Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/03/13 in all areas
-
Asta e adevarata drama, ca nu avem nici un fel de program viabil de reorientare profesionala (care oricum, pentru cineva dupa 50 de ani, e un efort urias) si ca-i lasam in plata sortii. O alta problema e ca la noi asistenta sociala se face aiuristic, fara nici o verificare, si de multe ori presupune pile si certificate medicale false. Si atunci banii care ar trebui sa se duca la cei dati afara de la CFR (si vor fi multi) se duc la tigani cu 10 copii sau la revolutionari inchipuiti, in timp ce romanii care au iesit intr-adevar in strada in '89 stau prin tribunale. Ca o adaugire la postul meu anterior, in Danemarca si Norvegia, de exemplu (dau exemplele astea ca m-au frapat), taxele de inmatriculare pentru masini ajung la 300% din valoarea masinii (chiar SH). Colegul asta al nevesti-mii de exemplu a fost foarte mirat cum de noi ne-am putut permite un 325i, cand el cu eforturi a dat ~70.000 euro pe un 320d din acelasi an. Inainte de asta, el a avut tot vreo 5 ani un E46 320d, cat am avut si noi 320i-ul. Ideea e ca noi suntem obisnuiti sa ne uitam la toata lumea si sa luam doar ce-i mai bun: in Bulgaria taxele sunt mult mai mici, in Italia asistenta sociala e mult mai buna, in Danemarca salariile sunt uriase, etc. DAR in toate aceste tari, sunt si neajunsuri, care compenseaza uneori avantajele. Aveti dreptate in TOT ceea ce priveste statul corupt la noi, si faptul ca ai garantia ca taxele tale NU ajung unde trebuie. Pai daca-i asa, hai sa facem ceva. Nu prin iesit in strada, ca asa nu rezolvam decat sa plece si investitorii care si-au deschis afaceri in Romania si platesc mii de romani. Ci odata la 4 ani, cu cap. In privinta masinilor, va pot demonstra pe hartie ca o ducem mult mai bine aici decat in orice tara nordica (am prieteni in cateva, principiul la ei e acelasi: pe cat posibil, fara masina).2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Germanii din Munchen sĂŁrbĂŁtoresc, ĂŽn 2013, 30 de ani de la primul motor diesel de serie montat pe unul dintre modelele sale. DacĂŁ la ĂŽnceput, motoarele diesel de pe maÂşini erau zgomotoase Âşi produceau mult fum, acum lucrurile s-au mai schimbat. Ăn urmĂŁ cu 30 de ani, motoarele diesel de pe maÂşinile de stradĂŁ erau destul de departe de oferta din prezent. Zgomotoase Âşi mici fabrici ambulante de fum, motoarele diesel din trecut au avut de dus o luptĂŁ destul de grea ĂŽmpotriva alternativelor pe benzinĂŁ. Chiar Âşi aÂşa, ĂŽnsĂŁ, BMW s-a aventurat ĂŽn lumea motoarelor diesel ĂŽn anul 1983, iar acum sĂŁrbĂŁtoreÂşte 30 de ani de la montarea primului propulsor pe motorinĂŁ pe unul dintre modelele sale de serie. Primul BMW diesel de serie din istorie a fost un Seria 5 (524 tD), care a primit un propulsor de 2,4 litri ce producea 115 CP Âşi 210 Nm. Destul de departe de performanĂžele din prezent, când un motor diesel de 2,0 litri de la BMW produce 218 CP Âşi 450 Nm. Chiar dacĂŁ germanii de la BMW au ajuns la petrecerea diesel mai târziu decât cei de la Volkswagen, Peugeot sau Fiat, modelul lor a devenit cunoscut ca fiind cea mai rapidĂŁ maÂşinĂŁ cu motor diesel din lume. AcceleraĂžia de la zero pânĂŁ la 100 km/h dura 12,9 secunde, iar viteza maximĂŁ era de 180 km/h, ĂŽn timp ce consumul mediu era de 7,1 l/100 km. Acum, BMW produce modele precum M550d, care ascunde sub capotĂŁ un diesel de 3,0 litri ce produce 381 CP Âşi un cuplu imens de 740 Nm.1 point
-
Daca esti cu adevarat hotarat, salveaza un ursulet Nu cred ca o sa regreti. Eu intorc capul dupa asa ceva mereu. Bine, reactiile astea o sa le ai exclusiv din partea barbatilor, din pacate. Te obisnuiesti1 point
-
Concluziile le tragi singur. http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_350i_stelze/350_v12_9.jpg1 point
-
Un BMW la banii pe care ii ai tu e o ragalie sinistra, cazatura de prim rang, adevarat cosciug pe roti. Nu stiu ce o fi in capul vostru de vreti BMW cu orice pret dar aveti bani de Logan 2005 cu taxa recuperata ?!1 point
-
1 point
-
