Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/11/13 in all areas
-
3 points
-
Pai daca-ti iei o masina de lux, asuma-ti chestia asta. Daca vrei costuri mici, ia-ti o masina ieftina cu motor mic. Chestia asta cu GPL pe o masina de lux inseamna sa vrei sa fii cu **** in *** si cu sufletul in rai. Daca pentru a avea un 645i trebuie sa faci compromisul de a-l cumpara din Anglia ca sa fie mai ieftin, iar apoi trebuie sa-i mai pui si GPL pentru 200 km mersi lunar, cel mai probabil nu-ti permiti masina.3 points
-
ce??? cum draq sa pui un 6 pe gaz? oameni buni, de ce nu iti cumperi M6? ca sa il treci pe gaz; si decat 645i mai bine 650i; da-o dracului, doar gazul tot gaz e; si cand se vor uza cauciucurile pe 18/19 ce vei face? cu randul de roti de iarna ce faci? sau mergi pe fata cu roti de vara si pe spate cu roti de iarna? totusi, eu stii ce te sfatuiesc, cumpara-ti un 911 turbo si pune-l pe gaz, da mai bine cand il parchezi in fata la "Mall" decat un amarat de 6-ar!3 points
-
combinatia perfecta seria 6 cu volan pe dreapta,pe gaz si cu numere de bulgaria visul oricarui fomist3 points
-
ce ai vazut tu pe gaz sunt aia rupti in c*r de foame dar au seria 6 daca nu imi permit o masina nu o cumpar mai ales cu volan pe partea gresita mai bine lasa asa3 points
-
Foarte frumoasa masina. Sa o conduci cu placere in continuare, si fa-i o prezentare mai detaliata pt ca merita PS: Mie unul nu imi place deloc tips-ul de la toba. Ar fi aratat mai ok cu doua tevi mai mici2 points
-
Da, e cam cheala, noi romanii cautam numai full de full, sa aiba umflatura in bord. Daca nu te superi, cati km are masina ?2 points
-
2 points
-
OK, scoatem din discutie cat de problematic e N42 si estimam ca singurul motiv pentru care omul isi cumpara masina e sa o duca la liniute. Daca ne uitam si la altceva, observam ca M52 face cuplul maxim mai jos (pentru oricine conduce altfel decat numai peste 5000 rpm asta conteaza), si dupa 100 km/h, unde E46 cu N42 are avantajul greutatii reduse (cu ~80kg), M52 se misca mai bine, ba chiar are si viteza maxima mai mare (cu 1km/h). Orice L6 e mult mai echilibrat decat un L4, si in general mai fiabil, cum un V8 e in general mai fiabil decat un L6, prin contructie, dar asta e deja alta discutie.2 points
-
este si o vorba nu te intinde mai mult decat iti e plapuma atat imi permit sa intretin atat cumpar sa nu uiti ca eu fac cam 20-25000 km pe an2 points
-
am luat 318d in necunostinta de cauza dar macar imi permit sa platesc taxele in romania nu ca altii sa umblu cu numere bulgaresti si pe gaz lasa ca va scot astia din circulatie2 points
-
pai o inmatriculeaza la bulgari oricum subscriu seria 6 nu e pentru tine. gume sh la 330cp nu e prea ok2 points
-
Mi se pare amuzant ca pe forumul acesta tot timpul se ajunge la discutii de felul asta. Va place flame-ul, va place mult. 1. E prea scumpa? Cauta alta mai ieftina, e sectiunea plina de masini. Prost nu e al' de cere, ci al' de da. 2. Ai bani sa o iei si nu sa o inmatriculezi? Nu o lua ca e de rau, in continuare sectiunea e plina cu masini mai ieftine. 3. Consuma mult? E normal, e 3.0. Vrei 3.0 sa consume putin? 404 - not found. 4. Ma intreb cati dintre voi stiti ce este Bilstein PSS9 si cam cat costa (nu o sa explic, cautati pe google). 5. Spor la vanzare proprietarului.2 points
-
