Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/08/13 in all areas

  1. Observati, va rog, stilul unduios, ca un balet verbal. In antiteza: OMUL (analfabetul, in realitate) versus COPII (recte cei nedumeriti) Masina rara, care apartine omului, versus neputinta materiala, ce-i doboara pe copii. Apoi, ca un judecator divin, dupa dubla antiteza, cel care nu coboara la nivelul vulgului, recte Nestea69 (vom reveni cu privire la asta), arata duios nuiaua. Superb. 69, asadar. De unde io concluzionez ca naratoru' e frumos si se adreseaza muierilor (dar numai in sinea lui) cu fĂŁ pi.do Revenind: masina asta este o afacere foarte proasta pentru orice posibil cumparator. Excesiv de scumpa, pentru o inmatriculare pe Romania
    7 points
  2. Am S 2007 automat 174 cp si mi s-a bulit distributia. Costuri 120 milioane. La 35k km !!!
    4 points
  3. Radem noi de pret, dar o astfel de masina cam e o dichisita...e pacat de astfel de exemplare ca ajung la preturi derizorii din cauza sistemului retardato-compulsiv de taxare din romania.
    3 points
  4. lol, alt agarici filistin pensat, parcat la hadicapati pe doua locuri, care vinde o coaja, insa castravetele are impresii de niki lauda la masa cu donald trump.
    3 points
  5. Salutare, Nu sunt hotarat sa o vand pentru ca masina e foarte ok, problema e ca am nevoie de o masina ceva mai inalta sau 4x4 pentru drumuri spre munte, adica drumuri judetene, rar forestiere si pentru iarna. Imi place mult masina pe asfalt, mai ales cu rotile de 18" dar nu o pot baga pe beton, gropi sau pietris. Plus ca daca nu fac drumuri extraurbane merg foarte putin cu ea: 1800km ultimele 4 luni. Fabricatie: 09/2005 Prima inmatriculare: 10/2005 DINOVA GMBH & Co.KG unic proprietar Germania Adusa in Romania: 03/2010 si inmatriculata de fostul meu sef (firma de IT) Trecuta pe numele meu: 12/2012. Masina nu are carte service dar are urmatoarele acte: Ultima verificare periodica facuta in Germania 14.10.2008 la 108421km adica o medie de 36000km/an. Masina a intrat in tara cu 158.000km in 03/2010, pastrand media de 36000km/an. In urma unor probleme la un kit de ambreiaj schimbat la un service din Cluj-Napoca proprietarul a decis sa faca service doar la reprezentanta. 216000km actuali Istoric: 08.05.2013 214750km 250 lei Detailing interior Service Otto: 12.12.2012 209350km 1350 lei Termostat principal+EGR, antigel Inlocuit releu bujii Inlocuit senzor temperatura exterioara 15.10.2012 208500km 1500 lei volanta LUK inlocuit rulmenti alternator Service reprezentanta: 12.06.2012 201117km 1430 lei revizie ulei+filtre 20.02.2012 191732km 4175 lei inlocuire lichid frana + test de franare inlocuire motor aeroterma brat superior spate flanse amotrizoare spate "aliniere tren de rulare KDS cu masurare garda la sol fara încarcare" Reglare punte spate si punte fata Intinzator curea alternator Curea alternator Curea servodirectie Înlocuire 3 bujii cu incandescenta 07.04.2011 178266km 3707lei 84109226711 MODUL 644 amortizoare fata, flanse amortizoare fata pompa apa 11.02.2011 174404km 6550 lei Galerie admisie + garnitura galerie EGR Valve revizie ulei+filtre Discuri frana fata Placute frana fata+spate Senzori frana fata+spate 15.12.2010 171800 km 1165 lei 65 82 6 987 864 Controller I-Drive Total e undeva la 20000 lei doar piese plus alte consumabile marunte. Daca conteaza pentru cineva, masina a facut cam 65% din km de cand a fost adusa in tara pe drumuri de Germania, Austria, Slovacia. Proprietarul dinaintea mea facea multe drumuri de Germania si iarna la ski. Nu mergea cu avionul pentru ca ii placea sa conduca, acum are un F30 328i nou. Am vazut ca s-a mai discutat pe forum despre elementele revopsite. Masina a avut CASCO si absolut orice zgarietura a fost remediata la reprezentanta. Asadar masina are revopsite toate elementele in afara de plafon si portbagaj. Am intreg istoricul si nu s-a inlocuit nici un element, doar revopsiri si kit in unele cazuri. Farurile sunt originale, plus ca eu stiu masina si nu am vazut-o