Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/14/13 in all areas

  1. daca nu are taxa platita nu merita pretul asta , hai sa fim seriosi. Dar ma rog vorbim de Bug mafia si catalina asa ca eu ma retrag .
    3 points
  2. La interiorul asta al tau, ar merge un volan de ZHP, cred ca se potriveste cel mai bine.
    2 points
  3. Cum naiba sa fie doar atat taxa? E motor euro 3 de 2000 cmc din anul 2002. Ca s-o inscrii duce aproape de 2000 de euro cu tot cu RAR si alte maruntisuri.
    2 points
  4. Am avut exact aceias masina. Performante ai la 5500 rpm dar distrugi motorul asa cum am facut si eu. Video de la Top Gear: http://www.youtube.com/watch?v=6q2htEzjx8E In schimb are si parti bune:este foarte silentioasa, se adapteaza bine la orice conditii de drum, are stabilitate, o franare excelenta, confort, spatiu de torsiune la coliziune frontala(motorul e undeva la 10-15cm de radiator). Din punctual meu de vedere este o masina foarte sigura. Are toate elementele de siguranta ABS, DSC, 6 airbeg si un motor care nu iti permite sa faci manevre extreme. Pina la urma este un BMW clasa premium si tot ce implica asta: tabla, sasiu, motor,tinuta de drum si multe altele. Oricum nimeni dar absolut nimeni nu a spus ca BMW este o masina de curse. In toate reclamele se pune accent pe eleganta si confort. Mai nou pe consum.
    2 points
  5. am dat-o si pentru mai putin stai linistit... dar eu sunt si lejer instabil la faze de genul asta. pai mars in mortii ma-tii, na bine, m-am bagat in fata ta, dar tu ce pula mea esti justitiarul zero sa imi calci frana ca sa fac accident, pai asta e un act de violenta din punctul meu de vedere, care tre' rasplatiti pe masura, si cum masina lui n-are nici o vina, trebuie ingropata mecla dobitocului. legea pumnului, ce atatea discutii. imediat sa vezi cum nu mai face a doua oara. ca o dam, ca o luam... asta e viata. pe mine nu ma intimideaza nici un ceafa lata sau nigar sau ce vrei, daca mi se pune pata, se asterne valul pe creier si nu mai judec, mor cu tine de gat, sau invers.
    2 points
  6. e mic si amarat si are doar o poza,topic are pe alt forum poate ai fac si aici unul.Stie careva un vopsitor bun ?La compact am o usa de facut si la "fratior" .... cam tot ).Sper sa mai fac ceva poze maine sau sambata.
    2 points
  7. legea junglei, cautat si dat la mufa pana intra in revizie tehnica, rupt picioarele, violat copilu', chestii din astea.
    2 points
  8. BMW E46 NFL Acest tutorial va invata cum sa montati o mufa AUX pe radiocasetofoanele BMW Reverse PH5950, fabricate Philips. care nu au prevazuta functia MODE. Instrumente necesare: 1. Pistol de lipit 2.Cablu audio cu mufa jack 3.5 3. Surubelnita pentru a demonta radiocasetofonul Timp de lucru 30-40 minute http://e.a.d-cd.net/b127a8s-960.jpg A.Demontati casetofonul, demontati suportul de caseta pentru ca nu vom mai avea nevoie de el si identificati pe placa de circuite partea electronica cu inscriptia TEA0676T http://e.a.d-cd.net/2b127a8s-960.jpg http://b.a.d-cd.net/ab127a8s-960.jpg B. Pe pinul 1-right 16- left 12- ground ( ex in imagine- albastru-1-right, rosu-16-left, galben-ground-16) http://digilander.libero.it/vecchiabessi/Circuiti/Connettori/AudioJack.gif Lipim cu atentie firele pe pinii respectivi, fara a uni mai multi pini.Este o munca destul de fina si nerecomandata celor care nu au pic de indemanare. Dupa ce am terminat de lipit scoatem firul printr-un orificiu al casetofonului catre exterior. http://a.a.d-cd.net/6b127a8s-960.jpg C. Acum vor rezolva problema casetei, al carui suport l-am eliminat. Trebuie sa inchidem circuitul astfel incat casetofonul sa creada ca are o caseta introdusa in el. De altfelacesta este si principiul de functionare, semnalul audio de la caseta fiind inlocuit de cel de la cablul audio montat de noi. Identificam mufa urmatoare: http://f.a.d-cd.net/eb127a8s-960.jpg Unim pinii din mufa conform imaginii cu ajutorul unor fire lipite cu pistolul de lipit. http://h.a.d-cd.net/7b127a8s-960.jpg In final ar trebui sa arate astfel toata lucrarea http://d.a.d-cd.net/3b127a8s-960.jpg Montam la loc casetofonul si totul ar trebui sa fie OK, Pentru a proba cablul audio trebuie sa apasam butonul TAPE si conectam un MP3 sau un telefon mobil. Cam asta e. Mult succes