salutare, dupa aproape un an de cand e la mine,am decis sa postez si eu despre masina mea. inainte am avut 2 masini noi,Hyundai accent 1,5 crdi, si mazda 3, 1,6i 2008. dorind sa trec la alt nivel, dar si din nevoia unei masini mai spatioase, fara sa imi permit o masina premium noua, am decis sa merg pe SH. doream neaparat un touring german. am avut de ales intre Audi A4 model 2007-2008 , si E91. totul a pornit in vara anului 2011, cand am imprumutat un A6 1,9 tdi , 2004, cu 310 k la bord de la un prieten. mi s-a parut mare diferenta de calitate si performante intre masina mea ( mazda 3 ) si acea masina, chiar daca acela era un model mai vechi. primavara trecuta, am deci sa im vand vechea masina.am gasit un posibil schimb in constanta cu un A4. am facut deplasarea acolo, si urmeaza o foarte interesanta poveste de groaza, cu samsari de romania. nu o repet. it's a long story. cred ca am scris-o la un moment dat pe " masini puse la vanzare in romania". am vandut pana la urma masina in bucuresti, urmatoarea zi, cu 6k, dupa 4 ani si 100 k parcursi, de noua luata cu 18 k. am inceput imediat cautarea, fara sa mai studiez prea mult pe forumuri, desi mi-ar fi prins bine, si poate nu luam masina asta ( nu inseamna ca regret ), luam probabil o masina din Germania, a mea fiind din Franta. in acelasi timp, poate citind topicul cu N47 m-as fi speriat si nu as mai fi luat acest motor, desi acum nu il vad ca pe o pacoste. am cautat express acest motor, stiind ca e generatie noua si are consumuri mai bune. am condus si A4 , dar cand m-am urcat in BMW, alegerea a fost simpla. pur si simplu m-a cucerit. il consider mai bun aproape din orice punct de vedere, desi poate sunt subiectiv. pur si simplu, Audi nu mi-a transmis nimic. masina am gasit-o in targ la cluj, luata de la licitatie din Franta. am verificat-o la BMW Cluj, si avea sunteul de distributie pe duca. nota era 2400 E la BMW cu vibrochen cu tot, iar la un alt service, in jur de 3000 lei fara vibrochen. am luat-o chiar si asa, vanzatorul mai lasand ceva din pret. in rest masina se prezenta excelent. 168 k km. istoricul nu prea sa poate verifica la masinile de pe Franta. a avut carte service, ( cu revizii la 40 K ), care pare verosimila, si hartiile cu ceva verificari care se fac la orice masina pusa la vanzare pe licitatie in Franta. atasez lista cu dotarile dupa VIN.dotari are cam putine, dar bugetul a fost limitat. am vrut si iinterior crem sau gri neaparat, si aici variantele sunt destul de putine. pana acum i-am pus jante pe 17 cu anvelope noi, 225 45 fata / 255 40 spate, cele pe 16 ramanand pentru iarna, si acelea le-am echipat cu anvelope noi iarna asta. i-am mai pus folie Llumar, si am infoliat grila fata. imi place culoarea, nu suport cromul pe masina. imi lipsesc mult : xenon, navi si cup-holders. in viitor vreau sa pun M-pack exterior ( masina are casco ), faruri OEM xenon, sper sa se poata avand in vedere ca acum le am cele simple, si eventual un remap. alte chestii, vor mai fii probabil, in funtie de buget. masina are in prezent 206 k. am facut aprox.40 k in nici un an. circul destul de mult, am facut si drumuri in afara tarii. intentionez sa o mai tin 2-3 ani. in ritmul asta o sa treaca de 300 k la mine in ograda. sunt curios cum se va comporta pe viitor. am schimbat pana acum : - 3 revizii complete - maxim 15 k fac revizia , desi timpul in care ii fac este scurt - distributie - discuri si placute fata ATE - clapeta EGR - ambreiaj si volanta la 200k. - bieleta fata stanga. - curatare filtru particule momentan masina se prezinta excelent. este mult peste ce am avut eu pana acum. atasez o poza si cu vechea masina incerc sa pun poze direct pe pagina, dar nu stiu daca imi iese. daca stie careva sa imi spuna cum le pun pe pagina.ms bmwarchiv_de_a281221.pdf1 point
-
