Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/01/13 in all areas
-
lol, alt agarici filistin pensat, parcat la hadicapati pe doua locuri, care vinde o coaja, insa castravetele are impresii de niki lauda la masa cu donald trump.3 points
-
3 points
-
SMG2 este doar cu S6S420G, tu ce ai este o cutie GS6S37BZ, comuna in 6 trepte, cu softul de SMG1 relativ imbunatatit. In rest, SMG2 are diferita actionarea, blocul de valve, pompa hidraulica, etc.2 points
-
Ieri am ajuns si eu la o cifra frumoasa la kilometraj,respectiv 10.000,moment si imortalizat de altfel ( ce este mai interesant in poza,este temperatura indicata de termometru,nu m-am gandit ca a fost asa racoare in Brasov :brr: ).Fiind aproape de jumatatea intervalului de service,am schimbat uleiul si filtrele,asa,pentru linistea mea.Drumuri bune tuturor !2 points
-
2 points
-
2 points
-
sau i-a ramas niste vopsea de la gard, si-a zis sa faca o combinatie misto.2 points
-
2 points
-
Germanii din Munchen sĂŁrbĂŁtoresc, ĂŽn 2013, 30 de ani de la primul motor diesel de serie montat pe unul dintre modelele sale. DacĂŁ la ĂŽnceput, motoarele diesel de pe maÂşini erau zgomotoase Âşi produceau mult fum, acum lucrurile s-au mai schimbat. Ăn urmĂŁ cu 30 de ani, motoarele diesel de pe maÂşinile de stradĂŁ erau destul de departe de oferta din prezent. Zgomotoase Âşi mici fabrici ambulante de fum, motoarele diesel din trecut au avut de dus o luptĂŁ destul de grea ĂŽmpotriva alternativelor pe benzinĂŁ. Chiar Âşi aÂşa, ĂŽnsĂŁ, BMW s-a aventurat ĂŽn lumea motoarelor diesel ĂŽn anul 1983, iar acum sĂŁrbĂŁtoreÂşte 30 de ani de la montarea primului propulsor pe motorinĂŁ pe unul dintre modelele sale de serie. Primul BMW diesel de serie din istorie a fost un Seria 5 (524 tD), care a primit un propulsor de 2,4 litri ce producea 115 CP Âşi 210 Nm. Destul de departe de performanĂžele din prezent, când un motor diesel de 2,0 litri de la BMW produce 218 CP Âşi 450 Nm. Chiar dacĂŁ germanii de la BMW au ajuns la petrecerea diesel mai târziu decât cei de la Volkswagen, Peugeot sau Fiat, modelul lor a devenit cunoscut ca fiind cea mai rapidĂŁ maÂşinĂŁ cu motor diesel din lume. AcceleraĂžia de la zero pânĂŁ la 100 km/h dura 12,9 secunde, iar viteza maximĂŁ era de 180 km/h, ĂŽn timp ce consumul mediu era de 7,1 l/100 km. Acum, BMW produce modele precum M550d, care ascunde sub capotĂŁ un diesel de 3,0 litri ce produce 381 CP Âşi un cuplu imens de 740 Nm.1 point
-
Vai de mine, evident ca-l stiu, locuim amandoi pe aceeasi strada, balesc zilnic, impreuna cu vecinii, dupa 320-ul ala. Rar asa ceva pe la noi. Chiar ai nimerit bine, is atat de pasionat de masini incat zilnic imi notez in gand cand vad ceva lucsos, ca bemveul pe care il vrei tu, pentru ca ti-l permiti. Evident ca o sa merg cu tine la o diagnoza, desi mi-e teama ca o sa-ti fie rusine cu mine. Daca vrei, poti sta la mine, nu-i problema. Bemveul ala e superb, dunt convins ca, dupa ce o sa ti-l iei, o sa-l faci al tau, curat si lucios, fara sa cari mai mult de 2 insi in el. Apropo, esti putin grasut si ti s-a spus des de bunica, in drum spre scoala, ca rozaliul e bun la piele si ca esti cel mai curat si frumos, nu? PS: pentru ailalti, care stau la panda, nisâmÞâÞi ca alde mine: luati lectii ma, in 7 ani de forumeala nu stiu daca am vazut vreun post mai nesimtit ca al baiatului astuia, da uite ce frumos i-am raspuns.1 point
-
1 point
-
