt instalatia de ac ( electroventilator tr 1 si tr 2, pompa apa aux si compresor ac) si 3 sigurante care nu erau in panou, am tras firele in mufele de la clima si le-am pozat in compartimentul motor. http://img153.imageshack.us/img153/5593/d36c.jpg http://img15.imageshack.us/img15/821/583h.jpg http://img690.imageshack.us/img690/498/vjnw.jpg Ziua 4 : am fost sa cumpar suruburi pt suportul de compresor si compresor ( cele vechi s-au deteriorat la demontare ), am gasit la Rocast pe dimensiunile potrivite si duritate 10.9, nu a treui sa astept 4 zile dupa cele pe original; singur din nou, am montat radiatorul de ac cu electroventilatorul, compresorul, vaporizatorul si conductele, mufata instalatia, gata pt. testele de presiune si umplerea cu freon. http://img35.imageshack.us/img35/3180/v1g8.jpg Ziua 5: testele instalatiei la un service specializat pe instalatii de climatizare, etanseitate ok, am bagat freon dar din pacate compresorul nu pornea la apasarea butonului de la panoul de clima, daca se alimenta direct baga rece. Frustrare maxima, diverse pareri ale "specialistilor" de la service care nu aveau nici o legatura cu cazul de fata. Dupa vreo ora de batai de cap l-am sunat pe EMU, fiind singura persoana despre care auzisem ca a mai facut si face asa ceva, m-a intrebat ce fire am tras la ECU si mi-a spus din memorie ce fir nu am tras ( era vorba de comanda dintre panoul de clima si ECU pe care il omisesem). Am revenit la garaj, am tras si firul care lipsea si a functionat! http://img543.imageshack.us/img543/4783/nu11.jpg Tin sa le multumesc din nou lui Piovra si lui EMU pt ajutorul acordat. Cu vreo sapt in urma am montat si niste distantiere de 15mm pe spate, a trebuit sa roluiesc buzele interioare de la aripile spate. http://img841.imageshack.us/img841/6669/z91d.jpg http://img690.imageshack.us/img690/6458/fi6n.jpg http://img534.imageshack.us/img534/8600/415t.jpg
    2 points
  12. frustrata-i ma-ta, ca precis arata mai tanara ca tine. :flowers:
    2 points
  13. Nu exista scuza pentru asa ceva. Asadar ma bucur. Sa fie clar, nu ma interesa etnia lui. Pacat insa de oamenii din tren, ca au intarziat.
    2 points
  14. Dacă i ai lăsat din pret suficient e ok așa. Oricum din punctul meu de vedere 850 de roni nu e o reparație egala cu o teapa. Nici pe departe...
    2 points
  15. Am vazut si eu stirea. Tot acolo zicea ca 90% din masina a fost distrusa de tren. SI cativa din cei care il cunosteau si l-au mai vazut prin zona au spus ca niciodata nu oprea la trecere sau macar sa incetineasca. Pai nah, regulile sunt pentru aia de jos, pulimea. El daca are bani si Bentley trebuie sa ii cedeze trenul trecerea. Oricum, sa-i fie tarana usoara. Nu vreau sa vorbesc de rau mortii. Dar banuiesc ca exemplu mai bun decat asta nu exista pt a demonstra faptul ca banii nu te fac cu nimic mai bun.
    2 points
  16. Per total ce vad eu fara sa citesc prea mult e ca cineva are dezmembrari, si primeste donatii. Totusi una e cand cineva doneaza ceva cuiva care are nevoie si alta e cand cineva doneaza cuiva care vinde mai departe. Urata treaba.
    2 points
  17. Io cred ca tu ai vrut sa ne spui ca mergi in Germania si ai gasit aici contextul propice unei asemenea afirmatii. P.S. Esti off topic.
    2 points
  18. VUVule, cat de bun inotator esti?
    2 points
  19. Cine spune, ala este ca magarul din poveste. Spune-mi ce trebuie sa fac sa ma banezi ( in cazul in care PS-ul meu nu e suficient ) si sa nu ma mai tot ameninti ca femeia la telefon, m-am plictisit de propaganda ta nesfarsita. Tu nu intelegi nici acum ca nu ai cu ce sa ma ameninti? Spre deosebire de tine, eu nu-mi traiesc viata pe forumul asta, aplicand regulamentul ca un mega boss de boss. Inainte sa fii moderator nu aveai atitudinea asta, acum te crezi un mare smecher si daca de exemplu pe tine te-ar devasta un ban ai cumva impresia ca nici eu n-as mai putea trai dupa unu. I-am lasat la om din pret oricum si sa-si faca de doua ori problema asta "grava" care o au toate N42. Ah si cica sunt consumabile, ntz. Te prefaci ca nu stii cum sta treaba, si arati problema intr-un mod brut, sa ma defavorizeze pe mine. PS: Sugi pula.
