Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/25/13 in all areas
-
Sent from my bla bla bla ! Stergeti-va in pula mea semnaturile cand postati de pe mobil fiindca ne doare fix in sula ca aveti voi un S4 luat cu 100 lei la abonament !6 points
-
Ca sa-l faci pe altul parlit, se presupune ca tu stai pe ceva bani. E clar ca nu e cazul. Pai nu exista argumente tehnice sau eco in defavoarea GPL-ului, instalatiile moderne sunt foarte avansate. Nu pica motorul, nu se intampla nimic tragic. Practic cand iti iei o masina de lux si ii pui GPL demonstrezi ca nu-ti permiti respectiva masina. Nimeni nu-si ia o masina de lux doar pentru sine. In mod automat toata lumea te percepe altfel cand ai o seria 6, de exemplu. GPL pe seria 6 mie imi suna a tiganeala, asta e parerea mea. Tie poate sa ti se para cea mai tare faza. E libertatea ta. Problema pe care o vad eu nu este ca cei care isi pun GPL fac acest lucru. Problema este ca ei vor neaparat sa fie acceptati in societate drept niste oameni pragmatici care nu sunt doar foarte smecheri pentru ca au nu stiu ce masina misto cu motor mare. Sunt smecheri si pentru ca fac economie. Sa fim seriosi. Daca-ti pui GPL, asuma-ti chestia asta si gata, fara aplauze. Dar asta-i chestia cu romanul fudul. Nu vrea doar sa iasa in evidenta, vrea sa fie si aplaudat, se simte cumva cu musca pe caciula pentru ca are GPL si chestia asta il deranjeaza. De exemplu, am vazut la vanzare Escalade pe GPL. Practic, masina aia e o imbecilitate intr-o tara ca Romania. Oricum consuma 40% pe benzina. Probabil pe GPL consuma un pic mai mult. Pai care-i smecheria de a-ti cumpara asa ceva? O masina total ineficienta, mare si opulenta. Stii de ce mi se pare mie saracie chestia asta cu GPL pe masina de lux? Pentru ca de fapt astia sunt oameni care nu-si permit un 635d sau un 630i pentru ca sunt mai scumpe. 645i e cel mai ieftin tip de seria 6 pentru ca s-a depreciat cel mai mult din cauza taxelor. La fel se intampla si cu S500 sau S600. Sunt atatea balene din 95-98 care se vand pe 1000 euro desi au totul electric si sunt masini foarte destepte. Faza e ca aia care-si cumpara asa ceva sunt doua feluri de oameni. Ori nu stiu la ce se baga, deci sunt inconstienti ori e vorba de oameni care au vrut intotdeauna sa-si ia asa ceva, dar n-au avut cum. Asa ca-si indeplinesc visul cand masina aia costa 1000 euro. Doar ca n-au bani sa se plimbe macar putin prin Bucuresti. Costa cam 100 lei un drum prin oras, ceea ce este enorm. Asa ca se gandesc la tot felul de tampenii. Sa-i puna un motor mic, sa-i puna GPL. Sa cumpere benzina furata de undeva. Expresia saraciei. Stiu un E32 750i care se vinde pe 2000 lei. Masina aia probabil a costat cand era noua cam 100 000 $. Sigur, pune-i GPL si mergi cu ea. Nu mai are taxele platite de cand eram eu prin liceu. In general oamenii saraci se aleg cu masini de genul asta. Dau 1000 euro pe o masina de genul asta sau pana in 10 000 euro daca e vorba de un seria 6, aia ar fi alta treapta a saraciei. Cutia e praf, caseta e praf, articulatia e praf. Pneuri nu are, e vorba de un tomberon. Ai dat o suma mica pe el, are probleme tehnice si n-ai bani de un set de pneuri. Mai stiu pe cineva care si-a luat un Touareg si era sa o ia razna pentru ca a aflat ca il costa 1000 euro un amortizor cand el a dat sub 10 000 euro pe masina. Un om care castiga decent intr-o tara civilizata nu si-ar cumpara niciodata masini de genul asta. D-aia romanul care se crede destept isi ia pe cateva mii o masina care costa enorm cand era noua. Pentru ca sunt multi bani de bagat in ea, pentru ca e scumpa intretinerea si asigurarea, pentru ca e o masina care si-a cam trait viata. Deci, ca o surpriza, e tot expresia saraciei.6 points
