Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/09/13 in all areas
-
Propun sa se infiinteze categorie speciala pe forum si sa includa urmatoarele specii lipsite de gandire: tiristi, taximetristi, procurori, artisti porno, etc.10 points
-
Sunt sigur ca " * KM REALI 158650 -CARTE SERVICE LA ZI ACCEPT ORICE TESTARE AUTORIZATĂ ROG SERIOZITATE!!" este o afirmatie partial reala, a avut candva 158,650km dar acum are ceva mai mult. Daca in Nov 3, 2011 avea 148,749 km iar ultima citire de pe cheie arata 175,560 km inseamna ca undeva cineva minte, iar eu ma gandesc ca asta este secretul nick-ului tau. In cartea magina ce service pe care o detii, ce zice despre Martie si Aprilie 2010 ? A stat in service cat 10 masini in 10 ani.6 points
-
Fac pariu ca sylvyu e in taximetrist tantalau5 points
-
Tu, in loc sa-ti dai cu parerea, una proasta oricum, mai bine treci pe la scoala, analfabetule moralist ce esti.5 points
-
Ce i-au lipsit taximetristului in momentul cand se asigura, dar batea soarele: http://cdn.crushable.com/files/2010/12/50-490x367.jpg3 points
-
Sa traiesti , da am stat putin in spatele tau , mi se paruse mie cunoscut numarul , arata bine F30'u , de la spate tre sa te uiti de 2 ori asa mult seamana cu F10'le2 points
-
Raresh, cand e ziua ta? Sa-ti cumparam o camera dĂŁ aia buna, GoPro gen, sa avem si noi ce vedea. Near death experience. Respekt2 points
-
KIP si PIMP, se vede din felul in care analizati problema ca nu ati fost pusi in situatii asemenatoare. Poate credeti ca ati fost, dar n-ati fost. Norocul vostru. Gresesti. Accidentul nu se produce instant. Accidentul este doar rezultatul unei insiruiri de evenimente. Daca iti folosesti capul sa gandesti in timp ce conduci si sa incerci sa intelegi ceea ce urmeaza sau poate sa se intample, poti ajunge la concluzia ca in viitorul imediat (2 - 3 secunde) vei ajunge intr-o situatie limita asa ca timpul pe care il ai la dispozitie sa reactionezi este mult mai mare decat pare la prima vedere.2 points
-
Off topic: Editeaza-ti te rog postarea cu ajutorul unui manual de gramatica a limbii romane, erorile facute sunt, in opinia mea, grosolane. Fara suparate, dar scrierea corecta a limbii materne nu denota doar cunostintele in materie de ortografie corecta ci si respect pentru tara unde traiesti. On topic: are cel putin 300k, cu siguranta!2 points
-
de curiozitate, pe care dintre 325-urile de pe autovit l-ai cumparat? cat a costat?2 points
-
bai , cel mai amuzant este cand il ocoleste pe taximetrist si a DOUA oara ,cand da rotocolul, bai tata, intram in el si-l parcam direct pe trotuar ..de doua ori ma sa-l feresti ?! ))2 points
-
Observati, va rog, stilul unduios, ca un balet verbal. In antiteza: OMUL (analfabetul, in realitate) versus COPII (recte cei nedumeriti) Masina rara, care apartine omului, versus neputinta materiala, ce-i doboara pe copii. Apoi, ca un judecator divin, dupa dubla antiteza, cel care nu coboara la nivelul vulgului, recte Nestea69 (vom reveni cu privire la asta), arata duios nuiaua. Superb. 69, asadar. De unde io concluzionez ca naratoru' e frumos si se adreseaza muierilor (dar numai in sinea lui) cu fĂŁ pi.do Revenind: masina asta este o afacere foarte proasta pentru orice posibil cumparator. Excesiv de scumpa, pentru o inmatriculare pe Romania2 points
-
2 points
-
electrovalva turbo. piesa 1 http://realoem.com/bmw/diagrams/h/f/74.png http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2230&hg=11&fg=45 sau mai pot fi furtunurile de vacum crapate2 points
