Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/21/13 in all areas
-
5 points
-
Ce aveti ma cu omu? A fost decent, nu ca si analfabetii care sunt tari in gura cand isi vand rablele. Atata cere, treaba lui.3 points
-
In mod clar cu 7.000 euro nu iei un E90 in stare ok. Orice polemici ar exista aici, sub 10k sunt numai cazaturi.3 points
-
Nu ma supar si fiecare are punctul lui de vedere. Nu suntem aici sa ne scoatem ochii. La amandoua pierzi cam aceeasi suma la preturile alea de achizitie (5k/7k). Exagerezi. Daca pastrezi un lucru si-ti place cu adevarat, sunt mari sanse sa-i placa si altuia. Doar nu esti vreun caz singular de nebunie pe lumea asta.3 points
-
Nu era de ajuns ca e urat cu spume compactul, asta mai are si prelata de cort !2 points
-
2 points
-
2 points
-
dorinacke, aici nu discutam de masini clasice/de colectie. Vrei pe exemple concrete? Judeca la rece asta: un E46 de 5k eur si un E90 de vreo 16k eur. Ia zi tu cu vorbele tale la care pierzi mai mult in vreo 3,4 ani?2 points
-
Da ma Roland, dar stii care e diferenta, daca Blue pocneste din degete, ai si disparut. Vrei iar sa fii Mos Cracila?2 points
-
2 points
-
1 point
-
Back-pressure este un efect negativ, nu unul pozitiv. Cu cat e mai mica e presiunea, cu atat mai bine. O valoarea crescuta poate duce la stricarea prematura a turbinei.1 point
-
Nu vreau sa iti stric avantul, dar mai bine cauta un E46 mai ingrijit si cu ceva dotari. Seria 1 astea pe care le pui aici sunt niste coji chele. Fara dotari sunt foarte anoste.1 point
-
1 point
-
1 point
-
la bmw vine piesa noua, improvizatia asta presupune sa desfaca filtrul sa il sparga , il elimina efectiv , apoi inchide carcasa aia prin sudare si gata , ies gazele liber afara . Apoi se face o modificare in soft ca sa nu mai perceapa masina filtrul . Majoritatea si resofteaza masina , ca practic nu mai are ce sa se infunde , poate doar sa trosneasca turbina . Eu l-as scoate fara regrete , itp sa fim noi sanatosi inca se rezolva1 point
-
Proprietatea de lubrifiere a motorinei era data de continutul de sulf, continut care a fost redus extrem de mult in ultimii ani, din cauza normelor de poluare mai stricte. Euro 5 impune utilizarea motorinei cu continut de sulf mai mic de 10ppm - 0.001% sulf. Euro 4 are maxim 50 ppm sulf – 0.005%. Euro 3 are maxim 350 ppm sulf – 0.035%. Anterior acestor norme continutul de sulf era mult mai mare, de ordinul a 0.2% - 0.5%. Producatorii de combustibili au incercat sa compenseze prin aditivare lipsa sulfului. Cele mai afectate sunt motoarele vechi, care au fost proiectate sa functioneze cu cantitati de sulf mai mari. La motoarele moderne nu sunt probleme, fiind proiectate sa functioneze cu acest tip de motorina.1 point
-
Bineinteles ca s-ar merita. Pana dai de domnii de la RAR.1 point
-
Ma oamenilor voi nu intelegi ca si OMW si petrom si Mol cumpara motorina din acelasi loc? Difera modul in care este depozitata , daca este adapata samd. Cat despre tipul de motorina iar este acelasi tip indiferent ca este mai scumpa sau mai ieftina. Cu putina rabdare scrie clar diferenta chiar pe pompa ( procentajul de aditivare gen 1l :1000 sau 2l:1000). Nu exista 2 cisterne de motorina diferite care aduc una motorina mai buna alta mai proasta. Eu la masina mea i am pus motorina de toate tipurile ( si de la nave vreo 40000 de km) si am ajuns la 350000 de km fara probleme pe injectie... Masina mea merge identic si cu motorina cea mai scumpa si cu cea de la nave (neaditivata)1 point
-
Nu ar da. Ala din poza are pozitie fixa, nu se plimba sus jos dupa PRNDS Parerea mea e ca iese mare kitsch.1 point
-
Cred ca tu iei pastile. Ai aruncat un ochi inainte sa vezi ce preturi au seria 1 Coupe?!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Exista o metoda mai ieftina, adica curatarea filtrului de particule la o firma specializata, care ofera si un an garantie. Ce este de facut cand se aprinde indicatorul de avarie al filtrului de particule DPF? Respectati indicatiile producatorului vehiculului privind procedura de deblocare a filtrului de particule DPF. In cazul in care nu au mai fost semnalate astfel de probleme anterior este posibil sa fie suficient, pentru a asigura o regenerare completa, sa conduceti autovehiculul pentru 20 minute, la o viteza mai mare de 60km/h. In acest stadiu este indicat sa adaugati si o doza de 100ml JLM DPF Cleaner la alimentarea cu un plin de carburant (cca 60 litri). Aditivul va potenta regenerarea iar dupa cateva sute de kilometri indicatorul de avarie DPF se va stinge. In functie de cat de infundat este filtrul de particule, daca este necesar, adaugati si a doua doza de JLM DPF Cleaner la o noua alimentare cu carburant. Exista situatii in care filtrul de particule DPF s-a infundat chiar daca autovehiculul a rulat in general in regim extraurban (autostrada). In cazul masinilor care au o cutie de transfer cu 6 viteze este posibil ca temperatura generata in sistemul de evacuare al gazelor arse sa fie prea scazuta, chiar si daca sunt exploatate astfel. Pentru acestea se recomanda rularea ocazionala la turatii mai ridicate (3000-3500rpm) in vederea evacuarii funinginii din interiorul filtrului DPF. In cazul in care veti continua sa conduceti masina intr-un regim START/STOP care sa nu permita regenerarea si veti ignora indicatorul avariei DPF, funinginea va continua sa se depuna. Cand colmatarea va depasi un nivel de 50%-75% (in functie de modelul autovehiculului) nu va mai fi posibila curatarea filtrului de particule decat prin regenerare fortata sau curatare termo-chimica profesionala.1 point