    2 points
  20. Luni licitatiile nu sunt doar online, sunt licitatii fizice in sala, nu ai de unde sa stii cu cat s-a vandut masina. Toate masinile de luni se vand, ca se duc oamenii acolo la fata locului si le liciteaza. Astea sunt niste conceptii puerile, eu am avut 3 pana acuma si nu am avut nici o problema majora. Cand BMW-urile au atatea probleme, multi isi doresc sa fie si altele la fel de proaste.
    1 point
  21. C*c in xenon pe proiectoare.
    1 point
  22. Am spus ca asa se va intampla....
    1 point
  23. Just. Si sunt de acord ca servodirectia e un defect destul de nasol...oricum nu ma asteptam la mine sa recuperez ceva pe modificari
    1 point
  24. Adevarul ca este ok sa mergi cu proiectoarele pe drum public doar ca sa fi de efect. Si este musai le sa le schimbi si culoarea/puterea pentru ca inginerii de la BMW sunt niste dobitoci. Nu-i de mirare ca te ia COMITETUL la .... cu fiecare ocazie.
    1 point
  25. Multumesc pentru aprecieri tuturor. @Kenbobo - Sunt foarte multumit de arcuri, dar as vrea un drop mai mare... Probabil ca va urma o suspensie reglabila. Inca o poza, vor mai urma cateva dar sunt in procesare http://imageshack.us/a/img827/3566/arry.jpg
    1 point
  26. Bucuresti, Sector 1, Floreasca 169A, Cladirea B, et. 6 ( Xerox Romania). Enache Cristian. Telefon de contact 0723230677. Te rog sa-mi spui daca ajung maine, in caz contrar sa mi le livreze luni. MS, Cristi
    1 point
  27. am reusit sa scot cel mai mare consum 17,6 l/km buc-cta pe autostrada . in rest mers lejer 160-200 papa cam 12l/km mi se pare cel mai ok motor 3.0 bi turbo ( tri turbo ) raportat la toate cheltuielile de rigoare(casco .rca.intretinere.impozit .consum) vs performante .
    1 point
  28. Am tot citit pe diferite forumuri cum ba unu ba altu au patit sa li se rupa conectorii de pe motor de la sistemul de racire. Imi pusesem si eu in plan sa-i schimb dar fiind ceva de munca am schimbat alte piese, pompa de apa radiator etc, pana cand m-am trezit in mers ca-mi intra temperatura la motor pe rosu. Cauza a fost cotul din spatele motorului, s-a rupt gura de care era prins un furtun c emergea undeva la robinetii de la clima. Schimbasem cu ceva timp ianite radiatorul pt ca vrand sa desfac furtunul cel mare de sus, m-am trezit cu furtunul in mana si cu tot cu gura de la radiator. Sa nu o mai lungesc, cei care au masini mai vechi de 10 ani, ar face bine sa schimbe toticonectorii de la sistemul de racire deoarece ii distruge caldura si va pot lasa in drum oricand. Nu sunt scumpi , poate doar radiatorul sa fie ceva mai mult insa, daca distruge garnitura de chiloasa e mult mai mare deranju. Acelasi lucru si pentru termostat, insa de obicei asta cu greu rezista 10 ani fara sa fie schimbat.
    1 point
  29. Krebs ! Sa nu uitam ca vorbim de un motor de 3000 cmc,diesel,de ultima generatie ( lasand la o parte puterea ) e normal sa consume cu cel putin 3 litri mai mult decat al tau,aici vorbind in conditii de oras.Ca sa concluzionam,sub 13% in Bucuresti,mers zi de zi,nu pe portiuni cu resetare,cu calcul la pompa,nu prea ai cum sa scoti la acest motor,fie el tubro,biturbo,triturbo.
    1 point
  30. Bala, era o metafora . Daca vrei o explicatie mai prozaica si analizarea tuturor situatiilor, in cazul de fata banii i-au dat siguranta ca poate face orice. Altora saracia le este imbold, ca oricum nu are nimeni ce sa le ia. Altii sunt pur si simplu inconstienti. Dar majoritatea considera ca pot scapa cu o spaga. Dar nu asta era ideea.
