Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/04/13 in all areas

  1. Ieftin, bun si rapid nu merg in acelasi timp. :-) Ieftin si bun nu e rapid. Bun si rapid nu e ieftin. Rapid si ieftin nu e bun.
    6 points
  2. si tu ma, ai lasat oile de izbeliste ca sa scrii pe forum..
    3 points
  3. Ok,sa incep sa-mi prezint masina dupa o lunga asteptare(30 zile )nu mai din cauza ei . Este o seria 1 e 87 din martie 2005 cu un motor 1596 cc,115 cp motor N54B16A sunt bucuros ca nu este valvotronic :goodjob: OPTIUNI:4 geamuri electrice,scaune incalzite,trapa,comenzi volan,pdc spate,I-Drive,navigatie business,jante r 17 star poke 256 PROBLEME:Dupa 3 zile de mers prin Bucuresti a sarit motorul de la punct :growl: , am schimbat uleiul si toate filtrele si toate garniturile de la motor aceasta distractie ma costat 2200 lei Dupa 2 zile am vazut un fum alb in spate ,am crezut initial ca nu este de la mine dar se pare ca semeringurile de la supape cedase ,alta distractie 750 lei De cand am cumparat masina pana acum cateva zile se aprindea in bord semnul de la baterie binenteles ca aceasta probleme mica zic eu am last-o la sfarsit,eram gata gata sa cumpar o baterie noua dar noroc cu valymad ca a inregistrat-o si nu se mai aprinde semnul de baterie in bord Taxa de timbru pe internet la ANAF imi spuna ca am de plata 420 E dar in realitate am platit 682E... :growl: Am cumparat jante r 17 star spoke 256, am schimbat si volanul toate au fost cumparate de la user@bobyV pe aceasta cale ii multumesc... Sper sa nu mai am probleme si sper sa ma bucur de ea de acum incolo,va multumesc pentru rabdare pe care ati avut-o o zi buna va doresc... Cateva poze cu BROASCA cum ii spun eu
    2 points
  4. Io cred ca tu ai vrut sa ne spui ca mergi in Germania si ai gasit aici contextul propice unei asemenea afirmatii. P.S. Esti off topic.
    2 points
  5. Germanii din Munchen sĂŁrbĂŁtoresc, ĂŽn 2013, 30 de ani de la primul motor diesel de serie montat pe unul dintre modelele sale. DacĂŁ la ĂŽnceput, motoarele diesel de pe maÂşini erau zgomotoase Âşi produceau mult fum, acum lucrurile s-au mai schimbat. Ăn urmĂŁ cu 30 de ani, motoarele diesel de pe maÂşinile de stradĂŁ erau destul de departe de oferta din prezent. Zgomotoase Âşi mici fabrici ambulante de fum, motoarele diesel din trecut au avut de dus o luptĂŁ destul de grea ĂŽmpotriva alternativelor pe benzinĂŁ. Chiar Âşi aÂşa, ĂŽnsĂŁ, BMW s-a aventurat ĂŽn lumea motoarelor diesel ĂŽn anul 1983, iar acum sĂŁrbĂŁtoreÂşte 30 de ani de la montarea primului propulsor pe motorinĂŁ pe unul dintre modelele sale de serie. Primul BMW diesel de serie din istorie a fost un Seria 5 (524 tD), care a primit un propulsor de 2,4 litri ce producea 115 CP Âşi 210 Nm. Destul de departe de performanĂžele din prezent, când un motor diesel de 2,0 litri de la BMW produce 218 CP Âşi 450 Nm. Chiar dacĂŁ germanii de la BMW au ajuns la petrecerea diesel mai târziu decât cei de la Volkswagen, Peugeot sau Fiat, modelul lor a devenit cunoscut ca fiind cea mai rapidĂŁ maÂşinĂŁ cu motor diesel din lume. AcceleraĂžia de la zero pânĂŁ la 100 km/h dura 12,9 secunde, iar viteza maximĂŁ era de 180 km/h, ĂŽn timp ce consumul mediu era de 7,1 l/100 km. Acum, BMW produce modele precum M550d, care ascunde sub capotĂŁ un diesel de 3,0 litri ce produce 381 CP Âşi un cuplu imens de 740 Nm.