-
Parleao asta e un fel de alternativa latino pentru parlit? :console: Stii ce-i haios? Saracia si bogatia se simt foarte usor, nu-i nevoie de pledoarii. As putea sa te jignesc rau de tot avand in vedere ca ai avut obraznicia de a-mi spune mie ca sunt parlit, dar ai tras discutia prea in jos ca sa mai poata continua. Discutia e jenanta. Mai e si celalalt care se lauda cu banii firmei care i-a cumparat masina, tu ai E34 525i si vorbesti de parca esti vreun bogat... Sa ne vedem lungul nasului.6 points
-
Haideti mai baieti sa nu ne mai invartim in jurul cozii si sa o spunem pe aia dreapta, desi nu ne cade bine; Nu ne permitem PUNCT! Sa nu imi spuna mie careva care are 320d (ca mine) ca daca ar vrea el ar avea M3, dar totusi nu vrea sa consume cu 5 l/100km in plus sau macar un 335xi; Noi astia, amarati, ne doare sufletul ca platim 2400 lei impozit pe an la 3000 cm cubi si de aia de luam motor de 2 litrii, nu de altceva; Suntem tara in care ne facem RCA la Euro Ins ca e cea mai ieftina, stiind ca nu va plati veci la cel pe care-l vom avaria, dar nah, "da-l in p..a mea" ca i-am dat asigurarea... ca sa fim sinceri, daca motorina/benzina ar fi ca in 2007 adica 3,3-3,5 lei/l si impozitu ca si atunci adica insignifiant, ce ne-am lua? 320 sau 330? garantat 330 (dar normal ca va avea mai multi kilometrii sau mai putine dotari pentru ca noi tot suma "X"pentru 320d avem);ne hazardam la masini pe care foarte multi straini nu si le permit, straini care au salarii pe cartea de munca de cel putin 5 ori mai mari ca ale noastre si la care dobanda la leasing este 40% din a noastra! e ilogic ce se intampla la noi; toti aici pe forum si in alta parte vi se pare mult pe o masina un pret care in Germania e normal; Deci, aviz "celui cu bani" care are doar masina de servici ca nu face suficienti ca sa aiba si a lui personala(ceva ce poate isi doreste, nu ce i se da de la firma)...bah baiatule, bah scapete, asta isi pune GPL si o inmatriculeaza pe Bulgaria ca nici macar bani de impozit nu are, iar tu la fel, probabil ca stai sa numeri banii ca poate mai bine mergi in vacanta, dar de ce nu te duci si in vacanta si iti iei si masina pe care ti-o doresti, probabil un BMW, pentru ca stai pe aici pe forum, ma indoiesc ca de la firma ti-au dat BMW; Nu produci suficient, clar, ce sa mai ne dam dupa deget? Va dati seama ce ineptii se discuta aici???? vreti masini la care nu puteti plati taxele?????? pai cu reparatile ce faceti? cu revizia unde mergeti, la Nea Mitica? luati pneuri second hand? daca nu poti sa te lipsesti de taxele unei masini (sa uiti anual de banii aceia si sa nu te afecteze cu nimic in viata de zi cu zi, adica sa nu strangi din fund pana iei salariul) atunci lasa "beemveul" si treci pe Opel, Ford, Kia, ca doar masina premium nu e pentru toata lumea; Am citit tot acest post pentru ca efectiv este aberant ce se discuta aici; Nu iti pui GPL pe o masina care costa enorm sa o intretii(totusi e un 6); faci downgrade, te duci la un 3 sau la un x3 sau q5, a4; sau daca si astea sunt scumpe, treci draq pe VW(care desi e urata foc, e ieftin sa o intretii, comparativ cu BMW);6 points
-
Iuhu. Cand ceva ti se pare o cheltuiala in plus, e un semn ca nu-ti permiti prea multe. Nu vreau sa jignesc, dar e bine ca ai ajuns la concluzia asta. Noroc.6 points
-
