Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/20/13 in all areas

  1. Te iei de altii, dar nu stii sa folosesti aliniatul, faci dezacorduri si termini fiecare propozitie cu semnul exclamarii... mai lingi putin si la comitet sa dea bine
    9 points
  2. Oion, fac pariu ca ai avut 5 la romana. E aiurea sa te dai destept si sa-i corectezi pe altii cand nu faci diferenta dintre alineat si aliniat. Alienat tot aici intra ? Tocmai ai confirmat diagnosticul "Ce destept sunt eu si ce prost sunt altii". Sigur nu esti ruda cu Vuv ?
    2 points
  3. Ai mare dreptate daca masina e bine intretinuta ce conteaza ce ani are ,important e sa fie in mintile ei si sa arate bine.
    2 points
  4. Ma iubeste lumea ma. Si io pa ei. Restu gtfo
    2 points
  5. nu a spus nimeni ca e batut in cuie pretul sau chestii de genul. oricum daca masina nu se vinde unui "pasionat" de pe forum o pun si pe autovit, nu e problema oricum eu ma abtin sa postez sa nu spuna cineva dupa ca imi fac eu reclama sau ceva la masina dar e90 la 7k nici nu mi-as consuma minutele sa dau telefon :hyper: bafta
    2 points
  6. Multi bani asta ultimu'.. Arata bine intr-adevar,cu toate ca are defectele alea,dar sa cumperi o masina din Germania cu 5700 nu prea e convenabil,mai ales la banii de care dispui tu. Si spunand asta,ma gandesc in primul rand la drumul pe care trebuie sa-l faci,costurile (deplasare,mancare,eventual cazare pentru ca n-ai de unde sa stii cat stai acolo) la care mai adaugi si timbrul care o sa fie cam mare (masina diesel,an 2004 - lege cretina) si remedierea defectelor alea vizibile,asta ca o prima evaluare a situatiei. La care mai adaugi si neprevazuturile si uite asa risti sa depasesti plafonul tau cam mult.. In cazul unei masini din Germania,eu zic cel mai bine ar fi sa te orientezi in jurul unei sume de 5000-5200 euro. Daca o cumperi pe Germania din tara,undeva la 5500-5600 euro,iar daca masina e inscrisa deja pe Romania si are taxa platita si nerecuperata,poti sa te aventurezi intr-o masina cu pret de 6600-6800 . Asta daca nu cumva mai dispui de niste bani,iar 7000 aia sunt doar pentru masina asa cum e ea si esti dispus sa mai suporti si costuri suplimentare eventual. Dorinacke,tu stii cam cum ar fi un e90 la 7000 euro? Echivalentul vizual al unui e46 la 3000 euro... Chiar daca e mai nou,mai nu stiu cum zici tu acolo,masina nu stiu in ce masura are vreo optiune pe ea mai ok. Si asa,ca o comparatie : un far la un e90 e 1800 lei din cate am vazut,pe cand un set la e46 cu bixenon,angel si ce mai vrei tu pe el,costa 240 euro. Concluzia o tragi tu. Acum,eu nu stiu cu ce se ocupa omul,poate face banii usor si isi permite,dar in caz ca nu si s-a chinuit sa-i stranga,iti zic eu ca asa,in timp cum zici tu,nu o sa i se renteze. Pana la urma,alegerea finala ii apartine lui.