    1 point
  6. La 5 ani de la achizitionare, mi-am facut si eu curaj sa imi prezint masina E un 320i E46 Nfl, motor M52TUB20 din 2001, pe care il detin din 2008, e adusa de mine din Germania , cu specificarea ca e prima mea masina :heart: Pe parte de optiuni, dispune de unele de bun simt, cu urmatoarele venind din fabrica : S255A Sports leather steering wheel S279A BMW light-alloy wheel star spokes 45 S320A Deleted, model lettering S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S438A Fine wood trim S441A Smoker package S464A Ski bag S473A Armrest front S494A Seat heating driver/passenger S508A Park Distance Control (PDC) S534A KLIMAAUTOMATIK- Automatic air conditioning S662A RADIO BMW BUSINESS CD S785A White direction indicator lights L801A National version Germany/Austria S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German P972A Comfort Package S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S550A On-board computer S832A Battery in luggage compartment In timp i-au fost adaugate diverse - Jante BMW 18" Style 67 - Angel-eyes CCFL - Retrofit Xenon OEM - Suspensie M-Technik
    1 point
  7. O las asa, pt ca vad ca etichetele s-au pus si mistoul a reinceput
    1 point
  8. Pai o fi plictisita si lumea de atata ulei! Sunt o multitudine de topicuri legate de ulei. Cred ca la un simplu search ori un mic scroll pe acest thread, cu siguranta gaseai cel putin unul! Bafta!
    1 point
  9. Mai na un sfat. Deocamdata vezi-ti de scoala. O sa-mi multumesti cand te faci mare. Mai serios de atat nu pot sa fiu.
    1 point
  10. Radem noi de pret, dar o astfel de masina cam e o dichisita...e pacat de astfel de exemplare ca ajung la preturi derizorii din cauza sistemului retardato-compulsiv de taxare din romania.
    1 point
  11. Tocmai asta este ideea la care se referea KIP. Tu ai castigat procesul cu statul dand in judecata pentru persoana ta. Astfel,potentialul cumparator luand masina,fie ea inmatriculata in BG,fie inscrisa pe RO,daca va dori sa fie el trecut in acte,va trebui sa plateasca timbrul de mediu pentru a se realiza transcrierea.
    1 point
  12. De acord, arata f bine. Neapărat un retrofit xenon, eventual si un cd player. Un interior cum ai tu mi-as dori si eu.
    1 point
  13. Pretul e SF! Mai ales ca nu e inmatriculata in RO.
    1 point
  14. BMW URS eram sigur ca or sa se ia de tine baietii astia. Crede-ma ca si eu sunt doar putin mai mare ca tine(23 de ani) si nu lucrez, am un e46 318i nfl, si am impresia ca mananca foarte multi bani masina asta(eu neavand venituri, doar ce am terminat facultatea). Daca parintii nu or sa te sustina o sa ajungi ceva de genul: Nu sunt sarac, doar ca bag prea multi bani in masina mea. Pana acum am bagat in cca 1 an cam 3000 lei in intretinere curenta(fara manopera, mi-am schimbat singur tot la masina)bucsi, cauciucuri, capete de bara, bielete, curele, filtre, bujii(ca idee bujiile au fost 240 lei) mult nu e deloc, doar ca nu am eu acum..). Gandeste-te foarte bine! Nu vrem sa iti spulberam sperantele, dar trebuie sa fii si putin constient. La 19, 20 de ani nu stiu ce salariu poti sa ai. Nu te cunosc, nu stiu ce stii sa faci. Doar ca o masina veche are nevoie de foarte multi bani! E discutabila treaba, daca esti singur la parinti, daca stai la ei si nu platesti nimic, viitorul salariu o sa il spargi in interes propriu...daca vrei sa faci facultate, sau o sa te angajezi pe 8, 900 de lei imediat dupa liceu(depinde de ce stii sa faci) Acum facem filosofie pe topicul asta. Din partea mea ai toata sustinerea, depinde acum cat de tare iti doresti si cat esti dispus sa sacrifici pentru visul tau. D-asta ti-am zis sa o iei acum, ca ai mai mult timp la dispozitie sa faci rost de bani si sa o faci cum iti place. Succes
    1 point
  15. manole, tu la ce visai pe cand aveai 17 ani ?! eu visam la permis desi umblam cu masina(dacia) pe naspa (mi-am luat si cateva batai de la batran de fata cu tovarasii),la femei mai multe decat invarteam , la un golf 3 vr6 negru si la un pc ultra performant, Similea pe de alta parte, ca si acum, visa/eaza la marea captura
    1 point
  16. De ce il speriati pe om?Ca e mai mic si voi sunteti "trecuti" prin viata?Nu vreau sa par rautacios dar cu putina ambitie visul lui se poate implini si fara costuri mari.Cat despre asigurarea poti sa treci masina pe numele tatalui/mamei si ai rezolvat-o.Multa bafta
    1 point
