Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/25/13 in all areas
-
Pe la ĂŽnceputul anilor '70 unul dintre locurile de ĂŽntâlnire ale motocicliÂştilor din BucureÂşti era ĂŽn spatele Operei Romane... Asta dupĂŁ ce Strada Armeneasca Âşi... blonda motociclistĂŁ de acolo nu mai puteau face fatĂŁ pretendenĂžilor ĂŽntru gloria asfaltului... Aproape firesc, punctul de ĂŽntâlnire s-a mutat la cofetĂŁria Tosca, peste drum de OperĂŁ, Âşi (foarte convenabil) vizavi de cĂŁminele studentelor de la drept Âşi litere... Atâta doar cĂŁ daca te ĂŽncumetai sĂŁ faci vreo "lipealĂŁ" trebuia sĂŁ ĂŽĂži asumi Âşi riscurile unor deplasĂŁri pe la BacĂŁu Âşi FocÂşani pentru a duce Cosânzenele la domiciliul de reÂşedinÞã ĂŽn weekend... Drumul ca drumul, cĂŁ de aia aveam motoare, dar mai haios era când ingenua - care credea cĂŁ e rost de o "partidĂŁ" cu un bucureÂştean - vroia sĂŁ te prezinte acasĂŁ pĂŁrinĂžilor... Motiv pentru care, dupĂŁ ce numĂŁrul logodnicilor motorizaĂži a ajuns la saturaĂžie, ba chiar subunitar - cĂŁ la un moment dat erau cam doua-trei pretendente pe cap de motociclist, locul s-a schimbat "strategic" ĂŽn Drumul Taberei, undeva pe lângĂŁ Favorit, pe o alee care pe vremea aceea ieÂşea ĂŽn Âşosea (acum este un bloc acolo)... Pe aleea cu pricina, subsemnatul pictase direct pe asfalt o mare emblemĂŁ rotundĂŁ care reprezenta un vultur, iar de jur ĂŽmprejur scria cu majuscule: LUCKY POINT. Motiv de pelerinaj pentru marea majoritate a motocicliÂştilor bucureÂşteni, pentru cĂŁ ĂŽn scurt timp se dusese vestea cĂŁ nici o escapadĂŁ motorizatĂŁ prin ĂžarĂŁ nu poate fi ĂŽncununatĂŁ de succes decât dacĂŁ treci la plecare peste punctul norocos... DupĂŁ ce fetele de la OperĂŁ s-au mai domolit Âşi dupĂŁ ce edilii Capitalei s-au gândit cĂŁ nu ar fi rĂŁu sĂŁ extindĂŁ cartierul, locul s-a schimbat la cofetĂŁria Turn de la Sala Palatului... Un loc de "centralĂŁ afirmare" a unor motocicliÂşti pasionaĂži ca Adi Bujie, GicĂŁ-Iju’, GicĂŁ-frânĂŁ, Mihai Triumph, Gabi-Norton, Cap-de-fier Âşi a altor nebuni frumoÂşi ai marelui oraÂş... De acolo, "locurile" au alternat ĂŽntre parcarea din faĂža hotelului Athenee Âşi cea de la Eva, spre disperarea miliĂžienilor care nu vedeau cu ochi buni (ca nici acum de altfel) un mare grup de motocicliÂşti care - oricând, nu-i aÂşa "este un potenĂžial subversiv"... Din nou locurile au pendulat - ĂŽntre Parcul HerĂŁstrĂŁu, intrarea din Soseaua Nordului, Arcul de Triumf (ca acum) Âşi Fântâna MioriĂža (gara BĂŁneasa). Dar cum toate acestea erau "obiective" Âşi securitatea nu vedea cu ochi buni o adunare de motocicliÂşti... bla, bla, you know... ne-am "refugiat" ĂŽn PĂŁdurea BĂŁneasa, la Casa AlbĂŁ Âşi campingul din apropiere... Nici aici nu era bine "cĂŁ venea strĂŁini" Âşi puteai afla cum e dincolo... MĂŁi Âşi ce motoare aveau - ĂŽn special italienii - o nebunie! Noroc cu afilierea la Clubul Sportiv Municipal BucureÂşti - cĂŁ aÂşa au mai scĂŁpat Âşi ei de noi Âşi noi de ei... ca vez' Doamne eram acum "ĂŽn cadru organizat"... Dar nu a fost rĂŁu pentru cĂŁ - ĂŽn clĂŁdirea boiereascĂŁ de pe str. Bateriilor (acum dispĂŁrutĂŁ de pe harta de când cu Casa Popoului) - s-au