    2 points
  7. @Dorinacke Si eu as putea sa ii recomand sa isi cumpere e90, chiar daca am e46. Dar nu ii recomand pt ca la cati bani e dispus sa dea acum pe masina nu cumpara un e90 bun, asa ca mai bine isi ia un e46, dar vad ca tu si multi altii de pe forum nu intelegeti chestia asta. Si la e46 si la e90 si la orice masina de ce crezi ca se gasesc si unele foarte ieftine, dar si unele mai scumpe? TOcmai pt ca una a fost intretinuta si una nu. Chestia cu o vinde ieftin ca are nevoie de bani se intampla foarte rar. Intr-adevar poate nimeri un e90 bun si ieftin (in cazul de fata la 7k) dar ar trebuie sa fie foarte norocos. Eu in continuare imi sustin parerea ca la banii astia gaseste un e46 bun, nicidecum un e90. Din partea mea poate sa isi cumopere ce vrea, ca eu nu sunt pe principiul "sa moara si capra vecinului" si nu ma afecteaza cu nimic ce masina isi cumpara. Incerc doar sa il ajut cu un sfat bun. Tu, du-te si cumpara-ti e90-ul ala super bun si ieftin.
    2 points
  8. In timp ce noi schimbam impresii pe aici,uite ce ”prostioare” facea initiatorul topicului......
    2 points
  9. S-a facut secs in ea? Poti garanta?
    1 point
  10. Aia in mod normal era dauna totala.
    1 point
  11. nu stau sa vorbesc de pret pe internet, i-am spus-o clar si pe PM, pretul este negociabil dar daca este interesat de masina cu adevarat imi da un telefon si discutam.
    1 point
  12. eu nu m-as baga la masini cu originea italia /spania, 90% sunt prost intretinute in cele mai multe cazuri. cat despre e90, sub 12 mii nu m-as hazarda, niste prieteni au avut probleme cu deastea la 7 mii , nu vreau sa intru in detalii. in banii aia m-as orienta strict la e46, sunt vreo 2 foarte bine intretinute la vanzare pe forum, un sedan albastru al unui coleg care vine la intalniri (ckh) si un coupe gri pe care ai putea sa le iei in calcul
    1 point
  13. Am avut pe mana vreo doua zile un E90 320d, cumparat de nou in 2008, unic proprietar tipu' samd. Exemplul tipic de masina la care nu s-a facut mai nimic. In bord pom de craciun, steering column lock sau nu stiu ce, pe butonul ala de start/stop apasam mai mult cu speranta decat cu certitudine ca porneste samd. Deci decat una d-asta, mai bine un E46 ingrijit si mai raman si bani sa te distrezi. Ca sa fie clar, nu am nimic cu modelul respectiv, mai degraba cu proprietarul. Asadar mare atentie ce cumperi!
    1 point
  14. As fii curios ce masina ai tu? si mai concret cine ti-a cumparat-o? numai asa de amorul artei......
    1 point
  15. Mai 09uby in paginile astea ale tale inca nu ai priceput ca 'sfaturile' sa-ti cumperi E46 vin de la cei cu E46 (probabil si din invidie ca altu sa-si ia masina mai 9 ca a lor presupun, ca doar n-o fi e46 cel mai bun BMW ever) si respectiv sa-ti cumperi E90 de cei care au E90 sau isi doresc unu. Intotdeauna am cautat sa-mi cumpar o masina care sa aiba si ceva valoare la revanzare. Cu cat e model mai nou, cu atat mai bine. Fa analogie cu orice alta marca de masini daca cei cu e46 sar in sus. Ia de exemplu ....Vw Golf , uita-te cum scad preturile in ani de zile de la o generatie la alta. Una e sa iei un golf6 la 7000 euro mai chel si alta e sa iei un golf5 mai full dar cu 4 ani mai vechi. Adauga anii si generatia masinii... astia dupa ce te plictisesti de ea... Acelas lucru si la BMW, desi isi mentine oarecum mai bine valoarea. O masina mai veche ca generatie va fi intotdeauna inferioara uneia noi, oarecum deriva de la o generatie la alta, mai invatza din greseli si constructorii. Ca un + la E90 , designul exterior/interior e un salt imens de la clasicul deja E46. Parerea mea. E46 e perceput ca o masina invechita. O sa ma injure probabil cei cu E46 dar e democratie pana la urma.