Sa fie frumos sau nu mai e vorba si de gust... Ca intretinere, cand l-am luat la 4 ani dupa ce a fost fabricat, l-am luat pentru ca era intretinut. Iar de atunci sta mai mult in garaj si primeste tot ce e mai bun. Putine sunt coupe-uri neintretinute, doar cele care le primesc copii de la parinti, nu cele care se achizitioneaza cu greu si din pasiune.1 point
-
1 point
-
Mie sincer imi plac jantele Dar ar arata si mai bine cu jante style 359m (sau CSL) + splittere Performance. Splittere gen: http://i300.photobucket.com/albums/nn17/tomcorthouts/DSC03602.jpg1 point
-
Si cand am fost pe Transalpina/Transfagarasan mai aparea in curbe cate unul cu Skoda/Logan/Audi care cum vedea ca accelerez un pic gata si el dupa mine si intra in depasire chiar daca, curba era cu vizibilitate 0... Le-am dat pace sa se duca, ba chiar am franat, mi-am vazut de drum si am admirat peisajul... Si daca cumva te mai depaseste inca unul te apuca si plansul. nu? :shifty:1 point
-
Cumpara anvelope noi, normale nu RFT si verifica cam toate bucsele pe fata. Garantat nu o sa mai ai probleme Eventual verifica si geometria, in special pe spate.1 point
-
Ciudat de mult seamana stilul unui vorbitor nativ de germana cu stilul unuia care a picat bacul in Romania.1 point
-
1 point
-
Sa iti iei 318d nu este nicio rusine,insa un 645 pe gaz,cu volan pe dreapta si pe Bg e penibil.1 point
-
Legile sunt facute ca sa fie respectate, nu ca in Romania unde cu 100 de lei treci itp-ul chiar daca nu este ok masina.1 point
-
Eu tot nu reusesc sa-mi dau seama cum voi inca comparati 318i cu 320i. Sau de fapt cum comparati un L4 cu L6 cand va ganditi sa cumparati un BMW. Nemaipunand in discutie faptul ca vorbim de un contructor renumit pentru motoarele L6. Mi se hilar cum, cu cifrele in fata (putere, cuplu, frecventa problemelor, etc.) inca se discuta comparativ. Mol, am avut 5 ani un 320i cu M52TUB20 pe care l-am luat la 144.000 km si pe care l-am dat la 212.000 km. Daca iti poti permite diferenta de taxa, nu sta pe ganduri.1 point
-
Pe scurt daca ma intrebi pe mine: culori diferite in faruri = cocalar/manelist/taran cu BMW1 point
-
ideea e premiza de la care se pleaca....imi cumpar 645i din Anglia ca sa il pun pe gaz sa nu platesc 90-120 lei la 100km! in loc sa fie: imi iau 645 ca sa ma simt bine cu el; e ca si cu cei ce isi fac credit sa isi cumpere casa si pe urma se plang ca ii costa prea mult gazul iarna sau sunt suparati cat de mult le cere gradinarul sa le tunda iarba in curte!(credeti-ma, vorbesc din experienta, ma si pufneste rasul cand imi aud amicii care dau drumul la centrala cu program in februarie!!!); ai casa....stai draq in confort; nu iti permiti...stai in 2 camere si esti relaxat; dar, revin...altfel e sa stai la casa, alta e sa ai 645 parcat in fata la terasa cand bei cafeaua la ora 11 e chiar trist1 point
-
Mi se pare ca aia la bmw baga numai castrol ,parca... de ce ai turna-n motor altceva decat zic ei ?1 point
-
Sunt sigur ca " * KM REALI 158650 -CARTE SERVICE LA ZI ACCEPT ORICE TESTARE AUTORIZATĂ ROG SERIOZITATE!!" este o afirmatie partial reala, a avut candva 158,650km dar acum are ceva mai mult. Daca in Nov 3, 2011 avea 148,749 km iar ultima citire de pe cheie arata 175,560 km inseamna ca undeva cineva minte, iar eu ma gandesc ca asta este secretul nick-ului tau. In cartea magina ce service pe care o detii, ce zice despre Martie si Aprilie 2010 ? A stat in service cat 10 masini in 10 ani.1 point
-