organizat competiĂžii moto valoroase, printre care Âşi aÂşa numitele raliuri de "regularitate Âşi rezistenÞã"- concursuri deschise tuturor motocicliÂştilor - pe care FRM nu ar face rĂŁu daca le-ar reĂŽnvia... De acolo - pentru ca eram totuÂşi "prea ĂŽn centru" - ne-am mutat sediul ĂŽn Parcul Tineretului - intrarea din Soseaua OlteniĂžei. Ce vremuri... Âşi ce... vulpiĂže... DupĂŁ celebrul Raliu InternaĂžional cu sosirea ĂŽn Neptun, gĂŁzduit de 'nea Nicu ĂŽn 1976, vĂŁzând ei cam ce ar putea face 3.500 de motocicliÂşti ĂŽmpreunĂŁ - securiÂştii Âşi miliĂžienii au devenit foarte activi, aÂşa cĂŁ pânĂŁ prin '80 lucrurile erau cam albastre pentru noi Âşi au ĂŽnceput sĂŁ miroasĂŁ urât... including raĂžia de benzinĂŁ de 5 litri pe lunĂŁ Âşi... "pe cap" de motor... pe care nu o puteai "cĂŁpĂŁta" decât ieÂşind din BucureÂşti, spre Giurgiu... Si aia o benzinĂŁ infectĂŁ, zice-se de 90 cifra octanicĂŁ... da' era 75 super de camioane - dacĂŁ ĂŽĂži pica pe haine puĂžeai o sĂŁptĂŁmânĂŁ a Cristian-Dihor... De necaz ne-am mutat din nou la Arc, aÂşa de-ai dracu' Âşi am jucat leapÂşa Âşi v-aĂži ascunselea cu "organili" pana la revoluĂžie. Doamne, ce vremuri...! Pe atunci nu conta cĂŁ ai Mobra, CZ, Jawa, MZ, BMW, sau Triumph... Eram pur Âşi simplu ĂŽmpreunĂŁ... ToĂži pentru unul Âşi unul pentru toĂži! Dan NĂŁstase Click here to view the articol3 points
-
Tovarasu meu de joaca pana luni.. http://img833.imageshack.us/img833/4152/e19f.jpg pagubosu' sta pe bordura , ca i s-a busit aeru' http://img838.imageshack.us/img838/9203/h60k.jpg o sa-i pun si xenonu in weekend, ca merita. :shifty:2 points
-
2 points
-
2 points
-
ML ala atat de boring , nu ma omor eu dupa SUV dar vad clar ca intre X5 si ML castiga Bmw . numai daca te uiti din spate vezi dulapul ala patrat . Si interiorul ...vad un mos cu o baba in dreapta . niste butoane imprastiate .2 points
-
Propun deschiderea acestei discutii, fiind puternic motivat de topicuri de genul " Accidente " , in care membrii forumului isi exprima liber deceptiile in legatura cu asimilarea denaturata si abuziva a marcii de catre unii conducatori auto teribilisti si inconstienti. In aceasta idee, o conduita corecta la volan cred ca reflecta anumite valori insusite corect de membrii clubului nostru. Haideti sa impartasim cu totii ce credem ca ca reprezinta Etica si deontologia soferilor ( in adevaratul sens al cuvantului ). Anumite mentiuni probabil vor fi congruente cu aspectele legale aflate in vigoare insa as prefera sa privim dincolo de ele. Personal, consider de bun simt urmatoarele : - Nedepasirea unei coloane si incadrarea pe cat posibil pe benzile de mers aferente directiei de urmat ; - Folosirea sistemului audio la capacitati maxime doar in interiorul habitaclului, fara ostentatii cu brate atarnate pe portiera si geamuri coborate ; - Folosirea moderata a flash-urilor, claxoanelor si injurataturilor chiar si atrunci cand alti participanti la trafic se fac vinovati de anumite incidente si parca nu contenesc sa caute prilej de cearta ; -Macar cand nu ne grabim, putem acorda prioritate unor pietoni aflati inca pe bordura, in asteptarea unui moment de " respiro" in trafic ; -Folosirea fazei de intalnire si in momentul in care din partea opusa se deplaseaza pietoni ( daca putem sa nu-i orbim fara sa periclitam propria noastra vizibilitate, de ce sa nu o facem ?I ) ; -Facilitarea trecerii altor vehicule in conditiile in care ies de pe o strada secundara, banda de accelerare intr-un drum principal ( chiar daca legea ne acorda exclusiv prioritatea noua ) ; -Depasirea pe linie continua sa nu se faca ostentativ ( asta ca sa nu mentinem generalizari eronate si perceptii denaturate de genul " Are BMW, nu poate sa stea in spate, se sparge in figuri, depaseste orice ar fi " ) ; -Sa nu uitam ca poate am achizitionat un vehicul marca BMW pentru placerea de a conduce, nu pentru a trai in refuieli de trafic constante, taieri de cale si accelerari prostesti in momentul in care cineva ne depaseste printr-un loc nepermis ; -Incetinirea in momentul in care traversam din plin o balta, manifestand grija fata de pietonii de pe trotuare ; - Noaptea, in momentul cand semnalizam persistenta fazei lungi altor participanti la trafic de pe sensul opus , sa o facem printr-un " flash" scurt. Daca acestia realizaza ca merg cu faza de drum activa si nu este vreun caz vadit de ignoranta si nesimtire, conducatorii de pe celalt sens vor reactiona imediat in consecinta ; -Sa incercam sa limitam ( spre deloc) actiuni de genul gunoaie aruncate de pe geam in plin traficul. Desi e o problema spinoasa si multi " actanti " ai obiceiului o fac dintr-o rebeliune pe fata contra sistemului si valorilor din Romania, totusi tind sa cred ca ramane o problema de educatie in orice context ; In linii mari aceasta este viziunea mea. Aceasta asteapta adaugari, dezbateri, corectari de rigoare, mai putin flame-uri. Ma sperie imensa probabilitate de afi declansate. :twoup: Daca am exagerat sau suparat pe cineva cu cele expuse sau problema s-a mai discutat in alt context, imi cer de pe acum scuze. Asa am inteles eu Placerea de a conduce frumos1 point
-
Va salut. As avea nevoie de un sfat din partea voastra. Am momentan pe masina pe fata 275/40/R20 106W si pe spate 315/35/R20 110Y (run flat de vara), jantele fiind Y-Spoke pe 20". As vrea sa achizitionez cauciucuri de iarna dupa dimensiunea din talon 255/55/R18 109V si as vrea sa stiu daca pot fi folosite pe jantele de 20" existente deja. Va multumesc !1 point
-
Cel mai bun detector de radar e statia cb ! Am de 4 ani si nu as mai iesi din oras fara ea nici batut.1 point
-
1 point
-
Da, asa e... din cauza asta tu mergi fara senzor din februarie...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sfat: piºã-te pe el de cazan ºi fã-Þi poze cu teancul de bani pentru feisbuc.1 point
-
Fripturistule care este, faci posturi pe topic fara nici un folos, nu trebuie sa imi dovedesti ca esti mai deČtept ca te cred pe cuvant. Ma doare in p..a de cratima ta, de monedele tale din batista si de frustrarile tale gramaticale, iti sug si p..a daca vrei! Deci, sfaturi pentru problema masini daca ai...1 point
-
