Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/20/13 in all areas

  1. Bai Mihai, eu nu te inteleg. Proprietarul voia sa-ti rupa rozeta pentru ca erai prea insistent in defectele masinii si tu esti nehotarat daca vrei sau nu sa-i bagi banii in buzunar? Pai da-l in masa de cretin si sa moara cu ciurucul lui de gat. Cauta in alta parte! Nu te mai grabii sa-i imbogatesti sau sa-i scapi pe altii de gunoaie!
    3 points
  2. Propun deschiderea acestei discutii, fiind puternic motivat de topicuri de genul " Accidente " , in care membrii forumului isi exprima liber deceptiile in legatura cu asimilarea denaturata si abuziva a marcii de catre unii conducatori auto teribilisti si inconstienti. In aceasta idee, o conduita corecta la volan cred ca reflecta anumite valori insusite corect de membrii clubului nostru. Haideti sa impartasim cu totii ce credem ca ca reprezinta Etica si deontologia soferilor ( in adevaratul sens al cuvantului ). Anumite mentiuni probabil vor fi congruente cu aspectele legale aflate in vigoare insa as prefera sa privim dincolo de ele. Personal, consider de bun simt urmatoarele : - Nedepasirea unei coloane si incadrarea pe cat posibil pe benzile de mers aferente directiei de urmat ; - Folosirea sistemului audio la capacitati maxime doar in interiorul habitaclului, fara ostentatii cu brate atarnate pe portiera si geamuri coborate ; - Folosirea moderata a flash-urilor, claxoanelor si injurataturilor chiar si atrunci cand alti participanti la trafic se fac vinovati de anumite incidente si parca nu contenesc sa caute prilej de cearta ; -Macar cand nu ne grabim, putem acorda prioritate unor pietoni aflati inca pe bordura, in asteptarea unui moment de " respiro" in trafic ; -Folosirea fazei de intalnire si in momentul in care din partea opusa se deplaseaza pietoni ( daca putem sa nu-i orbim fara sa periclitam propria noastra vizibilitate, de ce sa nu o facem ?I ) ; -Facilitarea trecerii altor vehicule in conditiile in care ies de pe o strada secundara, banda de accelerare intr-un drum principal ( chiar daca legea ne acorda exclusiv prioritatea noua ) ; -Depasirea pe linie continua sa nu se faca ostentativ ( asta ca sa nu mentinem generalizari eronate si perceptii denaturate de genul " Are BMW, nu poate sa stea in spate, se sparge in figuri, depaseste orice ar fi " ) ; -Sa nu uitam ca poate am achizitionat un vehicul marca BMW pentru placerea de a conduce, nu pentru a trai in refuieli de trafic constante, taieri de cale si accelerari prostesti in momentul in care cineva ne depaseste printr-un loc nepermis ; -Incetinirea in momentul in care traversam din plin o balta, manifestand grija fata de pietonii de pe trotuare ; - Noaptea, in momentul cand semnalizam persistenta fazei lungi altor participanti la trafic de pe sensul opus , sa o facem printr-un " flash" scurt. Daca acestia realizaza ca merg cu faza de drum activa si nu este vreun caz vadit de ignoranta si nesimtire, conducatorii de pe celalt sens vor reactiona imediat in consecinta ; -Sa incercam sa limitam ( spre deloc) actiuni de genul gunoaie aruncate de pe geam in plin traficul. Desi e o problema spinoasa si multi " actanti " ai obiceiului o fac dintr-o rebeliune pe fata contra sistemului si valorilor din Romania, totusi tind sa cred ca ramane o problema de educatie in orice context ; In linii mari aceasta este viziunea mea. Aceasta asteapta adaugari, dezbateri, corectari de rigoare, mai putin flame-uri. Ma sperie imensa probabilitate de afi declansate. :twoup: Daca am exagerat sau suparat pe cineva cu cele expuse sau problema s-a mai discutat in alt context, imi cer de pe acum scuze. Asa am inteles eu Placerea de a conduce frumos
    1 point
  3. Ca si cum nu eram destul fan BMW am mai adaugat recent un exemplar in parcul meu auto. Este un 330d x-drive automat,245 CP si 520Nm, fabricatie 2010. Avand doar 38.000 de km se prezinta foarte bine si ruleaza excelent. Comparativ cu celalalt 330dA E90 (231 CP si 500Nm) se simte clar superioritatea motorului si impresioneaza prin stabilitatea in virajele stranse abordate in mare viteza. La toate astea contribuie sistemul X-drive care ajuta la plecarea in forta de pe loc si lipeste masina de sosea in curbe, acolo unde tractiunea spate si-ar fi vazut limitele. O alta surpriza a fost consumul. M-as fi asteptat sa am un consum putin mai mare avand in vedere puterea usor crescuta si tractiunea x-drive insa este chiar invers. Se pare totusi ca sistemul Efficient Dynamics nu este doar o strategie de marketing, ci chiar functioneaza. Urmeaza un upgrade la pachetul exterior M in viitorul apropiat.