    1 point
  31. minunat titlul topicului , mai bine de atat nu cred ca se putea alege ! in rest RIP.
    1 point
  32. se gasesc si masini ok insa masini perfecte in nici un caz, uite un exemplu clar in fata. eu nu am stiut de problema asta, si putea fi una grava de exemplu, uneori oricata binevointa ai sunt chestii care nu depind de tine. Dar sa iei o masina cu 10+ ani vechime si sa te astepti sa fie impecabila sa nu mai bagi nici macar 100 lei in ea trebuie sa fii imbecil.
    1 point
  33. Aline ia sa vezi acum bataie pe masina ta ))) Fa licitatie
    1 point
  34. La S40 1.6d am infundat DPF-ul de 2 ori intre 30.000 si 40.000km. A intrat in limp mode de fiecare data. Resolvat prin regenerare fortata la Primus. Daca se intampla noaptea pe la munte, ce faceam? sau mai rau, in afara tarii...
    1 point
  35. 1 point
  36. Tre sa recunosc ca este poate cel mai bun topic din forumul asta EVER. V-a dat jet nenea la toti pana la urma. Sincer pe la jumatate ...credeam si io ca e facatura romaneasca, dar ori le are tipu ori e pe bune. Poza aia de la BMW Welt e tare oricum..cu Merkel cu alea alea. Super ! :goodjob:
    1 point
  37. http://www.autovit.ro/bmw-525-C29924561.html VIN WBANC51000CR28850 Tel : 0730144968 Km acum 5 ani in Olanda: 170.000 km
    1 point
  38. De acord cu tot ce ai zis dar care e rolul cracului bagat in compartimentul motor?
    1 point
  39. Nu ca zic...dar vreau sa spun.. Parerea mea e ca mai bine o lasai asa cum a picat, fara sa mai comentezi, fiindca colegii de mai sus au dreptate, indiferent cate posturi au la activ. De fiecare data cand s-a donat ceva mai de doamne ajuta ai fost primul care ai avut nevoie, desi ai atatea e46 la dezmembrat. Eu n-am nimic cu tine, ba chiar am lucrat de cateva ori cu tine si in definitiv nu-mi pasa cine ia ce se doneaza, dar ideea ar fi ca din moment ce ne consideram a fi o comunitate sa ne ajutam intre noi. pe cand, in cazurile de fata, n-ai sa ma convingi vreodata ca ai avut cu adevarat nevoie de ce s-a donat. Indiferent ce vei maj spune, anunt anticipat ca ma retrag din discutia asta.
    1 point
  40. Blue6 e ciudos, si ciudosul roade osul.
    1 point
  41. De acord. Nu am nevoie de banii tai, nu am preluat nici o afacere. Cosmin astept si eu sa vad cum sta treaba Sunt absolut convins ca si cu aceasta mica problema, esti multumit de masina, avand in vedere mai multe aspecte.
    1 point
  42. Revin cu impresii dupa sugestiile colegilor. Azi de dimineata am repetat testul, avand in vedere ca azi noapte in pitesti au fost undeva la 17-18 grade celsius. Am pornit-o, am lasat-o sa mearga 5 min si am accelerat in 6000 rpm. A iesit fum alb. E clar. Marti a ramas stabilit sa ma duc sa schimb simeringurile, azi i-am dat omului seria de caroserie ca sa faca comanda. Poze o sa pun marti dupa repearatie. O sa surprind si simeringurile vechi. Cat despre toata tevatura asta de pe topic, parerea mea este ca blue6 s-a agitat prea tare in legatura cu problema asta si a cam facut din tantar armasar. Asa cum toti posesorii de motorizari N42 stiu, aceste simeringuri sunt oarecum consumabile. Unii mecanici mi-au zis ca tin aproximativ 100 000 km, deoarece motorul asta lucreaza la 105 grade celsius si acele simeringuri se deterioreaza. Din punctul meu de vedere, am cumparat o masina intretinuta si "curata". Pe topicul de vanzare al lui Roland se specifica clar ce alte piese mult mai scumpe au fost schimbate. Am avut e46 si am prieteni cu e46. A mea e peste toate din multe puncte de vedere. Nu ma consider tepuit, iar pe Roland il consider in continuare un user de incredere.
    1 point
  43. +1 Roland Si nu-l mai baga in seama pe asta. Nu merita. Cosmine mai pune niste poze cu masina.
