Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/05/13 in all areas
-
chiar daca am spalat masina imediat dupa ce am venit de pe Transalpina tot au ramas ceva semne / pete de la sutele de gaze , muste si alte vietati decedate pe capota / bara / aripi , asa ca astazi dupa ce am spalat masina cu ONR - 2BM , am curatat si protejat zonele afectate ( capota , bara fata , aripi fata ) - Autoglym SRP aplicat manual cu un aplicator de microfibra , buffing manual , 1 strat de jetseal , 1 strat de ceara Autoglym din pacate pana am terminat s-a facut noapte afara http://img7.imageshack.us/img7/5243/qy9v.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8411/6z2s.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6249/4sye.jpg http://img832.imageshack.us/img832/2300/8n63.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7889/uljn.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7643/t8fo.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6263/3hlw.jpg13 points
-
E o masina care a iesit din productie de aproape 20 de ani. Da, e o masina frumoasa, dar nu e o masina pe care sa o folosesti zilnic pentru ca destul de putine au un minim de dotari (geamuri electrice, aer conditionat, care cat tine vara e o necesitate, nu un moft), consumul nu e deloc de neglijat daca nu ai servici si sa mergi cu becul de la benzina aprins nu e pasiune, e lipsa de bani. O sa spui ca nu ai nevoie de aer conditionat sau alte dotari, placerea condusului - fix pix, cand transpiri ca porcul o sa injuri masina de mama focului si la fel si pe cine te-a lasat sa o cumperi. Cand trebuie sa te tot intinzi sa ridici geamul pasagerului, la fel. La o masina de 20 de ani sa te astepti la probleme peste tot, pornind de la motor (si toti senzorii si sondele) pana la suspensie si directie. Si sa nu uitam de esapament, rugina la caroserie (cum spunea un coleg cu mai multe posturi in urma). Dotari se pot pune pe masina, dar costa mai mult decat daca ai fi luat masina cu dotarile existente. Sa nu uiti ca nu e o masina cu care sa iesi de pe asfalt daca nu e uscat drumul. Ramai usor impotmolit. Masina costa bani multi, intretinerea costa bani si mai multi. Nu poti sa te joci cu siguranta ta, a pasagerilor sau a celorlalti participanti la trafic. In schimb, e o masina care sa iti dea de lucru, la care sa poti lucra in timpul liber, fara graba, fara buget (adica sa bagi bani fara sa ii numeri) doar ca sa te poti mandri cu ceva. Dar asta o fac cei care nu depind de ea si pot sustine financiar o reconditionare de calitate. Postul meu nu este despre a te incuraja sau descuraja, dar sincer nu cred ca poti sa sustii financiar o asemenea masina. Nici eu nu as putea sa o sustin pe langa faptul ca eu vreau sa ma folosesc de masina, nu sa lucrez zilnic la ea. Nu ai experienta la volan si nu poti sa o castigi numai conducand. Si un BMW vechi, cu tractiune spate si fara sisteme de siguranta, nu e masina potrivita.5 points
-
http://images.sodahead.com/polls/000171133/polls_logical_awesome_5712_612070_answer_2_xlarge.jpeg3 points
-
2 points
-
Si eu am vopsit-o integral pe a mea pe casco fiindca avea o gramada de zgarieturi superficiale dar care nu ieseau la polish. Nu e neaparat de speriat treaba asta. Lonjeroanele sa fie ok, sa nu fi fost rasturnata si sa aiba tone de chit.2 points
-
2 points
-
E de bun simt ca nivelul taxelor sa fie raportat la nivelul salariului mediu. Oricum, inainte sa aiba pretentii ecologice si a indemna oamenii sa lase masina acasa, mi s-ar parea normal sa ai un sistem de transport in comun foarte bine pus la punct sau piste pentru biciclisti, iar la noi nu e cazul. Oricum, sa fim seriosi, la noi chestia asta cum ca de fapt autoritatile se gandesc la imbunatatirea aerului prin taxele astea, e o mare prosteala, prin simplul fapt ca banii aia nu se duc spre reimpaduriri, de exemplu.2 points