    1 point
  9. Nu cred ca iese euro3 mai ieftin decat euro4. Ba chiar e mult mai scump.
    1 point
  10. Chestia asta cu bataia pentru chestii de genul asta e o prostie. Poti s-o dai, dar poti s-o si iei rau de tot, mai ales de la vreun dement care te poate injunghia. Vad tot mai des nebuni care umbla cu ditamai cutitele sau macetele dupa ei. Il stiu pe unul de genul asta, are niste probleme la cap care intarzie sa fie si atestate medical. A sarit unul sa-l bata pentru o greseala in trafic (adevarul este ca si conduce destul de prost) si a iesit rapid din masina cu un cutit palmat bine, iar cand s-a apropiat ala suficient de tare i-a bagat lama cutitului cam 5 cm in pulpa si i-a dat cu stanga o palma tare. Ce mai poti sa faci intr-o situatie de genul asta? In primul rand te sperii rau de tot pentru ca sangerezi, iar in al doilea rand ala poate fi oricine. E aberant sa sari la bataie pentru o greseala facuta in trafic fara sa-ti asumi faptul ca poti chiar sa-ti pierzi viata pentru un cacat. Intr-o situatie de genul asta mai bine iei numarul de la masina si faci niste sapaturi, vezi cu cine ai de-a face si pe unde locuieste, iar apoi daca nu e pericol il iei pervers fara martori si astfel urmarile sunt minime. Iar aia cu taiatul cauciucurilor sau vandalizarea generica a masinii sunt niste reactii de fatalai patentati. Nu masina ti-a facut ceva.
    1 point
  11. mda , pacat de ea atunci , merita tinuta , probabil ca la vanzare va primi 4500 max
    1 point
  12. povesti ,,,tu ai lua o masina in baza asta ? Pana in momentul asta nu s-a gasit nici o metoda de evitare a timbrului , a picat pana si faza cu partajul , daca e aproape 2000 taxa la masina asta e game over ca nu o plateste nimeni
    1 point
  13. Da, asa e. Cand sunt ciupit de fund imi pierd ratiunea. Imi cer scuze in mod public pentru treaba asta.
    1 point
  14. Adica sa pui altul vechi cu cine stie ce probleme? Cum adica nu iti garanteaza nimeni reusita 100%? Pai aia care nu garanteaza sunt caarpaci, nu mecanici, daca nu-s in stare sa inlocuiasca niste piese din motor si sa-l faca sa mearga.
    1 point
  15. Eu zic sa pui extra virgin olive oil 0W60 Glumesc, eu as pune in motorul ala 0W40 sau 5W40.
    1 point
  16. 3457 cm³ de asta. Nu le mai vrea nimeni.
    1 point
  17. ba, nu stiu, dar eu saream la bataie clar la faza asta. pai ce pula mea.
    1 point
  18. Toata treaba e ca in Romania nu prea face nimeni dreptate.. si asa ajung oamenii sa "ia dreptatea in propriile maini".