Cine imi spune si mie unde se afla filtrul epurator la 530d e39? Nu l-am schimbat niciodata de cand am masina si as vrea la urmatoarea revizie sa-l schimb.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am comandat tot de la performanceauto Constanta (nu-mi place sa iau din o mie de locuri) , astept sa-mi vina maine coletu' , am optat pt 5000k ,desi ma incata tenta aia albastruie de la 6000k insa am impresia ca pe umezeala/zapada sunt mai eficiente 5000k revin cu impresii.1 point
-
Schimba mecanicul. Asta ori nu stie, ori te minte. Pe stanga spate nu exista nici un alt senzor suplimentar (fata de celelelelte roti) care sa aibe legatura cu ABS-ul. Modulul de ABS nu are nici o legatura cu existenta casetofonului. Cum adica ABS raspunde pe partea mecanica si pe cea electronica nu?! Daca nu merge electronica nu prea poti testa mecanica.1 point
-
decat cruze mai bine e46 (am avut unu cu 0km nu merita nici un ban l_am tinut pana la 6000 si a zburat)1 point
-
Pe mine nu m-a deranjaj lipsa acestor dotari... multi vor variante...sinsa.ia e60 la pret de 8000e. Pret de vw passat. Stiu cat am investit si nu ma indur sa.o dau. Majoritatea samsari...multi.vor.variante.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Imi doresc f10 2.0d... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta1 point
-
Eu am inlocuit pompa recent (2 saptamani), am pus HEPU, aproximativ 240 de RON, si din ce am inteles sunt printre cele mai bune, HEPU fiind specializati in pompe de apa.1 point
-
Multumesc pentru aprecieri tuturor. @Kenbobo - Sunt foarte multumit de arcuri, dar as vrea un drop mai mare... Probabil ca va urma o suspensie reglabila. Inca o poza, vor mai urma cateva dar sunt in procesare http://imageshack.us/a/img827/3566/arry.jpg1 point
-
Per total ce vad eu fara sa citesc prea mult e ca cineva are dezmembrari, si primeste donatii. Totusi una e cand cineva doneaza ceva cuiva care are nevoie si alta e cand cineva doneaza cuiva care vinde mai departe. Urata treaba.1 point
-
La ce imi trebuie "vedere la Mare" cand am o panorama de genul: http://s19.postimg.org/qjwsdyf2b/IMAG0069.jpg Dupa munca si rasplata. Este nevoie de inca un rand de polish finish si am terminat si cu carbonul : http://s19.postimg.org/6kbkvwhxf/IMAG0082.jpg http://s19.postimg.org/mc6liy30j/IMAG0076.jpg http://s19.postimg.org/9d4sfxi9v/IMAG0077.jpg http://s19.postimg.org/z4upivemb/IMAG0075.jpg http://s19.postimg.org/oxc66gseb/IMAG0084.jpg Scuze de calitatea pozelor (telefon) Voie buna.1 point
-
1 point
-
http://www.youtube.com/watch?v=wKYL9_4mXRI http://www.youtube.com/watch?v=DX9iCZIVgFY&feature=fvwrel1 point
-
1 point
-
Vezi ca mai e si kitul Performance, ala nu iti place ? http://www.f30post.com/goodiesforyou/f30/ami/mperformance/DSC_0139.jpg http://www.bmwparts.vn/wp-content/uploads/2013/03/BMW-3er-F30-M-Performance-AMI-Leipzig-2012-052.jpg http://4.bp.blogspot.com/-3tj0m-gtDXg/T1ueqPy5zqI/AAAAAAAAAfA/QOf8pv8y26A/s1600/f30-mperformance3.jpg0 points
-
Spoilerul ala fata de 1M imi place foarte mult, i-am mai zis lui Alfred si cu cateva posturi in urma, oricum daca iti faci asa o masina nu prea o poti freca zi de zi prin gropi, borduri si pe drumurile patriei noastre.0 points
-
0 points
-