-
De la 204 la 286 e ceva distanta. As lua X5-ul oricand daca e in regula.2 points
-
Perfect deacord cu tine dar mai intreaba-i pe danezi sau pe englezi ce sisteme de educatie de sanatate au, ce infrastructura au...intreaba-i daca le pare rau de taxele pe care le dau statului, si-ai sa vezi ce vor spune. Am spus candva tot aici si-o spun si acum: nu mi-ar parea rau in niciun moment sa dau cateva mii de € pt o taxa statului daca as sti ca banii mei se duc acolo unde trebuie (impaduriri,parcuri naturale,energie verde,autostrazi, canalizari si apa curenta, statii moderne de epurare a apei,sanatate, educatie, etc)...dar defapt banii mei unde se duc? Iti spun eu, o mare parte din ei se duc la recuperarea celor ce au dat statul in judecata, o alta parte se duc la programul rabla (care pe mine nu ma ajuta cu absolut nimic, defapt le face matul gros celor de la renault si ii ajuta pe ce-i ce vor sa-si ia o masina noua) iar restul de bani se duc in buzunarul unora dintre hotii de la guvernare.2 points
-
Nu vorbeam de masini de 5000cc inmatriculate la Bulgari. La e60 3.0 d euro 4 am impresia ca taxa este cam 4000 de euro. Nu e o masina pe care sa nu ti-o permiti doar ca este inadmisibil a o taxa sa fie asa mare. Nu cred ca au interdictii de genul doar ca dupa 3 luni trebuie sa declari cu ce scop ramai in tara respectiva.2 points
-
Se impaca precum.......mama si copilul ei Alta comparatie n-am gasit Urcarea pe viraje cu talpa la podea e criminala :heart: :heart: :heart: Cred ca la tine si si mai tare senzatia, masina fiind mai manevrabila. Mai e si senzatia de pe autostrada si nu numai, ca nu prea are cine sa te depaseasca Mda........Acum asta e, o sa ii fac de 10-11-12. Mai masor o data. Merci. Poate schimb si rola, e 160 ron. In rest, fulii, etc, n-as schimba nici eu. Asa in ritmul asta, in 3-4 luni schimb aproape toata partea de sub capota si cred ca e mai mult decat exagerat la o masina care se comporta impecabil si la care "trag toti caii". Dar, dupa cum ziceam, serviceul recomanda, ca doar n-o sa spuna "Sa nu mai treceti pe la noi!".1 point
-
Piatra Neamt Tuning Fest, aproape 1000 km, BMW-ul rezista! http://img853.imageshack.us/img853/350/abs5.jpg http://img607.imageshack.us/img607/7135/8jx0.jpg http://img7.imageshack.us/img7/5923/99af.jpg http://img607.imageshack.us/img607/3518/7gtj.jpg1 point
-
Daca se inmatriculeaza inainte de 10/2013 taxa e 3786, dupa 10/2013 taxa e 2885. Asta daca CO2 trecut in carte e 229.1 point
-
1 point
-
Pai ii face procura cu drept de vanzare. Adica baba ii da masina lui ca sa o vanda pentru ea. El poate oricand sa o vanda CATRE el. Pe porcura o sa scrie ca el plateste amenzile dar daca moare baba nimeni nu stie de asta si amenzile vin pe numele ei in continuare. Daca traieste, baba are justificare procura daca ii vin amenzi de la politie. Deci, sa moara baba. Totul e sa nu scrie pe procura ca "se poate revoca cu instiintarea imputernicitului"1 point
-
1 point
-
pai ce itzak , tu credeai ca platesti pentru ce poluezi? stai linistit...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa parerea mea taxa exista si va exista pentru a avantaja Dacia, daca bulgarii aveau un producator de automobile low cost ar fi inventat si ei o taxa de genul asta.1 point
-
numarul de automobile /mia de locuitori e cam la jumate fata de europa de vest. Industria e la pamant deci nu prea are cine sa faca CO2, iar targetul de 25%energie regenerabila e atins.. asta cu taxa de mediu e o abureala... pur si simplu e jaf si gata...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
