Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/23/13 in all areas
-
Si pe feisbuc e analfabet! Comentariile sunt in mare stil, boss! Ce ratati! Petrica, mai bine de aia 20000 de euro iti angajezi un profesor de limba romana pentru toata viata. O sa ai nevoie! Si nu le mai cautati scuze tuturor imbecililor! Eu nu-i inteleg, ma, p-astia! Pai ba, voi cand faceti o cerere, scrieti o scrisoare, faceti un raport pentru serviciu, tot asa analfabet scrieti? Invatati, ma prostilor, ca pana nu aveti respect pentru limba voastra materna, pentru oamenii care va citesc ineptiile, nu veti primii, ma, raspunsuri serioase. De ce? Pentru ca sunteti prosti si cu prostii nu se poate discuta serios. Macar atat invatati! In rest ne ferim noi de voi! Mi-e ciuda cand vad ca predomina, ca numar, ratatii, prostii, analfabetii, cacatii cu bani si cu noroi in loc de creier. Sa primiti cat mai multa muie de la viata, voi astia enumerati mai sus, pana faceti rosu-n cerul gurii!6 points
-
Pa sistemu plua mea nu stie carte. Fascinant este cum, de fiecare data, sar la gat cu povestea "ce, nu stiam ca e forum da gramatica" Spusa asa, cu iz de tochitura ranceda, dar superioara. Cartea-i pentru prosti4 points
-
Absolut! De ce credeti ca cele cu cutie automata au mai putine probleme? Tocmai pentru ca ele evita tocmai stangacia soferului in schimbarea necorespunzatoare a vitezelor. Condus sportiv nu inseamna sa pleci cu fum de la semafor ci in conceptia mea inseamna sa ajungi din A in B intr-un timp cat mai scurt. Asta inseamna sa adaptezi stilul de condus la trafic, sa combini mersul eco cu schimbarea lina a vitezelor, cu depasiri inteligente si o pastrare cat mai sus a vitezei medii. Condusul pur sportiv il poti face doar la un track-day.3 points
-
3 points
-
Buna, Sunt din Chisinau, fan BMW inca din 2004 de cind am avut primul e30 324td, apoi e39 530d, 525i. Membru BMW Club Moldova Cautind ceva interesant pentru suflet am dat de acest exemplar la un barbat de 57 ani, care in 95 l-a adus din Germania. Masina era pastrata original, dar nici nu se prea investea in ea. Anul 29.12.1986 M-tech suspensie M-tech salon Shadow-line Diamantschwarz metalic Geamuri electrice Trapa electrica Oglinzile si lacatul cu incalzire Sistem spalare faruri LSD 25% .... Am luat-o cu 1450euro in august 2011, pina acum am investit inca 4000 euro. Reparat motor, suspensie (fara amortizatoare), caroserie dezgolita total, sudata, prelucrata, vopsita, M-tech body kit. Masin adin uzina era cu M-tech suspensie, M-tech salon. Deci unica deosebre fata de un M535i era doar in body-kit. Acum e tot exact ca la un m535i. Motorul m30b34 are un moment fooaaaarte bun, de la 1000rpm in a 5-a merge liber prin oras. De la semafor e foarte iute. Cutia e overdrive, adica a 5-a are 0.81 raportul, cu diferencialul LSD 25% de 3.07 e super la drum lung. 2000rpm - 100km/h, 3000 - 160km/h. Cind ies la depasiri , pun a 3-a si pina la 180 accelereaza ca racheta Asa arata acum (pragurile nu erau puse, inca se uscau dupa vopsire) http://i.minus.com/joTYWFtdYTfps.jpg http://i.minus.com/jirb31213Iupv.jpg2 points
-
Ma omule, tu chiar ai mintea odihnita ? Ti-am spus sa-mi dai seriile de caroserie ale celor doua masini si o sa-ti spun istoricul ! Pai asta e ajutorul suprem pe care l-ai putea obtine de pe forum !2 points
-
Iata-l pe analfabet https://www.farcebook.com/photo.php?fbid=612858862081862&set=a.147874655246954.26900.100000732618256&type=1&theater2 points
-