    1 point
  19. daca te apuci si citesti cu atentie topicul acesta, vei gasi si "metodologia" de a identifica daca simeringurile sunt uzate in cazul tau, si cine este cel care le schimba (multi de pe acest forum cu N42 au trecut pe la el); la cati km are masina, nu cred ca scapi de schimbare, dar asta vei vedea dupa consumul de ulei Chiar daca abia ai cumparat masina, si inca o cheltuiala nu cred ca iti mai doresti, ar trebui sa pui ulei 0w40 pentru a iti face o idee asupra starii si functionarii motorului si apoi poti sa te apuci de alte reparatii. Suieratul din filmuletul postat de tine mie mi se pare ca se compune din mai multe zgomote, si anume mi se pare ca se aude un mic zgomot de la fulia alternatorului, in timp ce zgomotul ascutit cred ca se datoreaza pompei de vacuum, adica piesa 2 care este o pompa ce asigura presiune in instalatia de franare, si la care mai mult ca sigur ca vei schimba garnitura nr. 3,deoarece e destul de des intalnit sa apara scurgeri de ulei pe acolo: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3178&hg=11&fg=15 Oricum, ar trebui data jos cureaua accesorii si invartit la mana si verificat starea tuturor rolelor/ fuliilor ; zgomot mai face la pornirea la rece si pompa suplimentara de aer, dar asta numai pana se incalzeste motorul, dar nu cred ca e vorba de asta la tine. Legat de testul de compresie si simeringuri, rolul simeringurilor este de a tine uleiul ce se afla in capacul culbutori departe de camera de ardere, de aceea fumul albastru apare cu predilectie la pornirile la rece, pentru ca este o cantitate de ulei scursa in cilindri in timp ce masina a stat, si care poate fi observat dupa cateva minute in care masina a stat la ralanti la o acceleratie puternica, deoarece se acumuleaza o cantitate mai mare si se arde, in timp ce la un mers constant se scurge/arde o cantitate mai mica care nu poate fi observata, deci atata timp cat supapele "deschid" si "inchid" bine, nu ar trebui sa ai treaba cu simeringurile in acest test....sa ma corecteze cineva daca gresesc. Piesa 4 este un simering (unul din cele 16 corespunzator fiecarei supape): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3176&hg=11&fg=25 Valorile compresiei trebuie sa fie aproximativ egale pentru ca motorul sa functioneze corect. Daca un cilindru are valoarea mai mica acel cilindru are probleme in sensul ca pierde compresie si pentru a se deternina pe unde pierde se baga o mica cantitate de ulei in cilindru. Se repeta testul si daca dupa ce s-a introdus ulei creste compresia inseamna ca problema este de la segmenti sau piston iar daca compresia se mentine la aproximativ aceeasi valoare una din supape un inchide bine. Uleiul are rolul de a etansa mai bine in zona cilindru-piston.
    1 point
  20. vii in buc o excursie. multi fac asta . mai lasa uleiul in 1k km verifici consum vei avea lipsa ulei cam 1 l
    1 point
  21. daca pui turbina de 3000cmc pe motoe de 2000 o sa ai un lag de toata frumusetea.\ nu merge
    1 point
  22. s-au rupt si la alea de 2012 ))
    1 point
  23. Consumurile sunt foarte ok, insa eu as fi ales un F31, mai ales cu m-pack + grile performance, am vazut unul pe albastru le mans live, arata foarte bine, seamana foarte mult cu F11, nu stiu de ce naiba mi se pare mai misto spatele la touring decat la sedan, cred ca am innebunit )))))
    1 point
  24. faptul ca proprietarul n a mentionat ca a fost cu volan pe dreapta e de cacao. in rest nu vad care i problema,cine e interesat de un m3 nu l ia pentru cotiera sau alte rahaturi
    1 point
  25. in cazul asta, ma gandesc ca oi fi eu retardat , sau cel putin miop. pe care planeta, culorile alea se imperecheaza ? ca pe mine ma dor ochii deja... ok, este elegant lemnul la interior, dar nu mai trebuie sa bata naibii si culorile ?
    1 point
  26. N-am zis nimic despre satisfactia personala, nici de aspectul masinii. Am spus ca e prea aratoasa ca s-o fi achizitionat in starea astea.
    1 point
  27. http://www.autovit.ro/bmw-320-C29341091.html oare care e treaba cu asta ? oare asta de a facut combinatia asta la interior, o fi fost retardat ? http://www.autovit.ro/bmw-530-C29489276.html
    1 point
  28. Teorie nu cred ca erau ridicole, dar intr-adevar am gresit pentru ca n-am fost informat in aceasta privinta. De vreo 2 ani nu mai citesc presa, nu ma mai uit la posturi romanesti, e prea plictisitor. Aceleasi tampenii repetate de n ori, finalitate 0. Chiar si asa, nu cred ca moartea lui e un motiv real de bucurie. As fi foarte fericit sa vad ca cei care au furat foarte multi bani de la stat ar face puscarie pentru multi ani, aia ar fi intr-adevar o lectie buna pentru altii ca ei. N-ai de unde sa stii asta. E ca si cum eu daca as fi o baba nebuna si te-as vedea pe tine cu E36 ti-as ura sa te vad in primul copac pentru ca as fi auzit eu motorul turat. Cati boschetari cu cotete n-am vazut trecand pe rosu sau depasind coloane interminabile de masini. Pur si simplu nu-i inghiti tu pe astia cu bani, asta-i tot. Cati amarati fara ITP, asigurare si o gramada de probleme la masina merg zilnic prin Bucuresti? Nu inseamna ca daca esti sarac esti cinstit si principial, iar daca esti bogat esti sigur o lepra. Opinia mea este ca daca ai ce face si muncesti foarte mult chiar nu mai ai timp sa te gandesti la alte persoane sau categorii. Nu cred asta, nu e bine sa generalizezi. Exista oameni cu bani care sunt responsabili de bunastarea multor altor oameni. E vorba de oameni care creaza locuri de munca, antreprenori cu multe responsabilitati. Sigur ca majoritatea celor care au facut bani in Romania au dat tot felul de tunuri statului, dar nu trebuie generalizat. E facil sa cautam vinovati pentru ca nu avem noi bani, dar fiecare om are propriul destin in mana.