pai cand o sa ai masina te ajuta lumea... asa si eu visez sa o f@t pe antonia da mai bine fac o l... nu stiu cat de buna e comparatia dar intelegi tu...1 point
-
Nu mai abera ma. Daca o inmatriculezi in urma castigarii in instanta, cel care o va cumpara va trebui sa plateasca taxa de timbru, deci, e ca si cum ar fi neinmatriculata.1 point
-
Daca esti cu adevarat hotarat, salveaza un ursulet Nu cred ca o sa regreti. Eu intorc capul dupa asa ceva mereu. Bine, reactiile astea o sa le ai exclusiv din partea barbatilor, din pacate. Te obisnuiesti1 point
-
chederul ala e lipit, automat il dezlipeste ori prin taiere ori prin incalzire si cauciucul dupa cum bine stii se deformeaza. degeaba il pune la loc ca ar arata ca o treaba de mantuiala + ca nu ar mai fi impermeabil si te-ai trezi cu apa pe la chedere ce dreacu nu te mai zgarcii, daca faci o treaba fa-o pana la capat, daca nu... las-o asa.1 point
-
Zyz, da-mi voie sa te contrazic; da-mi te rog cateva exemple in care romanii isi permit masini mai bune ca englezii sau norvegienii...lol, hai sa nu ne hazardam cu astfel de iluzii. Media de detinere a unui autoturism in tarile din vest, este undeva la 3-5 ani, in romania e minim dublu, iar romanii pe care-i vezi tu zi de zi cu masini cat de cat bengoase pe strazile patriei, nu uita ca marea lor majoritate sunt sh si marea lor majoritate sunt cumparate de afara de cei care au fost plecati si au muncit/furat/cersit/dat in cap, samd. Vrei si un exemplu elocvent? hai sa facem un poll pe forumul asta si sa vedem cati dintre toti utilizatorii de aici au avut puterea de a-si cumpara masini noi. Un alt exemplu? eu daca nu plecam cu anii prin "tarile calde", n-as fi avut in viata mea posibilitatea ca in romanica sa-mi iau macar un opel sh fara imprumuturi de tot felul si alte combinatii...de masina noua nici nu mai vorbesc. Deci, ce vorbim?1 point
-
A fost chin in iulie dar sa vezi in august cand au concediu toti europenii ce haos o sa fie pe autostrazi. Vestitul 'STAU' e la putere1 point
-
Bai nene in Bulgaria inmatriculezi aproape orice masina cu 500 euro, suma care include si asigurarea. Asta e nivelul, ce relationare simplista? Tu compari Danemarca sau Marea Britanie cu Romania? Ma bufneste rasul. Intreaba un roman ce primeste in schimb ca trage ca sclavul 8 ore pe zi si plateste taxe de mii de euro si roviniete, lol. L.E. daca imi raspunzi cu sa stea acasa daca nu isi poate permite masina eu renunt.1 point
-
Cred ca voi in sinea voastra va credeti tare destepti.1 point
-
Din moment ce in carte nu e trecut nici un roman nu au ce sa faca.1 point
-
- Nu castigi putere - Niciun filtru sport nu filtreaza atat de bine cat cel original - Poti sa distrugi debitmetru - Poti sa scazi viata turbinei - Dai bani degeaba Care e castigul la diesel cu un filtru sport ? Te ajuta sa golesti portofelul pe diferite piese.1 point
-
1 point
-
Tre sa recunosc ca este poate cel mai bun topic din forumul asta EVER. V-a dat jet nenea la toti pana la urma. Sincer pe la jumatate ...credeam si io ca e facatura romaneasca, dar ori le are tipu ori e pe bune. Poza aia de la BMW Welt e tare oricum..cu Merkel cu alea alea. Super ! :goodjob:1 point
-
Io cred ca tu ai vrut sa ne spui ca mergi in Germania si ai gasit aici contextul propice unei asemenea afirmatii. P.S. Esti off topic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
