Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/26/13 in all areas

  1. Ia ma las-o-n pula mea de vrajeala. Ce pula mea cauti tu pe topic-ul asta si cersesti diverse nimicuri pentru e46 cand tu ai o gramada de e46-uri la dezmembrat ? Ia sa faci bine si sa faci pasi de pe topic-ul asta si mai termina cu trasul de urechi al user-ilor mai noi ! Chiar daca ai platit o suma modica, titlul ala de vanzator autorizat ti se poate retrage in secunda doi si te lasam imediat in pula goala pe forum-ul asta !
    6 points
  2. poze de noapte ver 3 http://img7.imageshack.us/img7/1742/xazo.jpg http://img824.imageshack.us/img824/721/ov65.jpg http://img15.imageshack.us/img15/2281/s6rh.jpg http://img841.imageshack.us/img841/1228/xzxg.jpg http://img51.imageshack.us/img51/1427/puuq.jpg http://img198.imageshack.us/img198/89/zkm1.jpg http://img19.imageshack.us/img19/5271/50lg.jpg http://img844.imageshack.us/img844/280/lerp.jpg http://img191.imageshack.us/img191/2301/lcqh.jpg http://img713.imageshack.us/img713/5523/m829.jpg
    5 points
  3. @verssatu, iti multumesc pentru timpul acordat. In general facerea de bine e f*tere de mama, iar asta este singurul motiv pentru care regret ca nu am "tacut". Contrar aparentelor, eu chiar aveam impresia ca pe forumuri, regulamentul reprezinta fundamentul solid inaintea initierii oricarui topic sau postarii oricari top de mesaj, fie el public sau privat. Ca fapt divers, o parte din regulament spune cam asa: Iar la final, ca sa ma conformez cu articolul 32, referitor la postarea datelor cu caracter personal, imi ofer si asum acordul expres de discuta cu oricare dintre voi prin pe farcebook, la adresa farcebook.com/sabothor Eu, aici, am incheiat cu off-topic-ul. O seara placuta inca o data!
    4 points
  4. narile sunt curatate inainte de vopsire, s-au dat 3 straturi de vopsea si 2 de lac si sunt foarte sigur ca nu se vor cojii. cat despre faptul ca le-am vopsit pe niste ziare, care este problema? va place carcota, dar sunteti si foarte penibili unii din voi. pacat ca va bateti joc de un forum si de cei care il fac forum, adica membrii. poate nu e cea mai noua masina, dar este o masina intretinuta si va fii intretinuta in continuare si va fii facuta dupa propriul plac. daca nu va place nu trebuie sa aruncati cu noroi, puteti foarte simplu sa va abtineti.
    4 points
  5. E tare ca poza aia pare facuta in bucatarie sau in baie. Probabil nu a dat cu smirghel, a dat doar cu spray, deci se va coji in cateva saptamani vopseaua, That's gangsta!!! Trebuie sa treci prin mai multe probe pana sa ajungi sa-l vezi.
    4 points
  6. http://i.stack.imgur.com/jiFfM.jpg
    4 points
  7. un topic dupa gustul tatalui urs
    4 points
  8. Am masina de anul trecut de prin noiembrie dar de cand am luat-o mi sa parut lenesa rau, si pe zi ce trece parca se agrava din ce in ce mai tare. Inainte de asta am avut un e36 320i si nici aia nu era prea vioaie dar asta e jale. De cateva luni am rasfoit forumurile romanesti cat si alea straine pe tema asta si se pare ca foarte putini sau nimeni nu a scos-o la capat cu E46 320d 136cp nfl puturos iar cei care au rezolvat nu au mai dat reply, asa ca ma cam resemnasem. Cum se comporta masina: Nu trage deloc, turbina pare sa nu intre aproape deloc iar dupa 2000 de ture oricat as accelera masina parca da in nas si se plafoneaza, nu acceleareaza liniar. Cand se apropie de 3000 de ture incepe sa traga un pic dar foarte putin iar in sarcina daca o calc mai tare scoate fum negru ca o locomotiva. Mi-a ajus cutitul la os zilele trecute cand la o panta mai inclinata era sa raman sub deal si abia urca cu treapta 2, chiar i-am dat a 1 a un pic ca sa pot urca dealul cu 2 persoane in masina. E nasol sa fii claxonat si blituit din spate de un tir incarcat. Primii pasi: - facut diagnoza - pe diagnoza nu aparea nimic - verificat axul turbinei - axul turbinei nu are nici un pic de joc - verificat tija actuator variabila turbina - tija actuatorului de la turbina nu actiona in concordanta cu acceleratia si se retragea foarte greu. - toate filtrele si ulei au fost schimbate - schimbat filtru epurator - am curatat EGR - am verificat sa nu fie diferite scurgeri de lichide la motor (antigel/ulei/motorina), totul OK, nici o scurgere - verificat sa vad daca se intaresc furtunele de la egr la intercooler si cel de la turbina la intercooler si se parea ca nu faceau cine stie ce presiune cand acceleram sa intre turbina. Inainte sa ma apuc de schimbat senzori, valve pierburg, egr, debitmetru si multe altele am verificat ochiometric tot sistemul de vacuum si tubulatura la turbina. La prima vedere furtunele pareau OK dar am cumparat totusi 3 metri de furtun cu interiorul de 3.5mm si am inlocuit pe cel care trece peste blocul motor ca parea mai copt si alea care intra si ies din butoiasul de vacuum. Dupa aceasta operatiune am facut o tura cu masina si la fel mergea, deja ma scotea din sarite. Ca sa nu mai desfac toata plasticaraia de mai multe ori am adunat toate informatiile relevante pe care le-am gasit pe forumuri, care ar putea rezolva situatia mea. Asa ca, am purces la urmatorii pasi care mi-au transformat batranul E46 dintr-un logan 1.4 benzina cu portbagajul plin de saci de nisip, intr-un BMW: 1 Am scos si am curatat senzorul MAP(este cel din capat motor de sub parbriz).(capatul era infundat cu mazga din admisie) 2 Am scos ambele valve pierburg de la EGR si de la Turbo si le-am curatat acele filtre dreptunghiulare de pe ele (erau destul de murdare) si ca sa fiu sigur ca o sa fie o diferenta cand le montez la loc, le-am inversat, cel de la EGR cu cel de la turbo.(daca nu se simtea imbunatatire urmatorul pas ar fi fost sa anulez EGR) 3 Cand am scos valva pierburg de la EGR am gasit inca 3 furtune vacuum care ieseau din acel "T" si unu mergea la actuatorul de la perdeaua la radiator, unu intra in actuatorul EGR si al treilea intra in admisie cred. Cel care care intra in admisie pleaca un pic in jos si intra intr-un alt distribuitor si nu este prea vizibil si fix ala, era aproape rupt,se tinea doar intr-o bucatica de aprox 2mm(era clar ca pe acolo scapa vacuum). 4 Schimbat garnitura de la cotul care iese din debitmetru si intra in turbina pentru ca am vazut ca pe acolo umezea un pic de ulei. 5 Montat totul la loc si sperat la mai bine. 6 ore mai tarziu, cateva degete zdrelite si antebrate julite, rezultatul a fost mai mult decat neasteptat. Am avut in trecut experiente negative cu service-urile auto si decat sa ma apuc sa schimb chestii prin eliminare la cererea unui dorel am preferat sa elimin eu cat mai multe eventuale defectiuni si se pare a functionat. Totul a costat 6 ore, o garnitura si cativa metri de furtun. Sper sa fie de ajutor si pentru alti posesori de E46 320d 136cp.
    3 points
  9. Buna seara, daca esti din Bucuresti si vrei sa vezi un seria 1-1.6 benzina, te pot ajuta ...
    3 points
  10. Nu am nimic cu nimeni si nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar evit pe zi ce trece sa mai postez pe acest forum. Imi pare rau totusi ca am prieteni aici care fac treaba buna, dar pe de alta parte, vad niste pareri atat de siropoase, de un sarcasm mioritic veritabil, de ma intreb oare de ce forumul asta este atat de cunoscut. Activez pe diferite forumuri de ani buni, romanesti si nu numai, dar moderatori atat de "permisibili" ca pe bmwclub nu am vazut in viata mea. Distractie placuta, dragi colegi! :poke:
    3 points
  11. care l-ai ciupit de supt rochitza? :flowers:
    3 points
  12. mafia vs mumia announced march 2014 in theatres
    3 points
  13. Intre timp am mai facut ceva upgrade-uri: - SA481A - Scaune Sport electrice, incalzite cu memorie la sofer - SA488A - Suport lombar sofer si pasager - SA248A - Volan Incalzit - SA575A - Priza 12v in compartiment pasager - Grile fata M Performance http://imageshack.com/a/img836/4526/udkc.jpg http://imageshack.com/a/img844/266/v347.jpg http://imageshack.com/a/img202/2756/p5wv.jpg http://imageshack.com/a/img29/2203/sisj.jpg http://imageshack.com/a/img209/8914/t3yx.jpg http://imageshack.com/a/img545/9084/6trj.jpg http://imageshack.com/a/img694/6198/qs40.jpg
    3 points
  14. frate, are diesel, DIESEL !!! mai terminati cu bujiile, crucea lor de bujii.