    1 point
  4. Unora le place sa-si bata joc de masini cu astfel de dimensiuni la roti.
    1 point
  5. Unde mergi frate cu jantele alea la noi in tara?
    1 point
  6. http://forums.watchuseek.com/attachments/f71/584738d1324615036-original-invicta-use-search-button-1.jpg
    1 point
  7. m-ai inteles gresit... nu m-am referit ca te-ai imbraca ca un taranus... forumul asta nu este doar sa culegi informatii , cand ai rezolvat o problema, spui si cum ai rezolvat, poate mai sunt useri care au nevoie, cum ai avut si tu... daca fiecare ar fi spus am rezolvat se poate inchide cei ca tine nu ar mai fi avut de unde sa se documenteze... ca sa intelegi de unde vine acest taranus... tot la fel ai facut si aici, si pun pariu ca mai sunt... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129148-martori-aprinsi-in-bord/page__pid__2036099#entry2036099
    1 point
  8. E dupĂŁ noroc si mod de exploatare. Mai ales la o masina Sh.
    1 point
  9. ce trist sa ai 745 li si sa te uiti la 2200 RON care trebuie sa-i bagi ca sa-ti repare motorul... pffffff.... de ce drac nu ti-ai luat fabia sau corsa ?
    1 point
  10. Lasa ca nici motoarele de 3.0d nu-s mai stralucite. Si alea rup lanturile. Sigur nu esti cu nici un motor de la N47 incoace. Depinde de noroc si revizii. Da, riscul e mai scazut la cele Euro5, dar zilele trecute citeam un anunt al unui coleg cu E90 N47 2009 caruia i-a fost schimbat intreg motorul in garantie, probabil in urma ruperii distributiei.
    1 point
  11. pai cam depaseste.. adica daca-ti vinzi masina,tot nu poti sa platesti.
    1 point
  12. Ce trebuia sa intelegi este ca pretul a scazut si ca se poate cumpara masina la un pret si mai mic fata de cel redus, fara acele lucruri. Daca vrei, mai repet, nu e nicio problema.
    1 point
  13. L O L ne-ai dat pe spate cu excplicatia
    1 point
  14. asta clar..............dar ar merge un eleron M
    1 point
  15. Ce lenesa sta in iarba la odihna..
    1 point
  16. Asta doar gura e de el, daca te dai jos la el mai cu tupeu o ia la fuga. Cati viteji din astia nu sunt.. precum aia smecheri din fata calculatorului
    1 point
  17. o porcarie meganul, am avut si eu candva cand eram mic si prost
    1 point
  18. Lol..de ce nu 85%? S-a invatat lumea la automata, greu cu apasat ambreiajul..lenea asta ce sa-i faci
    -1 points
  19. Turbina aia aĂâ˘a mult face ca dupa ce trece garanĂâşia picĂŁ amândouĂŁ si te poĂâşi scarpina invers cand trebuie sa dai bani pentru douĂŁ, d4 ce vreti voi 300 de cp cand Ăâ˘osele din romania sunt cum sunt. Eu zic ca cu cel de 30d ai suficient. Enviado desde mi GT-I9505 usando Tapatalk 4
    -1 points
  20. -1 points
  21. Acelasi lucru s-a intamplat si la mine la e60 520d E5 11.2008. Motor schimbat pe garantie la 1an jumate de cand era noua si 54k km. De atunci a facut cu motorul nou peste 150k km fara probleme.
    -1 points
  22. mergi la dezmembrari si cumpara alte ceasuri si ai rezolvat problema
    -1 points
  23. daca vrei repeta doar in fata oglinzii
    -1 points
  24. Acu am vazut, automobile bavaria romania... deci e posibil. Dar oricum exteriorul e hidos tare.
    -2 points
  25. alea ai zis ca le faci ”cado”, acum le pui in bani?
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.