si de asemenea, nu ai remarcat ca e in mile pe ora? si ca data este formatata intr-un mod ciudat? camerele astea coreene au un fel ciudat de setare si n-am reusit pina acum sa ii dau de cap. asa ca am lasat-o asa cum e, in mile pe ore si cu ora de prin alte parti. si nu-s suficient de priceput sa modific setarile, si nici nu-si merita bataia de cap in opinia mea. e acolo in caz de accident, sa am dovada video dupa numarul tau mare de posturi pe forum, ar trebui sa iti dai seama ca ce ai spus e un atac personal, care chiar nu-si are nici un rost. nu ma cunosti, nu te cunosc, topicul aici este despre o masina, nu despre mine. e destul de josnic, in opinia mea, sa incerci sa jignesti pe altii in timp ce folosesti un pseudonim. toate cele bune.1 point
-
O polishezi profesional,incat la final sa nu fie doar uleiurile din pasta cele care o fac rosie si pe urma cumperi o ceara solida de calitate si o dai o data pe luna, operatiunea dureaza 10-15 minute, dar o vei mentine asa mult si bine. Uite aici un exemplu in acest sens http://polishat.ro/galerie/exterior/opel-corsa-b edit : daca vrei sa o lacuiesti nu e nevoie de polish inainte , e suficient sa matuiasca vopsitorul toata masina dar rezultatul nu va fi nici pe departe ca vopseaua originala, pentru ca lacuitul ala presupune o pregatire si o demontare a elementelor ca la o revopsire....Decat asa mai bine o revopsesti.1 point
-
aparat foto nou , am facut cateva poze de proba Nikon D3200 + obiectiv Nikon 35mm f/1.8 G AF-S DX , masina din pacate avea pe ea 7 tone de praf , o sa merg la noapte sa o spal si poate reusesc sa mai trag cateva poze in curand sper sa reusesc sa fac trecerea de la CCC la CIC http://img845.imageshack.us/img845/3614/r446.jpg http://img829.imageshack.us/img829/5917/d5ba.jpg http://img834.imageshack.us/img834/9030/goo2.jpg http://img825.imageshack.us/img825/3295/xr8h.jpg http://img163.imageshack.us/img163/1314/p85a.jpg http://img194.imageshack.us/img194/7392/b6d3.jpg http://img59.imageshack.us/img59/3434/c0q7.jpg1 point
-
Cred ca are GDM adica geam deschis cu manivela.1 point
-
Alcantara nu se strica repede, tin chiar surprinzator de bine in timp, piele intoarsa in schimb da, nu tine. Daca cauti volane de AMG, Porsche etc o sa vezi ca sunt cu Alcantara. Alcantara NU este piele, este un material sintetic care rezista foarte bine in timp si este foarte usor de intretinut. Stiu masinii din 2006 cu elemente din alcantara care arata ca in prima zi.1 point
-
si eu lucrez cu clientii zi de zi, dar la mine in organizatie se pune extrem de mult accentul pe relatia cu clientul. este ca si stapanul nostru si nu conteaza ce probleme ai acasa, cand vii la serviciu uiti de viata personala si trebuie sa il pupi si in c*r pe client ca sa poti incheia o afacere cu el sau sa ii vinzi un produs.1 point
-
si marmota invelea ciocolata in staniol nu? asta e metalitatea romanului, in tarile civilizate chiar daca ai 18 sau 16 ani din DVS nu te scot pt ca stiu ca de pe urma ta traiesc, aici e strict, dar strict problema sefilor ca le permit sa trateze in felul asta clientii! Eu unul i-as da afara instant! Luati exemplul celor de la Renault de pe calea Bucuresti, luati exemplu celor de la Subaru, Maxi Paint cu toate ca am avut divergente cu ei m-am tratat foarte frumos! Si as putea da exemple nenumarate! Chiar sunt curios cand vin acasa o sa trec sa-mi comand niste piese, tare curios sunt de modul cum si-a schimbat sau nu comportamentul "nea caisa" de la receptie clienti ! Ce dracu fratilor sunt in 2011, avem pretentia sa ne numim tara EUROPEANA ... Candva, in viitor daca nu generatia mea, poate generatia copiilor mei o sa stie cum sa se poarte si cum sa trateze un om chiar daca vine sa puna o simpla intrebare sau chiar daca incheie o afacere de cate zecii de mii de euro. Tot respectul pentru initiatorul postului1 point
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00