masina la 3000-4000e e loterie cand vine vorba de bmw unde orice piesa costa de la cateva sute in sus, datorita declinului pe piata au devenit mai accesibile ca pret dar asta nu inseamna ca si preturile la piesele noi au scazut si ele toata lumea stie cat costa un bmw la intretinere si se gandeste ca daca ii cade motorul alta alternativa nu are decat sa ia un motor complet sh, la fel si in cazul unui modul abs, casete de directie etc cu toate ca ai dreptate in cazul unei constatari in service inainte de cumparare, cred ca cea mai buna afacere este sa iei unul din germania, cel putin sunt mai cinstiti si nu dau km inapoi si daca sunt reparate sunt inlocuite cu piese noi, asta in cazul in care ai timpul banii si dispozitia sa cauti in germania un e46 la aceeasi bani ca in romania plus taxele de inmatr1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai tocmai ce ai luat tu e un cazan, schimbi jumatate de masina si zici ca ai luat masina buna. Ai luat-o tractata ?1 point
-
Frumoasa, sa o stapanesti sanatos! Si eu as fi preferat una mai dotata, sa ai baza, daca tot aveai de gand sa schimb tot ce tine de partea tehnica. La un moment dat cochetam si eu cu e46 NFL, dar vroiam "full de full". Gasisem unul cu m-tech 2, scaune reglabile electric, avea absolut tot masina aia, m-a descurajat taxa atunci, era cam 1300eur.1 point
-
Cred ca maj trebuie sa bagi 3600 in ea ca sa fie demna de luat in seama ! Oricum fiecare cu pasarica lui ! Sa o stapanesti sanatos si sa faci multi km ! TE ROG SA NU-I PUI XENON FARA LUPE !Eu personal nu le suport !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Normal ca faci ce vrei cu banii tai, Macar de-ai face-o sa arate ca asta ! http://www.bmwclub.ro/forums/topic/78982-320i/page__st__601 point
-
incredibil cat de bine ai pastrat-o, arata impecabil, daca o vinzi sa-mi dai de stire sa te scap de ea1 point
-
@cefi - Multumesc de urari - eu nu am jignit pe nimeni si cred ca nu ar trebui sa imi spui tu sau orcine altcineva ce sa fac cu banii mei. @Dan_316i 0 Multumesc si tie! @Andrei_VUV - Este cam mult dar a fost alegerea mea. Crezi ca daca de banii aia gaseam e87 sau e 90 nu mai bagam nimic in ele? @mihai vigariu - Ba da, se gaseste dar din start am preferat e46. Iar eu cred cu tarie ca la masini vechi si "tzipla" tot bagi minim 1000 in ele @ kip Este enorm si probabil ca investeam maxim 1000e in ea daca nu eram maniac. Am vrut sa schimb pe masina orice avea urma de uzura cat de putin. Multi si-au facut cruci cand au auzit. Alegerea mea pana la urma.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Prin anii 90, cand eram si io pusti, ai mai imbecili colegi ai mei studiau si stiau dupa numar masinile mI acĂŁtĂŁrii din oras. Gretos. Or tu vii dupa mai bine de 20 de ani cu o gandire similara si ceri detalii, mai grav, despre o masina cu numar blurat. Care pentru tine e iesita din comun, iar pentru amaratii de aici ar trebui, in opinia ta, sa fie o aparitie. Cat despre muncitul pentru ea...congrats. era un slogan al minerilor, tot prin 90, noi muncim, noi nu gandim. Sau, daca iar am fost prea metaforic, iti spun direct, sa pricepi (vezi sloganul): cererea ta, daca nu infatuata nejustificat (ca sa fiu politicos) este, prin insasi motivatia pe care o aduci formularii ei, hilara Oana Cuzino, proteve1 point
-
Despre ce probleme ai auzit la facelift? Eu zic sa mergi pe facelift cu 150 cai valoare1 point
-
Il vezi in foto este produs de INA Germany cod F-210898 este rulmentul care cu ajutorul surubului de reglaj mai poti strange jocul casetei in timp pana nu mai ai cei face . L-am cautat la magazine specilizate de rulmenti SNR si altele dar nimic cica e facut special pt ZF si nu gasesc datele tehnice in cataloage.Iar dupa masuratorile cu sublerul nu am gasit unul cu dimensiuni apropiate.Iar acesta e cel mai important dupa melc si bile.Iar cei ce reconditioneaza casete nu spun dar cam asa fac si anume la strung pun bucsa si adapteaza un rulment.Iar eu am spus sa meg pe reparatie originala nu carpeli dar datorita marchetingului ZF si BMW pentru o cana de lapte trebuie sa cumperi toata vaca ) .O sa vad ce pot sa fac ca degeaba iau caseta second ca nu ma ajuta pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa ajung in aceeasi situatie si cum datorita greutatii fata si a drumurilor in special la bmw 3,5,7, cam pica casetele in ro in prostie,cel putin asta am constatat la prieteni dar norocul lor e ca la seria 3,5 sunt cu cremaliera si sunt mai usor reparat ca exista kituri.A si ca sfat pentru sanatatea directiei si a casetei fugi de roti mari, lasale originale ca dimensiuni respectiv pe 16 ca o sa regreti mai incolo.1 point