PIMP, ti-ai dat singur cu barda-n c..ae, din categoria "daca taceam filozof eram". Spui ca stai pe toate forumurile, dar noi, cei care intram doar aici, avem slujba "full time" , nu tu. Ia, fa un salt de bucurie si mai amuza-ne o data, mersi. Sorin juristu ploii, uite un cal alb. Du-te si pupa-l in cour.2 points
-
Cine da dovada de bun simt, dupa 2-3 apostrofari, chiar daca dovedeste carente in folosirea limbii romane, este ajutat si consiliat. Ca dovada sta post-ul meu de mai devreme in care m-am oferit sa-l ajut cu istoricul celor 2 masini daca imi pune la dispozitie vin-urile ! Asa ca, voi astia, mamele tuturor ranitilor, ciocu mic si joc de glezne. Noi astia, care tragem de urechi pe unul si altul care se exprima mai mult sau mai putin anevoios, am ajutat si vom ajuta mult mai multi decat sunt luati in balon si mult mai multi decat veti ajuta voi vreodata ! In concluzie, pe forum-ul asta, daca esti agramat dar nu-ti vezi nici lungul nasului si dai dovada si de maxima nesimtire, o sa-ti luam mortii in pula si o sa te ejaculam ca pe o masea stricata ! pepito e ok si o sa fie ajutat ! Si cu asta, gata. Din momentul asta, cine mai da din gura aiurea si offtopic va primi un lung concediu de toamna !2 points
-
Cu bascalia sunt de acord cu tine, insa cu ignorarea corectitudinii limbii scrise nu. Punct. Ne doare cand auzim pe la TV de cocalarii cu BMW, ne afecteaza pe toti ceilalti care ne-am luat BMW din pasiune pentru marca sau RWD ori comportament rutier, insa nu facem nimic. Astia i-as bana de la bun inceput, ca nu suntem tiganie. Cu cat ii toleram mai mult cu atat vor ajunge sa ne domine. Vezi Nini si Crin... dincolo la politic.2 points
-
si ai alergat-o 3000km cu becu aprins ? marfa.. si cica nu-s bune motoarele de bmw.2 points
-
Depinde ce-ti doresti tu de la masina . La capitolul must have , dupa mine ar fi 1.confort : xenon , hands free(am Parrot , merge bine , recomand) , conectivitate usb/ipod (inclusa in car kit la mine ), scaune sport cu reglaj lombar pentru drumuri mai lungi . Daca esti intr-o zona mai racoroasa , scaune incalzite . In afara de xenon si scaune,care se pot gasi ca piese second , toate celelalte le gasesti ca si pachete aftermarket la calitate buna . 2. tinuta de drum : arcuri sport h&r sau Eibach ( mai mult nu recomand ca presupun ca e masina de zi cu zi) 3. aspect . Aici e pe gusturi . Standard , oem M sau M performance sau chiar aftermarket . Cam orice se poate gasi pe ebay , la dealer sau de ex pe schmiedmann.com. Pachetul M de LCI arata senzational , mai ales pe alpinweiss , mai ales cu spliterele de carbon si eleronul de carbon M tech , daca ceri pareri . In rest intreaba-l pe Google .2 points
-
Nu toti ne multumim cu putin ! pepito, coae, my bad, am exagerat putin. De fapt, esti agramat si semianalfabet ! Intotdeauna am fost curios cum poate un pusti analfabet sa produca 15-20.000 euro cu care sa-si ia o masina ?! pepito, ne divulgi secretul tau ? Banii ii numeri corect ? Sau ii deosebesti dupa culoare ?2 points
-
salutare tuturor,am un e 46 benzina ,motor1900,dupa ce merg un timp cu el sa zicem 20 minute incepe sase auda un fluierat puternic,la inceput am crezut ca sant curelele,pe urma rolele intinzatoate ,leam schimbat noi,,dar a aparut iar fluieratul,pe urma in mers am dat curele jos sa vad daca mai face ,am crezut ca e compresorul sau alternatorul ,dar face tot asa ,nu mai stiu ce sa fa ,dar am observat ca atunci cand incepe sa fluiere si daca ai scot putin joja dela ulei nu mai face ,deci ce ar putea sa fie,astept o solutie de la voi acum merg cu joja scoasa1 point
-
1 point
-
