Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/27/13 in all areas
-
2 points
-
arata ok eu n-am sa-i las si becurile pt lunga active, la ce drac mai este bixenon ..si asa lunga este rar spre deloc folosita. s-ar putea sa-ti cer niste sfaturi la mufare , mi-e sa nu gafez cu mufarea pe faza scurta, caci pt lunga este simplu1 point
-
Cat de mult pot schimba 2 lupe aspectul unei masini.. Frumos frumos . In cat timp le-ai montat?1 point
-
1 point
-
1 point
-
eu am facut treaba dupa care am fost la un tip care baga freon, se pare ca acum e bine, parca n-a bagat niciodata atat de rece eu m-am socat putin in prima faza cu senzorul, in mijloc jos nu are pala aia de plastic, ma gandeam nu cumva sa se fi rupt.. dupa care am vazut ca acea pala este inlocuita de una de metal din volan , cand se imbina perfect cu senzorul de unghi. :shifty: http://img823.imageshack.us/img823/9360/mli0.jpg toate semnele pareau ca buba sa fie din vaporizator,a ajuns verdele pana pe covoras http://img703.imageshack.us/img703/7649/us7e.jpg work in progress http://img689.imageshack.us/img689/3433/lb07.jpg http://img818.imageshack.us/img818/3108/7ycx.jpg si ..decedatul caruia ii multumesc pt aceasta zi superba.. http://img16.imageshack.us/img16/545/drn6.jpg scuzati manichiura..dar nu pot cu manusi :getlost: problema a fost ca atunci cand am schimbat vaporizatorul , desi am pus oringuri noi si am dat codurile corecte, idiotii de la bmw au incurcat oringurile, acesta de s-a rupt a fost putin mai mare in diametru si a facut burta in locul tocarii..ciudat totusi ca a tinut 2 ani.. totul functioneaza corect, nu au fost pagube colaterale, nu scartaie nimic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, spoilerul este modificat dintr-un spoiler de 1M si uite aici unul modificat dint-un spoiler de M6. Oricum arata foarte bine si cu M paket . Masina arata foarte bine asa cum este. Sincer singura chestie care as schimba-o este culoarea ( e parerea mea proprie si personala, imi place cum arata F 30 pe rosu)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cine spune, ala este ca magarul din poveste. Spune-mi ce trebuie sa fac sa ma banezi ( in cazul in care PS-ul meu nu e suficient ) si sa nu ma mai tot ameninti ca femeia la telefon, m-am plictisit de propaganda ta nesfarsita. Tu nu intelegi nici acum ca nu ai cu ce sa ma ameninti? Spre deosebire de tine, eu nu-mi traiesc viata pe forumul asta, aplicand regulamentul ca un mega boss de boss. Inainte sa fii moderator nu aveai atitudinea asta, acum te crezi un mare smecher si daca de exemplu pe tine te-ar devasta un ban ai cumva impresia ca nici eu n-as mai putea trai dupa unu. I-am lasat la om din pret oricum si sa-si faca de doua ori problema asta "grava" care o au toate N42. Ah si cica sunt consumabile, ntz. Te prefaci ca nu stii cum sta treaba, si arati problema intr-un mod brut, sa ma defavorizeze pe mine. PS: Sugi pula.1 point
-
1 point
-
1 point
-
colegii,cine este intresat sa scape de scartait,ma poate contacta pe privat,cu asta ma ocup si stiu 100% unde este problema,stima!0 points
-
....pai,doar inconstientii,care nu au frica de radare ( ca si mine de altfel :flowers: )0 points
-
Eh,asta tine de gusturile fiecaruia. Desi eu sunt de parere ca grilele negre dau mult mai bine pe argintiu decat cele cromate . Poate ti se pare asa pentru ca este bara aceea oem simpla,dar daca schimbi cu una M-technik II,vei fi de alta parere0 points
-
pai exista si oem , cromat sau black http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET75&mospid=47633&btnr=18_0470&hg=18&fg=95 piesa 1 asa arata crom http://clarice.cocolog-nifty.com/blog/images/200701133_1.jpg http://img12.imageshack.us/img12/4509/dsc1788h.jpg sau negru http://bmwcentrum.pl/img/products/91/2/8_max.jpg dar cred ca gasesti la orice centru cu tobe ceva potrivit.0 points
-
LOL asta era de la sine inteles. Ma interesa mai mult dpdv al stabilitatii si comfortului.0 points
-
Votat 6 cilindri. Eram gata sau iau motor cu 4, dar apoi am auzit, testat si m-am indragostit de 6.-1 points
-
-1 points
-