lovita la servici niciodata. Probleme: - jante si nuca schimbator zgariate - a aparut recent un punct de rugina pe aripa stanga spate - pragul dreapta l-am agatat pe dedesubt intr-o bordura si nu mai e aliniat perfect cu linia portierelor dar nu se observa asa de tare - bara spate e frecata superficial pe colt dreapta - iarna de la speed-bumps se aude un zgomot de la putea fata, cred ca de la flanse deoarece doar la curse lungi ale amortizoarelor se aude; nu am mai remediat problema pentru ca in iarna bagasem ceva bani in ea si apoi nu s-a mai auzit zgomotul - daca se face plinul pana sus de tot, curge motorina pe ceva furtun, am inteles ca ar fi furtunul de aerisire sau ceva de genul. Daca se face plin normal, cand sare pompa prima data, e ok. In rest oricine ar vedea masina nu ar trebui sa-i gaseasca alte probleme. Daca intereseaza pe cineva, consum in Cluj-Napoca: 8.5 vara in timpul saptamanii, 7.5 in weekend, 9-10 in timpul anului scolar. Consum exterior: cel mai mic am avut 4.7 Satu-Mare - Cluj-Napoca 70km/h viteza medie si cel mai mare Cluj - Slovacia - Cluj 6.1 cu 4 persoane in masina, portbagaj plin si mers tare. Anuntul este valabil din luna septembrie. L-am publicat mai repede deoarece plec in concediu pe 18 august: Cluj-Napoca - Sibiu - Bucuresti - Constanta. Daca e cineva interesat de masina ne putem intalni mai usor asa. Jantele nu se vand separat. Daca viitorul proprietar nu le vrea, las din pret ~400eur si apoi se vand tot cu atat. Schimb cu: - Land Rover Freelander si diferenta minim 5000eur. - BMW Seria 1 si diferenta minim 2000eur. - BMW Seria 3 E46 preferabil benzina 320i/325i/330i si diferenta minim 3500eur. Pret vanzare 9900eur Taxa nerecuperata, voi scoate si adeverinta. Mai multe poze
    2 points
  6. Deci tu spui ca masina merge impecabil dar de fapt are o mica smuceala intre 1000-2000 RPM? Pai ori merge impecabil ori are ceva probleme. In fine, cu airbagurile nu e de joaca parerea mea! Ar trebui sa verifici starea lor mai atent, adica sa existe fizic in usi, bord, volan , stalpi fata si pe unde o mai avea si apoi sa treci la partea electronica cu o diagnoza profesionala in urma careia sa iti zica exact ce si cum trebuie remediat. Concentreaza-te pe airbag-uri in prima faza, nu poti stii cand iti vor fi folositoare!
    2 points
  7. Din Februarie am intrat si eu un febra BMW-urilor cu acest E46 318 1.9 din februarie 1998. Dupa cateva piese schimbate pe la motor am reusit sa iau un set de BBS RC 090 pe 17",apoi au urmat folii,si leduri la numar,momentan atat. Idei si planuri sunt foarte multe, numai bani sa fie ca restu sunt. Pun poze de cand am cumparato si starea ei actuala.
    1 point
  8. BMW E46 NFL Acest tutorial va invata cum sa montati o mufa AUX pe radiocasetofoanele BMW Reverse PH5950, fabricate Philips. care nu au prevazuta functia MODE. Instrumente necesare: 1. Pistol de lipit 2.Cablu audio cu mufa jack 3.5 3. Surubelnita pentru a demonta radiocasetofonul Timp de lucru 30-40 minute http://e.a.d-cd.net/b127a8s-960.jpg A.Demontati casetofonul, demontati suportul de caseta pentru ca nu vom mai avea nevoie de el si identificati pe placa de circuite partea electronica cu inscriptia TEA0676T http://e.a.d-cd.net/2b127a8s-960.jpg http://b.a.d-cd.net/ab127a8s-960.jpg B. Pe pinul 1-right 16- left 12- ground ( ex in imagine- albastru-1-right, rosu-16-left, galben-ground-16) http://digilander.libero.it/vecchiabessi/Circuiti/Connettori/AudioJack.gif Lipim cu atentie firele pe pinii respectivi, fara a uni mai multi pini.Este o munca destul de fina si nerecomandata celor care nu au pic de indemanare. Dupa ce am terminat de lipit scoatem firul printr-un orificiu al casetofonului catre exterior. http://a.a.d-cd.net/6b127a8s-960.jpg C. Acum vor rezolva problema casetei, al carui suport l-am eliminat. Trebuie sa inchidem circuitul astfel incat casetofonul sa creada ca are o caseta introdusa in el. De altfelacesta este si principiul de functionare, semnalul audio de la caseta fiind inlocuit de cel de la cablul audio montat de noi. Identificam mufa urmatoare: http://f.a.d-cd.net/eb127a8s-960.jpg Unim pinii din mufa conform imaginii cu ajutorul unor fire lipite cu pistolul de lipit. http://h.a.d-cd.net/7b127a8s-960.jpg In final ar trebui sa arate astfel toata lucrarea http://d.a.d-cd.net/3b127a8s-960.jpg Montam la loc casetofonul si totul ar trebui sa fie OK, Pentru a proba cablul audio trebuie sa apasam butonul TAPE si conectam un MP3 sau un telefon mobil. Cam asta e. Mult succes