ĂŽĂži mulĂžumesc pentru sfat dar nu vreau sĂŁ-mi cumpĂŁr aceastĂŁ maÂşinĂŁ sĂŁ fac opturi ĂŽn spatele blocului.... dacĂŁ ai citit tot topicul am explicat cĂŁ nu sunt genul de om sĂŁ-mi bat joc de maÂşinĂŁ sau sĂŁ demonstrez ceva .... ĂŽmi cer scuze pentru gramatica mea... am realizat Âşi eu cĂŁ mi-am cam bĂŁtut joc de limba romanĂŁ Âşi ĂŽmi pare sincer rĂŁu1 point
-
Cacat. Pai de ce te-ai chinuit tu, X, Y sau Z ieri, acum o luna, 6 ori 12 sa raspundeti la intrebarile astea? Ca peste un an sa intrebe a 7-ea oara, fara sa caute deloc, unul care nu stie sa scrie? Mai vorbim noi peste ceva timp, peste vreun an 2 de forumeala. Mai ales ca rabla adta de forum ABUNDA de informatii, in tot ce priveste generatiile mai vechi de masini, de la ursuleti la e60 Lky, plusu-i de la mine, sa se stie. :sorcerer:1 point
-
1 point
-
Parerea mea...du-o in parcare si in fiecare dimineata mergi tu intai, iei masina...vii la bloc de unde iei copilul si gata...il bagi direct la caldurica Mai ales iarna e super bine sa nu ai de dat zapada de pe masina...sa nu mai zic de zgarieturile pe care le poti face chiar tu cand dai zapada in graba cu diverse ustensile...1 point
-
Salut, masina a fost purtata si prin Bucuresti de fostul proprietar, saptamana viitoare va fi primi numere si va fi pe numele meu + Fiscal la zi si dovada ANAF.1 point
-
1 point
-
Dosar penal. Daca nu iti permiti sa platesti impozitul la un 2.5 mai bine renunti la idee si iti iei o masina pe care ti-o poti permite.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
voi puteti vorbi si de amenajari interioare si tot ajungeti sa va pizditi1 point
-
1 point
-
Fruntea lui poarta diverse semne de catarama, de la loviturile ce le aplica altora sub centura.1 point
-
Nu din cauza ca sunt vechi, ci din cauze ce tin strict de tine. Tu ai postat limbile, nu eu. Is ale tale. Doi-aia cu nr de braila are 129 de mii cum is io pazvante chioru, iar aia vanduta la Gl in parcul ala cu nume regal....lol. fugi bre de ele. Na, ti-am raspuns. Maine poimaine (ca tot aveti topic deficat subiectului astuia da va bagati plua in el, umpland forumul de topice stupide) o sa deschideti topic si cand o sa vreti sa ca stoarceti un cos. Puneti mana si cititi inainte. Desi, pentru unii, ar fi un efort supraomenesc, avand in vedere ca nu-s in stare nici sa scrie1 point
-
1 point
-
Dar tu ti-ai gasit parul plecat pe alte meleaguri ? Nici macar amuzant nu esti. Pacat, sa scrii asa de mult si sa nu te remarce nimeni.1 point
-
1 point
-
Nasol cu trimuri din metal zgariate . Si parca nici nu-ti vine sa foliezi frumusete de aluminiu . Folia asta multidimensionala cu efect de aluminiu e ok . Daca nu te apuci sa o decojesti nu vad nici un motiv pentru care ar ceda . Legat de navigatii am mai stat pe net si am pandit la vecinii de pe e90post . M-am oripilat ! Nu e unu care sa fi primit o navigatie la care sa functioneze tot sau care sa intre in bord ca lumea . Concluzia ? Tin frumos banutu in buzunar si gasesc eu alte porcarii pe care sa-i sparg1 point
-
Eu le-am luat acum ~2 ani de la cineva din SUA care dezmembra niste M3-uri (e46fanatics.com). Incearca pe ebay, gasesti 100%. Oglinzi M3 si niste splittere (macar clubsport, cele performance nu se gasesc neam) si e perfecta. Te-au mai intrebat baietii mai sus, ce suspensie ai pe ea? Parca nu am vazut sa fi raspuns Gen http://imageshack.us/a/img51/6602/1jc5.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