    1 point
  29. Mersi! Si eu tot azi vreau M Tech 2, maine M Look. Totusi cred ca raman la M Look + Splittere pt ca imi place cum arata mijlocul si e mai diferita. Gen, dar cu splittere: http://img829.imageshack.us/img829/2025/bld7.jpg Dar si asa arata foarte bine. http://img849.imageshack.us/img849/8278/5ddf.jpg Grea alegerea... LE: Cam asa ar fi cu splittere, doar ca are si proiectoare (pt ca bara M Look difera de cea CSL doar prin faptul ca una are proiectoare si cealalta nu) http://img59.imageshack.us/img59/2716/alpq.jpg
    1 point
  30. Scrie-i cu un cui pe portiera din stanga: '' Iarta-ma''. Cred ca cel mai bine e sa va impacati.
    1 point
  31. nu-i adevarat , poate ma confunzi oricum emurile mai noi decat e46 au lumina alba M1 de exmplu sau e90 http://www.ausmotive.com/images2/BMW-1M-Coupe-08.jpg bine , a mea e diesel.
    1 point
  32. Aline ia sa vezi acum bataie pe masina ta ))) Fa licitatie
    1 point
  33. da, mai ales interioru´, rosu´ca focu´... masina de bulangiu.
    1 point
  34. sa-ti pui si camera marsariere
    1 point
  35. http://1.bp.blogspot.com/-VXxOlNuY6dE/UFPuCtJvg3I/AAAAAAAAAck/OizeDo-9dJ0/s1600/stupid-cute.jpg
    1 point
  36. On: Motul sint uleiuri foarte bune, renumite mai ales in motorsport Off: claudiu, nici maacar vreo frantuzoaica?
    1 point
  37. ok o dam in diverse , pai nu e mai bine sa te informezi tu putin si apoi ne spui cum sta treaba ?
    0 points
  38. Deci nu stiu ce vrei sa-ti raspund, dar iti voi raspunde ceea ce stiu: stiu ca sunt plecat de 2 ani din tara si habar n-am despre ce taxa e vorba, cum functioneaza, de ce exista, etc ...sunt in plop cu totul... rog pe cei care au idee sa-i lamureasca pe cei care au intrebari referitoare la aceasta taxa (daca binevoiesc evident) Masina a avut taxa platita la imatriculare (cand a fost adusa din Germania), dar nu de mine ci de proprietarul anterior.
    0 points
  39. Pai ale lor nu pica. Poate chiar n-au fost cazuri pe forumul ala, ce sa zicem? Ca au fost la noi,da..dar foarte rare. La cate N47 circula pe strazi zilnic.....
    0 points
  40. Pai tu o conduci de un an si n-ai "observat"...
    0 points
  41. Probabil nu-l auzi tu dar exista...
    0 points
  42. Si daca voi ati fi pusi in situatia mea de cumparatori nu ati negocia la fel:)? S-a dat un 525 aici in 7500 Euroi, puteti cauta daca nu ma credeti, evident avea mult mai multi km si nu arata asa bine ca asta, dar totusi 7500... Gata, destul cu off-topicul, poate ma inteleg cu omul la pret:)
    -1 points
  43. Sal, vezi ca ai o scurgere la ungere.
    -1 points
  44. Sau sa-l batĂŁ la sumo
    -1 points
  45. Merge si fara motor pornit. Testat de mine pe E60 cu CIC cand am bagat versiunea 2012. Eu am dat 50euro
    -1 points
  46. Nu. N-am schimbat-o si nici n-o s-o fac. Bag ceva in ea de distributie.
    -1 points
  47. -1 points
  48. dupa taxa asta noua idioata mi se pare ca euro3 iese mai ieftin ca euro4.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.