-
Masina arata destul de bine, dar chiar crede ca o sa obtina vreodata pretul ala?1 point
-
Razvane,nu iti este dor de BMW ? E pacat sa nu te intorci,daca tot vrei sa faci schimbarea......ai rabdare si cauta ceva cum iti place :sorcerer:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da are niste dotari lipsa esentiale, xenon si incalzire in scaune, iarna e foarte nasol sa ai piele fara incalzire...1 point
-
O intrebare am si eu pentru tine : acum ca ai primit trimurile dorite,ai fi dispus sa le donezi tu pe ale tale (cele pe care le-ai folosit pana acum) cuiva care are nevoie de ele?1 point
-
FUNCTIONAL dottore, ca ce zici tu acolo e agramaticalism a la Costi Ionita.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Eu zic sa nu renunti la DPF. Mai intai incearca sa pornesti cateva cicluri de regenerare din soft poate ai norocul sa se desfunde. Putin cam ciudat sa se infunde la doar 144.000 de km dar cel mai probabil e ceva defect care previne declansarea automata a procesului de regenerare, termostate poate.0 points
-
Sunt povesti nemuritoare. Sunt multi care au facut aceasta modificare si functioneaza turbina fara probleme0 points
-
Nu e o solutie OEM, dar e departe de a fi o improvizatie. Am preferat Dynavin versus OEM, din mai multe considerente, cea mai importanta fiind ca prefer look-ul asta, cocoasei suplimentare care pentru mine strica linia frumoasa a bordului. Plus controlul mult mai facil si faptul ca face cam tot ce poate face sistemul multimedia OEM, si inca ceva. Integrarea butoanelor pentru incalzirea in scaune nici nu se prea vede din pozele alea. De aproape arata ok. La E46 sunt diferente foarte mici fata de OEM, aici sunt vizibile. La un moment data, daca o sa consider ca ma deranjeaza, pot cumpara un panou de control clima cu butoanele pentru incalzirea in scaune incluse, si am rezolvat foarte simplu problema asta. Per total, ma declar multumit ca am optat pentru o masina fara navi OEM. In privinta foliei, prefer un aspect uniform, mai ales la un coupe cu suprafata vitrata mai mica, decat aspectul de duba, cu folie doar pe spate. Cat despre intimitate, nu vad legatura, atata timp cat oricum in fata nu pot face nimic. Iar soarele se simte de departe mult mai puternic in fata, pe partea stanga. Nici nu ar avea cum sa vina din spate, doar nu e Smart Fortwo...Am observat trendul de a inegri cat de mult se poate o masina neagra (grile negre, jante cu miez negru, sau negre total, folie, shadowblack). Prefer contrastele. Inteleg asta pe o masina de orice alta culoare (sau nonculoare) decat negru, dar asa mi se pare ca ajunge o bucata de sapun si nu se mai desprinde nici o trasatura de design. Ma opresc aici, pentru ca stiu ca multi sunt adepti ai acestui curent0 points
-
Chiar voiai sa ne pacalesti, csadyblood? In ziua de azi e plin de temeri la orice pas. Nu vrei un e39?0 points
-
Ca ne scutesti de smecheriile astea de doi bani. Trecand peste faptul ca vrei sa vinzi un peugeot pe un forum BMW, mascat intr-un schimb. Si ai mai facut si doua topice.0 points
-
0 points
-
0 points
-
cine zicea ca un e90 are km dati inapoi o gramada? dar e46 care e de cand hau oare nu o avea? 09uby...tu iti iei masina, nu noi. alegerea e a ta si vezi sa nu regreti dupa. intotdeauna omul tinde sa evolueze...ia-ti e90....mai cauta, mai strange bani e depasit e46...mai gandeste-te. sunt banii tai.0 points
-
Tudor,distributia te costa undeva la 700 euro cu tot cu manopera. Iar de DPF n-are rost sa te gandesti la altul nou. Sunt solutii mult mai ieftine,cam de 10 ori mai ieftin decat unul nou. Dar suntem off-topic,se supara Bala pe noi.-1 points
-
Inteleg ca ma cunosti foarte bine de stii asa bine cu ce ma ocup eu! Nici nu s-a uscat bine tusul avatarului tau ca gata repede esti prezent pe topicul de mokangeli! Sau nu stii cum sa faci sa acumulezi si tu mai multe posturi? Unii ar trebuii sa aibe acces la acest topic doar dupa o vechime si o activitate pe acest forum nu gata repede orice terchea berchea nou venit are pretentii de mokangeala! Serios? ia incearca sa dovedesti cele afirmate! Pai fa cerere si fa-te tu admin! :goodjob: asa o sa faci dreptate in felul tau si muuulti te vor aprecia!-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00