    3 points
  15. cateva poze din mini vacanta de sfarsit de saptamana ( Brasov - Fagaras - Poiana Brasov ) http://img23.imageshack.us/img23/9922/p2ms.jpg http://img32.imageshack.us/img32/97/syqy.jpg http://img833.imageshack.us/img833/1043/yxuw.jpg http://img543.imageshack.us/img543/6317/dhor.jpg http://img18.imageshack.us/img18/6262/3pj6.jpg http://img827.imageshack.us/img827/4788/vzqs.jpg http://img823.imageshack.us/img823/6478/jcad.jpg http://img96.imageshack.us/img96/2554/6s1w.jpg http://img853.imageshack.us/img853/8849/508d.jpg http://img23.imageshack.us/img23/9482/bjez.jpg
    3 points
  16. De acord cu a doua parte...
    2 points
  17. Casian, ca sa intelegi si tu, dupa 4 ari de cand (LOOOOL) citesti forumul asta: acum ai patru posturi si o sa faci 5 cu raspunsul la postul meu. Apoi, in multe sectiuni, gand la gand cu tine, nici forumul nu alimenteaza trolii cu posturi. Ai mai miulte posturi, intr-adevar, dar sunt in sectiunea comerciala a forumului, adica cea care te-a interesat in cei 4 ani petrecuti aici. Si aia nu te alimenteaza cu posturi, pentru ca, in regulamentul (de care nu cred ca ai auzit) scrie clar treaba asta. PM-ul se activeaza cand ai >1 post. Poti da, dar se pare ca e mai complicata platforma ca a celorlalte forumuri pe care le frecventezi frecvent. Acum, in lumina asta, ce parere ai? Stii ce se petrece p-aici? Sau mai bine taceai...?
    2 points
  18. Vorbeste cu mesterul: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/68151-vand-bmw-116i-model-2009/page__st__160
    2 points
  19. sabotorul, dupa ce a activat exclusiv - exceptie 2 posturi - in sectiunea comerciala, la al treilea s-a plictisit. Cat de afara sunt forumurile alea?
    2 points
  20. rog inchiderea topicului, nu stiam ca aici este hi5/matrimonilale. chiar imi cer scuze ca am deschis topic pe acest forum, aveam impresia ca aici este un forum al fanilor bmw, nicidecum un forum de penibili si de gay. o seara buna tuturor penibililor si gaylor de aici (era unu care cerea poze cu mine, pe un forum de masini, cat de gay si labar sa fii? )))))))) )
    2 points
  21. Te referi la Kip? Stai linistit, s-au plans destui
    2 points
  22. eu vreau sa vad o poza cu "propretaru'", sigur e ceva made man.
    2 points
  23. awaaaa awaaaa fratziueeeeer ! :sorcerer:
    2 points
  24. 2 points
  25. Cum adica ai schimbat emblema dupa capota ?
    2 points
  26. Din pacate pentru tine i-ai facut un mare bine aluia care i-ai vandut-o. Stiu ca ai dat o pe 1800 in ideea ca nu avea taxa platita. Ala o sa mai mearga asa cu ea toata viata lui, pana o sa o vanda la altul care o sa mearga la fel. ba chiar mai rau nu cred ca o sa ii mai plateasca cineva taxa vreodata, toata viata ei masina o sa ramana pe numerele tale. Macar i-ai scris pe talon .. instrainat catre? Cu amenzile de radar nu sunt probleme, mari probleme vei avea daca va lua camere de rovinieta. Va fi nevoie sa faci proces pt fiecare amenda in parte. Nu se vor scoate doar pe baza ca ai vandut masina. Daca stii unde sta respectivul poti apela la o metoda neortodoxa, singura in afara sa il dai in judecata si sa il obligi sa inscrie masina. sa ii iei numerele noaptea
    2 points
  27. probabil de la donatii a luat si farul cu urechi rupte si lipite ulterior, pe care mi l-a vandut mie. :sorcerer:
    2 points
  28. Iti vine sa crezi sau nu si faptul ca la rece nu face e tot semn de convertor
    2 points
  29. Corect, ideea e sa nu fi entuziasmat, sa poti privi la rece masina. Daca stai calm sa te uiti, si nici nu te grabeste proprietarul (sau samsarul, ca aia se grabesc sa vanda carute), poti sa observi si singur daca masina a fost sau nu intretinuta. Apoi eu cand iau ceva, sunt atent si de la cine, nu numai la ce cumpar.