    1 point
  44. Frustracel batranel ! :flowers:
    1 point
  45. Incepe sa prinda contur teapa !
    1 point
  46. blue6 eu cred ca totusi ar fi dragut din partea ta sa stergi comentariile aiurea, nu e frumos sa-i stricam la om topicul masinii si bucuria. Eventual lasa cel cu sfatul tau onest de forumist despre posibilitatea sa-si fi luat o teapa, ca-i democratie nu de alta si sa stie omul.
    1 point
  47. VUV: Trebuia sa schimbi si becurile cu leduri la stopuri, nu numai la angel
    1 point
  48. degeaba tot dam exemplu pe aia de la top gear pt k aia nu merg cu ea zi de zi si nu ii vad toate problemele si calitatile. la aia conteaza prima parere, cum se comporta si poate iau si o spaga k sa faca reclama la unele... eu iubesc E39 si dupa parerea mea e cel mai fumos si cel mai fiabil bmw si cred k datorita lui a evoluat bmw-ul asa de mult in ultimii ani. pai stopurile cu dungi led sunt acum pe toate astea noi si angel eyes la fel. poate sa fie ceas masina si ti se duca un senzor ceva, sa nu observi si ala sa distruga altele si altele.. si in plus dk o aduci de afara nu stiu cati se duc cu ele sa le verifice acolo asa k se uita la ea, le place si o cumpara. dupa aia cum are norocul fiecare Eu personal cand mi-am luat-o de afara nu stiam nimic despre masina. m-am dus cu gandul sa imi iau alfa 166 3.0 dar m-am suit in asta si am zis k nu vreau alta masina.mi-a placut tot la ea, sunetul ala de diesel 6 in linie, nu ca la 4 care e zgomotos, si felul cum tragea. dar nu ma pricepeam la motorul ei prea bine si am luat-o asa pe incredere. eu n-am avut probleme dar cunosc cazuri de asta spuneam pt k intotdeauna daca iti pica o masina cu tronc nu te mai intereseaza riscurile pe care le aduce si o cumperi chiar dk stii k mai bagi bani in ea.
    1 point
  49. Pai in clasa sa chiar n-are concurenta. Ma refer la A6 si E-klasse din aceasi ani de productie. Drept dovada numarul imens de unitati vandute de-a lungul anilor. Plus ca pe un forum BMW, ce ai fi vrut sa se spuna? :blink:
    1 point
  50. POZITIONARE Seria 5 E39 a fost produsa in 1995-2003, varianta break fiind totusi produsa si in 2004. Este precedat de seria 5 E34 si urmat de seria 5 E60. Gama de motorizari cuprinde urmatoarele modele:520i, 523i, 528i, 530i, 535i, 540i, 525tds, 520d, 525d, 530d si M5. In 2001 528i a fost inlocuit de 525i si 530i. Toate modelele in afara de M5 au oferit atat o varianta sedan cat si una break. 520i - 150 cp , 523i - 170 cp, 525i - 190 cp si 528i - 192 cp erau echipate cu diferite versiuni ale motorului de 6 pistoane in linie M52. 530i a fost echipat cu acelasi motor de 231 cp de pe E46 330i. 535i si 540i au fost echipate cu motorul V8 M62 cu care sunt echipate si 735i E38, 740i E38 cat si X5 E53. M5-ul a aparut in 1998 fiind echipat cu motorul V8 S62 de 4.9l si 400 cp. DESCRIERE Seria 5 E39 nu a reprezentat un design schimbat dramatic fata de seria 5 E34 ci mai degraba o evolutie a design-ului pastrand liniile clasice BMW, multi spunand ca E39 este cel mai frumos BMW modern alaturi de E38. E39 are o tinuta de drum impecabila, ofera un confort maxim la drum lung, este o masina rafinata dar si cu atitudine. Stabilitatea, franele, siguranta (4 stele la testele EuroNcap) si directia sunt unele dintre capitolele unde E39 exceleaza. In curbe masina sta mai prost decat un E34 de motorizare similara, exceptie facand doar 535i si 540i care au suspensie si directie de M5. Fiabilitatea unui E39 este foarte buna atata timp cat masina este intretinuta, deci totul tine de fostul proprietar. Are totusi unele probleme comune destul de deranjante. Pretul unui E39 variaza intre 6000 si 18 000 euro. Cele de 6000-7000 euro sunt in general modele din primul an de fabricatie care ar trebui evitate. Pretul mic denota starea tehnica proasta si putinele dotari. Important e sa alegeti masina in functie de stare tehnica, aspect, dotari si abia apoi dupa an de fabricatie. Un an de fabricatie mai recent nu inseamna o masina mai buna sau cu mai putini kilometri reali.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.