prea putini sunt oamenii care sa nu incerce sa carpeasca o masina, sa ii ascunda problemele. Mergi cu cineva care se pricepe si fi foarte atent la motor mai ales la astea de 1.9i, cum scapa putin aer pe undeva cum o ia razna, sunt multe probleme care sunt dezbatute aici pe forum pentru fiecare model, citeste si in momentul cand cumperi masina incearca sa verifici ce ai citit aici. Un ornament exterior sau mai stiu eu ce il poti schimba usor si cu costuri mici dar pe partea de motor si trenul de rulare preturile o sa fie mai ridicate Spor!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am Dynavin-ul instalat pe masina de ~2 saptamani si sunt foarte multumit. Din punctul meu de vedere e peste OEM ca ergonomie, nu mai vorbim de optiuni. Daca vrei, ne putem vedea sa-ti faci o parere inainte sa dai banii. Am colegi la munca cu navigatii noname (nu Erisin) si sunt foarte pacatoase (receptie radio foarte proasta, meniurile se blocheaza frecvent, nu citesc anumite medii, etc.). Am stat si eu in cumpana inainte sa dau banii, dar ma bucur ca am ales sa iau masina fara navi oem. iGo nu se compara cu nimic OEM de pe piata.1 point
-
Urat ai procedat. Pentru 5 bidoane de ulei contrafacut... :frantics:1 point
-
Pentru initiatorul topicului, fa-ti cont pe detailing club forum, si cauta acolo mai bine. Sunt multi pasionati, cu siguranta si in zona ta gasesti destui colegi sa te ajute.1 point
-
1 point
-
De acord, manevre cu vanzari-cumparari se pot face, pui ce data vrei; ce nu se poate face insa, este falsificarea chitantelor provenite de la plata impozitelor auto, pe anii trecuti, si transcrierea datata 2010 (autentificata cu stampile si semnaturi), in evidentele fiscale, pe numele meu.1 point
-
Stai linistit ca iese cum vrei, unul care nu vopseste de ieri ti-o scoate fara probleme1 point
-
Asta era la masinile vechi. La masinile cu senzori de ABS se ocupa unul dintre senzorii de ABS de monitorizarea vitezei. La BMW e unul dintre senzorii de ABS de pe spate, nu mai retin care dintre ei. Asa ca acesta este motivul pentru care nu mai merge nici ASC-ul, nici ABS-ul si nici vitezometrul.1 point
-
evident mai ales discurile,daca prinzi si din alea originale e chiar perfect. sa nu uit neaparat de pe masina de Germania,daca a avut si pachet M cu atat mai bine.1 point
-
Sigur, o sa vina o echipa sa te sprijine daca cumva se enerveaza vecinii din cauza zgomotului.1 point
-
e doar colant, cumperi masina, faci coltul si scoti colantul. noroc ca s-a limitat doar la atat.1 point
-
Despre ce probleme ai auzit la facelift? Eu zic sa mergi pe facelift cu 150 cai valoare1 point
-
Pffff ce fel suna "145/75 R 19" sau "135/80 R 18"; nu inteleg de ce n-au pus si spite, baremi stiau un lucru...foloseau aceleasi roti de pe motociclete. Bat pariu ca si in Italia se va vinde, mai ales ca astia sunt adeptii la masini mici cu cilindrate mici (adica taxe mici,masini economice, bune pt strazile lor inguste, pt aglomeratia urbana,etc). Pun pariu ca in ciuda pretului se va vinde in draci, poate nu si in Romania dar in vest cu siguranta.1 point
-
Sunt convivs ca e greu de condus masina mai ales pe soarele asta. Eu ma refeream la faptul ca daca ai o urgenta grava in familie si trebuie sa te deplasezi, de bine de rau, masina e utilizabila pe distante scurte. Legat de cei de la Pilkington, nu am avut de-a face cu cei din Cluj-Napoca dar am avut de-a face, de la servici, cu cei din Satu-Mare. Foarte ok oamenii (acum 3 ani), fara impresii si vorbit aiurea, cat am stat la ei, ~30min aveau trafic destul de bun si masini destule in curte. Chiar atunci intreba un domn cu un BMW X5 de inlocuirea parbrizului. Eu in locul tau l-as schimba la ei, e doar parerea mea, nu trebuie sa faci ce as face eu pentru ca sunt banii tai. Toata ideea e sa il puna corect si sa nu ai probleme