    2 points
  30. Petrica, Castrol si BMW care se gasesc la noi in magazine, de cele mai multe ori, nici macar la turci nu sunt facute. Tu baga Castrol, ca asa scrie pe un sticker la motor.
    2 points
  31. 1 point
  32. i drive cu ecran mare e o optiune foarte miÂşto, dar keyless go ĂŁla face toti banii. La dotĂŁrile masinii, banii sunt foarte buni. Mi se par irelevante erorile, usor de rezolvat ulterior.
    1 point
  33. Ma bucur ca ai scapat doar cu difuzorul ala.Da din pacate asa era la e38 Se auzea intr-un singur difuzor nu ca acum la modelele mai noi in fiecare boxa corespunzatoare pozitiei stanga-dreapta- spate fata. Ca sa verifici senzorul de parcare nu trebuie sa te chinui sa inlocuiesti. activezi senzorii si apropii mina de fiecare senzor in parte.Vei simti o mica pulsatie (vibratie) este greu de explicat ce anume dar o sa-ti dai seama sigur.daca acea vibratie exista senzorul este bun iar daca este mut atunci este crapat sau conexiunea cu instalatia are probleme.
    1 point
  34. Bai, as vrea sa va spun ca ma doare la banana de topicul asta, pentru ca tocmai am fost la o nunta cu WUX => viata mea are acum un cu totul alt sens.Acuma, daca nici asta nu-i offtopic, ma apuc de pus poze cu mine la mare, scriind 645i pe nisip. Stiti voi cu ce
    1 point
  35. e cadavru masina aia, dar din ala profanat.
    1 point
  36. Parleao asta e un fel de alternativa latino pentru parlit? :console: Stii ce-i haios? Saracia si bogatia se simt foarte usor, nu-i nevoie de pledoarii. As putea sa te jignesc rau de tot avand in vedere ca ai avut obraznicia de a-mi spune mie ca sunt parlit, dar ai tras discutia prea in jos ca sa mai poata continua. Discutia e jenanta. Mai e si celalalt care se lauda cu banii firmei care i-a cumparat masina, tu ai E34 525i si vorbesti de parca esti vreun bogat... Sa ne vedem lungul nasului.
    1 point
  37. dar esti sigur ca ajungi cu ea acasa daca o cumperi?
    1 point
  38. numa' bashini aveti in cap.
    1 point
  39. Nu are rost sa te incurci cu masina asta. Are prea multe probleme.
    1 point
  40. Un drum Sv-Bucuresti este 1200 de km O masina cu motor mare consuma cam 10 litri benzina/100km asta inseamna un consum de 120 de litri benzina, inmultit cu 5,8 da 696 lei Aceiasi masina sa zicem ca consuma 14 litri GPL/100km asta inseamna un consum de 168 litri GPL inmultit cu 2,8 da 470 de lei. Diferenta este de 226 lei la un drum inmultit cu 3 drumuri pe saptamana, uite ca renteaza sa imi pun GPL.
    1 point
  41. Toti lupii moralisti ai forum-ului au scris pe topic-ul asta ! Bai babuinilor, gpl-ul a fost gandit fix pentru motoarele mari, ca alea consuma ! Paradoxul la noi e ca montam pe Matiz, nu pe un motor de 4-5000 cmc ! Vai de pula noastra de romani imbecili ! Fudulia o sa ne faca sa batem pasul pe loc inca vreo cateva sute de ani de acum inainte !
    1 point
  42. eu nu inteleg logica asta pe cuvant. PAi atunci ce mia cauta in gama la seria 5 motoare diesel de 2.0 ? Un seria 5 nou costa lejer 45k, chel. de fapt de 45k iti iei fix o lesinatura de 518D cu covorase. scrumiera si cam atat... Adica unul care are 45k, mai curand 55k in buzunar sa cumpere unul nou, de ce cumpara un 2.0 d decat pentru economia de combustibil taxe etc. Ala isi permite masina aia sau nu ? despre ce vorbim aici ? . PAi daca tot are 55k sa dea pe o masina ce nu cumpara un V8 ca gaseste sigur unul de banii astia..iar daca are 55k de k isi permite si benzina... Cum dracul de 60 % din ce vinde BMW, masini f scumpe in general, sunt cu cel mai mai mic motor posibil... Adica unul care cumpara un 520d ala e ok, unul care pune o instalatie GPL pe o masina SH nu isi permite masina...