-
chiar daca am spalat masina imediat dupa ce am venit de pe Transalpina tot au ramas ceva semne / pete de la sutele de gaze , muste si alte vietati decedate pe capota / bara / aripi , asa ca astazi dupa ce am spalat masina cu ONR - 2BM , am curatat si protejat zonele afectate ( capota , bara fata , aripi fata ) - Autoglym SRP aplicat manual cu un aplicator de microfibra , buffing manual , 1 strat de jetseal , 1 strat de ceara Autoglym din pacate pana am terminat s-a facut noapte afara http://img7.imageshack.us/img7/5243/qy9v.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8411/6z2s.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6249/4sye.jpg http://img832.imageshack.us/img832/2300/8n63.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7889/uljn.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7643/t8fo.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6263/3hlw.jpg2 points
-
ma bate un gand pt. a creste puterea masinii, as vrea sa stiu daca pot pune pe 320d e46 136cp ... turbina + intercooler + injectoare + alt soft (presupun ca trebuie) .. de pe un 330d... se poate face un astfel de transplant ? adica sa nu fie nevoie de modificarii radicale sau improvizatii....1 point
-
Salutare, Nu sunt hotarat sa o vand pentru ca masina e foarte ok, problema e ca am nevoie de o masina ceva mai inalta sau 4x4 pentru drumuri spre munte, adica drumuri judetene, rar forestiere si pentru iarna. Imi place mult masina pe asfalt, mai ales cu rotile de 18" dar nu o pot baga pe beton, gropi sau pietris. Plus ca daca nu fac drumuri extraurbane merg foarte putin cu ea: 1800km ultimele 4 luni. Fabricatie: 09/2005 Prima inmatriculare: 10/2005 DINOVA GMBH & Co.KG unic proprietar Germania Adusa in Romania: 03/2010 si inmatriculata de fostul meu sef (firma de IT) Trecuta pe numele meu: 12/2012. Masina nu are carte service dar are urmatoarele acte: Ultima verificare periodica facuta in Germania 14.10.2008 la 108421km adica o medie de 36000km/an. Masina a intrat in tara cu 158.000km in 03/2010, pastrand media de 36000km/an. In urma unor probleme la un kit de ambreiaj schimbat la un service din Cluj-Napoca proprietarul a decis sa faca service doar la reprezentanta. 216000km actuali Istoric: 08.05.2013 214750km 250 lei Detailing interior Service Otto: 12.12.2012 209350km 1350 lei Termostat principal+EGR, antigel Inlocuit releu bujii Inlocuit senzor temperatura exterioara 15.10.2012 208500km 1500 lei volanta LUK inlocuit rulmenti alternator Service reprezentanta: 12.06.2012 201117km 1430 lei revizie ulei+filtre 20.02.2012 191732km 4175 lei inlocuire lichid frana + test de franare inlocuire motor aeroterma brat superior spate flanse amotrizoare spate "aliniere tren de rulare KDS cu masurare garda la sol fara încarcare" Reglare punte spate si punte fata Intinzator curea alternator Curea alternator Curea servodirectie Înlocuire 3 bujii cu incandescenta 07.04.2011 178266km 3707lei 84109226711 MODUL 644 amortizoare fata, flanse amortizoare fata pompa apa 11.02.2011 174404km 6550 lei Galerie admisie + garnitura galerie EGR Valve revizie ulei+filtre Discuri frana fata Placute frana fata+spate Senzori frana fata+spate 15.12.2010 171800 km 1165 lei 65 82 6 987 864 Controller I-Drive Total e undeva la 20000 lei doar piese plus alte consumabile marunte. Daca conteaza pentru cineva, masina a facut cam 65% din km de cand a fost adusa in tara pe drumuri de Germania, Austria, Slovacia. Proprietarul