Am masina de anul trecut de prin noiembrie dar de cand am luat-o mi sa parut lenesa rau, si pe zi ce trece parca se agrava din ce in ce mai tare. Inainte de asta am avut un e36 320i si nici aia nu era prea vioaie dar asta e jale. De cateva luni am rasfoit forumurile romanesti cat si alea straine pe tema asta si se pare ca foarte putini sau nimeni nu a scos-o la capat cu E46 320d 136cp nfl puturos iar cei care au rezolvat nu au mai dat reply, asa ca ma cam resemnasem. Cum se comporta masina: Nu trage deloc, turbina pare sa nu intre aproape deloc iar dupa 2000 de ture oricat as accelera masina parca da in nas si se plafoneaza, nu acceleareaza liniar. Cand se apropie de 3000 de ture incepe sa traga un pic dar foarte putin iar in sarcina daca o calc mai tare scoate fum negru ca o locomotiva. Mi-a ajus cutitul la os zilele trecute cand la o panta mai inclinata era sa raman sub deal si abia urca cu treapta 2, chiar i-am dat a 1 a un pic ca sa pot urca dealul cu 2 persoane in masina. E nasol sa fii claxonat si blituit din spate de un tir incarcat. Primii pasi: - facut diagnoza - pe diagnoza nu aparea nimic - verificat axul turbinei - axul turbinei nu are nici un pic de joc - verificat tija actuator variabila turbina - tija actuatorului de la turbina nu actiona in concordanta cu acceleratia si se retragea foarte greu. - toate filtrele si ulei au fost schimbate - schimbat filtru epurator - am curatat EGR - am verificat sa nu fie diferite scurgeri de lichide la motor (antigel/ulei/motorina), totul OK, nici o scurgere - verificat sa vad daca se intaresc furtunele de la egr la intercooler si cel de la turbina la intercooler si se parea ca nu faceau cine stie ce presiune cand acceleram sa intre turbina. Inainte sa ma apuc de schimbat senzori, valve pierburg, egr, debitmetru si multe altele am verificat ochiometric tot sistemul de vacuum si tubulatura la turbina. La prima vedere furtunele pareau OK dar am cumparat totusi 3 metri de furtun cu interiorul de 3.5mm si am inlocuit pe cel care trece peste blocul motor ca parea mai copt si alea care intra si ies din butoiasul de vacuum. Dupa aceasta operatiune am facut o tura cu masina si la fel mergea, deja ma scotea din sarite. Ca sa nu mai desfac toata plasticaraia de mai multe ori am adunat toate informatiile relevante pe care le-am gasit pe forumuri, care ar putea rezolva situatia mea. Asa ca, am purces la urmatorii pasi care mi-au transformat batranul E46 dintr-un logan 1.4 benzina cu portbagajul plin de saci de nisip, intr-un BMW: 1 Am scos si am curatat senzorul MAP(este cel din capat motor de sub parbriz).(capatul era infundat cu mazga din admisie) 2 Am scos ambele valve pierburg de la EGR si de la Turbo si le-am curatat acele filtre dreptunghiulare de pe ele (erau destul de murdare) si ca sa fiu sigur ca o sa fie o diferenta cand le montez la loc, le-am inversat, cel de la EGR cu cel de la turbo.(daca nu se simtea imbunatatire urmatorul pas ar fi fost sa anulez EGR) 3 Cand am scos valva pierburg de la EGR am gasit inca 3 furtune vacuum care ieseau din acel "T" si unu mergea la actuatorul de la perdeaua la radiator, unu intra in actuatorul EGR si al treilea intra in admisie cred. Cel care care intra in admisie pleaca un pic in jos si intra intr-un alt distribuitor si nu este prea vizibil si fix ala, era aproape rupt,se tinea doar intr-o bucatica de aprox 2mm(era clar ca pe acolo scapa vacuum). 4 Schimbat garnitura de la cotul care iese din debitmetru si intra in turbina pentru ca am vazut ca pe acolo umezea un pic de ulei. 5 Montat totul la loc si sperat la mai bine. 6 ore mai tarziu, cateva degete zdrelite si antebrate julite, rezultatul a fost mai mult decat neasteptat. Am avut in trecut experiente negative cu service-urile auto si decat sa ma apuc sa schimb chestii prin eliminare la cererea unui dorel am preferat sa elimin eu cat mai multe eventuale defectiuni si se pare a functionat. Totul a costat 6 ore, o garnitura si cativa metri de furtun. Sper sa fie de ajutor si pentru alti posesori de E46 320d 136cp.3 points
-
3 points
-