    1 point
  43. Esti indobitocit. Acum parca-mi amintesc de tine. Plin de pregatire tehnica, masterand la politehnica din Elvetia.
    1 point
  44. Hai sa fim seriosi. Urmatoarea mea masina va fi cu motor de 2.0 sau 2.2 benzina si voi trece masina pe GPL, pentru ca benzina e 5,80 si GPL-ul e 2,80, daca pot sa fac o economie de bani de ce sa nu o fac? ...da si astia tot tarani sunt nu? Farmecul e ca ai aceleasi performante si te costa mult mai putin combustibilul. Hai sa lasam discutia asta ca nu e constructiva.
    1 point
  45. Eu nu inteleg care este problema daca iti pui gaz pe masina. Adica daca cumperi o masina de 70 000 Euro trebuie sa bagi in continuare bani in masina cu nemiluita? Daca poti face o economie gata esti taran, cocalar, nemtii pot umbla cu Cayenne, ML, A8, S Classe pe gaz, noi nu, romanul decat sa economisesca banii de benzina si sa faca ceva cu banii aia, prefera sa arunce banii pe benzina. In Romania si daca va ajunge 10 lei litrul de benzina majoritatea vor manca biscuiti cu mustar acasa doar ca sa aiba bani sa puna benzina decat sa se gandeasca la alte alternative mai economice.
    1 point
  46. SALUTARE ! De 2 saptamani am achizitionat un 118d fabricat in luna 11 din 2008 ,pe bord are 114.000 dar in realitate cred ca are peste 200.000 Deci fara alte discutii am schimbat distributia , 2 lanturi, 2 intinzatoare , 2 pinioane , 4 patine , 1 simering arbore, 1 garnitura capac tacheti, 1 garnitura capac distributie , ulei + filtru ulei. Diferenta la piesele noi sunt urmatoarele : un lant este mai gros ( nu stiu care ) Patinele sunt alta culoare !!, cele vechi au culoarea galbena-inchis...asa ca mustarul iar cele noi sunt maro !! Dupa schimbul distributiei : masina trage la fel, zgomot nu a avut nici inaine si nici dupa schimbul distributiei Am facut schimbul distributiei preventiv. Partea cu distributia in spatele motorului este o porcarie mare dupa parerea mea, daca era in fata sunetul distributiei era mai usor de ascultat ! si mai usor de schimbat ! NU recomand schimbarea distributiei decat la service bun ! un service care schimba distributii bmw regulat , experienta se castiga prin practica ! Manopera 1400 ron Piese distributie 1400 ron - pe original ( cu tot cu garnituri si simering ) Total cu tot cu ulei a fost undeva la 3200 ron + o mica atentie la mecanic sa faca treaba buna ( a fost intentia mea , nu a cerut nimeni ) Durata schimb 5 ore fara demonatrea motorului de pe masina peste 100.000 o schimb iar daca apuca sa faca atatia km la mine ) VREI BMW DIESEL GENERATIE NOUA !! IA IN CALCUL DISTRIBUTIA ! ( eu asa am procedat )
    1 point
  47. Aveam si eu niste dorinte similare anul trecut dar au aparut alte investitii intre timp Uite niste puncte de plecare Intercooler Turbo
    1 point
  48. ideea e in felul urmator , cel putin asa o vad eu , nu prea cumpara nimeni diesel ca sa mearga 10.000km pe an , de obicei se merge 20-25.000 sau mai mult , automat la numarul asta de km anual trebuie si o intretinere adecvata , care in Ro nu prea se intampla sau se intampla foarte rar , si de acolo incep problemele specifice diesel - DPF , turbo , EGR , furtune de vacuum , probleme la cutie datorate cuplului mai mare sunt si masini intretinute , pot sa dau exemplu 525d E39 a lui Brandex care are 320.000km si merge impecabil , dar astea sunt cazuri izolate , totusi sunt si multe plusuri la diesel , range mai mare , cuplu mai mare , acceleratie mai violenta
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.