A mai murit inca un multi mega ultra milionar. A depasit cu noul sau Bentley coloana de sarantoci opriti la bariera cu calea ferata, s-a strecurat printre bariere si l-a lovit trenul. Tare. Comportamentul asta de incalcare a oricaror reguli si norme, de sfidare a tuturor celorlalti, este caracteristic celor parveniti. Ei considera ca daca au dat de bani isi pot permite orice. Ei stiu ca spaga rezolva orice problema. Daca ar fi indraznit vreun politist sa-l opreasca, i-ar fi aruncat probabil o bacnota si ar fi plecat mai departe. Din pacate pentru ei, Dumnezeu nu ia şpagă...1 point
-
1 point
-
Pentru a nu apela la alte persoane pt polisare sau remedierea diverselor zgarieturi am achizitionat o masina de polisat rotativa cu toate accesoriile aferente, o investitie destul de mare dar cred eu ca se va amortiza intr-o perioada nu foarte lunga, am de gand sa o pun la lucru si pt. alti doritori. In zonele cu zgarieturi mai pronuntate am folosit fast-cut 3M cu un pad mediu abraziv, iar in rest ultrafina 3M cu un pad moale pt finish pe toata masina. La final ceara solida Chemical Guys, rezultatul se vede in poze. Am montat si short-shifter, tija de schimbator de la Z3-M, este foarte misto senzatia, din pacate nu i-am facut poza fata de vechea tija. http://img23.imageshack.us/img23/4751/pcis.jpg http://img827.imageshack.us/img827/8875/nn5v.jpg http://img855.imageshack.us/img855/4963/pdx9.jpg http://img62.imageshack.us/img62/7167/5hwj.jpg http://img441.imageshack.us/img441/5497/4rtn.jpg http://img853.imageshack.us/img853/7286/qsls.jpg http://img199.imageshack.us/img199/2248/rwa.JPG1 point
-
1 point
-
Intre timp am continuat imbunatatirile, cu bunavointa celor de la Activ Auto, service-ul unde am vopsit masina, mi s-au revopsit in garantie capota si trapa la aproape un an( capota le-am dus-o de pe o masina care fusese lovita inainte si eu nu am vazut-o iar chitul incepuse se crape, am luat alta buna iar trapa avea un defect in lac ), la care am adaugat praguri M5, capacele de la oglinzi ( mici ciobituri pe ele) si niste lip-uri. S-au inlocuit si toate geamurile laterale+luneta deoarece cele vechi erau zgariate, am pus din nou folii, am geamuri de la 4 masini diferite acum, am cautat o gramada sa gasesc unele perfecte si am gasit , cu exceptia celui de la sofer care are cateva mici zgarieturi orizontale. Am trecut la roti pe 18, Rondell 58, care arata bine dar totusi necesita reconditionare ca sa fie pe gustul meu, mici julituri in partea vopsita si partea polisata nu este finisata cum trebuie. Rotile "vechi" sunt la vanzare acum, stare impecabila, 2000 de lei cu anvelope. http://img534.imageshack.us/img534/6244/q2d0.jpg http://img827.imageshack.us/img827/8163/c69b.jpg http://img21.imageshack.us/img21/9564/bbi8.jpg1 point
-
1 point
-
Nu are acelasi consum, plus, e acelasi motor 143CP sunt suficienti pentru Romania.1 point
-
DacĂŁ vrei sĂŁ faci treaba ca lumea, trebuie sĂŁ ai o maÂşinĂŁ de piese sau sĂŁ gĂŁseÂşti una lovitĂŁ la dezmembrĂŁri. Fiind o motorizare rarĂŁ, preĂžurile sunt destul de mari, probabil cĂŁ toatĂŁ treaba costĂŁ ĂŽn jur de 5000 € cu tot cu manoperĂŁ. Acel motor cu toate anexele nu are cum sĂŁ coste sub 2000 €. DacĂŁ adaugi toate celelalte componente necesare pentru a avea un 130i adevĂŁrat, ajungi la vreo 4000 €, iar manopera poate ajunge la 500-600 €. DacĂŁ apoi vinzi piese rĂŁmase, probabil recuperezi o parte din investiĂžie, ĂŽnsĂŁ nefiind vorba de piese foarte cĂŁutate.1 point
-
1 point
-
al meu 116i din 2004 are 115.Cele din 2006 facelift(corectati-ma daca gresesc) au 122. Eu as recomanda un motor 5.0i de montat pe seria 1 :)1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00