    1 point
  16. Pacat.. era o masina chiar buna cu optiunile alea,ce sa zic..
    1 point
  17. Nu are si oglinzi de M ?Mie asa mi se pare.Daca gaseam masina asta acum 2 ani o luam fara sa stau pe ganduri,eu atat am dat pe ea si nu avea nici 20% din dotarile pe care le are asta din anunt,dotari care costa cel putin 1,5k-2k E.Nu stiu ce vrea baiatul asta ba e90 ba e46 LE: Nici a lui ckh nu e mai prejos :frantics:
    1 point
  18. Sunt cateva masini dragute pe forum. De ce nu te duci sa le vezi? Ai vreo retinere?
    1 point
  19. Cine spune ala este ca magarul din poveste.
    1 point
  20. S-a vrut a fi un fel de 318is dar a iesit un rahat cu perje.
    1 point
  21. Nu fi carcotas ca poate are evacuarea intreaga si toate accesoriile.
    1 point
  22. LOL e90 la 7k , pai aia e masina ? E o capra chioara , zau asa forum de pasionati ...
    1 point
  23. 0w40 e pt motoras asta studiati forumurile sau o fisa tehnica a uleiului , 0w40 isi pastreaza vascozitatea si la temperaturi mai mari decat w30 . Fara sa vreau sa intru in polemici fara sfarsit .
    1 point
  24. omu vrea sa-si cumpere un e46, dupa placul inimi, si uite dovada e dispus sa dea pana-n 7000 euro, pe un model de masina, care se gaseste si la 3000... teoretic la bani putini, gasesti 'cazane' iar la bani mai multi gasesti un model mai vechi, care combate un model mai nou prin dotari, si exploatare mai buna.....
    1 point
  25. Asta, nu? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/134717-vand-320d-fl-2004/
    1 point
  26. ce anume te a atra la masina asta? e chiar un exemplu de asa nu....jante fake, faruri matuite, interior de nfl etc
    1 point
  27. Unde gasesti ma Sherlock e90 cu 7k ?
    1 point
  28. e90 + 7k = cazan Dar spor la cautari
    1 point
  29. si tu ma, ai lasat oile de izbeliste ca sa scrii pe forum..
    1 point
  30. rezolvat cu 10 lei piesa. multumesc club bmw :frantics:
    1 point
  31. Hai sa fim seriosi si corecti macar un pic... Trenul este vinovat clar, mai exact mecanicul! Pai, afaceristul vorbea la telefon cu nevasta din Israel, interesandu-se de soarta lu' fata lu' tata, gravĂŁ bolnavĂŁ! O reconstrucție de himen, or something... ! Deci, ce scuzĂŁ mai plauzibilĂŁ decât asta ar putea exista pe lumea asta, ca sa justifice ca a depasit coloana, a ignorat bariera si semnalele ce anuntau venirea trenului, neasigurarea ca vine sau nu trenul fix atunci si faptul ca mai si vorbea la telefon? Daca Bentley-ul a taiat calea atator fraiesteni iar aia au putut sa franeze, eventual sa il evite, mecanicul de pe locomotiva de ce nu a catadicsit sa calce si el frana si sa mute trenul vreo 2 linii in lateral? Omul avea o scuza foarte buna, asa cum au majoritatea femeilor de la volan cand nu acorda prioritate: Barbatii trebuie sa fie niste domni si sa acorde prioritate femeilor! Chiar daca e noapte si nu vede nici dracu' ca la volan este o femeie, ele au prioritate in orice conditii si trebuie sa le fie acordata aceasta prioritate! Plus de asta, marele si exageratul de mare antrenor de "hetnie" Mircea Lucescu, a avut si el probleme nu cu un tren, ci cu un tramvai! Stim cu totii ca vinovat a fost vatmanul, pentru ca a ignorat semnalele telepatice clare "hale" antrenorului si nu a oprit tramvaiul cand grand-ele antrenor s-a hotarat sa faca marele pas... si anume, sa traga stanga de volan concomitent cu apasarea acceleratiei. Deci, in concluzie, se intampla ceva cu astia de merg cu tot felul de invenții pe șine, ca au inceput sa omoare oameni cu probleme mult mai grave decat asigurarea in trafic sau la trecerile de cale ferata, de stau legistii cate 5 ore sa ii coasa! Parol de vĂŁ mint! O fi ceva in aer sau de la cĂŁldurĂŁ... !