mai roland, am si eu un standard. mai jos de atat nu pot sa cobor. te las pe tine sa colcai in taraneala aia a ta infecta, si-n samsareala aia a ta de 2 bani. te murdaresti pa maini si la gura pt cateva amarate de sute de euro. te credeam un businessman putin mai spalat, dar se vede ca probabil ai preluat afacerea lu' tac-to, d-zeu sa-l ierte, si n-ai nimic in comun cu termenul asta. eu n-o sa-ti dau niciun ban, pt ca nici macar un scuipat nu meriti. ramai aici, si vezi, poate mai poti sa rupi de undeva o mie sau doua. au revoir.-1 points
-
Ok iti multumesc de raspuns. Din punctul meu de vedere mi se pare foarte util raspunsul deoarece multa lume il considera defect si pe acesta cand dadea cu fum si il schimbau ,chiar si eu am zis ca in momentul cand voi avea aceasta problema sa schimb si separatorul...(nu trebuie sa privim niste intrebari precum niste jigniri ca si la randul nostru sunt utile aceste raspunsuri:D ) P.S pentru colegu de mai sus: Da eu cand ma duc la mecanic mai si intreb cum face o piesa si ce semneda cand se strica sau este pe duca ..nui logic? ca sa ai si tu o idee, sau tu te duci asa gen tu sti frate cu ce se mananca eu nush:))...priveste-o ca pe o gluma-1 points
-
-1 points
-
Ai verificat istoricul ? Spune-mi-l si mie ca parca m-ar bate un gand. jonny, de ce ai zis ca a fost adusa din Franta ca vad in poze ca a avut numere de Germania ?! De asemenea, as vrea sa-mi spui cat mai aproape de adevar consumul real oras/exterior/mixt.-1 points
-
Aproape toti cei care trec 318 drept 320 se bazeaza pe faptul ca exista oameni care nu stiu care e diferenta sau nu ii intereseaza. Garantez, in schimb, ca astfel se pierd si potentiali clienti. Eu unul nu iau in seama anuntul daca apare o astfel de situatie, chiar daca masina pare interesanta. Prefer sa vad un 318 care e trecut drept 318, decat sa inghit o minciuna de la bun inceput.-1 points
-
-1 points
-
Eh era un fel de-a spune. In principiu nu se mai vad deteriorari. Bloc supape la cutie? Bloc de valve eventual? ( zic, nu-s mecanic si nici nu ma omor eu cu masinile ) Din ce mi-a zis ( si eu acuzam asta ) blocul hidraulic nu pare a fi deteriorat. Se prezinta bine. S-a uitat si acolo. In general, bocul hidraulic pica greu din ce mi-a zis. Desi majoritatea in multe cazuri il scot vinovat si-l inlocuiesc. Un soc mic se mai simte. Soc gen cand schimba din a4a in a3a incetineste un pic si apare retinere la masina. Dar, masina merge foarte bine. In sensul ca, inafara de aia care e aproape insesizabila, merge perfect. Accelereaza foarte bine, trage bine, te poti juca sport standard cand vrei cum vrei si schimba rapid. Am facut un pic pe schumaher zilele astea si imi place. Eu zic ca nu o sa mai am probleme o vreme buna. Sa speram ca asa o sa fie. Oricum sunt pesimist de felul meu deci nu-i problema.-1 points
-
buna am o prolema cu bmw-ul de mai sus daca ma puteti ajuta. termostat scos, vasco cuplaj blocata are aceiasi turatie cu mototul dar totusi imi fierbe apa, pompa de apa functioneaza si interesant ca doar furtunul de sus ce iese din motor e fierbinte si vasul de expansiune in rest radiatorul, totul e rece prea rece si are o presiune pe ambele furtune mult prea mare decat normala sa fie infundat radiotorul sau ce sa fie problema? daca dau drumul la caldura in masina nu mai fierbe. astept raspunsuri idei multumesc drumuri bune ceau-1 points
-
-1 points
-
+ 1 Am schimbat si eu distributia. NU , nu e normal sa se auda... diferenta e evidenta, iar sunetul e diferit fata de cel din fata de la role. Am avut si zumzet la rolele din fata, dar acela a ramas acelasi; cel de distributie e total diferite. Eu am schimbat toate inclusiv roata zimtata si lantul de la pompa de ulei, dar cel mai uzat era cel de sus.-1 points
-
-1 points
-
Nu, scuza-ma tu, am postat in gluma, vad ca ironia e cea mai buna metoda de a ajuta in cazul tau si din nou mi se confirma motivele pentru care am abandonat forumul asta. Am avut nevoie de un punct de start,l-am primit si multumesc userilor de mai sus, se poate inchide.-2 points
-
bv tie. cu toate ca sunt sceptic in privinta sumei cu care ai dat-o nu mai conteaza. ai gasit gasca-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00