-
0 points
-
Anumite componente nu se mai gasesc de noi sau sint mai scumpe decit valoreaza toata masina:),cind achizitionezi o masina veche de 14 ani in valoare de 3000 de euro nu cred ca iti propui daca ai probleme la motor sa iei motor nou.Binenteles anumite piese ce tin de siguranta spre exemplu la sistemul de frinare le pui noi pe masina chiar daca e veche de 30 de ani.Dar ma rog fiecare face cum vrea.0 points
-
0 points
-
Xenon nu o sa vada de nici un fel. NIci eu nu suport fara lupe. Sa ma chinui si nu mai am in ce sa bag atatia bani. E o masina simpla si asa o sa ramana. Nu a fost niciodata scopul sa iasa in evidenta. Singurele probleme ce au mai ramas de rezolvat sunt toba finala (e un pic ruginita) si cateva puncte de rugina (programarea la service este deja facuta).0 points
-
0 points
-
0 points
-
Inteleg ca ma cunosti foarte bine de stii asa bine cu ce ma ocup eu! Nici nu s-a uscat bine tusul avatarului tau ca gata repede esti prezent pe topicul de mokangeli! Sau nu stii cum sa faci sa acumulezi si tu mai multe posturi? Unii ar trebuii sa aibe acces la acest topic doar dupa o vechime si o activitate pe acest forum nu gata repede orice terchea berchea nou venit are pretentii de mokangeala! Serios? ia incearca sa dovedesti cele afirmate! Pai fa cerere si fa-te tu admin! :goodjob: asa o sa faci dreptate in felul tau si muuulti te vor aprecia!-1 points
-
Sa o las cum a picat de ce? Nu sunt genul care sa taca cand are ceva de spus! In plus, imi place si ador sa-i vad pe unii cum se agita si cum incearca sa se faca remarcati... Am tacut cateva zile tocmai asteptand si alte reply-uri. Sincer pe mine ma distreaza maxim ...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Hm. Greu de spus, sunt câÞiva senzori care, daca nu mai functioneaza, pot conduce la simptomele astea. Poate fi afectata vreo pompa de motorina, e greu de spus. Incearca sa imiti pentru noi, te rog, zgomotul pe care-l face masina, sa ne dam seama si sa te putem ajuta.-1 points
-
-1 points
-
Filtrul de particule, infundat? Atunci cum se explica acel uuummmmm de tonalitate joasa si gazele de evacuare fierbinti incat sa topeasca plasticul? Stefanion, uuummmm-ul e constant, regulat, sau pare ca e intrerupt, din cand in cand? O sa razi, dar incearca sa-l mai descrii o data, iti dai seama si tu, limitarile internetului. Incearca sa scrii EXACT cum face-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Esti frustrat rau si pe deasupra esti si bucuros de lucrul asta! Nu sunt grasut (ci dimpotriva) si am muncit pentru toti banii pe care o sa-i dau pe masina. Nu vad de ce am fost nesimtit. Ti se pare anormal sa fi vazut masina prin oras? Ti se pare anormal ca te-am intrebat daca il cunosti pe proprietar (sau pe fostul)? Se poate intampla! Pot da multe exemple in sensul asta! Eu am intrebat, nu am dat cu parul si nu am insinuat nimic, doar tu vad ca ai luat-o foarte personal. Vroiam doar sa ma ajuti.-1 points
-
Felicitari pentru achizitie Albul ce are? E tiganesc? Vad ca i-a adus ceva in plus fostul proprietar..asa sa dea bine AE-ul. La drum lung o sa te cam pape la bani ..in rest e ok.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Sunt fan E30 de mic. Pentru mine e un etalon. Eu zic sa-ti iei unul si atat. Nu te complica cu modificari la motor, cu atat mai putin sa pui motor de pe E36 pe E30. Si sa ai grija de urs orice motor ar avea. Sunt cateva prin Buc si in tara de colectie.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00