    1 point
  32. Daca tot am avut o saptamana de asa-zis concediu, m-am apucat de "upgrade-ul" pe care il tot amanam dar tot trebuia facut, montarea aerului conditionat pe o masina care nu a avut nici macar cablajele din fabrica. Ziua 1: separarea cablajelor AC-ului din instalatia electrica a masinii dezmembrate si recpitularea celor necesare, impreuna cu Piovra si inca o persoana interesata montarea ac-ului pe E34. http://img829.imageshack.us/img829/4996/4ypu.jpg Ziua 2: demontarea bordului si inlocuirea aerotermei, montajul pompei de apa auxiliara ( electrica ), montat plansa de bord la loc ( cu ajutorul lui Piovra caruia ii multumesc si aici ) http://img109.imageshack.us/img109/5607/ippi.jpg http://img593.imageshack.us/img593/1113/nc6t.jpg Ziua 3: singur :frantics: montajul tubulaturii pentru picioare sofer+pasager si spate, aeroterma veche baga doar pe langa consola centrala, aceasta are 3 iesiri pe fiecare parte si au trebui "remodelate" plasticele de sub torpedou ca sa se potriveasca; http://img163.imageshack.us/img163/4238/32rl.jpg http://img708.imageshack.us/img708/8787/n7t5.jpg http://img703.imageshack.us/img703/4831/6jnj.jpg Apoi am montat cele 4 relee necesare pt instalatia de ac ( electroventilator tr 1 si tr 2, pompa apa aux si compresor ac) si 3 sigurante care nu erau in panou, am tras firele in mufele de la clima si le-am pozat in compartimentul motor. http://img153.imageshack.us/img153/5593/d36c.jpg http://img15.imageshack.us/img15/821/583h.jpg http://img690.imageshack.us/img690/498/vjnw.jpg Ziua 4 : am fost sa cumpar suruburi pt suportul de compresor si compresor ( cele vechi s-au deteriorat la demontare ), am gasit la Rocast pe dimensiunile potrivite si duritate 10.9, nu a treui sa astept 4 zile dupa cele pe original; singur din nou, am montat radiatorul de ac cu electroventilatorul, compresorul, vaporizatorul si conductele, mufata instalatia, gata pt. testele de presiune si umplerea cu freon. http://img35.imageshack.us/img35/3180/v1g8.jpg Ziua 5: testele instalatiei la un service specializat pe instalatii de climatizare, etanseitate ok, am bagat freon dar din pacate compresorul nu pornea la apasarea butonului de la panoul de clima, daca se alimenta direct baga rece. Frustrare maxima, diverse pareri ale "specialistilor" de la service care nu aveau nici o legatura cu cazul de fata. Dupa vreo ora de batai de cap l-am sunat pe EMU, fiind singura persoana despre care auzisem ca a mai facut si face asa ceva, m-a intrebat ce fire am tras la ECU si mi-a spus din memorie ce fir nu am tras ( era vorba de comanda dintre panoul de clima si ECU pe care il omisesem). Am revenit la garaj, am tras si firul care lipsea si a functionat! http://img543.imageshack.us/img543/4783/nu11.jpg Tin sa le multumesc din nou lui Piovra si lui EMU pt ajutorul acordat. Cu vreo sapt in urma am montat si niste distantiere de 15mm pe spate, a trebuit sa roluiesc buzele interioare de la aripile spate. http://img841.imageshack.us/img841/6669/z91d.jpg http://img690.imageshack.us/img690/6458/fi6n.jpg http://img534.imageshack.us/img534/8600/415t.jpg