ulterioare cu apa. Faptul ca iti aduc ei parbrizul si ti-l monteaza conteaza mult si mai ales ca dau garantie la lucrare. Daca o sa ai vreo problema, montaj incorect, trebuie sa repare corect. Au fost pe forum mai multe cazuri de parbrize SH trimise prin curieri, parbrize care nu ajungeau intregi la destinatie, capote deformate si altele. Si faptul ca se ocupa si de tinighigerie conteaza pentru ca la stalpi e de lucru in zona de langa parbriz. Probabil o sa dea jos parbrizul, repara la stalpi ce este de reparat si apoi monteaza parbrizul fara sa-l zgarie sau ceva chestii nefericite. LE: Sa ii intrebi cum vor sa repare zona afectata la stalpi, cu sau fara parbrizul nou pus, de nuanta de culoare daca o pot face dupa o mostra de pe masina, micile detalii care tin de calitatea lucrarii.1 point
-
100 de euro, se poate vedea in zona Viitorului. Se vinde inchisa, nu mai am cheie. http://www.sansun.de/pics/products/hq/04417-2.jpg1 point
-
Chiar si in conditiile in care alimentezi pana cand sare pompa,tot trebuie sa ai acul la maxim !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Masina ta nu are nimic grav dar cand o vei vinde cine te va crede cand vede parbriz schimbat, mai ales daca se va prinde de putin chit pe stalpi? Si multa lume- ca sa traga in nesimtire de pret- ia masina la puricat de nu iti vine sa crezi. Zic si eu varianta cea mai nasoala... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am gasit pe la ” colegii ” din State un exemplar F30 demn de luat in seama ( sau in ras ) culmea masina este o folosita zi de zi,nu este pentru show-uri. Enjoy.....1 point
-
1 point
-
Tu chiar vrei sa cumperi piesele sau ai dat anuntul la misto? In 5min cumperi toata lista cu un simplu telefon.. Ce piese vrei sa iei sh din lista aia?1 point
-
1 point
-
Nu stau acum sa fac ancheta, dar am rasfoit cateva pagini ale topicului si uite ce am gasit : Donez ornamente interioare (trim-uri) gri, in stare foarte buna de pe E 46 FL (118.000 km, din DE). Precum se poate vedea, lipseste ornamentul de la schimbator, in rest sunt toate, fara zgarieturi, crapate, atinse. Contact: 0728.808.860, BUCURESTI; rog sa ma sunati si sa NU scrieti aici/intrebari pentru ca nu urmaresc thread-ul. Salut, imi sunt necesare mie! Te sun acum ... Donez plasticele de sub bord de la e 46 stanga \dreapta modelu fara lampile de iluminare Salut, am nevoie de plasticul de sub torpedou, daca masina este cu volan pe stanga, pune te rog poze cu ce ai daca se poate si nu e deranjul prea mare Donez .. urechile grilelor par intacte la grila dreapta lipseste una, la capacele din portbagaj sunt ruptele urechile Salut, ai PM Se doneaza clemele pentru reparatie macara geam electric fata e46. Nu trimit prin curier, doar predare personala in Bucuresti http://www.bmwclub.r...98#entry1912098 50 ron eu zic ca e un pret ok si pt vanzator si pt cumparator... Nu le poti da chiar moka fiindca sunt noi si cu siguranta din cate te cunosc nu le-ai furat ! Nu te mai lua dupa ce zice unu si altu care au vazut ei pe e-bay in America, Anglia, China sau Emiratele Arabe Unite ... cu siguranta cel ce a zis ce a zis acolo nu a cumparat niciodata nimic de pe e-bay sa vada cum se face acolo ... sa plateasca transport la ele de 3 ori pretul lor, vama si dupa cum spuneai tu sa mai stea si 2-3 luni pana sa-i vina Ce este cu bold sunt cererile tale , si nu mai incerca sa pari persoana care nu ar avea nici o vina ,stai cu capul plecat si e suficient. Si e normal sa nu apari de foarte multe ori pe paginile topicului , iti dau dreptate, pentru ca numai de componentele/piesele de e46 ai nevoie,(pentru ca domeniul tau de activitate este de dezmembrari e46 in mare majoritate) si nu toate persoanele care au ceva de donat , doneaza piese de e46 .1 point