dinaintea mea facea multe drumuri de Germania si iarna la ski. Nu mergea cu avionul pentru ca ii placea sa conduca, acum are un F30 328i nou. Am vazut ca s-a mai discutat pe forum despre elementele revopsite. Masina a avut CASCO si absolut orice zgarietura a fost remediata la reprezentanta. Asadar masina are revopsite toate elementele in afara de plafon si portbagaj. Am intreg istoricul si nu s-a inlocuit nici un element, doar revopsiri si kit in unele cazuri. Farurile sunt originale, plus ca eu stiu masina si nu am vazut-o lovita la servici niciodata. Probleme: - jante si nuca schimbator zgariate - a aparut recent un punct de rugina pe aripa stanga spate - pragul dreapta l-am agatat pe dedesubt intr-o bordura si nu mai e aliniat perfect cu linia portierelor dar nu se observa asa de tare - bara spate e frecata superficial pe colt dreapta - iarna de la speed-bumps se aude un zgomot de la putea fata, cred ca de la flanse deoarece doar la curse lungi ale amortizoarelor se aude; nu am mai remediat problema pentru ca in iarna bagasem ceva bani in ea si apoi nu s-a mai auzit zgomotul - daca se face plinul pana sus de tot, curge motorina pe ceva furtun, am inteles ca ar fi furtunul de aerisire sau ceva de genul. Daca se face plin normal, cand sare pompa prima data, e ok. In rest oricine ar vedea masina nu ar trebui sa-i gaseasca alte probleme. Daca intereseaza pe cineva, consum in Cluj-Napoca: 8.5 vara in timpul saptamanii, 7.5 in weekend, 9-10 in timpul anului scolar. Consum exterior: cel mai mic am avut 4.7 Satu-Mare - Cluj-Napoca 70km/h viteza medie si cel mai mare Cluj - Slovacia - Cluj 6.1 cu 4 persoane in masina, portbagaj plin si mers tare. Anuntul este valabil din luna septembrie. L-am publicat mai repede deoarece plec in concediu pe 18 august: Cluj-Napoca - Sibiu - Bucuresti - Constanta. Daca e cineva interesat de masina ne putem intalni mai usor asa. Jantele nu se vand separat. Daca viitorul proprietar nu le vrea, las din pret ~400eur si apoi se vand tot cu atat. Schimb cu: - Land Rover Freelander si diferenta minim 5000eur. - BMW Seria 1 si diferenta minim 2000eur. - BMW Seria 3 E46 preferabil benzina 320i/325i/330i si diferenta minim 3500eur. Pret vanzare 9900eur Taxa nerecuperata, voi scoate si adeverinta. Mai multe poze1 point
-
1 point
-
Gandeste-te bine ce faci, in locul tau as schimba tot kit-ul adica, rulment, placa, disc. Am trecut si eu prin ceva similar, imi patina ambreiajul, am schimbat doar discul dar nu a fost suficient pentru ca tot patina. Concluzia a fost ca trebuia schimbata si placa de presiune. Am ajuns sa platesc manopera de doua ori astfel cand puteam sa o platesc o singura data.1 point
-
Pe undeva tre sa recunosc ca are si Papi dreptate. Pe moto is cu ochii cat cepele si cu mintea 5 secunde-n viitor, ca doare rau astfaltul. Insa in spatele volanului numai un noroc chior ori experienta in pilotaj te scapa de asa ceva. Asa ca... fa-ma mama cu noroc si arunca-ma in foc. Gen1 point
-
lol sa fi lovit de masina cand faci sex! Cred ca e cea mai tare senzatie pe care a avut-o vreodata vaca aia. Se pare ca ii place sa traiasca periculos.1 point
-