    1 point
  9. la cati trec pe acolo nimeni nu opreste sa vada daca poate da o mana de ajutor. eu nu am vazut pe nimeni sa coboare din Mitsubishi
    1 point
  10. normal , in rest ..oameni fara pretentii , sa spui ca nu sunt bune scaunele sport , ineptia maxima
    1 point
  11. cat de dobitoc a fost cel care ti-a vandut masina.... pt 100 de euro fac orice samsarii astia... nu se gandesc ca pun viata in pericol unui om, se gandesc doar sa faca o sutica doua trei de euroi LE: merita macar terorizat cu mesaje gen: maine o sa dea o masina peste tine (intentionat), poimaine o sa iti rupi un picior (te va urmari cineva si iti va rupe un picior)... etc.
    1 point
  12. Doar o balbaiala cred ca nici mie nu mi-ar fi dat de gandit Nasol... In functie de codul motorului, stii de la ce data s-a inceput productia lui. Ca a trecut si asta prin cateva revizii. Data exacta a productiei nu cred ca o poti afla decat dupa VIN-ul masinii, daca inca e in sasiu motorul.
    1 point
  13. si totodata injura-i si pe producatorii de masini care s-au gandit sa puna semnal sonor daca lasi farurile aprinse dar nu au pus si cand iti trece temperatura pe rosu(un motor stricat e un profit bun pentru producatorii de piese)
    1 point
  14. nu numai ca nu are faruri adaptive, insa nici macar nu are xenon. sunt faruri chele cu halogen.
    1 point
  15. Nu este asa. Au istoric inregistrat. Doar ca nu il pot vedea astia de aici.
    1 point
  16. Similea a gresit, total. Analiza se face in felul urmator. Prin impartirea numelui, avem doua indicii. Nestea si 69. Pornind de la primul indiciu, Nestea, putem spune ca are gura ca sticla ce ii poarta numele. Prin alaturarea de 69, ne dam seama defapt ca este o inversiune, un joc de cuvinte. Asadar nu are gura cat cea a sticlei, ci un alt orificiu situat diametral opus.
    1 point
  17. Alea nu sunt adaptive, chestia aia se cheama auto leveling.
    1 point
  18. aberatii , ca orice masina mai trebuie si intretinuta , acum lumea vrea sa fie totul impecabil sa dai cu piatra in masina si sa nu se zgarie . Totusi la masini japoneze am mai auzit de problema asta , ca din fabrica sunt f pacatoase la lac , teoretic o revopsire totala ar trebui sa imbunatateasca problema , depinde evident si unde o vopsesti , e bine stiut ca la reprezentante se mai da si kix , pe aia nu-i intereseaza clientul , doar suma platita. Mai sunt situatii cand iese vopseaua prost si o matuiesc toata si o scot din polish , practic poti sa faci ceva pe ea de vopsea ca se subtiaza lacul grav. Am avut de n ori parti revopsite si nu pot sa spun ca vai se zgarie mai usor sau e mai sensibila , poate imediat dupa vopsire se poate pata sau se zgarie mai repede .
    1 point
  19. Finala de is mai are o toba inainte de toba finala dar oricum e un motor galagios . Cum ai rezolvat cu ews ul pana la urma?
    1 point
  20. Ce sa le mai probezi dupa atatia ani? Clar cunt coapte de timp si caldura. Schimba-le!
    1 point
  21. ai putea sa le schimbi din start, nu costa o avere, de fapt , este recomandat sa le schimbi dupa cativa ani
    1 point
  22. Ups. Uitasem ca rares a participat si el la acel curs de la academia de motoare. Rares stie si ce e acela un jiclor. Jiclor, nu jigler. PS: Vezi ca Similea a absolvit si academia de vorbe, si o sa fie tare nefericit de treaba cu maistrii
    1 point
  23. Ce sunt alea bucsii?
    1 point
  24. Ieftin, bun si rapid nu merg in acelasi timp. :-) Ieftin si bun nu e rapid. Bun si rapid nu e ieftin. Rapid si ieftin nu e bun.