    1 point
  33. Xenon in proiectoare = cocalarus maximus !
    1 point
  34. Tre sa recunosc ca este poate cel mai bun topic din forumul asta EVER. V-a dat jet nenea la toti pana la urma. Sincer pe la jumatate ...credeam si io ca e facatura romaneasca, dar ori le are tipu ori e pe bune. Poza aia de la BMW Welt e tare oricum..cu Merkel cu alea alea. Super ! :goodjob:
    1 point
  35. 1. cumpara de la grozdan spray wynns pt curatat AC-ul. Se scot filtrele de polen si se pulverizeaza pe acolo. Citeste instructiunile. 2. Nu-ti baga rece pentru ca probabil nici nu stii sa folosesti clima la BMW. No ofense, dar am vazut multe cazuri de genul asta. So, ca sa-ti bage foarte rece te duci in meniul climei(acolo unde iti afara pe unde baga aerul, picioare, fata,etc) si o sa vezi o dunga(sau mai multe). 3 dungi rosii inseamna ca baga cald 1 dunga alba inseamna ca e un fel de auto 3 dungi albastre insemna ca ar trebui sa-ti inghete ....
    1 point
  36. Mersi. Îi stă bine cu astea decât cu ceva chinezarii LED. Până găsesc LED oe la un preţ corect. E mai greu pt cabrio, nu potrivesc cele de coupe. http://s19.postimg.org/9fafe60ub/IMAG0060.jpg
    1 point
  37. Prima spălare după ce am aplicat Sonax Brilliant Shine Sonax Brilliant Shine Detailer M-a pufnit râsul la spălătorie când punea omu' spumă .... A încărcat de 2ori lancea a crezut că a greşit concentratia. Pur şi simplu nu stătea nici spumă pe ea. De uscat m-am ocupat personal cu "Mamutul" ... Nu are ce să se atingă pielea de capreoara de maşină. My precious pearls http://s19.postimg.org/p4cdmw3ib/IMAG0054.jpg Sunset http://s19.postimg.org/8hutdtakj/IMAG0059.jpg
    1 point
  38. dupa parerea mea cele mai banale sunt e36 tunarite cu sticare de M de adevarati maestri si e46 sedan argintiu
    1 point
  39. Din moment ce stalpul arata de parca e din carton, ar fi trebuit sa fie dauna totala si sa ajunga doze de Cola si alte produse similare.
    0 points
  40. toti cauta "beamveuri" la pret de carucioare cum a zis un coleg mai sus, iar dupaia nu stiu cum sa scape de ele... sau cum sa stranga bani pentru piesele de schimb si apoi cand o sa vina vremea de vandut nu va suna nimeni. O masina care merita cumparata trebuie sa aibe: pret care nu bate la ochi (de carucior de ex), sa aibe dotari, sa arate bine, si apoi sa fie intr-o stare tehnica buna. Uitati-va pe autovit ca e plin site-ul de anunturi si cu bmw-uri ieftine, dar alea is pentru tinut gaini defapt, dar acuma ce sa zic.. fiecare cumpara ce crede ca e mai bun pentru el, dar nu uitati ca la o masina buna nu trebuie sa existe intrebarea: "De ce e asa 'ieftina'?"
    0 points
  41. Si ce rezolvi daca cumperi un e90 cu 7000 euro in care mai trebuie sa bagi 3000 ca sa poti umbla cu el in conditiile in care ai doar 7000 de dat pe masina? Nu mai bine iei un e46 in mintile lui? Nu cred ca am zis ca e46 e mai bun decat e90, dar un e90 la banii aia are sigur probleme mai multe decat un e46 la aceeasi bani si dotari mai putine.