  17. Fara nici o suparare...Dar nu esti obligat sa citesti acesasta panarama de topic Da,sunt la liceu clasa 11....Si stiu ca la varsta mea in legatura cu un loc de munca este foarte greu de intretinut o masina..Dar cand voi termina liceul vreo 1-2 ani o sa am un venit cat de cat bun..Despre asigurare nu am stiut treaba asta dar in acest caz o pot trece pe numele tatalui....Poate ca nu o sa fie masina mea de inceput,si nu e un lucru care m-ar afecta grav...Dar pe parcus voi face tot posibilul sa detin un E30
    1 point
  18. Din cate se vede,esti la liceu.. Clasa 11 spre 12 daca nu ma insel. Deci de serviciu cred ca e mai dificil,bine,asta daca nu te pasioneaza prea tare scoala si mai uiti sa dai pe la ea. Iar parintii,nu stiu cu ce se ocupa,dar daca nu detin ceva servicii mai importante sau surse de venit mai consistente,sa stii ca iti va fi nu greu,ci f greu.. Nu vreau sa te descurajez,iti apreciez curajul si dorinta si faptul ca esti pasionat,dar trebuie sa stii ca fara un loc de munca stabil sau o sursa de venit sigura si mai consistenta,o sa-ti fie f greu.. Ursii sunt masini pretentioase,vechimea lor inseamna poate bani mai multi decat unele modele mai nou pentru ca intervine factorul timp la o masina.. Ce vreau eu sa-ti spun este ca,inainte sa te inhami la asa ceva,trebuie sa stii sigur ca te bazezi pe niste bani mai multi,nu doar cat sa iei masina si gata.. In multe cazuri,preparatul masinilor a costat uneori si de 2 ori pretul de achizitie doar modificarile de rigoare sau reparatii,intretinere,impozite,mai adauga si asigurare care la tine,la 18 ani va fi ff scumpa pentru ca firmele de asigurari au plafonul ala de 30 de ani sub care te omoara la impozit.. Decat sa-l iei si sa-l tii cum este in parcare sa se puna praful pe el sau sa se degradeze pentru ca nu o sa poti sa-l intretii,mai bine mai astepti putin pana o sa fi bazat sigur pe ceva bani si apoi poti da drumul la treaba.
    1 point
  19. 1 point
  20. Sunt fan E30 de mic. Pentru mine e un etalon. Eu zic sa-ti iei unul si atat. Nu te complica cu modificari la motor, cu atat mai putin sa pui motor de pe E36 pe E30. Si sa ai grija de urs orice motor ar avea. Sunt cateva prin Buc si in tara de colectie.
    1 point
  21. Eu zic sa mai ramai putin la volanul virtual.Iar la modificari sa te gandesti dupa cateva zeci de mii de km in traficul real.
    1 point
  22. E destul de complicat. Nu-nteleg de ce nu-ti iei direct un 325i si ai incheiat cu toate grijile.
    1 point
  23. parca ziceai ca e fara defecte.
    1 point
  24. Mai bine iei 4.0d la banii aia.
    1 point
  25. Scump. Cred ca e 2011, in primul rand. Iar in al doilea rand stiu pe cineva care a luat x6 mai dotat decat ala, la promotie, cu 55k eur NOU, exact inainte sa apara faceliftul.
    1 point
  26. Slab dotat. Mars ma cu dauna ta totala de aici !
    1 point
  27. km prea putini ? 180k in 5-6 ani ? asta inseamna cel putin 30k / an
    1 point
  28. A fost chin in iulie dar sa vezi in august cand au concediu toti europenii ce haos o sa fie pe autostrazi. Vestitul 'STAU' e la putere
    1 point
  29. Ce e drept, e drept. Ma gandesc ca l-a vazut de multe ori in parcarea de la mall .
    1 point
  30. Pentru tunning trebuie sa intrebi pe 4tuning. Pentru cresterea puterii motorului, daca vrei cu soft Schnitzer, vezi aici: http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/service/dealer/dealer-worldwide/
    1 point
  31. Cu cat vreai sa se dea un 320d cu 75k km din 2007?
    1 point
  32. Din ce am vazut m44 are in plus, lant dublu de distributie si 16v, din pct meu de vedere se merita.
    1 point
  33. pai credeam ca vrei sa ne spui o poveste.
    1 point
  34. cristi, semeni mult cu bunica-ta. http://www.youtube.com/watch?v=dhXBBvPhGDQ
    1 point
  35. si de asemenea, nu ai remarcat ca e in mile pe ora? si ca data este formatata intr-un mod ciudat? camerele astea coreene au un fel ciudat de setare si n-am reusit pina acum sa ii dau de cap. asa ca am lasat-o asa cum e, in mile pe ore si cu ora de prin alte parti. si nu-s suficient de priceput sa modific setarile, si nici nu-si merita bataia de cap in opinia mea. e acolo in caz de accident, sa am dovada video dupa numarul tau mare de posturi pe forum, ar trebui sa iti dai seama ca ce ai spus e un atac personal, care chiar nu-si are nici un rost. nu ma cunosti, nu te cunosc, topicul aici este despre o masina, nu despre mine. e destul de josnic, in opinia mea, sa incerci sa jignesti pe altii in timp ce folosesti un pseudonim. toate cele bune.