gresit,daca tii drept nu e bine,in principiu cam 99% din soferi au reflexul de a evita obstacolul daca merge dupa teoria ta pana acum faceam praf masina de vreo 4-5 ori.culmea e ca mie instructorul mi-a zis sa tin frana si drept doar daca e caine sau daca intru pe contrasens.Personal de fiecare data cand am putut am tras de volan+frana.ceva in genul accidentului asta era sa patesc si eu cu diferenta ca am avut ceva bulan si masina a stat cum trebuie pe sosea.PS:si banuiesc ca mai toti incercam pe cat posibil sa nu lovim masina,repet daca mergeam dupa principiul zis de tine frana fara sa trag de volan acum probabil ca nu mai aveam E46-ele si nu stiu cu ce ma incalzea pe mine ca am dreptate daca masina era praf.1 point
-
De cate ori ti s-a intamplat sa iti vina in fata o duba care depaseste un autocar la intrare in curba, tu abia iesit din aceeasi curba la stanga pe sensul tau de mers, la viteze de aprox 100kmh, sa franezi ca boul si in acelasi timp sa iti dai seama ca distanta e prea scurta si daca continui sa franezi ajungi sa te izbesti bot in bot cu tantalaul de pe contrasens? Si apoi, in timp ce franezi si lasi volanul spre dreapta, ca sa te indepartezi de mijlocul drumului, masina sa inceapa sa iti derapeze? Si apoi sa trebuiasca sa iei mai mult de volan dreapta si chiar sa accelerezi, sperand ca poti controla derapajul? Si toate astea cu jumatatea stanga a masinii pe asfalt si jumatatea din dreapta in afara carosabilului, pe pamant/pietris? Iti zic eu: niciodata. Mie mi s-a intampla de 2 ori. Nu, nu sunt vreun pui de ken block si da, am avut noroc ca am scapat, nu a murit nimeni, nu am lovit masina, dar am tras o sperietura groaznica. M-am oprit pe marginea drumului si nu puteam sa imi misc picioarele sa ma dau jos din masina. Ce vreau sa zic e ca daca franam in continuare eram pa, pe undeva pe sub un ford transit sau ce naiba de duba era aia. Faptul ca am realizat ca franand nu rezolv nimic, asta tot incerc sa spun, ca instinctele pe care le avem de multe ori pot face mai mult rau decat bine.1 point
-
RareshCj, el fiind un tip atat de rece si de calculat. Va reamintesc peripetiile lui, de ºerpuialã, cand trecea imperial, la mustaÞã, prin situaÞii limitã. Fara sa fie singur in maºinã. Vedeti, nu? Ciulo inÞeleptul. Plm, a pus si poza din satelit. Looooool Ma, is unii care isi pastreaza prezervativele, ca amintire.1 point
-
@siulian Am crezut ca este destul de clar ca ma refer la depasirea de vehicule care imi blocheza vizibilitatea, respectiv dube, furgonete, tir-uri si altele de genul asta. Nu era vorba de biciclete, carute, magari cu remorca sau copii pe trotinete. Hm.. Fac naveta la serviciu, respectiv 850km pe saptamana sau aproape 3.500km pe luna. Avand in vedere ca cele mai multe accidente se intampla in drum spre, de la sau in interes de serviciu si ca petrec vreo 3 ore pe zi in masina, in functie de trafic, prefer ca conduc cat de preventiv pot, pentru a ajunge la serviciu si inapoi acasa. Poate pare exagerat, dar cand petreci asa mult timp in masina si faci 40.000km pe an doar ca sa mergi la serviciu si inapoi, incepi sa vezi si sa intelegi foarte multe lucruri carora inainte nu le acordai prea mare importanta sau nici macar nu erai constient de ele. A, si inca ceva: decat sa am gandire de tipul "mie nu mi se va intampla niciodata sa am vreun accident, ca sunt sofer bun si experimentat", prefer sa fac ceva in privinta asta si sa conduc preventiv.1 point
-
1 point
-
De ce nu-ti deschizi o scoala de conduita preventiva. LOL, daca merg numai cum spui tu ajung la spitalul de nebuni.1 point
-