Cine naiba isi pune GPL pe o masina noua cu motor mare? Asta e o chestie tipica oamenilor care si-au cumparat masina sh tocmai pentru ca nu si-o permiteau noua. Daca ideea e sa economisesti, exista masini diesel. Sigur ca exista oameni care vor sa-si puna GPL si isi vor pune oricum. Dar de ce trebuie decizia asta sa fie aplaudata? Mie mi se pare ca trebuie sa fii foarte ieftin ca sa ai GPL pe o masina de lux. E normal sa ai GPL pe taxi sau GPL pe o masina veche care altfel ar merita dusa la REMAT, dar sa ai masina de lux si sa-ti pui GPL e un manelism. De ce e un manelism? Pai masina aia cu motor mare va costa mult mai mult ca intretinere. Piesele pentru o masina cu motor mare sunt mai scumpe decat piesele pentru o masina cu motor mai mic, chiar daca vorbim de aceeasi marca. Deci practic e vorba de niste oameni care vor sa para opulenti, dar nu vor sa si achite intreaga nota de plata. E un fel de opulenta pe datorie, pe burta goala.3 points
-
Pareai mai cu mintea agera. Dar vad ca nu te duce capul sa te prinzi de o gluma chiar la indemana.2 points
-
Bai, as vrea sa va spun ca ma doare la banana de topicul asta, pentru ca tocmai am fost la o nunta cu WUX => viata mea are acum un cu totul alt sens.Acuma, daca nici asta nu-i offtopic, ma apuc de pus poze cu mine la mare, scriind 645i pe nisip. Stiti voi cu ce2 points
-
2 points
-
Sigur nu pentru drumuri de 4000 km saptamanal. In afara doar un om foarte bogat isi cumpara asa ceva. Nu e ca in Romania sa stai intr-un cartier marginas intr-o garsoniera si sa-ti iei 745i.2 points
-
sa inteleg ca nu ai masina? daca da atunci ar trebui sa ii lasi pe cei care se combat cu aceasta problema, pe tine inca te doare la patina de pretul benzinei si intretinerea masini, si inca ceva, daca cineva nu iti imparte opinia nu inseamna ca are gandirea care ai spuso mai sus sau e prost :poke:2 points
-
1. GPL-ul nu contine plumb, care se introduce in benzina tocmai pentru a proteja supapele si scaunele supapelor - deci faptul ca arde mai curat si implicit mai sanatos pentru motor e o ineptie (e ca si cum ai spune ca un ulei e mai bun daca e mai curat si nu contine molibden) 2. Temperatura gazelor din evacuare (EGT) este mai mare la motoarele pe GPL, si poate duce in timp la craparea galeriei de evacuare, conceputa pentru un anumit prag al EGT, mai ales la motoarele aspirate 3. GPL are valoare calorica specifica de 46.1 MJ/kg in comparatie cu 43.5 MJ/kg pentru benzina. Totusi, densitatea energetica per unitate de volum de 26 MJ/L este mai mica decat densitatea benzinei (0.5—0.58, fata de 0.71—0.77 pentru benzina), deci ideea ca motorul are aceleasi performante pe GPL si pe benzina e o alta ineptie http://www.ijest.inf...0-02-10-063.pdf Cum nu exista nici un avantaj pentru conversia la GPL, in afara de consum, e normal ca orice om echilibrat sa intrebe care e rostul unui 645i GPL, in dauna unui 630d sau 630i. Dar asa e, noua ne cam place sa suferim de noi. Ce conteaza ca n-ai bani de benzina, atata timp cat scrie 645i pe portbagaj. Oricum, ar fi o idee sa fim aroganti abia dupa ce ne facem temele...2 points
-
2 points
-
Sigur ca da, dar in conditiile in care lasi adevarul sa se vada. Vrei sa faci economie. Iti iei Opel Astra 1.7 diesel. Consum obraznic de mic si nu pari ceea ce nu esti. Pe de alta parte, cum mai faci economie daca-ti iei o masina care oricum inghite foarte multi bani anual, fie si daca nu tii cont de combustibil. GPL pe 645i e o dovada de snobism.2 points
-
General mailfunction at engine si tu vrei in continuare sa cumperi caruta ?2 points
-
1 point
-
ieri am bagat si eu masina in curte sa-i curat mustele de pe capota,radiator, bara fata si oglinzi .. cand sa ma apuc de treaba a venit the little one..si i-am tras niste poze dupa ce s-a vazut pozat , a zbughit-o fix pe mana mea :shifty:1 point