    0 points
  42. Dupa parerea mea...e36 urmat de e46 , majoritatea coji , rupte ,ruginite ,de bulgaria cu 200 euro masina , motor de 1.6, dai si rupe asfaltul , am unu aici cu un e46 cu numere rosii , sigur urmeaza bg volan dreapta si rupe asfaltu cu el ...e praf
    -1 points
  43. Normal ca intr-o foarte mare masura haina il face pe om. De exemplu, judecand dupa costumatia din poza aia, tu sigur ai matreata si negru sub unghii !
    -1 points
  44. Topicul asta e tare, toti bajetii de bajeti, dizelarii nemuritori au muscat adanc.....Bravo mos Ion pt rabdare de 2 ori: pt.calmul sa zic german cu care ai infruntat biamvesitii romani (aka buzunare goale), si pt calmul de a conduce in Romanica, tara taranoilor cu tupeu ieftin in trafic. Rectific, in al 3-lea rand felicitari pentru tupeul de a posta pe acest forum.... :goodjob: de pasionati adevarati (de bashca ieftina, comentarii josnice, un fel de cancan bemweu manelar).
    -1 points
  45. Mai, daca nu stii sa te exprimi foloseste diacritice. Eu am o masina afara luata de afara (Germania).
    -1 points
  46. Exista o metoda mai ieftina, adica curatarea filtrului de particule la o firma specializata, care ofera si un an garantie. Ce este de facut cand se aprinde indicatorul de avarie al filtrului de particule DPF? Respectati indicatiile producatorului vehiculului privind procedura de deblocare a filtrului de particule DPF. In cazul in care nu au mai fost semnalate astfel de probleme anterior este posibil sa fie suficient, pentru a asigura o regenerare completa, sa conduceti autovehiculul pentru 20 minute, la o viteza mai mare de 60km/h. In acest stadiu este indicat sa adaugati si o doza de 100ml JLM DPF Cleaner la alimentarea cu un plin de carburant (cca 60 litri). Aditivul va potenta regenerarea iar dupa cateva sute de kilometri indicatorul de avarie DPF se va stinge. In functie de cat de infundat este filtrul de particule, daca este necesar, adaugati si a doua doza de JLM DPF Cleaner la o noua alimentare cu carburant. Exista situatii in care filtrul de particule DPF s-a infundat chiar daca autovehiculul a rulat in general in regim extraurban (autostrada). In cazul masinilor care au o cutie de transfer cu 6 viteze este posibil ca temperatura generata in sistemul de evacuare al gazelor arse sa fie prea scazuta, chiar si daca sunt exploatate astfel. Pentru acestea se recomanda rularea ocazionala la turatii mai ridicate (3000-3500rpm) in vederea evacuarii funinginii din interiorul filtrului DPF. In cazul in care veti continua sa conduceti masina intr-un regim START/STOP care sa nu permita regenerarea si veti ignora indicatorul avariei DPF, funinginea va continua sa se depuna. Cand colmatarea va depasi un nivel de 50%-75% (in functie de modelul autovehiculului) nu va mai fi posibila curatarea filtrului de particule decat prin regenerare fortata sau curatare termo-chimica profesionala.
    -1 points
  47. Ai spalat la fund destul treci la loc. Am postat acolo ca nu mergea sa postez unde trebuia ciorbistule.
    -2 points
  48. Macar sa invete sa si scrie cei cu astfel de iesiri...si nu ma refer doar la cei care posteaza aiurea, dar la ce intrebari idioate pot sa puna ori ce analogii fac intre o problema si nu stiu ce cocalarie, etc! Daca iei forumul asta si arunci o privire peste el iti dai seama de nivelul de inteligenta a multora! Oricum n-ai ce pretentii sa emiti de la cei care posteaza aiurea si habarnisti la scris, macar sa se straduiasca sa scrie cat mai corect romaneste si mai mult, sa intelegi ce vrea! Din cauza asta si mistocariile sunt la ordinea zilei pe astfel de topicuri! Oricum ii apreciez pe cei din comitet, similea&co! La mai mare baieti cand e vorba de topicuri de 2 bani! Tineti-o tot asa! veti avea doar cu + de la mine!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.