Accept orice, ca e uzat motorul dupa atatia ani, ca e generatie mai veche, ca e masina mai grea dar sa compari logan cu is niciodata. Pai la 170 fuge naibii caroseria de pe sasiu la Logan. Aia nu e masina aerodinamica sa fuga asa. Uita-te la ea ca toata e patrata, inalta si tu vii sa o compari cu e36 care a fost gandita ca o masina sportiva si ca forma si ca unele (mare parte) din motorizari. Wake up dude!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ar trebuie sa fiti moderatori la vreun talk-show, talentul e mare in voi (cum ar zice Yoda). P.s. Se poate ca un moderator sa stearga tot ce e off-topic? Inclusiv post-ul meu..inteleg ca e un forum, dar e un topic de vanzare, nu chat-room.1 point
-
Ce copii mai sunt pe site-ul asta.Omul a pus o masina extrem de rara de vanzare cu un pret aceptabil si voi va bateti joc de el ca nu va permiteti..... Aiurea rau de tot,spor la vanzare1 point
-
fa-mi o oferta concreta si e al tau http://images7.okr.ro/serve/auctions.v7/2013/feb/10/9c5ce7cb34b0cb013aacb55a27dbc354-4724444-300_300.jpg1 point
-
Radem noi de pret, dar o astfel de masina cam e o dichisita...e pacat de astfel de exemplare ca ajung la preturi derizorii din cauza sistemului retardato-compulsiv de taxare din romania.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa intelegem ca tu esti unul dintre cei care respecta cu sfintenie recomandarile producatorului pentru ca nu gasesti o alta explicatie logica ? E bine, ce sa zic.1 point
-
eu trag o singura concluzie, trebuie sa fii nebun sa ti mai mult de 10-12k km un ulei intr-o masina..1 point
-
De ce oare imi place mai mult bara stock de facelift decat asta de M? Mi-as pune si eu dar doar sa tin pasul cu lumea. Bara de coupe facelift se potriveste pe sedan? Mor dupa ea! http://s1.aecdn.com/images/gallery/BMW3Series-Coupe-50_13.jpg-1 points
-
Nu mai stiam ma Scufi, nu le am cu M3-ul eu. Dar m-am documentat dupa aia si am vazut ca asa e. Ce mare lucru? Tu stai pe forum doar sa taxezi pe unul si pe altul? Ia ciocul mic.-1 points
-
Am gresit dar am corectat omule. Mai bine comenteaza de accident nu aiurea-n vant cum de obicei te rezumi tu.-1 points
-
Eu cred ca are accesul interzis la autovit de vreo 3 ani si nu e la curent cu preturile.-1 points
-
320i nu are nici un avantaj fata de 318i....nici putere nici consum, nici intretinere, e depasit din toate punctele de vedere..-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Acuma am citit raspunsurile la commentul meu ce critica comportamentul unora de pe forum.Si sincer sa fiu,cred ca nu au implinit 15 ani si nu au condus o masina in viata lor,SAU poate ca singurul fel de a se simti importanti este prin a merge pe forum-uri sa se planga de preturi pentru ca nu isi permit o asemenea masina. Poate in viitor veti avea mai mult suces in viata si nu va mai trebui sa contestati preturile la masini de 10 ani folosite....POATE.-1 points
-
Sa ai parte de ea! Ma uit de 10 min la poze... masina cinstita, imi place mult. Insa am o greata cu anvelopele alea de M (latime), ce faceti fratilor daca se supara un TDI pe voi?-1 points
-
wow.. esti tare frate, ma inclin.. iti permiti taxele la un 318D, esti stalpul fiscului romanesc.. ce sa ii faci daca in majoritatea statelor civilizate este incurajat gpl-ul, prin scutiri de taxe si accize mici, noroc ca vii tu si ne luminezi cum sta treaba cu BMW-ul si GPL Da stai sa vezi ce tradare pregatesc astia de la BMW in toamna,, BMW pe baterii.. hibrid arza-l focul.. nu e asa ca dupa Salonul de la Geneva o sa plangi si o sa dai jos de pe desktop poza cu 850i.. ca a ajuns BMW o marca de rahat.. toti idiotii pun GPL pe ele si acum se bate si ultimul cui.. BMW cu motor de masinuta de golf...-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00