-
Nu se insala chiar asa de mult, am vazut si eu masina si cel putin la partea estetica e ceva de munca pana sa o aduci in stare buna. Spor la treaba!1 point
-
Haina nu-l face pe om, dar prima impresie conteaza. Sigur ca nu suna bine, dar e ca faza aia cu femeile care umbla dupa barbati cu bani si care sunt numite curve de multi. Pai ar fi culmea ca o femeie sa-si caute un ratat care nu produce una de un leu si care nu are nici un viitor. La fel cum si unui barbat ii place o femeie stilata, la fel si o femeie cauta un barbat de succes. Nu prea merge sa fii stilata de la 13 lei. Chestia asta cu masina de lux cu GPL e un fel de a trisa. Vrei ca oamenii sa te perceapa altfel decat esti de fapt. Sigur ca s-a ajuns la cu totul alte discutii, dar tocmai pentru ca discutia initiala e foarte complexa.1 point
-
care esti ma acolo?... ciupa sau burtan? :sorcerer: plus unu de la mine pentru asta...Saracia si bogatia se simt foarte usor, nu-i nevoie de pledoarii.1 point
-
Da chiar ma. Ce ca fu.e pe voi grija? Incat sa va certati de la gpl. Si pentru cel cu mazdadeservici: este ca i-o mandrie cum bagi tu bam baam in fata blocului? Si, ca cireasa ee pe tort, este lucs cum bagi pe gratis, nu? Moare Suceava de invidie, doar ai reusit. Ma, apropo: e pe topicul asta (a scris mai sus) un baeat care castiga cat voi toti la un loc (sorry suceava) si tot nu-si permite, pe bune, un v81 point
-
lol, sa iti aprinda o lumanare ala care ti-o vinde, preferabil la vii.1 point
-
1 point
-
deja e off topic rau; prietene, tu daca nu ai bani sa iti iei o masina personala si te plimbi cu aia de servici ca nu iti permiti sa umblii pe benzina ta(am rastalmacit ce ai spus tu), atunci te inteleg de ce iei partea unuia asemena tie; care nu are bani de 6 dar vrea 6; cine se aseamana se aduna; over and out1 point
-
ce pret mic... mai mult ma gandesc ca cei care o iau la banii astia nici nu vor mai mult de 4 roti si un volan1 point
-
O masina cu motor mare nu consuma 10% extraurban. Mai degraba 8%. Pai si daca ai suficienti bani si pentru benzina si pentru orice altceva, care-i problema? Esti obligat sa faci economie? Vezi-ti de treaba ta. Nu ai argumente logice si incepi cu "mentalitate de roman rupt in cur" cand tu esti cel care lauda GPL-ul. Deci GPL-ul e pornirea naturala a omului pragmatic. :turned:1 point
-
@Cosm1n: Vezi ca eu nu te-am jignit. Rupt in cur nu cred ca sunt. Am avut 535i cu motor V8 vreo 6 ani, timp in care am parcurs aproape 100 000 km. Am avut taxele platite la zi, era masina mea de zi cu zi. Sunt pe mana mea in toate aspectele vietii. Mie mi se pare sa fii rupt in cur daca iti cumperi o masina, dar nu-ti permiti consumul ei si in loc s-o vinzi si sa-ti iei ce-ti permiti incerci sa te pacalesti singur. Asta ca "exista GPL pentru masini cu motor mare" e corect, dar la fel exista si bile anale. Asta nu inseamna ca trebuie sa ne introducem asa ceva in vreo cavitate, dar unii totusi o fac.1 point
-
Scuza-ma ca-ti spun, dar eu chiar cred ca tu nu ai bani si cauti sa ne convingi pe toti ca GPL-ul e raspunsul la aceasta existenta. Sau cauti cumva aprobare ? Pentru aceeasi performante ale masinii, vei arde mai mult GPL decat iti inchipui tu (1/2 din consumul de benzina). Totul depinde de stilul de condus. Daca vrei sa fi ecologic, foarte bine, dar nu-mi spune ca economisesti 200 RON la un drum, cand nu ai experienta directa cu el.1 point
-
nici un N42 nu scapa de schimbarea simeringurilor, mai ales la varsta aceea; macar priveste partea buna a lucrurilor, acum stii sigur ce ai de facut, iar cand le schimbi, fa-ti un bine si tie si motorului si pune un ulei 0w40 sau 0w30 si nu-l mai chinui cu 5w401 point