    1 point
  25. bai vere invatati sa conjugati verbele.parca sunteti retarzi sau ati dat in boala lui paiutz
    1 point
  26. Pai si ce smecherie face ala care o ia inmatriculata de la tine? Ca daca vrea sa o treaca pe numele lui, tot trebuie sa plateasca taxa.
    1 point
  27. eu nu as mai lua nici o masina fara scaune sport. mai ales la bmw. asta e motivul pt care am cautat 2 luni masina ))) eu nu am reglaj lombar si ii simt lipsa
    1 point
  28. Polishul facut corect nu are cum sa iasa intr-o saptamana. Cum sa iasa? Ce? Un detailing corect inseamna aducerea lacului la o stare cat mai aproape de original, functie de grosimea lui. Mergi la un detailer bun si lasa-l sa-si faca treaba. Multi isi strica masina prin revopsire, de multe ori revopsirea fiind nereusita. Foarte multi polishatori ieftini cu blana si pasta alba de la 3M strica piata de detailing, si de aici si confuzia facuta de multi si implicit masini avand de suferit. Un detailing nu se face in 4 ore, nici in 8, un detailing corect implicand multe etape care cer timp, experienta, produse de calitate si evident un cost. Nu se poate cu 200-300 lei. Sub 600 lei nu se poate face calitate, sau cel putin sa nu aveti pretentia asta.
    1 point
  29. 1 point
  30. lasa ca si prostu ala a vrut sa faca slalom..daca punea frana si tragea dreapta..facea mai putin dezastru
    0 points
  31. Fum negru inseamna amestec incorect (aer/motorima), ardere incompleta a motorinei. Eu asa stiu, nu ulei. la tester ce zice ? Ai facut ceva remapare pt crestere putere ?
    0 points
  32. Ce mai conteaza daca i-a dat el inapoi sau cel dinainte?..cine vrea masina,merge si vede despre ce e vorba si cu asta basta. Masina poate fi boboc chiar si cu 200 de mii km dati inapoi.
    -1 points
  33. Daca e flanÂşa nu. Cati kilometri are masina? A condus-o cumva vreo femeie? Daca da, purta tocuri? (Intreb pentru ca e cutie automata)
    -1 points
  34. Probabil iti consuma ulei, e dus motorul
    -1 points
  35. )))))) De asta am iubit eu intotdeauna forumul asta. Daca aveti intrebari despre masina, daca sunteti interesat de ea, fie si cu "faruri chele cu halogen", va stau la dispozitie. In rest, numai bine... bafta!
    -1 points
  36. Stai in banca ta daca vrei sa-ti fie bn ;) te pup !!!
    -1 points
  37. Ce copii mai sunt pe site-ul asta.Omul a pus o masina extrem de rara de vanzare cu un pret aceptabil si voi va bateti joc de el ca nu va permiteti..... Aiurea rau de tot,spor la vanzare
    -2 points
  38. LOL fac pariu ca nici unul nu ati vazut-o pe aia care face plaja pe blocul de langa benzinarie...
    -2 points
  39. nu ca vreau sa iau partea la taxi,dar posibil sa il fi batut soarele in ochi,si a riscat pe orbeste
    -3 points
  40. va dati toti cu parerea si acuzati taximetristul. ori nu vedeti ori aveti ura pe taximetristi dar se vede clar ca omul sa asigurat si a plecat(cati dintre voi nu faceti la fel?) soarele, tirul iau inchis unghiurile si normal ca nu la vazut pe cel ce face cerculete. dupa parerea voastra e normal sa mergi cu 70 90 pe o strada cu limita de 50? e normal sa mergi pe banda a2a cand prima e libera?(nu o dati ca era masina aia oprita pe prima banda uitativa atent ca el vine de departe pe banda 2) se vede cum a tras de volan si a accelerat in loc sa franeze a sperat ca trece printre ele. inainte sa aruncati cu acuzatii ati face bine sa stati putin sa analizati prb. nu e intoarcere pe linia continua dupa cum se vede ca e intrerupta special pt cei ce ies de la benzinarie. asa cum spun unii ghinion sau harma sau cum vreti sai spuneti.
    -8 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.