nu m-ar deranja ca e manuala...chiar imi place sa schimb eu. si nici faza cu xenon si scaune incalzite...exista retrofit, care costa normal, faza e ca nu pot sa vand acum ford-ul meu c-max si sa mai pun si diferenta...tocmai mi-am luat apt si trebuie renovat... ON TOPIC...masina e super. cat platesti asigurarea, impozitul?0 points
-
Am fost si eu interesat de ea , chiar a fost un prieten sa o vada si mi-a zis de ea. Masina este ingrijita , intr-o stare buna de functionare , exact cum o descrie propietarul , deci o recomand si eu . Eu am luat una automata , asta a fost cam singurul criteriu pt care nu m-am dus la Giurgiu ( scaune incalzite si xenon se pot pune pe masina).0 points
-
carnet sa conduci hummerul ai ? dupa cate stiu eu hummerul nu se poate conduce cu B -ul dar poate ma insel.... oricum nu as da un bmw pe hummer (doar daca as avea casa la varfu' omu')-1 points
-
Inca odata, te rog fa dovada la ce ai afirmat pe pagina anterioara despre mine stimabilule domn nu dealta dar poate observi mai greu, acest topic nu are decat 200 pagini si aproape 4000 postari din care dupa afirmatiile tale (din nou stimabilule "domn" de data asta cu ghilimele de rigoare) ar trebuii sa fiu prezent pe fiecare pagina cel putin de 2 ori! Deci, pe scurt ca sa intelegi indica ca sa vada toata lumea aici public toate lucrurile ce le-am luat eu aici la donatii si pe urma mai stam de vorba!-1 points
-
Exact asta spuneam si eu mai sus. Cum era de asteptat, au aparut criticile celor cu e46, ca gaseste mai full ca e mai intretinut si ca e mai ieftin la piese, pai si dc nu raspundeti si la intrebarea : Care va fi valoarea de revanzare a unui e46 peste 5 ani si care va fi a unui E90 ?? La anii pe care un e46 i-a adunat, peste ceva timp o sa-i faca si e90...deci piesele se vor ieftini facand analogie.. Sfaturile astea prietenesti date de posesorii unui anumit tip de masina, pe tine nu te vor ajuta cu nimic. In alta ordine de idei, SERIA 1 are preturi bune si se mentine bine ca valoare. Ca design e peste e46 oricat de chel ar fi. E in seria penultimelor modele E90, E60 , E65 ..etc..-1 points
-
Pff... Serios ? ..Deh zici tu asa. Pierzi insa uita-te matale cat e un F30 fatza de un E90LCI , sau E90LCi fatza de E90non LCI . P'orma mergi si compara cu ce ziceam mai sus . Nu-mi mai bat capu sa explic celor cu E46 ca au masini cam vechi dar le e greu sa recunoasca defapt. Numa bine, am plecat de pe topicu asta. Macar cel care isi cauta masina sa fi inteles ceva.-1 points
-
Pana la urma, la recomandarea lui grozadan, am luat Saleri SIL. Sper sa tina si, foarte important, sa nu scartaie. Revin cu impresii dupa ce o montez.-1 points
-
vezi tu viata este facuta sa fie traita...nu in pacat, dar traita...sper ca nu incepi si tu cu chestii ca Iisus mergea pe asin si popii au masini de zeci de mii de euro...eu nu mi-am luat masina din ceea ce fac...am alte resurse...credite si chestii deci ON TOPIC...E90 fratioare...CAUTA-1 points
-
Dau ce vreau ca e MAUSU Meu . Ai ceva de obiectat tu despre ce consider eu ca merita citit si ce e mizerie ? Da-mi si BAN daca vrei si te simti bine. Nu traiesc si mananc de pe forumu asta.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00