-
1 point
-
Ce zici tu acolo suna ca un imobilizator, e separat de EWS. Motorul de 2.0 vanos are cip si EWS si trebuiesc anulate cand montezi 2.5-ul non-vanos, imobilizatorul ramane pe pozitie.1 point
-
intradevar, fiecare face ce vrea cu banii lui dar de multe ori, actiunile pe care le faci pe banii tai, spun multe despre tine. si sa treci un 645i pe gaz mi se pare cocalaresc.1 point
-
Unde dracului circuli mai ieftin ? GPL-ul nu are proprietati de ungere. GPL-ul are jumatate din puterea calorica a benzinei. Sa mergi doar pe GPL nu este OK pentru motor. Plus ca eu tot prost te-as considera daca-ti iei motor mare si ii tragi GPL. Daca ai bani cu nemiluita, iti poti lua masina de zi cu zi, hibrida, sa la naiba de economica. Exemplele cu nemtii sunt de prost gust. O multime de nebuni si pe acolo, plus ca noi suntem in Romania, nu la cancelar pe meleag, OK ?1 point
-
Hai sa fim seriosi. Urmatoarea mea masina va fi cu motor de 2.0 sau 2.2 benzina si voi trece masina pe GPL, pentru ca benzina e 5,80 si GPL-ul e 2,80, daca pot sa fac o economie de bani de ce sa nu o fac? ...da si astia tot tarani sunt nu? Farmecul e ca ai aceleasi performante si te costa mult mai putin combustibilul. Hai sa lasam discutia asta ca nu e constructiva.1 point
-
@Cosm1n: In general cei care-si pun GPL pe o masina de genul asta nu au bani sa o intretina corespunzator. In Germania e cu totul altceva. Acolo daca nu ai bani s-o intretii, nu vei putea circula cu ea prea mult pentru ca nu va trece inspectia tehnica si acolo nu merge cu spaga. Nu ai cum sa-ti pui pneuri sh, nu prea ai cum sa faci tiganii. La noi reteta e urmatoarea: Ai bani cam de un Logan nou, dar vrei seria 6 sau 7 cu motor V8. N-ai bani de un set de pneuri, n-ai bani de un set de amortizoare, stai si la garsoniera, dar totusi vrei "sesar" sau "septar". Asa ca-l cumperi. Apoi ii pui si GPL pentru ca, suprinzator, motoarele mari consuma mult. Iar daca vrei economie, de ce sa-ti iei seria 6 cu motor V8? Exista destule masini economice.1 point
-
1 point
-
nu cred ca are importanta unde e masina inmatriculata si cu ce merge conteaza sa fie 6 atata tot ce conteaza ca ala da 20 000 si eu dau 6- 7000 e aceeasi treaba tot atatia cai cu ce iesi in avantaj daca platesti impozit la stat? asta e taxa prostului1 point
-
Adica vrei sa credem ca ai bagat 100 de milioane in piese ca sa o vinzi dupa o luna tot cu 100 de milioane ? Oricum, e cel mai jaf bmw de pe forum ! Bara fata ai vopsit-o cu trafaletul ?1 point
-
1 point
-
Dosar penal. Daca nu iti permiti sa platesti impozitul la un 2.5 mai bine renunti la idee si iti iei o masina pe care ti-o poti permite.1 point
-
1 point
-
Sa iti iei 318d nu este nicio rusine,insa un 645 pe gaz,cu volan pe dreapta si pe Bg e penibil.1 point
-
1 point
-
bai noroc ca esti tu potent cu 318d.. banuiesc ca ai luat 1.8d pentru cuplu.. oare cum dracului la seria 5 60% din vanzari sunt alde 2.0d si costa ceva totusi gen 45k noi ..fara roata de rezerva si scrumiera.. oare cine cumpara seria 5 noi sunt toti niste paduchi care nu isi permit combustibillul.... Cumva desi la o masina scumpa consumul nu conteaza, totusi majoritatea cumapra cel mai mic motor.. e cumva mai chic, ii apuca pe toti ecologia...1 point
-
combinatia perfecta seria 6 cu volan pe dreapta,pe gaz si cu numere de bulgaria visul oricarui fomist1 point
-
pai o inmatriculeaza la bulgari oricum subscriu seria 6 nu e pentru tine. gume sh la 330cp nu e prea ok1 point
-
ce ai vazut tu pe gaz sunt aia rupti in c*r de foame dar au seria 6 daca nu imi permit o masina nu o cumpar mai ales cu volan pe partea gresita mai bine lasa asa1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00