Asta era sa mi se intample si mie, acum cativa ani. Eu pe drum european, dinspre Huedin spre Cluj. Coboram un deal. Mult in fata, din partea dreapta se intersescteaza cu drumul meu un drum judetean, ceva de genul, si vad cum incet se apropie de intersectie o dacie rosie cu portbagajul plin de saci. Stii ce am facut? 1. M-am gandit ca ala cu Dacia, cand ajunge in intersesctie, va incerca sa nu se opreasca complet inainte sa intre pe drumul cu prioritate, pentru a-si pastra inertia, ca sa zc asa. 2. Am trecut in frana de motor si m-am pregatit sa franez. Pe masura ce ma apropiam de intersectie, nu mai vedeam Dacia, eu coboran dealul si intersesctia si drumul secundar fiind mascate de tufisuri destul de inalte. Ghici ce: la cativa metri inainte de intersectie, vad clar botul Daciei cum da sa vireze sa intre pe drumul principal fara sa opreasca (vira dreapta, deci intra chiar pe banda mea, in fata mea, pe aceeasi directie de mers). Am franat in asa fel incat a trebuit sa dau a 2a ca sa merg mai departe. Daca nu l-as fi vazut din timp si nu m-as fi pregatit sa franez, cine stie ce s-ar fi putut intampla.1 point
-
Stii tu ca nu am fost ? Ba am fost de mai multe ori, din pacate, dar, din fericire, au avut happy end. Instinctul de autoconservare e sa incerci sa eviti. Si punct. Restul sunt aberatii de-ale tale.1 point
-
Bai nene, ce plm tot aberati unii ? Pai accidentul se produce instant. Cine plm are timp sa calculeze ce variante are astfel incat urmarile sa fie cat mai putin tragice ? Iar instinctul e sa eviti impactul imediat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acest accident este dovada clara ca in Romania 90% dintre soferi sunt pericol public, inconstienti, retardati,etc si asta si pentru faptul ca nu exista deloc educatie rutiera. In America daca ai 2-3 accidente intr-o perioada relativ scurta (2-3 ani), chiar daca esti nevinovat, ai probleme cu asigurarea si incep sa te ia la bani marunti daca acel accident (sau accidente), desi conform legii esti nevinovat, nu putea fi evitat, si asta din cauza ta. In cazul de fata taximetristul clar este vinovat si nu are nicio scuza. Nu vezi din cauza soarelui sau a tirului, stai pana vezi. Mai mult de atat, daca vezi ca ai facut o porcarie, te opresti in mijlocul drumului si il lasi pe celalalt sa treaca sau, daca vine cineva peste tine, ii dai talpa cat poti pe contrasens si te bagi pe banda a doua progresiv sau chiar mergi intre benzi. In nici un caz traversezi soseaua la pas. Legat de nevinovat. Mi-e greu de crezut ca nu l-a vazut pe taximetrist din timp, astfel avand tot timpul din lume sa se intrebe "oare ce face boul ala?". Corect si de bun simt (care nu exista) era ca macar sa ia piciorul din gaz si sa aiba o priveliste de ansamblu in mintea lui cu posibilele optiuni. Daca omul reducea si frana evita lejer accidentul sau indoia o aripa in cel mai rau caz si asta era. Eu spun ca in tot acest accident a fost si o mare parte de noroc; daca masina parcata era cu 5m mai in fata, Golful evita masina parcata dar nu mai reusea sa se incadreze pe banda a 2-a. Intra clar pe contrasens unde probabil se izbea frontal cu 60km/h de acel Vitara care circula si el cu 60km/h si urmarile erau altele. Toata chestia asta datorata cel mai probabil orgoliului de a nu-l lasa pe un imbecil sa se bage peste "dreptul tau" coloborat cu un stil corigent de a conduce si intelege ce se intampla langa tine (valabil pt amandoi). Si uite asa mor oameni nevinovati din cauza mai multor factori.1 point
-
LOL fac pariu ca nici unul nu ati vazut-o pe aia care face plaja pe blocul de langa benzinarie...1 point
-
1 point
-
Foarte nasol, mai ales ca a avut ghinion cu TIR-ul ala care i-a blocat vizibilitatea pana in ultimul moment.1 point