    1 point
  36. O'Rly ?! Language version, Dutch Mama lor de masini importate, repede la mai vand strainii si la putini km, or not ! Mileage (central data): : 173,281 km PS. nu imi mai dati mesaje private, sunteti prea multi, prefer sa raspund eu on-topic din cand in cand.
    1 point
  37. Aseara din 20 de incercari abia o data s-a deschis masina, iar la inchidere la fel. Si atunci cand a functionat a trebuit sa stau foarte aproape de usa soferului. Cu cateva zile inainte, daca vroiam sa deschid/inchid geamurile din cheie trebuia sa stau aproape de masina, cheia orientata spre masina si sa nu misc deloc cheia in timp ce inchideam/deschideam geamurile pt ca daca miscam cheia se opreau. Am reinitializat cheia si acum functioneaza perfect. Sper sa si ramana asa. Acum pot inchide/deschide si usile si geamurile si de la 10m , si nu are importanta daca misc cheia in aer sau daca e sau nu orientata spre masina. Procedura folosita a fost: 1. Am deblocat masina. 2. Am intrat in masina si am inchis usa. Atentie, am inchis usa nu am blocat-o. 3. Am bagat cheia in contact. 4. Am pus contactul (pe pozitia a 2-a) de 5 ori consecutiv. 5. Am scos cheia din contact. 6. Am apasat si am tinut apasat butonul de deschidere a usilor iar in acelasi timp am apasat de 3 ori butonul de inchidere. 7. Am lasat butonul de deschidere si s-au inchis usile apoi s-au deschis inapoi. De atunci functioneaza perfect, dupa cum am descris si mai sus. Sper sa tina cat mai mult asa si sa nu mai am probleme. Sincer, nu ma asteptam ca o reinitializare a cheii sa imi rezolve problema, dar se pare ca a functionat.
    1 point
  38. Si cum nimic nu se pierde, totul se transforma, M3-ul a primit: Turbina Precision 7675 Dual Ball Bearing Pistoane JE - 9.5:1 Biele Pauter Rectificat bloc, chiulasa (scaune supape, recalibrat valve), vibrochen Prezoane chiulasa HPF L19 + prezoane palier ARP Cuzineti noi Alta unitate vanos Pompa de benzina Aeromotive A1000 + controler + surge tank Injectoare 900cmc Downgrade frane spate pentru jante pe 15" cu cauciucuri Hoosier Quick Time Pro DOT 26x11.5 Urmeaza: Evacuare laterala gen GTR Intarire punte spate Big Brake kit pentru fata (inca nu m-am decis ce) Suspensie Drag Ksport Rodajul e planificat dupa 1 Mai :hyper:
    1 point
  39. Ursul ala e 2.5 turbo si m-am dat cu el sambata. Poza care ai pus-o tu e imediat dupa start, eu cand am dat a 2-a mi-a fugit spatele catre bordura (pista mizerabila) si am franat, nu avea rost sa mai continui. Daca vrei spune-i amicului tau cu ursul ca ne vedem la Tulcea... Nu contest ca ma poate bate un urs 2.5 turbo, cunosc doi care pot (Nelu Paranici si Mihai Nebunu').
    1 point
  40. care nu au bani sa si inmatriculeze masina, nu au bani nici sa o intretina cum trebuie...
    0 points
  41. Volanul arata groaznic pentru 80.000.
    -1 points
  42. Ce mai conteaza daca i-a dat el inapoi sau cel dinainte?..cine vrea masina,merge si vede despre ce e vorba si cu asta basta. Masina poate fi boboc chiar si cu 200 de mii km dati inapoi.
    -1 points
  43. Babalau esti tu ma! Tu esti in necunostinta de cauza... @ faraonu fierbinte ... Nu trebuie sa lucrezi la nasa ca sa poti face diferenta intre niste faruri.
    -1 points
  44. Shit,anyway...las' ca vad altele la bmw welt
    -1 points
  45. Tre sa recunosc ca este poate cel mai bun topic din forumul asta EVER. V-a dat jet nenea la toti pana la urma. Sincer pe la jumatate ...credeam si io ca e facatura romaneasca, dar ori le are tipu ori e pe bune. Poza aia de la BMW Welt e tare oricum..cu Merkel cu alea alea. Super ! :goodjob:
    -1 points
  46. Nu, chiar vroiam sa-i vad masina.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.