-
Per total ce vad eu fara sa citesc prea mult e ca cineva are dezmembrari, si primeste donatii. Totusi una e cand cineva doneaza ceva cuiva care are nevoie si alta e cand cineva doneaza cuiva care vinde mai departe. Urata treaba.1 point
-
un sfat din partea unuia patit, nu mai merge pe rosu. stiu ca e criza si ca nu sunt bani dar o sa te coste mult mai mult reparatiile.1 point
-
nu inteleg ce problema aveti cu jantele alea, de ce nu-i dai nici o luna, pe ce considerente ? jante pe 19 am avut pe BMW, inclusiv pe 21/22 (la cayenne) si nu am avut nici o neplacere. in plus, jantele sunt criminale si arata demential pe masina. incredibil, a ajuns sa va futa grija nu numai de jante, insa si de numarul de inmatriculare, ce transpirati bai nene.1 point
-
daca ai timp,asta e cel mai bine. sa mergi sa probezi. majoritatea nu fac asta, i-au masinile dupa ochi si culoare. de vazut daca o sa iti placa automata. depinde cat de activ esti la volan. daca nu faci km multi e ok si benzina, si intretinerea e mai ieftina. sa ne spui si noua cum ti s-a parut. orice ai decide, nu te grabi. masinile bune se gasesc greu. bafta1 point
-
1 point
-
asa se intampla cand conduci un BMW. da-i intr-o boala necrutatoare. bineinteles, trebuie sa ai si o pasiune pentru masini si condus. altfel poti sa-ti iei si logan, ca isi face si ala treaba. benzina si automata la KW aia , e ceva mai lenesa si consuma mai mult. km sunt mari sanse sa fie aproape de realitate. cu cele pe benzina se circula putin fata de diesel. eu repet ! doar tu poti decide. daca e sa decizi cu calcule, e Golf. daca decizi cu inima e BMW. trebuie sa te incadrezi in buget si sa mai ai si ceva pe langa pentru neprevazute...ca de...e masina SH1 point
-
am exagerat cu "cazane" , dar chiar sunt niste motoare nereusite ! primele common rail de la VAG. cand vorbesc ceva, nu o fac sa ma aflu in treaba. am exemple de la prieteni, recomandari de la mecanici, si studiat indelung pe forumuri. ok? nu sunt vre-un rupt de lume. ma invart in niste cercuri, care mi-au permis sa conduc multe masini de toate genurile, sa cer multe pareri, sa vad evolutia unor masini pe parcursul utilizarii lor. cat despre atentia ta, nu am nevoie de ea, nu o doresc, deci nu se pune problema sa o merit.1 point
-
Pai nu comparam mere cu pere,dar pana la a le face cazane mai sunt ceva pasi de parcurs,daca nu ai avut vreun astfel de model nu stiu ce de te bagi in seama si-i informezi pe oameni gresit... Asta cu "erai sigur ca se gaseste vreunu".......ti-as raspunde pe masura dar nu meriti atata atentie-1 points
-
Aaaa,daca ai studiat pe forumuri...imi cer scuze.Nu ne spui parerile prietenilor tai?-1 points
-
Doar atat am invatat , restul cuvintelor ma depasesc. @nick20pub,am avut 1.9tdi si 2.0tdi , ambele resoftate si nu am avut nicio treaba cu ele din niciun punct de vedere si ambele aveau peste 180k,tine poate si de noroc,dar nu poti tot timpul generaliza,cum fac astfel de meseriasi de mai sus.-1 points
-
SCHIMB CU UN E90 DIN 03.2009 TE-AR INTERESA CU DIFERENTA DE LA TINE ESTE UN 318 DIESEL 143 CP NU ARE NAVIGATIE DAR ARE ISTORIC CUNOSCUT KM REALI 147000, SI NU ARE GRAM DE CHIT PE EL-1 points
-
Dupa un nou drum Timisoara -Bucuresti am scos un consum de 7,6 si o medie de 95km/h si pe autostrada A1 am rulat si cu 230km/h.-1 points
-
Incep s-o iau pe urmele tale,in ultimul timp cam abuzez de km .... in 6 zile am facut 4000km-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00