-
Mi se pare amuzant ca pe forumul acesta tot timpul se ajunge la discutii de felul asta. Va place flame-ul, va place mult. 1. E prea scumpa? Cauta alta mai ieftina, e sectiunea plina de masini. Prost nu e al' de cere, ci al' de da. 2. Ai bani sa o iei si nu sa o inmatriculezi? Nu o lua ca e de rau, in continuare sectiunea e plina cu masini mai ieftine. 3. Consuma mult? E normal, e 3.0. Vrei 3.0 sa consume putin? 404 - not found. 4. Ma intreb cati dintre voi stiti ce este Bilstein PSS9 si cam cat costa (nu o sa explic, cautati pe google). 5. Spor la vanzare proprietarului.1 point
-
Ce sa le mai probezi dupa atatia ani? Clar cunt coapte de timp si caldura. Schimba-le!1 point
-
ai putea sa le schimbi din start, nu costa o avere, de fapt , este recomandat sa le schimbi dupa cativa ani1 point
-
Si eu am avut problema asta si rezolvarea a fost schimbarea electrovalvei de la turbo. Am mai zis cel putin 10 ori.1 point
-
Ieftin, bun si rapid nu merg in acelasi timp. :-) Ieftin si bun nu e rapid. Bun si rapid nu e ieftin. Rapid si ieftin nu e bun.1 point
-
m44 este f aproape de motorul de 2 litrii 150 de cai. cu siguranta se simte. Urca intr-un 318is si da o tura, altfel facem politica degeaba1 point
-
O'Rly ?! Language version, Dutch Mama lor de masini importate, repede la mai vand strainii si la putini km, or not ! Mileage (central data): : 173,281 km PS. nu imi mai dati mesaje private, sunteti prea multi, prefer sa raspund eu on-topic din cand in cand.1 point
-
Pai cum, nu merge ABS-ul in continuare? Nu franeaza celelalte 3 roti daca doar un senzor nu merge? :) :)1 point
-
0 points
-
Tot ce trebuia la masina asta era un kit xenon pe proiectoare si niste poze photoshopate... in rest UNGE masina..a si colacul de pe volan este de exceptie in ton cu kitul de xenon .Nu a mai crescut putin pretul?-1 points
-
lasa ca si prostu ala a vrut sa faca slalom..daca punea frana si tragea dreapta..facea mai putin dezastru-1 points
-
Este logic ca taximetristul e de vina, oricum 90% dintre ei conduc ca niste oligofreni, dar si cel care a lovit apoi inca 2 masini e un pic retard. Intr-o situatie de genul asta eu as frana si as tine volanul drept. Asta e, lovesti masina. Fierul se indreapta, dar cu ocoliri d-astea poti ucide pe cineva. Era prea din scurt sa-ti imaginezi ca poti sa ocolesti totul elegant si sa eviti accidentul. Cand am facut scoala de soferi am avut un instructor care mi-a zis o chestie desteapta. Daca intr-o situatie d-asta incerci sa ocolesti nu stii pe cine lovesti, poate chiar omori vreun pieton, sunt prea multi factori pe care nu-i poti controla. Reactia cea mai buna e frana cat mai rapida si gata. Accidentul asta parca e din NFS, mai rar vezi asa ceva. Parca uitase unde e frana.-1 points
-
ca parere strict personala nu ti-as recomada cutie automata. Eu am automata si daca as fi sa aleg iar nu as mai lua decat cu manuala si anume consumul este simtitor mai mare (in primul rand in oras) si in plus orice defectiune a ei inseamna "deranj financiar" de aprox 1000 euro, mentenanta ei implica un cost de aprox 300 euro(schimb ulei si filtru la cutie) la fiecare 80000 km(recomandat). E drept ca o cutie automata e mai comoda la condus dar doar tu poti pune in balanta ce iti doresti.Conteaza mult si stilul tau de condus, din cate stiu o automata va cade mai repede daca este "agresata". Iti doresc sa faci alegerea potrivita! Numai bine!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00